Home » تازہ ترین » جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

ہم پہلے بھی کہہ چکے ہیں اور اب بھی پر زور الفاظ میں یہ دعویٰ کرتے ہیں کہ اگر آپ خود کو بدل کر تھوڑا سا دنیا دار بنالیں یعنی اس طریقے کو اپنالیں جو کہ عام طور پر دوسرے لوگ اختیار کرکے بہتر زندگی گزارتے ہیں۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

یہ بات اگر تسلیم کر لی جائے کہ آپ بہت زیادہ طاقتور ہیں اور ہر قسم کی لڑائی لڑنا جانتے ہیں تو ابھی اس سے انکار نہیں کر سکتے کہ اکثر سیر کو سوا سیر ملتے دیر نہیں لگا کرتی، آپ سے زیادہ طاقتور ٹکرا گیا تو کیا ہو گا؟

جوزا:
21مئی تا21جون

ایسی خواہشات پوری ہو سکتی ہیں جو طویل عرصے سے آپ کے دل و دماغ میں تھیں، والدین کی پسند کے مطابق کسی مناسب جگہ رشتہ طے پا سکتا ہے، مقدمہ بازی کا چکر آپ کیلئے نئی پریشانیاں کھڑی کر سکتا ہے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

آپ کے شریک حیات کا رویہ بہت حد تک بہتر رہے گا، آپ خود کو ایسا ہی بنا لیں جیسا کہ وہ چاہتے ہیں، انشاء اللہ دیرینہ مقصد پورا ہو سکتا ہے، رہائش کا مسئلہ بمطابق مرضی طے ہو سکتا ہے۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

یہ حقیقت ہے کہ گھر کے چراغ سے گھر کو آگ بڑی جلدی اور خوفناک لگا کرتی ہے، بہرحال اگر آپ نے وقت سے پہلے ہی تمام متوقع حالات کا تجزیہ کرتے ہوئے مدافعت کا پورا انتظام کر لیا تو کامیابی ہو سکتی ہے۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

کسی بھی کام میں جلد بازی نہ کریں، خیالات منتشر رہیں گے اور آپ ذہنی طور پر بے چینی محسوس کریں گے اپنے جذبات پر قابو رکھیں اگر یہ بھڑک اٹھیں تو نقصان آپ ہی کو برداشت کرنا پڑ سکتا ہے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

برے وقت کو بہتر طریقے سے گزارنے کے لئے ضروری ہے کہ آپ بھی غیر جذباتی بن جائیں اسی میں آپ کی کامیابی کا راز مضمر ہے، محبوب سے مراسم مزید مضبوط ہو سکتے ہیں۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

اس میں کوئی شک نہیں کہ گزشتہ آپ نے حالات کو بدلنے کی خاطر بہت کچھ کیا لیکن آپ کی جدوجہد رائیگاں ہی گئی لیکن بندہ پرور اب وقت بدل چکا ہے اس بار ہونے والی کاوش رنگ لا سکتی ہے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

ہر امر کا فیصلہ سوچ بچار سے کیجئے دوسروں کو ان کا حقیقی مقام دیں تاکہ دوسرے بھی آپ کو خصوصی مقام دے سکیں کچھ دو اور کچھ لو کا سنہری اصول اپنا کر اپنی زندگی بہتر انداز سے بسر کرنے کی کوشش کیجئے۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

مخالفوں کی تعداد بڑھ سکتی ہے، اگر آپ نے دانشمندی سے کام لیا تو مخالفین آپ کو نقصان پہنچانے کی بجائے اپنے ہی بنائے ہوئے جال میں الجھ سکتے ہیں، آپ صرف لڑائی جھگڑے سے گریز کریں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

جذبات کے منہ زور گھوڑے کو احتیاط کی لگام پہنا دیں، زندگی کی غیر متوازن شاہراہ پر جذباتی گھوڑے اپنا مقصد پورا کئے بغیر گر پڑتے ہیں ظاہر ہے ایسے انسان کو عقلمند نہیں کہا جا سکتا جو اپنی زندگی دائو پر لگا دے۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

آپ اپنی گرم مزاجی کو بھی قابو میں رکھنے کی کوشش کریں، کسی بھی شخص سے الجھنے کی صورت میں نقصان آپ ہی کو برداشت کرنا پڑ سکتا ہے، راہ چلتے یا گاڑی چلاتے ہوئے محتاط رہئے۔

About Admin

Google Analytics Alternative