Home » تازہ ترین » جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

گزشتہ احتیاطوں کو بالائے طاق رکھ کر ایسے کام بھی کیے جو کہ درست نہ تھے آپ جانتے ہیں کہ جو کچھ ہو رہا ہے وہ درست نہیں اس کے باوجود اپنی فطری جلد بازی کے ہاتھوں مجبور ہو کر بہت کچھ کرررہے ہیں۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

آپ کا مزاج بھی قدرے گرم رہے گا ممکن ہے کہ مزاج کی یہ گرمی آپ کے قریبی دوستوں کو آپ سے بدظن کر دے آپ کے مخالف بھی آپ کے خلاف سازش کر سکتے ہیں۔

جوزا:
21مئی تا21جون

یقینا آپ کو گزشتہ پیش آنے والے واقعات نے ایک اچھا سبق دے دیا ہو گا اسے سامنے رکھ کر ہمیشہ زندگی گزاریں تاکہ کبھی سابقہ غلطیوں کا اعادہ نہ ہو سکے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

آپ کے گھریلو حالات بہتر رہیں گے شریک حیات کی وفاداری اور خلوص پر شک نہ کیا کریں، اس طرح آپ اپنی وقعت کم کر بیٹھیں گے، اپنے قریبی عزیزوں سے بھی دور رہنے کی کوشش کیجیے۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

عجیب و غریب تبدیلیاں آ سکتی ہیں ایسی تبدیلیاں جن سے یقینا آپ پہلے آشنا نہیں تھے پہلے بھی ہم نے آپ کو مختلف امور کے سلسلے میں بہتر مشورے دیئے تھے یقینا آپ کو ان کی درستگی کا یقین آ چکا ہو گا۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

ہم آپ کو یہ نصیحت کریں گے کہ خود کو اس قدر رنگین مزاج نہ بنایئے کہ آخر کار آپ قطعی طور پر بے رنگ ہو جائیں یا پھر کسی بھی رنگ کی تمیز کرنے کا ہوش ہی باقی نہ رہے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

گزشتہ آپ کا کاروبار ترقی کر سکتا تھا لیکن آپ جلد بازی کے تحت ایسے اقدامات کر گئے جنہوں نے بہتر نتائج پیدا نہیں کیے، یہ عرصہ کافی حد تک آپ کی موافقت کر سکتا ہے۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

اپنے پرانے دوستوں سے استفادہ کرنے کا موقع مل سکتا ہے لیکن ذرا نئے دوستوں سے ہوشیار رہیں نئے دوستوں ہی میں کوئی شخص آپ کے گھر کا ماحول خراب کرنے کی کوشش کر سکتا ہے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

اپنے قریبی رشتہ داروں کو اپنے گھر میں کسی قسم کی مداخلت نہ کرنے دیں ورنہ پھر وہ کچھ ہو سکتا ہے جس کی توقع کبھی بھی آپ نے نہیں رکھی تھی بہت زیادہ جدوجہد ہی آپ کو مالی طور پر مطمئن کر سکے گی۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

تعلیمی مسائل بخوبی حل ہو سکتے ہیں، محبوب سے تعلقات استوار ہونے کی توقع بھی زیادہ ہے، مقدمہ بازی سے قطعی اجتناب برتیں لہٰذا اپنے مخالفین سے صلح ہی کر لیں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

موجودہ کاروباری مقام ہرگز نہ بدلیں، آپ کی الجھنوں میں غیر معمولی اضافہ ہو سکتا ہے، اگر آپ پوری محنت اور توجہ کے ساتھ کاروبار کو وسعت دینے کی کوشش کریں تو بفضل خدا کافی فائدہ ہو سکتا ہے۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

ملازمت سے تعلق رکھنے والے حضرات ترقی کر سکیں گے، منگنی یا شادی کی توقع بھی رکھی جا سکتی ہے، آپ اپنے اخراجات کم کر دیں تاکہ بہتر موقع پر کام آ سکے۔

About Admin

Google Analytics Alternative