انٹر ٹینمنٹ

یورپی سیاح کا پاکستان کے یوم آزادی پر انوکھا ’کی کی‘ اسٹائل

ملک کے درمیان سرحدوں کا تعین تو ہوتا ہے مگر جب کوئی دنیا کو دیکھنے نکلتا ہے تو اس کے لیے یہ لکیریں بے معنی ہوجاتی ہیں۔

اس کی مثال یورپی سیاح ایوا بیانکا زو بک ہیں جو اب تک 44 ممالک کی سیر کرچکی ہیں مگر ان کا پسندیدہ مقامات میں پاکستان بھی موجود ہے اور یہاں ان کی سیاحت کے دوران ایک ویڈیو وائرل بھی ہوئی۔

اب ان کی پاکستان کے یوم آزادی کے حوالے سے ایک ویڈیو سامنے آئی ہے اور وہ بھی تیزی سے وائرل ہورہی ہے۔

درحقیقت انہوں نے دنیا کا پہلا ‘ائیرپلین کی کی چیلنج’ پی آئی اے کی ائیرہوسٹس کے انداز سے کیا ہے۔

فیس بک اور انسٹاگرام پر شیئر اس ویڈیو کے کیپشن میں انہوں نے لکھا کہ پاکستان کے یوم آزادی کے جشن کو پاکستان انٹرنیشنل ائیرلائنز کے ساتھ کی کی اسٹائل میں گزارنے کا فیصلہ کیا۔

ان کا کہنا تھا کہ کی کی کار جمپ اب پرانی ہوچکی، تو یہ ہے کہ پہلا حقیقی ائیرپلیس ورژن۔

وہ گلگت بلتستان کی خوبصورتی سے بہت زیادہ متاثر ہوئیں

اس سے قبل ان کی کے ٹو بیک کیمپ ٹریکنگ کی ویڈیو بھی وائرل ہوئی تھی جبکہ شمالی علاقہ جات میں ان کی کئی ویڈیوز بھی انٹرنیٹ پر گردش کرتی رہیں۔

ایوا کی پیدائش پولینڈ کی ہے مگر ان کی زندگی کا بیشتر حصہ برطانیہ میں گزرا، مگر اب وہ دنیا کی سیاحت پر نکلی ہوئی ہیں اور اس حوالے سے ان کا اپنابلاگ بھی ہے۔

کراچی میں گھڑسواری کرتے ہوئے

کچھ عرصے پہلے ایک انٹرویو کے دوران انہوں نے بتایا تھا ‘ پاکستان آنے سے پہلے مجھے ہر ایک کہتا تھا کہ وہاں خیال رکھنا، وہ بہت خطرناک ملک ہے خصوصاً خواتین کے لیے، لہذا مجھے کسی اور جگہ چلے جانا چاہئے، مگر میں نے یہاں کی جو تصاویر دیکھیں وہ انتہائی زبردست تھین اور میرا خیال تھا کہ یہ اپنی طرز کا منفرد تجربہ ہوگا، یہ سچ ہے کہ اکیلے آتے ہوئے میں کچھ نروس تھی اور مجھے اندازہ نہیں تھا کہ یہاں کیسے حالات کا سامنا ہوگا’۔

سوات کی سیاحت کرتے ہوئے
۔

تاہم یہاں آمد کے بعد پاکستان کے بارے میں ان کے خیالات مکمل طور پر بدل کر رہ گئے ‘یہاں آنے کا فیصلہ بطور سیاح کیے جانے والے چند بہترین فیصلوں میں سے ایک ثابت ہوا، مجھے یہاں کے لوگوں اور میڈیا کے بارے میں جو کچھ بتایا گیا تھا وہ سب غلط نکلا، یہاں کی قدرتی خوبصورتی، تاریخ اور لوگوں نے مجھے متاثر کیا، مجھے خوشی ہے کہ میں انہیں دنیا کے سامنے پیش کرسکی اور پلیٹ فارمز جیسے انسٹاگرام اور یوٹیوب وغیرہ سے اس کے بارے میں تصور بدلنے میں مدد کرنے لگی’۔

