انٹر ٹینمنٹ

شاہ رخ خان کا ایک اور بڑی فلم میں کام کرنے کا اعلان

ممبئی: بالی ووڈ کنگ  شاہ رخ خان نے یش راج فلمز کے روح رواں ادتیہ چوپڑا کے ساتھ چوتھی فلم میں کام کرنے کا اعلان کردیا اور کہا ہے کہ یہ انتہائی اہم فلم ہوگی۔

بالی ووڈ میں اداکار شاہ رخ خان کو کنگ کا درجہ حاصل ہے جس کی اہم وجہ اُن کی دلوں کو چھو جانے والی رومانوی اداکاری ہے جو اداکاری کو حقیقی رنگ دینے کے لیے کردار میں ڈوب جاتے ہیں اور مداحوں کے دلوں میں اپنا مقام برقرار رکھنے کے لیے فلموں میں نت نئے تجربات کرتے نظر آتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ فلم ’زیرو‘ کے بعد کنگ خان نے اور بڑا پروجیکٹ کرنے کا اعلان کیا ہے۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان نے اپنی نئی فلم کے حوالے سے بتایا ہے کہ یش راج فلم کے روح رواں معروف ہدایت کار ادتیہ چوپڑا نے میرے ساتھ ایک فلم کرنے کا ارادہ کیا ہے جو کہ ایک بہت بڑا پروجیکٹ ہے اور اس پروجیکٹ کی اہمیت کا اندازہ اس بات سے لگایا جا سکتا ہے کہ اس فلم کے کردار کی تیاری کے لیے مجھے ادتیہ کے ساتھ  مل کر 2 ماہ تک کام کرنا پڑے گا۔

کنگ خان نے مزید بتایا کیا کہ ادتیہ نے مجھے یہ بھی کہا تھا کہ فلم کی شوٹنگ 3 ماہ میں مکمل کرلی جائے گی لیکن اس سے قبل دو ماہ صرف کردار کی تیاری کے لیے صرف کرنے ہوں گے در حقیقت مجھے اس بات کا علم نہیں کہ ادتیہ چوپڑا کس طرح کی فلم بنا رہے ہیں مجھے صرف اگلے سال کی دی ہوئی تاریخوں میں دیگر مصروفیات سےفارغ رہنے کا کہا گیا ہے۔

واضح رہے کہ شاہ رخ خان معروف ہدایت کار ادتیہ چوپڑا کے ساتھ چوتھی فلم میں کام کرنے جارہے ہیں قبل ازیں وہ فلم ’دل والے دلہنیا لے جائیں گے‘،’محبتیں‘ اور’رب نے بنادی جوڑی‘ میں بھی کام کرچکے ہیں۔

کترینہ کیف ’بگ باس 12‘ کی شریک میزبان ہوں گی؟

بھارت کے متنازع ترین ریئلٹی ٹی وی شو ’بگ باس‘ کا 12 واں سیزن رواں برس کے اختتام کو نشر ہوگا، جس کے لیے کلرز ٹی وی انتظامیہ نے تیاریاں شروع کردی ہیں۔

’بگ باس‘ کے 11 ویں سیزن کی میزبانی تن تنہا دبنگ ہیرو سلمان خان نے کی تھی، جو گزشتہ 5 سال سے اس شو کے اکیلے میزبان بنتے آ رہے تھے۔

تاہم رواں برس نایاب کالے ہرن کے شکار کرنے کے کیس میں جیل کی سزا ہونے اور عدالت میں مقدمہ چلنے کے باعث ’بگ باس‘ انتظامیہ نے شو کی میزبانی کے لیے سلمان خان کے ساتھ ایک اور میزبان کا اضافہ کرنے کا منصوبہ تیار کرلیا ہے۔

اطلاعات ہیں کہ اگرسلمان خان کو نایاب ہرن کے شکار کرنے کے کیس میں کوئی سزا نہ ملی تو ’بگ باس 12‘ کی میزبانی بھی وہی کریں گے، تاہم ان کے ساتھ کچھ بھی ہونے کی صورت میں ٹی وی انتظامیہ نے شو کے لیے شریک میزبان کی خدمات حاصل کرنے پر غور شروع کردیا۔

