Home » صحت » ماہرین کے خیال میں ناخنوں پر موجود سفید چاند کے اثرات, مزید جانیئے
White moon on fingernail

ماہرین کے خیال میں ناخنوں پر موجود سفید چاند کے اثرات, مزید جانیئے

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک)ہمارے جسم پر ایسی کئی علامات موجود ہیں جنہیں کبھی ہم نے غور سے نہیں دیکھا ،نہ ان کی اہمیت پر سوچا جیسا کہ بہت سے لوگوں کے ناخن کے نچلے حصے پر سفید داغ سا نظر آتا ہے جو نصف سفید چاند سے مشابہت رکھتا ہے۔متعدد افراد کواس’ ہلال‘ کا پتا ہی نہیں۔ اس کی واضح ، سفید اور صاف شکل میں موجودگی انسان کی اچھی صحت اور مستقل سرگرمی کا پتہ دیتی ہے۔سائنس دانوں کا کہنا ہے کہ اگر یہ داغ 8 یا 10 انگلیوں پر موجود ہے تو یہ اس بات کا اشارہ ہے کہ مدافعتی نظام اچھی طرح کام کر رہا ہے۔

اس کے مقابلے میں اگر یہ داغ ہلکا اور دھندلی صورت میں ہے تو پھر معاملہ برعکس ہوگا یعنی کہ اس شخص کی صحت اچھی نہیں ہے۔ ایسے انسان کو تھکن اور توانائی کی کمی کا احساس ہوتا ہے۔عموماً ناخن ایک ٹھوس پروٹین ’کيراٹن‘ کے مواد پر مشتمل غلاف ہوتا ہے۔ یہ اسی مواد سے مشابہت رکھتا ہے جو بال اور بقیہ جسم کے حصوں کی کھال کی ساخت میں پایا جاتا ہے۔
اس چاندکا سائنسی نام ‘ لونولہ انگائیس‘ ہے متعدد طبی ذرائع کا اتفاق ہے کہ بہت سے جسمانی اور نفسیاتی امراض اور غذائی قلت کی حالتوں وغیرہ کا ناخنوں کی شکل، رنگ، حجم اور حالت سے گہرا تعلق ہوتا ہے۔ اسی لیے ڈاکٹر صحت کی عمومی جانچ کرتے وقت ناخنوں کے معائنے کو ضروری اقدام سمجھتے ہیں۔

About Admin

Google Analytics Alternative