لاہور کی سیر بھی کرچکی ہیں

’سوئی دھاگا‘ کا ٹریلر ریلیز

بولی وڈ اداکار ورن دھون اور اداکارہ انوشکا شرما کی جلد ریلیز ہونے والی فلم ’سوئی دھاگا‘ کا پہلا ٹریلر ریلیز ہوگیا۔

اس فلم میں یہ دونوں اداکار نہایت منفرد کرداروں میں نظر آئیں گے، ایسے کردار جو اس سے قبل انہوں نے ادا نہیں کیے۔

3 منٹ 12 سیکنڈ دورانیے کے اس ٹریلر میں ورن دھون اور انوشکا شرما نے ایک چھوٹے گاؤں سے تعلق رکھنے والے شادی شدہ جوڑے کا کردار ادا کیا۔

ورن دھون ایک سلائی کی دکان پر ملازم کے روپ میں نظر آئے، جس کام میں انہیں کئی مرتبہ مالکان کے ہاتھوں ذلت کا سامنا بھی کرنا پڑا۔

بعدازاں انوشکا شرما کے سمجھانے کے بعد انہوں نے اپنے خود کے کام کا آغاز کیا۔

فلم میں ورون دھون ’موجی‘ نامی درزی جب کہ انوشکا شرما ’ممتا‘ نامی دستکار (کڑھائی کرنے والی) خاتون کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔

یاد رہے کہ رواں ماہ کے آغاز میں فلم ساز نے سوئی دھاگا کا پہلا لوگو بھی ریلیز کیا۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ ‘سوئی دھاگا’ کا لوگو بنانے کے لیے فلم کی ٹیم نے بھارت کی 15 مختلف ریاستوں کا دورہ کیا۔

فلم کی ٹیم نے لوگو بنانے کے لیے بھارت بھر کے 15 آرٹسٹوں (دستکاروں) کو ڈھونڈ کر نکالا اور انہیں مقامی روایات اور مقبول دستکار کے ذریعے فلم کا لوگو بنانے کی اپیل کی۔

ہدایات کار شرط کتریا اور پروڈیوسر منیش شرما کی اس فلم کو رواں برس 28 ستمبر کو ریلیز کیا جائے گا۔

مونی راؤ کو اکشے کی ہیروئن بنانے میں سلمان کا ہاتھ؟

بولی وڈ کی آنے والی اسپورٹس فلم ‘گولڈ’ کا شائقین کو بے حد انتظار ہے، جس کے ٹریلر اور گانے نے پہلے ہی دھوم مچادی ہے۔

’گولڈ‘ کی کہانی 1936 سے 1948 کے عرصے کے درمیان گھومتی ہے، تاہم فلم کا زیادہ وقت برصغیر کی تقسیم کے بعد آزاد ہندوستان کے ابتدائی 2 سال کے وقت کے گرد گھومتا ہے۔

فلم کی کہانی آزاد بھارت کی پہلی ہاکی ٹیم کے گرد گھومتی ہے، جس نے 1948 میں برطانیہ میں ہونے والے اولمپکس مقابلوں میں ماضی میں خود پر حکومت کرنے والے ملک کو ہرا کر گولڈ میڈل جیتا تھا۔

اس فلم میں اکشے کمار کی ہیروئن یعنی ان کی اہلیہ کا کردار بھارتی ٹی وی اداکارہ مونی راؤ نے ادا کیا ہے، جنہوں نے بگ باس 11 میں بھی شرکت کی تھی۔

اطلاعات ہیں کہ مونی راؤ کو اس فلم میں بولی وڈ دبنگ ہیرو سلمان خان کی وجہ سے کام ملا۔

یہ خبریں اس وقت ہی شروع ہوگئی تھیں جب مونی راؤ کو ‘گولڈ’ میں اکشے کمار کی ہیروئن کے طور پر کاسٹ کرنے کا اعلان کیا گیا تھا۔

مونی راؤ کی یہ پہلی بولی وڈ فلم ہوگی، اس سے قبل وہ متعدد بھارتی ڈراموں اور بنگالی فلموں میں کام کرچکی ہیں۔

مونی راؤ فلم میں اکشے کمار کی اہلیہ کا کردار نبھائیں گی—اسکرین شاٹ
مونی راؤ فلم میں اکشے کمار کی اہلیہ کا کردار نبھائیں گی—اسکرین شاٹ

سلمان خان کی وجہ سے بولی وڈ فلم میں کام ملنے کی خبروں کی وجہ سے جہاں اداکارہ مونی راؤ پریشان ہیں، وہیں اب انہوں نے اس حوالے سے خاموشی توڑتے ہوئے سچائی بتادی۔

ڈی این اے انڈیا کی رپورٹ کے مطابق مونی راؤ نے ‘گولڈ’ کی پروموشن کے سلسلے میں ایک نشریاتی ادارے کو دیے گئے انٹرویو میں ایسی خبروں پر پریشانی ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ انہیں من گھڑت خبروں پر تکلیف پہنچی ہے۔

اداکارہ نے ‘گولڈ’ میں سلمان خان کی وجہ سے موقع ملنے کی خبروں پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے اداکاری کو 10 سال دیے اور وہ بنگالی زبان کی فلموں کی اہم اداکارہ ہیں،تاہم انہیں اب اگر بولی وڈ فلم میں موقع ملا ہے تو جھوٹی خبریں کیوں پھیلائی جا رہی ہیں؟

ادکارہ اس وقت فلم کی تشہیر میں مصروف ہیں—فوٹو: آئی اے این ایس
ادکارہ اس وقت فلم کی تشہیر میں مصروف ہیں—فوٹو: آئی اے این ایس

مونی راؤ نے صاف کہا کہ ان خبروں میں کوئی سچائی نہیں کہ انہیں سلمان خان کی وجہ سے ہی اکشے کمار کی فلم میں کام کرنے کا موقع ملا۔

‘گولڈ’ ہیروئن نے کہا کہ انہیں نہیں پتہ کہ ایسی جھوٹی خبروں کو پھیلانے میں کس کا ہاتھ ہے،تاہم ایسی خبریں پھیلانے والے صحافیوں کو فلم پروڈیوسر سے بھی پوچھنا چاہیے۔

مونی راؤ کے مطابق صحافیوں کو چاہیے کہ وہ ‘گولڈ’کے پروڈیوسر سے پوچھیں کہ انہیں کس کے کہنے پر کام کرنے کا موقع دیا گیا؟

ادکارہ نے جھوٹی خبروں پر افسوس کا اظہار کیا—فوٹو: مونی راؤ انسٹاگرام
ادکارہ نے جھوٹی خبروں پر افسوس کا اظہار کیا—فوٹو: مونی راؤ انسٹاگرام

یہ پہلا موقع نہیں ہے کہ کسی اداکارہ کے حوالے سے یہ خبریں سامنے آئی ہوں کہ انہیں سلمان خان کی وجہ سے فلم میں کام کرنے کا موقع ملا۔

اس سے قبل سلمان خان خود بھی متعدد ہیروئنز کو فلم انڈسٹری میں متعارف کرا چکے ہیں۔

سلمان خان نے سوناکشی سنہا،زرین خان اوربھومیکا چاولہ سمیت متعدد اداکاراؤں کو فلم انڈسٹری میں متعارف کرایا۔

یہ اطلاعات بھی ہیں کہ مونی راؤ ان کی آنے والی فلم ‘دبنگ تھری’ میں بھی نظر آئیں گی۔

علاوہ ازیں مونی راؤ کے حوالے سے اطلاعات ہیں کہ انہیں دیگر کچھ بولی وڈ فلموں میں بھی کام کرنے کی پیش کش ہوئی ہے۔