—فائل فوٹو: دکن کیرونیکل
—فائل فوٹو: دکن کیرونیکل

دکن کیرونیکل کے مطابق ’بگ باس 12‘ کے لیے ٹی وی انتظامیہ شریک میزبان کے طور پر کترینہ کیف کے نام پر غور کر رہی ہے، تاہم اس حوالے سے تصدیق ہونا ابھی باقی ہے۔

خبر کے مطابق یہ طے ہے کہ ریئلٹی شو کے 12 ویں سیزن کے مرکزی میزبان بھی سلمان خان ہی ہوں گے۔

دوسری جانب ’بگ باس 12‘ کے لیے ٹیم نے شادی شدہ، غیر شادی شدہ، ہم جنس پرستوں اور لزبین جوڑوں کے اوڈیشن اور انٹرویوز شروع کردیے ہیں۔

خیال رہے کہ ’بگ باس‘ شو کلرز ٹی وی 3 سے 4 ماہ تک چلتا ہے، پروگرام کی شروعات زیادہ تر اکتوبر میں ہوتی ہے اور اس کا اختتام دوسرے سال کے پہلے مہینے جنوری میں ہوتا ہے۔

شو کے میزبان کو ہفتے میں 2 بار پروگرام کی میزبانی کے لیے اسٹوڈیو میں موجود رہنا پڑتا ہے۔

بگ باس 11 کا آغاز یکم اکتوبر کو ہوا تھا، جس کا اختتام 14 جنوری کو ہوا۔

’بگ باس 11‘ کی فاتح شلپا شندے ٹھہری تھیں، جو دیگر 19 کانٹیسٹرز کے ساتھ شریک ہوئی تھیں۔

’بگ باس 11‘ کی میزبانی کے لیے سلمان خان نے ایک قسط کا معاوضہ 11 کروڑ روپے لیا تھا۔

—فائل فوٹو: میگنا میگس
—فائل فوٹو: میگنا میگس

سونم کپور شادی کے بعد ہندوستان چھوڑ دیں گی؟

گزشتہ چند ہفتوں سے بولی وڈ اداکارہ سونم کپورکی شادی کی خبریں گردش میں ہیں۔

اطلاعات ہیں کہ اداکارہ رواں ماہ 29 اپریل یا پھر 7 سے 10 مئی کے درمیان شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گی۔

اداکارہ اپنے قریبی دوست دہلی کے بزنس مین آنند آہوجا کے ساتھ شادی کریں گی، جس سے ان کے گزشتہ چند سال سے تعلقات قائم ہیں۔

اگرچہ تاحال اداکارہ کے خاندان نے سونم کپور کی شادی کی تصدیق نہیں کی، تاہم خبریں ہیں کہ ان کی شادی کی تیاریاں زوروں پر ہیں۔

اب ان کی شادی کے حوالے سے تازہ خبر یہ ہے کہ وہ شادی کے بعد ہندوستان چھوڑ دیں گی۔

فلم فیئر کے مطابق اداکارہ کے قریبی ذرائع کا کہنا ہے کہ شادی کے بعد سونم کپور اور ان کے شوہر مستقل طور پر لندن میں رہائش اختیار کریں گے۔

قریبی ذرائع نے دعویٰ کیا کہ جوڑے نے ممبئی کو چھوڑنے اور لندن میں رہائش اختیار کرنے کی مکمل منصوبہ بندی کرتے ہوئے وہاں ذاتی فلیٹ بھی خرید لیا ہے۔

اطلاعات ہیں کہ سونم کپور اور آنند آہوجا نے لندن کے ناٹنگ ہلس میں اپنا فلیٹ خرید لیا ہے، جہاں شادی کے فورا بعد شفٹ ہوجائیں گے۔

رپورٹس کے مطابق اگرچہ سونم کپور ہندوستان کو چھوڑ کر برطانیہ میں رہنے کی منصوبہ بندی کر چکی ہیں، تاہم وہ بولی وڈ انڈسٹری کو نہیں چھوڑیں گی، وہ کام کے سلسلے میں ممبئی آتی جاتی رہیں گی۔

