19

ابوظہبی ٹی 10 لیگ کی افتتاحی تقریب 14 نومبر کو ہوگی

کراچی: ابوظہبی ٹی 10 لیگ کا میلہ اگلے ماہ سجنے جارہا ہے جس کی افتتاحی تقریب 14 نومبر کو ہوگی۔

ابوظہبی ٹی 10 لیگ کا میلہ اگلے ماہ سجنے جارہا ہے جس کی افتتاحی تقریب 14 نومبر کو ہوگی اس رنگارنگ تقریب میں شوبز دنیا سے تعلق رکھنے والے ستارے بڑی تعداد میں شریک ہوں گے اور میلے کی رونق بڑھائیں گے۔

رنگارنگ تقریب میں کون سے ستارے شریک ہوں گے منتظمین نے اس کے ناموں کا اعلان کردیا ہے۔ اطلاعات کے مطابق  ابوظہبی ٹی 10 لیگ کی افتتاحی تقریب میں پاکستانی گلوکارعاطف اسلم فن کا جادو جگائیں گے، ان کے ساتھ بالی ووڈ سیلبریٹی نورہ فتحی، ساؤتھ انڈین ماڈل پرتھوی نائر اور بنگلا دیشی اداکار شکیب خان بھی ہوں گے۔

پروگرام کی میزبانی انڈین اداکار حسین خواجروالا کے سپرد کی گئی ہے، افتتاحی تقریب شیخ زاید کرکٹ اسٹیڈیم میں 14 نومبر کو ہوگی جس میں شرکا کو موسیقی کے ساتھ رقص کا تڑکا بھی ملےگا، 3 گھنٹے کی یہ تقریب شائقین کرکٹ کی بڑی تعداد کو اپنی جانب متوجہ کرے گی اور ابوظہبی ٹی 10 لیگ کی افتتاحی تقریب کو چارچاند لگائے گی تقریب کے اگلے روز پہلا ٹاس ہوگا۔

افتتاحی میچ دفاعی چیمپیئن نادرن وارئیر، مراٹھا عریبین کے خلاف کھیلے گی، گلوکارعاطف اسلم نے ابوظہبی ٹی10 لیگ میں پرفارم کرنے پر مسرت کا اظہارکیا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ وہ بہت خوشی محسوس کررہے ہیں کہ انہیں اپنے نئے پرستاروں کے سامنے فن کا مظاہرہ کرنے کا موقع مل رہا ہے اور میں امید کرتا ہوں کہ افتتاحی تقریب کرکٹ پرستاروں کو اپنی جانب متوجہ کرے گی اور انہیں اعلیٰ درجے کی تفریح مہیا کرے گی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں