انٹر ٹینمنٹ

فلم ڈائریکٹر کا فلمی انداز میں اظہار محبت

ویسے تو فلم ڈائریکٹرز اپنی فلموں میں ہیروز کو اپنی محبوباؤں سے منفرد اور رومانوی انداز میں اظہار محبت کرنے کی ترغیبیں دیتے ہیں۔

ڈائریکٹر حتی الامکان یہ کوشش کرتے ہیں کہ وہ فلم میں ہیرو کی جانب سے ہیروئن سے اظہار محبت کے سین کو اس قدر رومانوی انداز میں فلمائیں کہ اسے دیکھنے والے آسانی سے بھلا نہ پائیں۔

تاہم ایسا بہت ہی شاذ و نادر ہوتا ہے کہ فلمی ہیروز یا خود فلمی ڈائریکٹزر حقیقت میں فلمی انداز میں کسی سے اظہار محبت کریں۔

لیکن 17 ستمبر کو امریکی شہر لاس اینجلس میں ہونے والی ٹیلی وژن کی دنیا کے سب سے معتبر ایوارڈ ‘ایمی ایوارڈز’ کی 70 ویں تقریب کے دوران ایسا ہی کچھ عجیب اتفاق ہوا۔

ایمی ایوارڈز تقریب کے دوران 57 سالہ فلم ڈائریکٹر گلین ویز نے فلمی انداز میں اپنی 69 سالہ محبوبہ جین سیونڈسن سے اظہار محبت کیا۔

جی ہاں، برطانوی اخبار ‘دی انڈیپنڈنٹ’ کے مطابق 57 سالہ فلم ڈائریکٹر و پروڈیوسر گلین ویز نے اپنا ایوارڈ وصول کرنے کے بعد اپنی تقریر میں سب سے پہلے اپنی عمر رسیدہ محبوبہ کی تعریف کرتے ہوئے انہیں اپنی اہلیہ قرار دیا۔

گلین ویز کو ‘ایمی ایوارڈز’ میں فلمی دنیا کے سب سے معتبر ایوارڈ ‘آسکر’ ایوارڈز کی تقریب میں خدمات سر انجام دینے پر انہیں ‘ورائٹی اسپیشل ایوارڈ’ دیا گیا۔

جب انہیں ایوارڈ دے دیا گیا تو انہوں نے اپنی تقریر میں اپنی خاتون دوست سابق ایتھلیٹ جین سیونڈسن کا تذکرہ کرتے ہوئے ان سے محبت کے حوالے سے باتیں کرنا شروع کردیں۔

ساتھ ہی فلم ساز نے تقریر میں بتایا کہ وہ خاتون کو گرل فرینڈ اس لیے بلاتے ہیں، کیوں کہ وہ انہیں اپنی اہلیہ سمجھتے ہیں۔

یہ بات سنتے ہی ایوارڈ تقریب میں بیٹھے تمام افراد حیران رہ گئے، ساتھ ہی بعد ازاں سوشل میڈیا پر بھی کئی افراد نے اس منظر پر تعجب کا اظہار کیا۔

فلم ساز نے خاتون دوست کو اسٹیج پر بلانے کے بعد فلمی انداز میں ان سے محبت کا اظہار کرتے ہوئے انہیں شادی کی پیش کش کی، جسے سنتے ہی خاتون شرما گئیں اور فلم ساز سے گلے ملیں۔

57 سالہ ڈائریکٹر نے اپنی جیب سے انگوٹھی نکالتے ہوئے گرل فرینڈ کو بتایا کہ یہ وہ انگوٹھی ہے، جسے 76 برس قبل ان کی والدہ نے انگلی میں پہنا تھا۔

فلم ڈائریکٹر کی حقیقت میں فلمی انداز کے اظہار محبت پر جہاں ٹوئٹر اور انسٹاگرام پر تعجب کا اظہار کیا گیا، وہیں امریکی و برطانوی میڈیا میں بھی ان کے اظہار محبت کے چرچے رہے۔

