Home » تازہ ترین » بیگم کلثوم نواز کی رحلت کی خبر پر دل افسردہ ہے، وزیر اعظم عمران خان

بیگم کلثوم نواز کی رحلت کی خبر پر دل افسردہ ہے، وزیر اعظم عمران خان

لندن: وزیراعظم عمران خان، آرمی چیف اور دیگر رہنماؤں نے سابق وزیر اعظم نواز شریف کی اہلیہ بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

وزیر اعظم پاکستان عمران خان نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ بیگم کلثوم نواز کی رحلت کی خبر پر دل افسردہ ہے، وہ ایک حوصلہ مند اور باوقار خاتون تھیں جنہوں نے نہایت ثابت قدمی سے بیماری کا مقابلہ کیا۔

Imran Khan

@ImranKhanPTI

بیگم کلثوم نواز کی رحلت کی خبر پر دل افسردہ ہے۔ وہ ایک حوصلہ مند اور باوقار خاتون تھیں جنہوں نے نہایت ثابت قدمی سے بیماری کا مقابلہ کیا۔ میری تمام دعائیں اور ہمدردیاں شریف خاندان کیساتھ ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میری تمام دعائیں اور ہمدردیاں شریف خاندان کے ساتھ ہیں۔

علاوہ ازیں پاکستان تحریک انصاف کے رہنما سینیٹر فیصل جاوید خان نے ٹوئٹ میں کہا کہ وزیر اعظم عمران خان نے محترمہ کلثوم نواز کی وفات پر دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت محترمہ کلثوم نواز کی فیملی اور لواحقین کو قانون کے مطابق تمام سہولیات فراہم کرے گی۔

Faisal Javed Khan

@FaisalJavedKhan

وزیر اعظم عمران خان کا محترمہ کلثوم نواز کی وفات پر دکھ اور افسوس کا اظہار
حکومت محترمہ کلثوم نواز کی فیملی اور لواحقین کو قانون کے مطابق تمام سہولیات فراہم کرے گی
برطانیہ میں پاکستانی ہائی کمیشن کو مرحومہ کے لواحقین کو تمام ضروری سہولیات کی فراہمی میں معاونت کرنے کی ہدایت

وزیر اعظم نے برطانیہ میں پاکستانی ہائی کمیشن کو مرحومہ کے لواحقین کو تمام ضروری سہولیات کی فراہمی میں معاونت کرنے کی ہدایت کی ہے۔

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے بھی سابق وزیر اعظم نواز شریف کی اہلیہ بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر دکھ و افسوس کا اظہار کیا اور پسماندگان کے لیے صبرِ جمیل کی دعا کی۔

The President of Pakistan@PresOfPakistan

I express my sincere regrets on the sad demise of Begum Kulsoom Nawaz. My condolences to the Sharif family on this loss. May her soul rest in peace

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے بھی بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر تعزیت کا اظہار کیا ہے۔

Maj Gen Asif Ghafoor

@OfficialDGISPR

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون

COAS expresses his grief and heartfelt condolences to the bereaved family on sad demise of Begum Kulsoom Nawaz. “May Allah bless the departed soul eternal peace at Heaven-Amen”, COAS.

اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر اور ڈپٹی اسپیکر محمد قاسم خان سوری نے بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا۔

National Assembly of Pakistan@NAofPakistan

سپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر اور ڈپٹی سپیکر محمد قاسم خان سوری کا بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار ۔@AsadQaiserPTI @QasimKhanSuri

اسد قیصر نے بیگم کلثوم نواز کی سیاسی و سماجی خدمات کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ بیگم کلثوم نواز نے ملک میں جمہوریت کی بحالی اور استحکام کے لیے گراں قدر خدمات سر انجام دیں جنہیں ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔

National Assembly of Pakistan@NAofPakistan

بیگم کلثوم نواز نے ملک میں جمہوریت کی بحالی اور استحکام کے لیے گراں قدر خدمات سر انجام دیں، سپیکر و ڈپٹی سپیکر @AsadQaiserPTI @QasimKhanSuri

گورنر پنجاب محمد سرور نے سابق خاتون اول بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا۔ انہوں نے کہا کہ کلثوم نواز نے مشکل وقت میں پارٹی کی قیادت کی تھی اور ان کی خدمات کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔

Mohammad Sarwar

@ChMSarwar

I am deeply saddened at the demise of Begum Kalsoom Nawaz. She was a courageous person & led the party in absence of her husband. She will be remembered by all. My deepest sympathies & heartfelt condolences for the family. May Allah bless her soul. Ameen

وزیر اعلیٰ بلوچستان جام کمال خان نے بھی بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر دکھ و افسوس کا اظہار کیا۔

Jam Kamal Khan@jam_kamal

May Allah Pak Bless Begum Kulsoom Nawaz and grant her janna.

متحدہ قومی موومنٹ کے ناراض رہنما سید علی رضا عابدی نے بھی بیگم کلثوم نواز  کے انتقال پر رنج و غم کا اظہار کیا۔

Syed Ali Raza Abidi

@abidifactor

My condolences to the Sharif family on the sad demise of Begum Kulsoom Nawaz. May Allah grant her Eternal Paradise and give her loved ones the strength to cope with the tragic loss. Ameen. Expecting early bail on humanitarian grounds for Mian Nawaz Sharif, Maryam and Capt. Safder

انہوں نے اپنے بیان میں امید کا اظہار کیا کہ  نواز شریف، مریم نواز اور کیپٹن (ر) صفدر کو انسانی ہمدردی کی بنیاد پر ضمانت دی جائے۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے بھی سابق وزیر اعظم نواز شریف کی اہلیہ کلثوم نواز کے انتقال پر دکھ کا اظہار کیا۔

Shah Mahmood Qureshi@SMQureshiPTI

Deeply Saddened to know about the demise of Begum Kalsoom Nawaz. May Allah bless her soul with the highest place in Paradise. I have instructed the Pakistani High Commission in London to facilitate the bereaved family in all possible ways.