خبر میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ سونم کپور نے شادی کے لیے بھی انتہائی کم چھٹیاں لے رکھی ہیں، وہ شادی کے پہلے ہی ہفتے شوبز مصروفیات میں سرگرم ہوجائیں گی۔

سونم کپور شادی کے جہاں سب سے پہلے ’کانز‘ فلم فیسٹٰیول میں شرکت کریں گی، وہیں وہ اپنی آنے والی فلم ’ویرے دی ویڈنگ‘ کی تشہیر میں بھی مصروف ہوجائیں گی۔

ابھی یہ واضح نہیں ہے کہ سونم کپور شادی کے کتنے ہفتوں بعد مستقل طور پر ممبئی سے لندن شفٹ ہوجائیں گی، تاہم امکان ہے کہ وہ ابتدائی 3 ماہ ممبئی میں ہی گزاریں گی۔

اگرچہ سونم کپور یا ان کے اہل خانہ نے ان کی شادی کی تصدیق نہیں کی، تاہم بولی وڈ کوریو گرافر فرح خان نے گزشتہ ہفتے اس بات کی تصدیق کی تھی کہ وہ سونم کپور کی شادی میں سنگیت کے پروگرام میں گانوں کی کوریو گرافی کریں گی۔

فرح خان نے اس بات کی تصدیق نہیں کی تھی کہ سونم کپور کب شادی کریں گی، تاہم انہوں نے اس بات کی تصدیق کی کہ وہ اداکارہ کی شادی میں سنگیت میں گائے جانے والے گانوں کی کوریوگرافی کی تیاریوں میں مصروف ہیں۔

راج کمار ہیرانی عامر خان کے بعد رنبیر کے بھی گن گانے لگے

بالی وڈ کے نامور ہدایت کار راج کمار ہیرانی اداکار عامر خان کے بعد اب رنبیر کپور کے بھی گن گانے لگے ہیں۔

راج کمار ہیرانی کا شمار بالی وڈ کے شہرہ آفاق ہدایت کاروں میں ہوتا ہے جنہوں نے کیریئر کے آغاز سے اب تک کئی بلاک بسٹر فلمیں دی ہیں۔

راجو ہیرانی کی بہترین فلموں میں ’ منا بھائی ایم بی بی ایس‘، ’تھری ایڈیٹس‘ اور ’ پی کے‘ شامل ہیں۔

ہدایت کار راجو ہیرانی اس وقت اپنے قریبی دوست سنجے دت کی زندگی پر فلم بنارہے ہیں جس میں رنبیر کپور مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔

سنجے دت کی زندگی پر بننے والی فلم کی شوٹنگ مکمل کرلی گئی ہے اور فلم رواں سال 29 جون کو نمائش کے لیے پیش کی جانی ہے۔

فلم کی ریلیز سے قبل راج کمار ہیرانی رنبیر کپور کی اداکاری کے فین ہوگئے ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق راج کمار ہیرانی نے تقریب میں شرکت کی جہاں ان سے رنبیر کپور سے متعلق سوال کیا گیا جس کے جواب انہوں نے کہا کہ رنبیر ہمیشہ سے ہی سپر اسٹار ہے اور وہ ایک بہت اچھا اداکار ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ رنبیر کے ساتھ کام کرکے کافی مزہ آیا اور میں دوبارہ بھی ان کے ساتھ کام کرنے کا خواہش مند ہوں۔

راج کمار ہیرانی صرف منتخب اداکاروں کے ساتھ ہی فلمیں بناتے ہیں اور ان کی پہلی پسند عامر خان اور سنجے دت رہے ہیں جب کہ یہ پہلا موقع ہے کہ انہوں نے ان دو اداکاروں کے علاوہ رنبیر کپور کے ساتھ فلم کی ہے۔

یاد رہے کہ سنجے دت کی زندگی پر بننے والی فلم کا نام تاحال فائنل نہیں ہوا ہے اور فلم کا پہلا ٹیزر 24 اپریل کو جاری کیا جائے گا۔