دونوں کے درمیان گزشتہ چند سالوں سے تعلقات تھے، انہیں متعدد بار ایک ساتھ بھی دیکھا جا چکا تھا۔

دونوں ہی ایک دوسرے کے تعلقات پر کھلے دل سے بات کرتے نظر آتے تھے، تاہم پہلی بار انہوں نے عوام کے سامنے ایک دوسرے سے محبت کا اظہار کیا۔

خیال رہے کہ 70 ایمی ایوارڈ تقریب میں ‘گیم آف تھرونز’ نے بہترین ڈرامہ سیریز سمیت مجموعی طور پر 2 ایوارڈ اپنے نام کیے۔

ایوارڈ تقریب میں سب سے زیادہ ایوارڈ ‘دی مارولز مسز میسل’ کے حصے میں آئے، اس کامیڈی سیریز نے مجموعی طور پر 5 ایوارڈ اپنے نام کیے۔

‘دی مارولز مسز میسل’ نے ‘بہترین کامیڈی سیریز، ایکٹریس کامیڈی سیریز، سپورٹنگ ایکٹریس کامیڈی سیریز اور رائیٹنگ کامیڈی سیریز’ کے ایوارڈ اپنے نام کیے۔

اس تقریب میں مجموعی طور پر 26 کیٹیگریز میں ایوارڈز دیے گئے۔

محبت کے اظہار پر سابق ایتھلیٹ انتہائی جذباتی دکھائی دیں—فوٹو: ٹوئٹر
محبت کے اظہار پر سابق ایتھلیٹ انتہائی جذباتی دکھائی دیں—فوٹو: ٹوئٹر

یہ ایوارڈ ‘اکیڈمی آف ٹیلی وژن آرٹس اینڈ سائنس’ (اے ٹی اے ایس) کی جانب سے دیا جاتا ہے، ‘ایمی ایوارڈز’ ٹی وی کے تمام پروگراموں کے لیے دیا جاتا ہے، اس لیے اس کی مختلف تقریبات منعقد ہوتی ہیں۔

تاہم اس ایوارڈ کی سب سے اہم اور بڑی تقریب ہر سال کے آخر میں منعقد ہوتی ہے، جس میں پرائم ٹائم میں ٹی وی پر نشر ہونے والے ڈراموں اور پروگرامات کو ایوارڈ سے نوازا جاتا ہے۔

مارول کے کرداروں کیلئے پاک – بھارت کے کون سے اسٹارز موزوں؟

مارول اسٹوڈیوز کے بینر تلے بننے والی مارول سیریز کے دیوانے پاک وہند میں بھی موجود ہیں اور اکثر لوگ اس حوالے سے بات کرتے نظر آتے ہیں کہ کون سے پاکستانی اور بھارتی فنکار مارول کے کرداروں میں فٹ بیٹھ سکتے ہیں۔

مارول کے وائس پریذیڈنٹ آف کریٹو ڈیولپمنٹ اسٹیفن واکر کا تو کہنا ہے کہ مارول کے انڈین ورژن کے لیے وہ بالی وڈ کنگ شاہ رخ خان کا انتخاب ضرور کرنا چاہیں گے۔

بھارتی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اسٹیفن ویکر کا کہنا تھا کہ مارولز کو پوری دنیا کے لوگ سراہتے ہیں اور بھارتی شائقین کی جانب سے بھی اسے بے حد پسند کیا گیا ہے، لہذا ان کی درخواست پر اسے انڈین ورژن میں بنانے کا سوچا گیا۔

انہوں نے بتایا کہ انڈین مارول کے لیے وہ شاہ رخ خان کو بطور ہیرو دیکھتے ہیں۔

یہ تو ہوگئی انڈین ورژن کی بات، لیکن اگر مارول کا کوئی پاکستانی ورژن بنایا گیا تو اس میں کون سے اسٹارز موزوں رہیں گے، آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں۔

ہمایوں سعید بطور ہلک:

علی رحمان بطور آئرن مین:

 شان بطور والویرن:

صباء قمر بطور بلیک وِڈو:

احسن خان بطور لوکی:

