Home » انٹر ٹینمنٹ » ریچا چڈا کو ہریتھک روشن کی والدہ بننے کی پیش کش

ریچا چڈا کو ہریتھک روشن کی والدہ بننے کی پیش کش

’مسان، فقرے، داس دیو، سربجیت، راکھ، گینگ آف واسع پور اور چاک اینڈ ڈسٹر‘ جیسی فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھانے والی بولی وڈ کی ورسٹائل اداکارہ ریچا چڈا نے انکشاف کیا ہے کہ انہیں خود سے 13 سال بڑے اداکار کی والدہ بننے کی پیش کش کی گئی۔

خیال رہے کہ 31 سالہ ریچا چڈا 6 سال قبل یعنی 25 سال کی عمر میں بھی خود سے 24 سال بڑے اداکار نوازالدین صدیقی کی والدہ کا کردار ادا کر چکی ہیں۔

ریچا چڈا کو 2012 میں آنے والی ایکشن تھرلر فلم ’گینگ آف واسع پور‘ میں نوازالدین صدیقی کی والدہ کا کردار دیا گیا تھا، اس وقت اداکار کی عمر 39 سال تھی۔

25 سال کی عمر میں ایک والدہ کا کردار ادا کرنے والی اداکارہ کو ایک بار پھر 2012 میں ایک اور ایکشن روینج تھرلر فلم ’اگنی پتھ‘ میں اداکار ہریتھک روشن کی والدہ کا کردار نبھانے کی پیش کش کی گئی تھی۔

ہندوستان ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق 31 سالہ اداکارہ نے ’اگنی پتھ‘ میں ہریتھک روشن کی والدہ کا کردار نبھانے کی پیش کش کو انتہائی بے وقوفانہ پیش کش قرار دیتے ہوئے کہا کہ فلم سازوں کو صرف فلم کی کمائی سے غرض ہوتی ہے۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ یہ ناانصافی ہی ہے کہ ایک نوجوان اداکارہ کو اپنی عمر سے محض 12 سے 13 سال بڑے اداکاروں کی والدہ کا کردار نبھانے کی پیش کشی کی جاتی ہے۔

اداکارہ گینگ آف واسع پور میں بھی ماں کا کردار ادا کر چکی ہیں—اسکرین شاٹ/یوٹیوب
اداکارہ گینگ آف واسع پور میں بھی ماں کا کردار ادا کر چکی ہیں—اسکرین شاٹ/یوٹیوب

ساتھ ہی انہوں نے یہ شکوہ بھی کیا کہ اگرچہ انہوں نے رسک لے کر ’گینگ آف واسع پور‘ میں نوازالدین صدیقی کی والدہ کا کردار انتہائی منفرد انداز میں نبھایا، تاہم کسی نے بھی اس کی اداکاری کی تعریف نہیں کی۔

’فقرے‘ کی بھولی پنجابن کے مطابق انہوں نے جب نوازالدین صدیقی کی والدہ کا کردار ادا کیا، اس وقت انہیں اداکاری کی شروعات کیے ہوئے محض 4 سال ہی ہوئی تھے، تاہم کسی نے بھی ان کی اداکاری کی تعریف نہیں کی۔

31 سالہ اداکارہ نے اس بات کا شکوہ بھی کیا کہ زیادہ تر لوگ انہیں ان کی اصل عمر سے زیادہ بڑی عمر کی خاتون سمجھتے ہیں۔

اداکارہ نے اب تک ادا کیے گئے کرداروں میں ’بھولی پنجابن‘ کے کردار کو سب سے بہترین، مضبوط اور خواتین کی مختاری کے مترادف کردار قرار دیا۔

ریچا چڈا کے مطابق انہیں ہریتھک روشن کی والدہ کے کردار کی پیش کش انتہائی نامناسب اور بے وقوفانہ محسوس ہوئی۔

اداکارہ کو اگنی پتھ میں ہریتھک کی والدہ کا کردار نبھانے کی پیش کش بھی ہوئی—فائل فوٹو: اتفاق
اداکارہ کو اگنی پتھ میں ہریتھک کی والدہ کا کردار نبھانے کی پیش کش بھی ہوئی—فائل فوٹو: اتفاق

خیال رہے کہ ہریتھک روشن کی فلم ’اگنی پتھ‘ 2012 میں ریلیز ہوئی تھی، جس میں ان کے ساتھ پریانکا چوپڑا اور سنجے دت جیسے اداکار بھی ایکشن میں نظر آئے تھے۔

اس فلم میں ہریتھک روشن نے وجے کا کردار ادا کیا تھا، جس کی والدہ کا کردار معروف اداکارہ زینت وہاب نے ادا کیا تھا، اسی کردار کی پہلی پسند ریچا چڈا تھیں، جو ہریتھک روشن سے 13 سال چھوٹی ہیں۔

ریچا چڈا نے 2008 میں ’اوئے لکی لکی اوئے‘ سے فلمی کیریئر کا آغاز کیا، اب تک وہ تھرلر، کامیڈی، رومانٹک اور ایکشن فلموں میں نظر آ چکی ہیں۔

حال ہی میں وہ پولیٹیکل تھرلر فلم ’داس دیو‘ میں نظر آئیں، اس سے قبل گزشتہ برس ریلیز ہونے والی ان کی رومانٹک کامیڈی فلم ’فقرے رٹرنز‘ نے 100 کروڑ روپے کماکر نئے ریکارڈ بھی بنائے تھے۔

—فوٹو: ریچا چڈا انسٹاگرام
—فوٹو: ریچا چڈا انسٹاگرام

About Admin

Google Analytics Alternative