الینا ڈی کروز نے خفیہ شادی اور حمل پر خاموشی توڑ دی

گزشتہ ہفتے یہ خبر سامنے آئی تھی کہ بولی وڈ اداکارہ الینا ڈی کروز امید سے ہیں۔

30 سالہ اداکارہ کے حاملہ ہونے کی یہ خبر اس وقت سامنے آئی جب ان کے آفیشل فوٹوگرافر دوست اینڈریو نیبون کی جانب سے انسٹاگرام پر الیانا ڈی کروز کی تصویر شیئر کی گئی تھی۔

اس سے زیادہ حیرانگی کی بات یہ ہے کہ الیانا ڈی کروز کے امید سے ہونے کی خبر ان کی شادی کی تصدیق ہونے سے پہلے آئی۔

اس سے قبل الیانا ڈی کروز کی خفیہ شادی کی خبریں گردش کرتی رہیں، جن پر تاحال اداکارہ نے کوئی وضاحت نہیں کی۔

بھارتی اداکارہ کے آسٹریلوی فوٹوگرافر سے چند سال سے تعلقات ہیں—فوٹو: فلم فیئر
بھارتی اداکارہ کے آسٹریلوی فوٹوگرافر سے چند سال سے تعلقات ہیں—فوٹو: فلم فیئر

اداکارہ نے متعدد بار بھارتی میڈیا کو دیے گئے انٹرویوز میں آسٹریلوی فوٹوگرافر اینڈریو نبیون سے شادی کی خبروں کی نہ تو تصدیق کی اور نہ ہی تردید، تاہم انہوں نے فوٹوگرافر سے اپنے تعلقات کو تسلیم کیا۔

خفیہ شادی کی خبریں سامنے آنے کے بعد رواں ماہ 17 اپریل کو اپنے حاملہ ہونے کی خبریں سامنے آںے کے بعد اب الیانا ڈی کروز نے خاموشی توڑ دی۔

الیانا ڈی کروز نے اپنے امید سے ہونے کی خبروں کو جھوٹا قرار دیتے ہوئے انسٹاگرام پر اپنی تصویر شیئر کرتے ہوئے واضح طور پر لکھا کہ ’وہ امید سے نہیں ہیں‘۔

الیانا ڈی کروز نے اس بار بھی شیئر کی تصویر میں اپنے پارٹنر فوٹوگرافر اینڈریو نبیون کو مینشن کیا۔

اگرچہ اداکارہ نے اپنے امید سے ہونے کی خبر کی تردید کی، تاہم انہوں نے اس بار بھی اپنی شادی کے حوالے سے کوئی بات نہیں کی۔

خیال کیا جاتا ہے کہ انہوں نے اپنے فوٹوگرافر پارٹنر سے دسمبر 2017 میں خاموشی سے شادی کرلی ہے، تاہم دونوں کی جانب سے اس بات کی تاحال نہ تو کوئی تردید کی گئی ہے اور نہ ہی اس کی تصدیق کی گئی ہے۔

الینا ڈی کروز اور اینڈریو نبیون کے درمیان گزشتہ چند سال سے تعلقات قائم ہیں، انہیں متعدد بار ایک ساتھ دیکھا بھی گیا ہے۔

فوٹو: الیانا ڈی کروز انسٹاگرام
فوٹو: الیانا ڈی کروز انسٹاگرام

سلمان خان کے قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری منسوخ

ممبئی: سیشن عدالت نے ہٹ اینڈ رن کیس میں بھارتی اداکار سلمان خان کے قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری منسوخ کردئیے۔