احد رضا میر بطور سائیکلوپس:

عدنان صدیقی بطور ڈاکٹر اسٹرینج:

سجل علی بطور روگ:

 

یہ تو ہماری رائے ہے، آپ کا اس بارے میں کیا خیال ہے؟

ورون کا چیلنج مکمل کرنے میں اکشے ناکام

ممبئی: بالی ووڈ کے کھلاڑی اکشے کمار انڈسٹری کے نوجوان اداکار ورون دھون کا سوئی میں دھاگا ڈالنے کا چیلنج پورا نہ کر سکے۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ کی نامور اداکارہ انوشکا شرما اور ورون دھون نے اپنی نئی آنے والی فلم ’سوئی دھاگا‘ سے متعلق سوشل میڈیا پر بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان اور ایکشن ہیرو اکشے کمار کو سوئی میں دھاگا ڈالنے کا چیلج دیا تاہم اکشے کمار نے ورون دھون کا چیلنج قبول کرلیا لیکن وہ اسے پورا نہ کر سکے۔

بالی ووڈ کے ایکشن ہیرو اکشے کمار نے سوشل میڈیا پر ویڈیو شیئر کی جس میں انہوں نے ورون دھون کا سوئی میں دھاگا ڈالنے کا چیلنج قبول کرتے ہوئے کہا کہ وہ 10 سیکنڈ میں سوئی میں دھاگا ڈال کا دکھائیں گے تاہم گنتی مکمل ہونے کے باجود اکشے چیلنج مکمل نہ کر سکے۔

واضح رہے کہ شرت کتریا کی ہدایتکاری میں بننے والی فلم ’سوئی دھاگا‘ میں ورون دھون اور انوشکا شرما مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں جب کہ فلم رواں سال 28 ستمبر کو سنیما گھروں کی زینت بنے گی۔

کپل کے غیر پیشہ ورانہ رویے سے چینل مالکان گھبرانے لگے

ممبئی: بالی ووڈ کے نامور کامیڈین کپل شرما کے غیر پیشہ ورانہ رویے کے باعث چینل مالکان انہیں شو میں کاسٹ کرنے سے گھبرانے لگے ہیں۔

بھارتی ٹی وی کے مزاحیہ اداکار کپل شرما نے کچھ عرصہ قبل ٹی وی پر واپسی کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ وہ بھارتی نجی چینل پر اپنے مزاحیہ شو ’’کپل شرما شو‘‘کے ساتھ ایک بار پھر واپس آرہے ہیں تاہم چینل انتظامیہ کی جانب سے ایسا کوئی اعلان سامنے نہیں آیا تھا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق چینل مالکان کپل کے ماضی کے غیر پیشہ ورانہ رویے سے بہت پریشان ہیں یہی وجہ ہے کہ وہ کپل کو دوبارہ شو میں کاسٹ کرنے پر ہچکچاہٹ کا شکار ہیں۔ پچھلی بار بھی کپل شو کی مکمل قسطیں کئے بغیر ادھورا چھوڑ کر چلے گئے تھے جب کہ شو میں شرکت کرنے والے اداکار بھی کپل کے رویے سے سخت نالاں تھے۔

کپل کے اس غیر پیشہ ورانہ رویے کے باعث چینل کو لاکھوں کا نقصان ہوا تھا یہی وجہ ہے کہ چینل مالکان کپل کو دوبارہ کاسٹ کرکے رسک لینا نہیں چاہ رہے۔ چینل ذرائع کا کہنا ہے کہ کپل شرما کا شو ٹی وی پر نشر ہوگا لیکن کب ہوگا ابھی اس کا حتمی فیصلہ نہیں کیا گیا ہے۔

پریانکا چوپڑا دمہ کے مرض میں مبتلا

ممبئی: نامور بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا نے ٹوئٹر پر انکشاف کیا ہے کہ وہ دمہ کے مرض میں مبتلا ہیں تاہم یہ بیماری انہیں کامیاب زندگی گزارنے سے نہیں روک سکتی۔

