Home » تازہ ترین » پاک چین تعلقات نہ صرف اچھے بلکہ مزید بہتری کی جانب گامزن ہیں، وزیرخارجہ

پاک چین تعلقات نہ صرف اچھے بلکہ مزید بہتری کی جانب گامزن ہیں، وزیرخارجہ

اسلام آباد: وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ چین سے ہمارے تعلقات نہ صرف اچھے ہیں بلکہ مزید بہتری کی جانب گامزن ہیں۔

اسلام آباد میں وزیرخزانہ اسد عمر کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ اعتماد کے ساتھ کہہ سکتا ہوں کہ وزیر اعظم عمران خان کا دورہ چین اچھا اور مثبت تھا، دورے کا مقصد عالمی برادری کو واضح پیغام دینا تھا کہ پاک چین تعلقات گہرے، دیرینہ اور باہمی اعتماد پر مبنی ہیں، چین سے تعلقات اچھے تھے اور ہمیشہ رہیں گے۔

وزیرخارجہ کا کہنا تھا کہ گزشتہ دنوں چین سے دوستی سے متعلق غلط تاثر دینے کی کوشش کی گئی، لیکن ہم واضح کردینا چاہتے ہیں کہ پاک چین تعلقات نہ صرف اچھے بلکہ مزید بہتری کی جانب گامزن ہیں، ہم نے چینی قیادت میں پہلے سے زیادہ گرم جوشی دیکھی۔

شاہ محمود قریشی نے بتایا کہ دورے میں 15 کے قریب معاہدے اور اہم یادداشتوں پردستخط کیے گئے، دورے سے پاک چین اسٹریٹجک تعلقات کو معاشی تعلقات میں بدلنے اور اقتصادی جہت کوفروغ دینے میں مدد ملی، اسٹریٹجک ڈائیلاگ کو وزرا خارجہ کی سطح پر لے جانے پر اتفاق ہوا، اور یہ بھی طے ہوا کہ دونوں اطراف سزا شدہ قیدیوں کو اپنے اپنے ملکوں میں سزا مکمل کرائی جائے گی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ہم نے چین سے معاشی استحکام لانے کے لیے کافی کچھ سیکھنا ہے، برآمدات دُگنا کرنے سے متعلق اقدامات کا جائزہ لیا جا رہا ہے امید ہے کہ ہم اپنی برآمدات دُگنا کرنے کی پوزیشن میں آجائیں گے، چین کے پاس غربت کے خاتمے کے لیے وسیع تجربہ ہے ہم غربت کے خاتمے سےمتعلق چین کے تجربات سے فائدہ اٹھاسکتے ہیں، غربت کے خاتمے کے لیے کیا گیا معاہدہ بھی اہمیت کا حامل ہے۔

About Admin

Google Analytics Alternative