گزشتہ روز ممبئی کی سیشن عدالت نے بالی ووڈ اسٹار سلمان خان کے 2002 میں ہٹ اینڈ رن کیس میں قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری منسوخ کردئیے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق ممبئی کی سیشن عدالت نے رواں ماہ ہٹ اینڈ رن کیس میں عدالت کو ملزم(سلمان) کی جانب سے گارنٹی جمع نہ کرنے پر اداکار سلمان خان کے قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کیے تھے، تاہم گزشتہ روز سلمان خان نے ایڈیشنل اینڈ سیشن جج  ایم جی دیش پانڈے کی جانب سے قانونی کارروائی مکمل کرنے سے قبل عدالت میں پیش ہوکر قانونی ضابطے مکمل کرتے ہوئے گارنٹی جمع کرادی جس کے بعد ان کے وارنٹ گرفتاری منسوخ کردئیے گئے۔

واضح رہےکہ 2002میں سلمان خان نے ممبئی کی ایک سڑک پر شراب کے نشے میں فٹ پاتھ پر سوئے ہوئے لوگوں کو اپنی گاڑی سے کچل دیاتھا، جس کے نتیجے میں ایک شخص ہلاک ہوگیا تھا۔ تاہم ممبئی ہائی کورٹ  نے 2015 میں  ناکافی ثبوت کی بنا پرسلمان خان پر سے تمام چارجز ختم کرتے ہوئے انہیں بری کردیا تھالیکن مہاراشٹرا حکومت نے سلمان خان کی رہائی کے خلاف ایک بار پھر عدالت میں درخواست دائر کی تھی۔

سیشن کورٹ نے سلمان خان کو رواں سال اسی کیس میں دو نوٹسز جاری کیے تھے ایک نوٹس5 مارچ کواور دوسرا 16 مارچ کو بھیجا گیا تھا تاہم سلمان خان کی جانب سے دونوں نوٹسز کے جواب  جمع نہ کرانے پر عدالت کی جانب سے ان کے قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کیے گئے تھے۔

یاد رہے کہ اسی ماہ  جودھ پور کی عدالت نے سلمان خان کو کالے ہرن کے غیرقانونی شکار میں قصور وار ٹہراتے ہوئے 5 سال قید اور 10 ہزار روپے جرمانے کی سزا سنائی تھی تاہم دو دن جیل میں گزارنے کے بعد سلمان کی ضمانت منظور ہوگئی تھی۔

علی ظفر پر جنسی ہراساں کرنے کا الزام: مزید خاموش نہیں رہ سکتی تھی، میشا

پاکستان کی معروف گلوکارہ و اداکارہ میشا شفیع نے اداکار و گلوکار علی ظفر پر جنسی ہراساں کرنے کے الزامات کے بعد ایک انٹرویو میں کہا ہے کہ وہ جب پہلی مرتبہ اس کا شکار ہوئیں تو اس لیے خاموش رہیں کیونکہ وہ اور علی ظفر دونوں بڑے اسٹار تھے جن پر سب کی نظر ہوتی ہے۔

میشا شفیع نے ان اسٹیپ کو دیئے گئے انٹرویو میں بتایا کہ ‘جب علی نے پہلی مرتبہ مجھے جنسی طور پر ہراساں کیا تو میں نے اپنے شوہر محمود رحمان کو بتایا جس پر ہم نے خاموش رہنا مناسب سمجھا۔ اس وقت میں نے سوچا کہ میں کون ہوں اور وہ کون ہے؟ آخر یہ جو ہوا ہے یہ کہاں تک جائے گا اور بالآخر میں نے اس بات کو دفن کردیا’۔

انہوں نے بتایا کہ دوسری مرتبہ علی ظفر نے انہیں اُس وقت ہراساں کیا جب وہ دونوں ایک کانسرٹ کے سلسلے میں جیم روم میں موجود تھے۔

جب میشا سے سوال کیا گیا کہ آپ ایک مرتبہ علی ظفر کی جانب سے ہراساں کیے جانے کا شکار ہوچکی تھیں تو پھر آپ نے دوبارہ کیوں ان کے ساتھ کام کرنے کے لیے حامی بھری؟

جس پر میشا نے جواب دیا کہ ‘یہ گائیکی میری روزی روٹی ہے اور میرا کام مجھے مل رہا تھا میں انکار نہیں کرسکتی تھی’۔