اداکارہ پریانکا چوپڑا نے حال ہی میں اپنی بیماری سے متعلق بتاتے ہوئے کہا ہے کہ  وہ 5 برس کی تھیں جب انہیں پتہ چلا کہ وہ دمہ جیسے خطرناک مرض میں مبتلا ہیں، جو لوگ مجھے جانتے ہیں وہ یہ بھی جانتے ہیں کہ میں دمہ کے مرض کا شکار ہوں لیکن اس  میں چھپانے کی کیا بات ہے؟

پریانکا نے لکھا میں یہ بات جانتی ہوں کہ میں اپنی بیماری کنٹرول کرسکتی ہوں اس سے پہلے کہ میری بیماری مجھے کنٹرول کرلے، اس کے ساتھ ہی پریانکا نے پُرامید لہجے میں لکھا کہ استھما(دمہ) کی بیماری مجھے زندگی کا مقصد حاصل کرنے سے نہیں روک سکتی اورنہ ہی ایک خوبصورت  زندگی گزارنے سے روک سکتی ہے۔

اپنے پیغام کے ساتھ پریانکا نے ٹوئٹر پر ایک ویڈیو بھی شیئر کی جس میں وہ دمہ کی مریضہ ہونے کے باوجود زندگی کو بھرپور طریقے سے جیتے ہوئے اور اپنی بیماری کو شکست دیتی ہوئی نظر آرہی ہیں۔

واضح رہے کہ پریانکا چوپڑا حال ہی میں دمہ کے مریضوں کے لیے چلائی جانے والی مہم’بریتھ فری‘ سے منسلک ہوئی ہیں جہاں انہوں نے اپنی بیماری سے متعلق تمام لوگوں کو بتایا۔

عامر خان نے فلم ’’ٹھگ آف ہندوستان‘‘ کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کردیا

ممبئی:بالی ووڈ کے مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان نے نئی آنے والی فلم ’ٹھگ آف ہندوستان‘ کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کردیا۔

بھارتی میڈیا میں ان دنوں عامر خان کی نئی فلم ’’ٹھگ آف ہندوستان‘‘ کے چرچے ہیں جس کی اصل وجہ فلم میں عامر خان کے مختلف کردار ہیں اور اداکار کا منفرد روپ سوشل میڈیا پر لوگوں کی توجہ کا مرکز بنا ہوا ہے یہی وجہ ہے کہ 250 کروڑ روپے کے بڑے بجٹ سے بننے والی فلم کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کردیا گیا ہے۔

بالی ووڈ کے مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر فلم ’ٹھگ آف ہندوستان‘ کا ٹیزر جاری کیا جس میں فلم کے کرداروں سے متعلق بتایا گیا جب کہ ساتھ ہی عامر خان نے لکھا کہ فلم بہت جلد آرہی ہے جوکہ 8 نومبر کو دیوالی کے موقع پر ریلیز کی جائے گی۔

واضح رہے کہ فلم’’ٹھگ آف ہندوستان‘‘ کی کہانی میڈوز ٹیلر کے 1839میں شائع ہونے والے ناول ’’کنفیشن آف ٹھگ‘‘  پر مبنی ہے جس میں عامر خان خان’’امیر علی‘‘نام کے ٹھگ کا کردار نبھارہے ہیں جب کہ اُن کے ہمراہ امیتابھ بچن کے علاوہ اداکارہ کترینہ کیف، فاطمہ ثنا شیخ اور رونت رائے شامل ہیں۔

سلمان خان نے شادی نہ کرنے کی وجہ بتا دی

ممبئی: بالی ووڈ کے دبنگ اداکار سلمان خان نے شادی سے متعلق پوچھے گئے سوالات سے تنگ آکر بالآخر شادی نہ کرنے کی وجہ بتا ہی دی۔

