Home » تازہ ترین » جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

بہتر یہی ہے کہ آپ حالات سے سمجھوتہ کر لیں تاکہ ذہن پر چھایا ہوا غبار ہٹ جائے اور آپ بھی اردگرد پھیلی ہوئی خوشیوں کو اپنے دامن میں سمیٹ کر اپنی زندگی کا حقیقی لطف حاصل کر سکیں۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

اگر کاروبار مشترکہ ہے تو پھر اپنے منصوبوں میں شریک کار کو اس وقت شامل کریں جبکہ آپ عملی طور پر قدم اٹھانا چاہتے ہیں، اس طرح کم از کم دوسروں کو آپ کی اچھی سکیموں سے استفادہ کرنے کا فائدہ نہ مل سکے گا۔

جوزا:
21مئی تا21جون

اگر آپ نے احتیاطوں کا دامن مضبوطی کیساتھ تھام کر ہر کام کیا تو پھر کامیاب ہونے سے کوئی نہیں روک سکتا بس اتنی احتیاط اور کر لیں کہ آپکے اندرونی معاملات سے قبل از وقت کوئی شخص بھی واقف نہ ہو سکے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

یہ عرصہ عجیب و غریب حالات کا مجموعہ ثابت ہو سکتا ہے، اگر ایک طرف امید ہو گی تو دوسری طرف کسی نہ کسی پہلو سے ناامیدی کا سامنا بھی کرنا پڑ سکتا ہے، آپ کیخلاف اندرونی طور پر سازشوں کا بازار گرم رہے گا۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

جن واقعات کی نشاندہی ہم نے قبل از وقت کر دی تھی یقینا ان کا سامنا آپ کو کرنا پڑا ہو گا۔ ظاہر ہے کہ اچھی نیت رکھتے ہوئے جدوجہد کی جائے تو ناکامی نہیں ہوتی۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

اپنے مخالفین کے ظاہری برتائو پر نہ جایئے یہ بھی ایک سازش ہے بسلسلہ جائیداد آپ کا دیرینہ مقصد پورا ہو سکتا ہے، اپنے جذبات کو مصلحت کا درس دیجئے جذباتیت کا مظاہرہ نقصان دہ ثابت ہو سکتا ہے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

گھریلو حالات قدرے تسلی بخش رہیں گے لیکن اب آپ ہر بات اپنی ہی منوانے والی عادت ترک کر دیجئے، اپنی شریک زندگی کو بھی رائے اور فیصلے کا اختیار دے دیجئے۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

ماضی کی تلخ یادوں کو بھلا کر حالیہ ملنے والی خوشیوں کو گلے لگا لیجئے، اسی کا نام تو زندگی ہے جو مختصر عرصے کا نام ہے اگر اس مختصر عرصے کو رو دھو کر گزارا جائے تو اسے بدنصیبی کہا جا سکتا ہے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

ہر شخص آپ جیسے اچھے خیالات اور ارادوں کا مالک ہے اور یہ کہ ہر شخص آپ کی بھلائی کے لیے بھی کچھ نہ کچھ ضرور کرے گا، اس دنیا میں عموماً نیکی کا صلہ بدی کی صورت میں ملتا ہے۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

اس میں کوئی شک نہیں کہ آپ ایک باصلاحیت انسان ہیں لیکن یہ بات تو آپ بھی تسلیم کریں گے کہ انسانی صلاحیتیں بھی اسی صورت میں کارآمد رہتی ہیں، جبکہ وقت بھی ساتھ دے۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

آپ کی غیر معمولی کامیابی کے سبب حاسدین بھی مختلف طریقوں سے آپ کے خلاف نت نئی افواہیں پھلا سکتے ہیں۔ بہر حال ہم اتنا ہی کہیں گے کہ مخالف کچھ بھی کرے آپ مشتعل نہ ہوں۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

عقلمند لوگ اچھے وقتوں کی کمائی کو محض اس لیے بچا کر رکھتے ہیں کہ انھیں احساس ہوتا ہے کہ برا وقت بھی آ سکتا ہے اور برے وقت میں صرف اپنی کمائی ہوئی دولت کام آیا کرتی ہے۔

About Admin

Google Analytics Alternative