ان کا کہنا تھا کہ ‘میں لاہور میں کانسرٹ کے لیے اپنے بینڈز ممبرز کے ساتھ تیاری کر رہی تھی اور علی ظفر کو نظر انداز کر رہی تھی لیکن علی کوشش کر رہے تھے کہ وہ کسی بھی طرح مجھ سے بات چیت کر سکیں، میرے قریب آسکیں اور یہ صورتحال میرے لیے مشکل ہو رہی تھی’۔

ان سے پوچھا گیا کہ اُس وقت تو علی کے ساتھ آپ کی تصاویر بھی موجود ہیں، جن میں آپ کی ان کے ساتھ کافی قربت نظر آرہی ہے؟

جس پر میشا کا کہنا تھا کہ وہ تصاویر سب کے ساتھ ایک گیدرنگ میں لی گئی تھیں۔

تاہم ان سے پوچھا گیا کہ آپ نے جب پہلے آواز نہیں اٹھائی تو اب کیسے ہمت کی؟

میشا شفیع نے جواب دیا کہ ‘کیونکہ اب میں جواب دینے کے لیے تیار ہوں، میں نے اپنے ساتھ ہونے والی زیادتی کے بارے میں لوگوں سے مشورہ کیا، جس پر مجھے لگا کہ اب میں زیادہ دیر تک مزید خاموش نہیں رہ سکتی’۔

ان کا کہنا تھا کہ ‘میں نے دیکھا کہ ارد گرد لڑکیاں اور خواتین اپنے لیے آواز اٹھا رہی ہیں اور یہاں کی خواتین بھی اپنے حقوق کے لیے آواز اٹھا رہی ہیں جس نے مجھے ہمت دی اور حوصلہ دیا’۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ‘میں ان لڑکیوں کی ہمت کی داد دیتی ہوں جنہوں نے سابق پٹاری سی ای او خالد باجوہ کے خلاف آواز بلند کی جو کہ آسان نہیں تھا کیونکہ وہ لڑکیاں کوئی خاص شخصیات نہیں تھیں، لیکن یہ میرے لیے اور مشکل تھا بلکہ سب کے لیے ہی مشکل ہوتا ہے’

انہوں نے بتایا کہ ‘میں نے جتنا اس بارے میں سوچا، اتنا ہی مجھے احساس ہوا کہ مجھے بھی سچائی سامنے لانا چاہیے، اگر میں نہیں لائی تو تبدیلی نہیں آسکے گی اور یہی چیز میرے اندر ہی اندر مجھے کھا رہی تھی اور میرے ضمیر پر بوجھ بڑھا رہی تھی’۔

انٹرویو کے دوران میشا کا کہنا تھا کہ ‘جب میں اپنے بچوں کو یہ ہدایات دیتی ہوں کہ جب بھی کچھ غلط ہو تو خاموش نہیں رہنا تو پھر میں کیسے خاموش رہ سکتی تھی، جب کہ مجھے پتہ تھا کہ یہ کوئی حادثہ یا بے دیہانی میں کیا گیا کام نہیں تھا’۔

انہوں نے بتایا کہ ‘ہراساں کرنا صرف ہاتھ ملانے اور گلے ملنے کی حد تک نہیں تھا بلکہ اس سے بڑھ کر تھا اور جب ایک خاتون کو احساس ہو کہ اس کے ساتھ کچھ غلط ہوا ہے تو اسے پورا حق ہے کہ وہ اپنے لیے آواز اٹھائے اور سب کو بتائے اور یہ حق کوئی  چھین نہیں سکتا’۔

میشا شفیع کا کہنا تھا کہ ‘اس سے قبل میں یہ سب بتانے میں کافی شرم محسوس کرتی تھی لیکن جتنا زیادہ میں نے لوگوں کو اس سے آگاہ کیا اتنی ہی میرے اندر طاقت بڑھتی گئی کہ میں سب کو بتاؤں’۔

آخر میں ان کا کہنا تھا کہ ‘میں نے وہ کام کیا ہے، جس سے مجھے خوف آتا تھا، میں نے ایک اندھی چھلانگ لگائی ہے’۔