بگ باس شو کے 12ویں سیزن کا پرومو جاری

ممبئی: بھارت کے مشہور ریئلٹی شو ’’بگ باس‘‘ سیزن 12 کا پرومور جاری کردیا گیا۔

بھارتی ٹی وی کے کامیاب ترین ریئلٹی شو بگ باس کا 12 واں سیزن نشر ہونے جارہا ہے جب کہ  اس بار شو کو منفرد بنانے کے لئے اس میں عام لوگوں کو بھی شامل کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے، شو ستمبر میں آن ایئر ہوگا جب کہ اس کا پرومو جاری کردیا گیا ہے۔

سماجی رابطے کی سائٹ ٹوئٹر پر بگ باس کے اکاؤنٹ کی جانب سے شو کے 12 ویں سیزن کا پرومو شیئر کیا گیا جس میں شو کے میزبان بالی ووڈ سلطان سلمان خان کلاس میں داخل ہوتے ہیں اور سب کو نام سے پکارتے ہیں۔

پرومو میں سلمان خان کہتے ہیں اس بار بدل جائے گی گیم کی اے بی سی ڈی جب آئے گی مختلف جوڑی  کیوں کہ بگ باس سیزن 12 میرے ساتھ آرہا ہے۔

واضح رہے کہ بگ باس  کے 11 سیزن میں میزبانی کے فرائض  سلمان خان نے ہی انجام دیئے ہیں جب کہ شو 16 ستمبر سے آن ایئر ہوگا۔

سیاست میں آنے کا کوئی ارادہ نہیں، عامر خان

پونے: بھارتی اداکار عامر خان نے سیاست میں آنے کا تاثر مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ جتنے کام میں کررہا ہوں مجھے نہیں لگتا کہ اس کے لیے مجھے سیاست میں آنے کی ضرورت ہے۔

پونے میں اپنی این جی او کے حوالے سے منعقدہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے بالی ووڈ اسٹار عامر خان کا کہنا تھا کہ میں تخلیقی میدان میں کام کررہا ہوں اور اس میدان میں جو لوگ کام کررہے ہیں ان پر قوم کو بنانے اور سماج کو ایک ساتھ جوڑ کر رکھنے کی بھاری ذمہ داری عائد ہوتی ہے۔

ایک سوال پر کہ اگر انہیں راجیہ سبھا میں نشست دی گئی تو کیا وہ سیاست میں آنا پسند کریں گے، عامرخان نے کہا کہ ہم بہت سارے کام کررہے ہیں اور مجھے نہیں لگتا کہ ان تمام کاموں کے لیے مجھے سیاست میں آنے کی ضرورت ہے۔

سوناکشی سنہا فلم میں کام کی پیش کش نہ ملنے پر حیران

‘ساڑی کہ فال سا اور گندی بات’ جیسے گانوں پر دل کش رقص کے کرتب دکھانے والی اداکارہ سوناکشی سنہا نے یوں تو متعدد فلموں میں جوہر دکھائے ہیں اور وہ جلد ہی 2 نئی فلموں ‘یملا پگلا دیوانہ اور ہیپی پھر بھاگ جائے گی’ میں نظر آئیں گی۔

‘دبنگ’ سے 8 سال قبل فلمی کیریئر کی شروعات کرنے والی 31 سالہ سوناکشی سنہا نے یوں تو متعدد کامیاب فلمیں بھی دی ہیں، تاہم انہوں نے انکشاف کیا ہے کہ انہیں کافی عرصے سے ایک خاص قسم کی فلم میں کام کرنے کی پیش کش نہیں ہوئی۔

سلمان خان، اکشے کمار، رنویر سنگھ، اجے دیوگن، اکشے کمار اور شاہد کپور جیسے اداکاروں کے ساتھ ڈانس کرنے والی اداکارہ نے انکشاف کیا ہے کہ وہ رقص پر بنی فلم میں کام کرنا چاہتی ہیں، تاہم انہیں آج تک ایسی کسی فلم میں کام کرنے کی پیش کش نہیں کی گئی، جس وجہ سے وہ بہت حیران ہیں۔