بھارتی اداکار سلمان مختلف موضوعات کی وجہ سے اکثر خبروں کی زینت بنے رہتے ہیں لیکن اُن کے مداح ہمیشہ سلمان خان کی شادی کو لے کر سوالات کرتے رہتے ہیں جس پر سلو میاں نے لوگوں کی خواہشات کو رد کرتے ہوئے شادی نہ کرنے کی وجہ بتا دی۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بھارتی ریئلٹی شو ’بگ باس سیزن 12‘ کے شو کے دوران ایک جوڑے نے سلمان خان سے شادی سے متعلق سوال کرلیا جس پر بالی ووڈ سلطان نے کرارا جواب دیتے ہوئے کہا کہ شادی شدہ افراد ہمیشہ مجھ سے شادی کے حوالے سے سوالات کرتے ہیں لیکن میں انہیں یہی کہنا چاہتا ہوں کہ جب آپ اس مصیبت سے گزر رہے ہیں تو مجھے کیوں گزارنا چاہتے ہیں۔

سلمان خان نے مزید کہا کہ وہ بغیر شادی کیے اسی طرح خوش ہیں۔

بگ باس 12 کے زیادہ تر گھر والے متنازع

بھارت کے مشہور ترین ریئلٹی شو ‘بگ باس’ کے 12 ویں سیزن کا آغاز یوں تو 16 ستمبر سے ہوگیا اور اس میں پہلے ہی دن کئی تنازع سامنے آئے۔

بگ باس 12 کی پہلی قسط میں جہاں 65 سالہ گلوکار انوپ جلوتا اور ان کی 28 سالہ شاگرد جیسلین میتھیو نے ایک دوسرے سے محبت کا اظہار کرکے سب کو حیران کردیا۔

وہیں اب اس شو میں شامل ہونے والے کانٹیسٹنر (گھر والوں) کی فہرست نے بھی کئی لوگوں کو حیران کردیا، کیوں کہ اس میں زیادہ تر ایسے افراد شامل ہیں، جنہیں تنازعات پیدا کرنے والے شخص کے طور پر جانا جاتا ہے۔

اگرچہ پہلی قسط میں 65 سالہ انوپ جلوتا اور 28 سالہ جیسلین میتھیو کو ایک دوسرے سے محبت کا اظہار کرنے میں کوئی پریشانی نہیں ہوئی، تاہم انہیں سوشل میڈیا پر تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے ایک دوسرے کی عمر کا خیال رکھنے کا مشورہ دیا گیا۔

ان دونوں کی عمر میں 37 سال کا فرق ہے۔

ساتھ ہی اب بگ باس 12 کے کانٹیسٹنرز کے نام سامنے آنے پر بھی ان کے حوالے سے کئی باتیں کہی جا رہی ہیں۔

ویسے یہ پہلا موقع نہیں ہے کہ اس شو میں متنازع شخصیات کو کانٹیسٹنر کے طور پر شامل کیا گیا ہو، اس شو کی روایت رہی ہے کہ خبروں میں رہنے والے افراد کو ہی کانٹیسٹنر کے طور پر شامل کیا جاتا ہے۔

خیال کیا جاتا ہے کہ اس شو کی ریٹنگ بڑھانے یا برقرار رکھنے کے لیے جان بوجھ کر ایسے افراد کو شامل کیا جاتا ہے جو کہ متنازع رہے ہوں، تاہم اس حوالے سے کبھی بھی پروگرام یا کلرز ٹی وی کی انتظامیہ نے کوئی بیان نہیں دیا۔

بگ باس 12 میں بھی مجموعی طور پر 17 کانٹیسٹنر(گھر والے) شامل ہیں، جن میں سے کچھ کانٹیسٹنر پہلی ہی قسط میں سامنے آئے، باقی دیگر کانٹیسٹنر بھی ترتیب وار سامنے آتے رہیں گے۔

اس بار بگ باس کو وقت سے کئی ہفتے قبل ہی نشر کیا گیا ہے، ماضی میں یہ اکتوبر کےآخر سے نئے سال کے آغاز تک نشر کیا جاتا تھا، تاہم اس بار اسے 16 ستمبر سے نشر کیا گیا ہے اور اس کا اختتام رواں برس کے ختم ہونے سے پہلے ہی ہوجائے گا.

