Home » تازہ ترین » جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

پلاٹ یا مکان کے کسی جھگڑے میں بہت زیادہ ملوث نہ ہوں اس طرح آپ کچھ حاصل نہ کر سکیں گے آپ اعلیٰ صلاحیتوں کے مالک ہیں اس کا مطلب یہ تو نہیں کہ دوسروںکو خاطر میں نہ لایا جائے۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

گھریلو ماحول درست رہے گا لیکن شرط یہ ہے کہ آپ بھی اپنا مزاج ٹھنڈا ہی رکھیں کیونکہ چند موقعوں پر تلخ باتوں کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے جنہیں اگر آپ برداشت نہ کر سکے۔

جوزا:
21مئی تا21جون

اپنے مخالفین کی تعداد کو کم کرنے کی کوشش کیجئے اس کا بہتر طریقہ یہ ہے کہ اپنے مخالفین سے دو ٹوک مگر مصالحانہ انداز اپناتے ہوئے بات چیت کر لیجئے  یقینا آپ محسوس کریں گے کہ غلط فہمیوں کا ازالہ ہو چکا ہے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

ایسی کوئی رقم بھی مل سکتی ہے جسے آپ تقریباً نہ ملنے کی امید میں فراموش کر چکے ہیں، جائیداد کا الجھا ہوا کوئی مسئلہ بآسانی حل ہو سکتا ہے، کسی غیر ملکی فرم کے ساتھ بہتر نتائج کا حامل معاہدہ ہو سکتا ہے۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

ذہنی طور پر کافی الجھائو رہے گا عموماً کچھ نہ کچھ سوچتے ضرور رہیں گے اپنے حقیقی ہمدردوں سے قدرے بدظن رہیں گے اور مخالفوں کی کہی ہوئی یا اڑائی ہوئی افواہوں پر زیادہ اعتبار کریں گے۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

کوئی مخالف خواہ کتنا ہی گہرا دوست کیوں نہ بن جائے آپ اس سے دور رہنے کی کوشش کیجئے کیونکہ اگر کل کا دشمن آج دوست بن چکا ہے تو آنے والے کل وہ دوبارہ وبال جان بن سکتا ہے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

گھریلو حالات زیادہ تربہتر ہی رہیں گے لیکن اس کے لئے آپ کو صبرو تحمل سے کام لینا پڑ سکتا ہے۔کیونکہ یہ ضروری نہیں کہ گھر کے دیگر افراد کا مزاج بھی آپ جیسا ہی ہو۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

آپ کا اکثر یہ خیال ہو تا ہے کہ خطروں کو ٹالنا مشکل ہے چنانچہ یہی وجہ ہے کہ آپ ان کاموں کی تکمیل میں بھی مایوسی کا اظہار کرتے ہیں جو درحقیقت دوسروں کیلئے مشکل نہیں ہوتے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

محبوب پر ضرورت سے زیادہ بھروسہ کرکے آپ عقلمندی کا ثبوت نہیں دے رہے کیا آپ اسے وفادار سمجھتے ہیں؟ ذرا اس سلسلے میں خفیہ طور پر تحقیقات تو کر لیں بڑے عجیب و غریب راز آشکار ہو سکتے ہیں۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

اتفاقیہ کامیابیوں نے آپ کو مغرور بنا دیا ہے اور آپ اعتدال سے تجاوز کرتے چلے گئے نتیجہ اب آپ کے سامنے ہے ازسر نو کاروباری معاہدے ہو سکتے ہیں اپنے فرائض پوری ذمہ داری کے ساتھ انجام دیں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

دوستوں کی جانب سے بھی اندیشہ رہے گا کہ کب وہ آپ کو نقصان پہنچائے۔ دشمن کی دشمنی تو سامنے کی بات ہوتی ہے اس لئے آدمی محفوظ رہ جاتا ہے لیکن دوست کی مخالفت کو بہ آسانی پکڑا نہیں جا سکتا۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

آپ نے کاروبار کو فروغ دینے کیلئے اپنی تمام صلاحیتوں کو آزما لیا لیکن کوئی فائدہ نہیں ہو سکا آپ خود کو ضرورت سے زیادہ عقلمند سمجھتے ہوئے بعض امور کے سلسلے میں انتہائی تیزرفتاری کا مظاہرہ بھی کر گئے۔

About Admin

Google Analytics Alternative