Home » تازہ ترین » جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

آپ لاحاصل سوچوں کو اپنے دل و دماغ پر مسلط کر لیں گے، کوشش کیجیے کہ ایسا نہ ہو سکے اس طرح کی سوچ بچار آپکو بیمار کر سکتی ہے، اگر جان بوجھ کر بیمار پلنگ نشین ہونا چاہتے ہیں تو یہ کوئی عقلمندی تو نہیں۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

بعض اوقات انسان سب کچھ پانے کے بعد بھی یہ محسوس کرتا ہے کہ اسے کچھ نہیں ملا اس لاحاصل سوچ کو حقیقت کا رنگ دینے سے حاصل بھی تو کچھ نہیں ہو سکتا تو پھر کیوں نہ ہنسی خوشی وقت گزارا جائے۔

جوزا:
21مئی تا21جون

اپنے ان دوستوں پر بھروسہ نہ کریں جو وقت پڑنے پر ہر قسم کی مدد کرنے کا وعدہ کررہے ہیں ۔ حالات تو یہ بھی واضح کررہے ہیں کہ آپکا کوئی عزیز آپکے مخالفوں کے ہاتھ مضبوط کر رہا ہے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

کاروباری حضرات اپنی آمدنی میں معمولی اضافہ کر سکیں گے نیا کاروبار قطعی نہ کیجیے زیادہ بہتر یہی ہے کہ کسی چالو مشترکہ بزنس میں شمولیت اختیار کریں اس طرح آپ زیادہ فائدہ حاصل کر سکیں گے۔

 

اسد:
24جولائی تا23اگست

مقدمہ بازی سے حتی الامکان پرہیز کریں کوشش یہی کریں کہ کسی بھی طرح مخالفین سے صلح ہو جائے ۔ کسی سے قرض نہ لیںاور نہ ہی قرض دیں ورنہ لین دین کا یہ چکر آپ کو بری طرح پریشان کر سکتا ہے۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

اپنا مزاج بدلنے کی کوشش کیجیے، بات بات پر الجھنا چھوڑ دیں اور جذبات کے اندھے کنویں میں چھلانگ لگا دینے والی اس پرانی عادت ترک کر دیجیے اور ہر امر کا فیصلہ ٹھنڈے دل و دماغ کے ساتھ کیجیے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

آپ اپنی اعلیٰ صلاحیتوں کو ہمیشہ جگائے رکھیں تاکہ وقت ضرورت فوری طور پر ان سے کام لے سکیں یوں سمجھ لیجئے کہ مایوسی اور ناامیدی کا طویل اور ناقابل فہم دور ختم ہونے والا ہے۔

عقرب:
24اکتوبر تا 22نومبر

عشق و محبت کے یہ سبز باغ ابھی نہ دیکھئے ورنہ فوری طور پر آپ کو خزان اپنی لپیٹ میں لے لے گی تصوراتی محلوں کو خیالات کے ہی ذریعے مسمار کر دیجیے۔اور ہر کام خوش اسلوبی سے کرنے کی کوشش کیجیے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

ایسے لوگ جن پر آپ بھروسہ کرتے ہیں درپردہ آپ کیخلاف سازش کر سکتے ہیں وہ آپکی راہ میں کانٹے بکھیرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔چند اہم امور کے سلسلے میں نتیجہ خیز کامیابی حاصل ہو سکتی ہے۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

اگر آپ کوئی کاروبار کرنا چاہتے ہیں تو دیر مت کریں اس سے بہتر موقع آپ کو نہ مل سکے گا۔ آپ کی اعلیٰ صلاحیتیں بھی ہمہ وقت جاگتی رہیں گی اور ہر معاملے میں آپ کی مددگار ثابت ہو سکتی ہیں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

بسلسلہ عشق و محبت جذباتیت کا مظاہرہ لاحاصل ثابت ہو سکتا ہے لہٰذا اس سلسلے میں خاموشی بہتر ثابت ہو سکتی ہے راہ چلتے یا گاڑی چلاتے ہوئے محتاط رہئے۔ صحت جسمانی بہتر رہے گی۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

غیرشادی شدہ افراد کی منگنی ہو سکتی ہے اپنے مخالفوں سے غافل نہ رہئے خصوصاً کاروباری حریف آپ کی کسی غلطی سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ کاروبار میں خصوصی دلچسپی لیں۔صحت جسمانی بہتر رہے گی۔

About Admin

Google Analytics Alternative