علاوہ ازیں اس بار اس شو کو نشر کرنے کے وقت کو بھی تبدیل کردیا گیا ہے.

پہلے یہ بھی کہا جا رہا تھا کہ ممکنہ طور پر بگ باس 12 میں کترینہ کیف بھی سلمان خان کی شریک میزبان ہوں گی، تاہم ایسا نہیں ہوا اور سلمان خان ہی اکیلے اس شو کی میزبانی کر رہے ہیں، جو ہر قسط کے لیے 14 کروڑ روپے کا معاوضہ وصول کریں گے اور وہ مجموعی طور پر اس شو سے 300 کروڑ روپے بٹوریں گے.

خیال رہے کہ اس شو کے کانٹیسٹنر کو ‘گھر والے’ بھی کہا جاتا ہے، وہ شو کے ایک بہت بڑے گھر میں ایک ساتھ رہتے ہیں، جس میں ایک یا 2 بیڈ رومز، کچن، ایکٹوٹی ایریا، جیم، سوئمنگ پول اور ایک بہت بڑا گارڈن بھی ہوتا ہے۔

جب کہ اس پروگرام کے میزبان جو گھر سے باہر اس کی میزبانی کرتے ہیں، انہیں باہر والے بھی کہا جاتا ہے۔

بگ باس 12 کے لیے ایک بیچ ہاؤس کا اہتمام کیا گیا ہے، جس میں سوئمنگ پول، پلے ایریا، خوبصورت بیڈ رومز، کچن، صحن، ٹی وی لاؤنچ اور دیدہ زیب باتھ روم شامل ہیں۔

اس کمرے میں درجنوں خفیہ کیمرے لگے ہوئے ہیں، جن کے ذریعے کانٹیسٹنر پر نظر رکھی جائے گی، تاہم اس حوالے سے کسی کو کچھ پتہ نہیں کہ کیمرے کہاں نصب کیے گئے ہیں۔

اسی گھر میں رہتے ہوئے پروگرام کے کانٹیسٹرز کے درمیان مقابلہ بھی ہوتا ہے اور پروگرام کے آخر میں کامیاب کانٹیسٹر کا اعلان کیا جاتا ہے، گزشتہ برس شلپا شندے بگ باس 11 کی فاتح قرار پائی تھیں۔

کانٹیسٹنر

ڈانس مقابلوں میں شرکت کرنے والی ماڈل کرٹی ورما

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

سابق بگ باس کانٹیسٹنر روشمی بنیک ( یہ اور کرٹی ورما جوڑی کی صورت میں پیش ہوں گی)

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

اسپاٹ فکسنگ میں ملوث کرکٹر سری سانت

(سری سانت خطروں کے کھلاڑی شو سمیت دیگر شوز میں بھی آ چکے ہیں)

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

گلوکار دیپک ٹھاکر اور ان کی فین اروشی وانی

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

مسلمان بہنیں صومی اور صبا خان

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

بھارتی ڈراموں کی اداکارہ سرشٹے روڈ

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

65 سالہ گلوکار انوپ جلوتا اور ان کی 28 سالہ شاگرد جیسلین میتھیون (جوڑی)

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

ٹی وی اداکارہ نیہا پینڈسے

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

ریاست ہریانہ سے تعلق رکھنے والے پولیس اہلکار اور وکیل رومی چوہدری اور نرمل سنگھ (جوڑی)

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

اسلام قبول کرنے کے بعد ساتھی مسلمان اداکار شعیب ابراہیم سے شادی کرنے والی اداکارہ دپیکا کاکر ابراہیم

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

ریاست مدھیا پردیش سے تعلق رکھنے والے کسان اور صنعت کار شواشش ہشرا اور سوربھ پٹیل (جوڑی)

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

ڈرامہ سیریل ناگن سے شہرت حاصل کرنے والے اداکار کرن ویر بوہرا

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر

بگ باس کا وہ گھر جہاں پر تمام کانٹیسٹنر اگلے 3 ماہ تک رہیں گے۔

—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
—فوٹو: بگ باس ٹوئٹر
Google Analytics Alternative