دکن کیرونیکل کی رپورٹ کے مطابق بھارتی نشریاتی ادارے کو انٹرویو میں سوناکشی سنہا نے کہا کہ انہیں ڈانس سے بے حد لگاؤ ہے اور وہ اسکرین پر اسے کرنا بھی جانتی ہیں، تاہم وہ اس بات پر حیران ہیں کہ آج تک انہیں ایسی کسی فلم میں کام کرنے کی پیش کش نہیں کی گئی جو مکمل طور پر ڈانس پر بنائی گئی ہو۔

انہوں نے اپنی پہلی فلم ‘دبنگ’ کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ وہ ان کے گھر کی طرح ہیں، انہوں نے وہیں سے ہی کیریئر کا آغاز کیا اور اب وہ اس بات پر خوش ہیں کہ اس سیریز کی تیسری فلم میں پربھو دیوا بھی شامل ہیں، جس وجہ سے یہ فلم پہلی فلموں سے بہتر ہوگی۔

انہوں نے ڈانس کوئین مادھوری ڈکشٹ کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ یہ ہر بولی وڈ اداکارہ کا خواب ہے کہ وہ ان کے ساتھ کام کریں اور وہ اس حوالے سے خوش نصیب ہیں کہ وہ 2019 میں ریلیز ہونے والی فلم ‘کلنک’ میں ایک ساتھ نظر آئیں گی۔

‘پارٹی آل دی نائٹ’ اور ‘میرا جادو اسٹرانگلی تجھ پر چل گیا’ جیسے گانوں میں اپنے رقص سے مداحوں کو اپنے سحر میں جکڑنے والی اداکارہ نے اگرچہ متعدد فلموں میں شاہد کپور اور اکشے کمار جیسے اداکاروں کے ساتھ بھی عمدہ ڈانس کرکے اپنی مہارت دکھائی۔

تاہم انہیں افسوس ہے کہ انہیں کسی ڈانس فلم میں کام کرنے کی پیش کش نہیں کی گئی۔

علاوہ ازیں سوناکشی سنہا نے ایک اور انٹرویو کے دوران اپنے وزن اور جسمانی خدوخال کے حوالے سے بات کرتے ہوئے تسلیم کیا کہ وہ بچپن سے ہی اضافی وزن کے مسئلے میں پھنسی ہوئی تھیں۔

انہوں نے تسلیم کیا کہ ان کا وزن حد سے بڑھا ہوا تھا لیکن انہوں نے فلمی کیریئر شروع کرنے سے قبل اپنا وزن بہت کم کیا۔

ساتھ ہی انہوں نے یہ بھی مانا کہ اگرچہ انہوں نے فلموں میں آنے سے قبل ہی اپنا وزن کم کیا تھا، لیکن اس کے باوجود ان کا وزن زیادہ تھا اور انہیں خدوخال کی وجہ سے تنقید کا سامنا تھا، لیکن اب ایسا نہیں ہے، کیوں کہ اس وقت انہوں نے مزید وزن کم کردیا۔

سوناکشی سنہا نے مسلسل محنت کے بعد اپنا وزن کم کرنے کے بعد اپنے وزن کو اس وقت سب سے بہترین قرار دیتے ہوئے کہا کہ وہ اس وقت زندگی کے سب سے بہترین شیپ میں موجود ہیں۔

سوناکشی سنہا نے اعتراف کیا کہ انہوں نے اپنی غذا اور طرز زندگی تبدیل کرکے 30 کلو وزن کم کیا۔

اداکارہ نے اپنا وزن مزید کم کردیا—فوٹو: سوناکشی سنہا انسٹاگرام
اداکارہ نے اپنا وزن مزید کم کردیا—فوٹو: سوناکشی سنہا انسٹاگرام

انہوں نے وزن کم کرنے کا کریڈٹ بہتر ایکسرسائیز اور بہتر غذا کو دیا۔

اداکارہ اپنے انسٹاگرام پر بھی ایکسر سائیز کی ویڈیوز اور تصاویر شیئر کرتی رہتی ہیں، جن میں انہیں مختلف قسم کی ورزشیں کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔

خیال رہے کہ 31 سالہ سوناکشی سنہا نے 2010 میں سلمان خان کی فلم دبنگ سے کیریئر کا آغاز کیا، اب تک وہ 24 سے زائد فلموں میں کام کرچکی ہیں۔

کرشمہ کپور کی 6 سال بعد اسکرین پر واپسی

ممبئی: نامور بالی ووڈ اداکارہ کرشمہ کپور 6 سال بعد چھوٹی  اسکرین سے واپسی کررہی ہیں۔

ماضی کی مقبول اداکارہ کرشمہ کپور گزشتہ کئی برسوں سے پردے سے دور ہیں وہ آخری بار 2012 میں فلم ’’ڈینجرزعشق‘‘میں نظر آئی تھیں تاہم اب 6 برس بعد وہ چھوٹی اسکرین سے  واپسی کررہی ہیں، بھارتی میڈیا کے مطابق کرشمہ کپور پروڈیوسر ایکتا کپور کی ویب سیریز میں نظر آئیں گی۔

ایک انٹرویو کے دوران کرشمہ کپور نے چھوٹی اسکرین  پر واپسی کے حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا کہ وہ ماں کی ذمہ داری ادا کرکے بہت خوش ہیں اورطویل عرصے سے  اداکاری کے متعلق سوچ بھی نہیں رہی تھی ہاں جب تک کہ میرے پاس کوئی ایسا پراجیکٹ نہیں آجاتا جس کی کہانی میرے دل کو چھوجاتی  اور اب میرا انتظار ختم ہوا۔

کرشمہ کپور نے ویب سیریز کی کہانی بتانے سے گریز کرتے ہوئے کہا کہ فی الحال وہ کہانی سے متعلق کچھ بھی نہیں کہیں گی لیکن یہ ویب سیریز جلد ہی ریلیز ہوگی اور مداحوں کو بے حد پسند آئے گی۔

اداکارہ حنا خان نے سلمان خان کی آفر ٹھکرا دی

ممبئی: بگ باس سیزن 11 کی فائنلسٹ حنا خان نے بالی ووڈ سلطان سلمان خان کی آفر ٹھکرادی۔

بالی ووڈ کے دبنگ اداکار سلمان خان کا شمار فلم نگری کے اُن سپر اسٹارز میں ہوتا ہے جس کے ساتھ ہر چھوٹے سے بڑا اداکار کام کرنا چاہتا ہے لیکن ایک اداکارہ ایسی بھی ہیں جسے سلمان خان نے آفر کی کہ وہ ان کے ساتھ چھوٹی اسکرین شیئر کریں تاہم بگ باس سیزن 11 کی فائنلسٹ حنا خان نے سلو میاں کی آفر ٹھکرادی۔

اداکارہ حنا خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ویڈیو شیئر کی جس میں انہوں نے بالی ووڈ سلطان سلمان خان کے شو ’دس کا دم‘ میں شرکت نہ کرنے کی وجہ بتاتے ہوئے کہا کہ ’میرے بہت سے مداح نہ خوش ہوں گے اور سوچ رہے ہوں گے کہ میں نے شو میں شرکت کیوں نہیں کی لیکن میں اس بات کو واضح کرنا چاہتی ہوں کہ مجھے سونی چینل کی جانب سے شو میں شرکت  کرنے کے لئے کال موصول ہوئی تھی لیکن میں نے معزرت کرلی تھی۔

حنا خان نے اپنی ویڈیو میں مزید بتایا کہ ’ میں اُس وقت ایک گانے کی تشہیر میں مصروف تھی اس لئے میں اُن کی دعوت قبول نہیں کرسکی۔ انہوں نے کہا کہ میری عدم شرکت نے آپ سب کو مایوس کیا ہے جس کے لئے میں معذرت چاہتی ہوں۔

Google Analytics Alternative