اپنی ٹوئٹ میں کہنا تھا کہ لندن ہائی کمیشن کو مرحومہ کے خاندان کو تمام سہولیات کی فراہم کرنے کی ہدایت کی ہے۔

Usman Buzdar@UsmanAKBuzdar

اِنَّا لِلَه وَاِنَّا اِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ۔
بیگم کلثوم نواز کی وفات کی خبر سن کر بہت افسوس ہوا۔ وہ ایک صاحب ہمت اور صاحب عزت خاتون تھیں۔ میری دعا ہے کہ اللہ پاک انہیں جنت الفردوس میں اعلیٰ مقام عطا کرے اور شریف خاندان کو صبر جمیل عطا فرمائے۔ آمین!

وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے بھی بیگم کلثوم نواز کی رحلت پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ بیگم کلثوم نواز کی وفات کی خبر سن کر بہت افسوس ہوا، وہ باہمت اور صاحب عزت خاتون تھیں۔

PPP

@MediaCellPPP

سابق صدر آصف زرداری کا بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر اظہار افسوس ۔

سابق صدر آصف علی زرداری اور پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے بھی بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر دکھ و تعزیت کا اظہار کیا۔

PPP

@MediaCellPPP

چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری کا بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار

بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ بیگم کلثوم نواز ایک بہادر خاتون تھیں جنہوں نے جمہوریت کے لئے جدوجہد کی۔

Siraj ul Haq

@SirajOfficial

بیگم کلثوم نواز صاحبہ کی وفات کا سن کر انتہائی افسوس ہوا۔
انا للہ و انا الیہ راجعون
اللہ تعالی ان کی مغفرت فرمائے، اور جوار رحمت میں جگہ سے نوازے۔
میاں نواز شریف سمیت تمام لواحقین سے دلی اظہار تعزیت، اللہ انھیں صبر جمیل عطا فرمائے۔ آمین

جماعت اسلامی کے امیر سینیٹر سراج الحق کا کہنا تھا کہ بیگم کلثوم نواز صاحبہ کی وفات کا سن کر انتہائی افسوس ہوا۔ انہوں نے میاں نواز شریف سمیت تمام لواحقین سے تعزیت کا اظہار کیا۔

Ali Muhammad Khan@Ali_MuhammadPTI

One word which comes to mind after the sad demise of Begum Kulsoom Nawaz about her is,
BRAVE WOMAN !
May Allah grant her Maghfirah & a place in Jannah.
Amin !

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما علی محمد خان نے بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ وہ ایک بہادر خاتون تھیں۔

Mirwaiz Umar Farooq

@MirwaizKashmir

میاں نواز شریف صاحب کی اہلیہ کلثوم نواز صاحبہ کے انتقال پر بیحد دکھ ہوا۔ اللہ تعالیٰ سے میری دعا ہے کہ وہ مرحومہ کو جنت الفردوس اور نواز فیملی کو صبر جمیل عطا کرے ۔ غم کی اس گھڑی میں اور کشمیری عوام ان کے ساتھ ہیں

حریت کانفرنس کے چیئرمین میر واعظ عمر فاروق نے بھی سابق خاتون اول کے انتقال پر دلی رنج و غم کا اظہار کیا۔ اپنے بیان میں کہا کہ میاں نواز شریف صاحب کی اہلیہ کلثوم نواز صاحبہ کے انتقال پر بے حد دکھ ہوا اور غم کی اس گھڑی میں  کشمیری عوام ان کے ساتھ ہیں۔

متحدہ مجلس عمل اور جمعیت علمائے اسلام (ف) کے امیر مولانا فضل الرحمان نے  سابق وزیر اعظم نواز شریف کے چھوٹے بھائی شہباز شریف کو ٹیلی فون کرکے بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا۔

مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ بیگم کلثوم نواز بہادر خاتون تھیں، اللہ تعالیٰ بیگم کلثوم نواز کو جوار رحمت میں جگہ عطا فرمائے۔

چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس ثاقب نثار نے بھی بیگم کلثوم نواز کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا۔ چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے شریف خاندان سے اظہار تعزیت کیا۔

Malala

@Malala

Deeply saddened to hear about the demise of the former First Lady of Pakistan Begum Kalsoom Nawaz. Heartfelt condolences to all her family and prayers for the departed soul. Her political struggle and courage will be remembered.

نوبل امن انعام یافتہ پاکستانی طالبہ ملالہ یوسف زئی نے شریف خاندان سے دلی اظہار تعزیت کیا اور مرحومہ کے لیے دعائے مغفرت بھی کی۔

ان کا کہنا تھا کہ سابق خاتون اول بیگم کلثوم نواز کے انتقال کی خبر پردلی صدمہ ہوا اور بیگم کلثوم نواز کی سیاسی جدوجہد اور جرات کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔

About Admin

Google Analytics Alternative