میشا شفیع کا علی ظفر پر الزام اور گلوکار کی تردید

یاد رہے کہ ایک روز قبل میشا شفیع نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں ساتھی گلوکار علی ظفر پر ایک سے زائد مرتبہ جنسی ہراساں کیے جانے کا الزام عائد کرتے کہا تھا کہ اس قسم کے واقعات اُس وقت پیش نہیں آئے جب وہ انٹرٹینمنٹ انڈسٹری میں داخل ہوئی تھیں بلکہ یہ سب اُس وقت ہوا جب وہ اپنا نام بنا چکی تھیں۔

میشا شفیع کا کہنا تھا کہ بااختیار اور اپنے خیالات رکھنے کے باوجود ان کے ساتھ اس طرح کا واقعہ پیش آیا، اگر ان کے ساتھ ایسا ہوا ہے تو کسی کے ساتھ بھی ہوسکتا ہے۔

گلوکارہ نے مزید کہا کہ کوئی خاتون جنسی ہراساں کیے جانے سے محفوظ نہیں ہے، ہم اپنے معاشرے میں اس پر بات کرنے سے ہچکچاتے ہیں اور خاموشی کی راہ اختیار لیتے ہیں، ہمیں اجتماعی طور پر اپنی آواز بلند کرنی چاہیے تاکہ خاموشی کے کلچر کو توڑا جاسکے۔

دوسری جانب علی ظفر نے میشا شفیع کی جانب سے عائد کیے گئے جنسی ہراساں کیے جانے کے الزامات مسترد کرتے ہوئے کہا کہ وہ الزام کا جواب الزام سے نہیں دیں گے بلکہ میشا شفیع کے خلاف عدالت جائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ ‘مجھے پورا یقین ہے کہ سچ ہمیشہ غالب ہوتا ہے’۔

علی ظفر نے مزید کہا کہ ‘میں بین الاقوامی سطح پر چلنے والی ’می ٹو‘ مہم سے اچھی طرح واقف ہوں، میں 2 بچوں کا باپ، ایک شوہر اور ایک ماں کا بیٹا ہوں۔ میں ایک ایسا شخص ہوں جو رسوائی اور بے رحمی کے خلاف متعدد بار اپنے، اپنی فیملی اور دوستوں کے لیے کھڑا ہوا ہوں اور میں آج بھی ایسا ہی کروں گا’۔

کیرئیر کے دوران کئی مرتبہ جنسی زیادتی کا نشانہ بنایا جا چکا ہے: عائشہ عمر

اسلام آباد: پاکستانی معروف اداکارہ عائشہ عمر نے کہا ہے کہ مجھے بھی کیرئیر کے دوران کئی مرتبہ جنسی زیادتی کا نشانہ بنایا جا چکا ہے، لیکن مجھ میں اتنی ہمت نہیں کہ میں اس کا اظہار کرسکوں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق عائشہ عمر نے کہا ہے کہ ایسا ہر فیلڈ میں ہوتا ہے، صرف شوبز میں ہی نہیں بلکہ مختلف شعبوں میں عورتوں کو حراساں کیا جاتا ہے۔ مجھے ذاتی طور پر بھی اس تجربے سے گزرنا پڑا اور مجھے بھی کیرئیر کے دوران کئی مرتبہجنسی زیادتی کا نشانہ بنایا جا چکا ہے، لیکن مجھ میں اتنی ہمت نہیں کہ میں اس کا اظہار کرسکوں، ہوسکتا ہے کہ کبھی مجھ میں اپنے ساتھ ہونے والی زیادتی کے اظہار کے لئے ہمت پیدا ہو جائے۔
انہوں نے مزید کہا کہ مجھے میشا شفیع کے الزام کی سچائی بارے تو پتہ نہیں لیکن یہ حقیقت ہے، ایسا بالکل ہوسکتا ہے۔
واضح رہے کہ یہ انکشاف انہوں نے ایسے موقع پر کیا جب میشا شفیع نے ایک دن پہلے ہی علی ظفر پر جنسی زیادتی کا الزام لگایا ہے۔

Google Analytics Alternative