Home » کھیل » فنچ کی ریکارڈ ساز اننگز، آسٹریلیا کی 100 رنز سے فتح

فنچ کی ریکارڈ ساز اننگز، آسٹریلیا کی 100 رنز سے فتح

ہرارے: ایرون فنچ کی ریکارڈ ساز اننگز کی بدولت آسٹریلیا نے سہ ملکی سیریز میں زمبابوے کو یکطرفہ مقابلے کے بعد 100 رنز سے شکست دے کر مسلسل دوسری کامیابی حاصل کر لی۔

زمبابوے میں جاری سہ ملکی سیریز میں منگل کو کھیلے گئے سیریز کے تیسرے ٹی20 میچ میں زمبابوین کپتان ہملٹن مسکڈزا نے ٹاس جیت کر پہلے باؤلرز کو آزمانے کا فیصلہ کیا جو ان کے لیے مہنگا ثابت ہوا۔

آسٹریلیا نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ اوورز میں صرف 2 وکٹوں کے نقصان پر 229 رنز کا مجموعہ ترتیب دیا۔

فنچ اور ڈی آرسی شارٹ نے انتہائی شاندار بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اوپننگ شراکت میں 223 رنز کی شراکت قائم کر کے نیا عالمی ریکارڈ قائم کردیا۔

فنچ کی اننگز زمبابوین ٹیم کے لیے کسی تباہی سے کم نہ تھی جنہوں نے تمام زمبابوین باؤلرز کو تختہ مشق بناتے ہوئے 76 گیندوں پر 10 چھکوں اور 16 چوکوں کی مدد سے 172 رنز کی اننگز کھیلی۔

تاہم ان کی اس شاندار اننگز کا اختتام مایوس کن انداز میں ہوا اور وہ 172 کے انفرادی اسکور پر ہٹ وکٹ ہو گئے۔

دوسرے اینڈ پر موجود ڈی آرسی شارٹ اننگز کے 20ویں اوور میں آؤٹ ہوئے لیکن جہاں فنچ نے جارحانہ اننگز کھیلی وہیں شارٹ نے صرف 42 گیندوں پر 46 رنز بنائے۔

آسٹریلیا نے مقررہ اوورز میں دو وکٹوں کے نقصان پر 229 رنز کا مجموعہ اسکور بورڈ کی زینت بنایا اور زمبابوے کی جانب سے دونوں وکٹیں موزرابانی نے حاصل کیں۔

جواب میں زمبابوین ٹیم مطلوبہ ہدف کے تعاقب میں مقررہ اوورز میں 9 وکٹوں پر 129 رنز تک محدود رہی اور میچ میں 100 رنز کی بدترین شکست دے دوچار ہو گئی۔

زمبابوے کا کوئی بھی کھلاڑی کینگروز باؤلرز کا ڈٹ کر مقابلہ نہ کر سکا، چبابا 18، سولومون میر 28، کپتان ہملٹن مساکاڈزا 12، موساکانڈا 10، پیٹر مور 19 ایلٹن چیگمبرا 7، چیسورو 6، ریال برل 10 اور کرس موفو 3 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

آسٹریلیا کی جانب سے اینڈریو ٹائی نے 3 جبکہ ایشٹن ایگار نے دو وکٹیں حاصل کیں۔

ایرون فنچ میچ کے بہترین کھلاڑی قرار پائے۔

About Admin

Google Analytics Alternative