Home » تازہ ترین » جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:

21 مارچ تا 21 اپریل

جذبات کی عینک اتار کر حالات کا جائزہ لیں تاکہ کوئی غلط فیصلہ نہ ہو سکے، بنا بنایا کھیل بگڑ سکتا ہے، اپنی سوچ اور فیصلے بدل دیں، آپ کی غلط سوچ ہی آپ کے معاملات مزید خراب کر سکتی ہے۔

ثور:
22اپریل تا20 مئی

محبوب سے وفاداری کی توقع نہ رکھیں، جائیداد کا کوئی الجھا ہوا مسئلہ حل ہو سکتا ہے، اپنی بنائی ہوئی کاروباری سکیموں کا ایک بار پھر جائزہ لیکر اپنے حقیقی ہمدردوںسے بھی مشورہ لے لیں۔

جوزا:
21مئی تا 21 جون

دوستوں پر زیادہ بھروسہ نہ کریں، کسی بھی وقت کسی دوست کی سازش آپ کے گھر کا ماحول خراب کر سکتی ہے، کاروبار میں کسی قسم کی تبدیلی نہ کریں ورنہ سوائے نقصان کے اور کچھ حاصل نہ ہو سکے گا۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

اپنی حفاظت کے سلسلے میں بہت زیادہ محتاط رہیں، کوئی مخالف آپ کو نقصان پہنچانے کی کوشش کر سکتا ہے، شادی شدہ حضرات کو گھریلو سکون پورے طور پر حاصل ہو سکتا ہے۔

 

اسد:
24جولائی تا23اگست

اپنے رشتہ داروں کے کسی ایسے مشورے پر ہرگز عمل نہ کیجیے جس کا تعلق آپ کی گھریلو زندگی سے ہو وہ اپنے کسی مقصد کی تکمیل کیلیے آپ کو نہ صرف بہکا سکتے ہیں بلکہ کوئی جال بھی بچھانے کی کوشش کر سکتے ہیں۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

اپنے موجودہ کاروبار میں بھی خصوصی دلچسپی لیجئے اس سلسلے میں آپ نے جو سکیمیں بنائی تھیں ان پر عمل کر لیں بفضل خدا نتائج خوشگوار برآمد ہو سکتے ہیں لیکن شرط یہ ہے کہ جلد بازی سے کوئی قدم نہ اٹھایا جائے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

مقدمہ کے سلسلے میں اگر فریق ثانی صلح پر آمادہ ہو تو سوچوں میں وقت نہ گنوایئے، یہ صلح آپ کے لیے بڑی نتیجہ خیز ثابت ہو سکتی ہے، کسی سے لڑائی جھگڑا ہرگز نہ کیجیے۔

عقرب:
24اکتوبر تا 22نومبر

اس میں کوئی شک نہیں کہ کاروباری پوزیشن خاصی مضبوط ہو سکتی ہے اور آپ اسے اپنی منشاء کے مطابق وسعت بھی دے سکیں گے، کیا گیا نیا کاروبار آپ کو کافی فائدہ دے سکتا ہے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

اپنے مزاج پر قابو رکھیں، آپ کی جذباتیت رنگ لا سکتی ہے، کسی بھی سلسلے میں گرم مزاجی کا مظاہرہ آپ ہی کو نقصان پہنچا سکتا ہے، بسلسلہ کاروبار نتائج خوشگوار برآمد ہو سکتے ہیں۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

شریک حیات ہر معاملے میں معاون و مددگار ثابت ہو سکتے ہیں، کسی مقتدر شخصیت کے ساتھ تعلقات استوار ہو سکتے ہیں جس کے نتیجے میں کوئی اہم منصوبہ عملی شکل اختیار کر سکتا ہے۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

مشترکہ بزنس میں بھی شمولیت اختیار کی جا سکتی ہے، آپ ہر الجھے مسئلے کو بآسانی سلجھا سکیں گے، کاروبار وسعت اختیار کر سکتا ہے، کسی نئے کاروبار میں شمولیت کے سبب مالی فوائد بڑھ سکتے ہیں۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

اگر آپ شادی شدہ ہیں تو پھر اپنے گھریلو ماحول کو درست رکھنے کی کوشش کرتے رہئے، مخالفین کو شکست دینے کا موقعہ مل سکتا ہے، آپ کی ہر جائز خواہش پوری ہو سکتی ہے۔

About Admin

Google Analytics Alternative