Home » تازہ ترین » جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

بسلسلہ کاروبار اگر محض آپ نے اپنی انا اور سابقہ واقعات کی بنا پر ان کاروباری لوگوں کو دھتکار دیا تو یہ محض آپ کی عظیم غلطی ہو سکتی ہے اور جلد ہی آپ کو اس کا خمیازہ بھی بھگتنا پڑ سکتا ہے۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

کسی جائیداد کی وجہ سے ذہنی کوفت ہو سکتی ہے لیکن اس کا یہ مطلب تو نہیں ہے کہ آپ کاروبار میں بھی دلچسپی نہ لیں کسی بڑے تعمیراتی منصوبے کو عملی شکل دینے کی کوشش کیجئے۔

جوزا:
21مئی تا21جون

مکان یا زمین کا جھگڑا بڑھانے کی کوشش نہ کریں آپکا مفاد متاثر ہو سکتا ہے، راہ چلتے یا گاڑی چلاتے وقت بہت زیادہ محتاط رہیں، کسی مقتدر شخصیت کی مہربانی سے الجھا ہوا مسئلہ بآسانی حل ہو سکتا ہے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

کوئی شخص محبت کے نام پر دھوکہ دے سکتا ہے، بچنے کی کوشش کریں تاکہ بھرم قائم رہ جائے، مکان وغیرہ کی تعمیر و مرمت کا موقع مل سکتا ہے، اپنے مزاج کو ٹھنڈا رکھنے کی کوشش کریں۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

یہ عرصہ آپ کے لئے بہتر کارگردگی کا ذریعہ ثابت ہو سکتا ہے بہتر نتائج کے لئے زیادہ محنت کریں، مخالفین کی سازشوں سے ہرگز نہ گھبرائیں بفضل خدا آپ شر سے محفوظ رہ سکتے ہیں۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

فضول سوچوں سے چھٹکارہ پانے کی کوشش کریں تاکہ آپ بہتر اصول زندگی لائحہ عمل کر سکیں کیونکہ آپ کے مخالف بھی آپ کے خلاف سازشوں کا محاذ لگا سکتے ہیں۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

دشواریاں بھی سنگ راہ بنتی رہیں گی، اس کے باوجود آپ بہت کچھ حاصل کر سکیں گے لیکن شرط یہ ہے کہ معمولی سی دشواری یا مایوسی دیکھ کر آپ کسی بھی کام سے بددل نہ ہو جائیں۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

بعض نام نہاد دوست یا عزیز آپ کو نت نئی تاویلوں کے تحت خوف زدہ کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں تاکہ آپ وہ مقام حاصل نہ کر سکیں جو کہ آپ کو حاصل ہو سکتا ہے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

آپ نے اپنی موجودہ پوزیشن کا غلط اندازہ لگایا ہے جلد بازی نہ کریں ورنہ بازی ایک بار پھر پلٹ سکتی ہے آپ اس حقیقت کو نظر انداز نہ کریں کہ بڑی کوشش و محنت کے بعد حالات نے صحیح رخ اختیار کیا ہے۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

کوئی مخالف جو کہ کبھی آپ کا دوست بھی تھا پریشان کرنے کی کوشش کر سکتا ہے وہ آپ کے خلاف گمراہ کن پروپیگنڈہ کرتا رہے گا، آپ خاموشی کے ساتھ تماشا دیکھئے۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

کسی صاحب حیثیت مقتدر شخصیت کے ساتھ تعلقات قائم ہو سکتے ہیں اگر اس قسم کے تعلقات پہلے ہی سے استوار ہو چکے ہیں تو پھر یہ مضبوطی اختیار کر سکتے ہیں۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

تعمیراتی منصوبے کو بے خوف عملی شکل دیجئے نتائج توقع کے مطابق نکل سکتے ہیں کامیابی آپ کے ہمراہ چلے گی۔لیکن شرط یہ ہے کہ آپ کسی بھی موقع پر ہمت نہ ہاریں۔

About Admin

Google Analytics Alternative