انٹر ٹینمنٹ

اطالوی اداکارہ صوفیہ لورین 83 برس کی ہوگئیں

آسکر ایوارڈ یافتہ ہالی ووڈ پر راج کرنے والی اطالوی اداکارہ صوفیہ لورین تراسی برس کی ہو گئیں ۔ نصف صدی پر مشتمل اپنے کیرئیر میں وہ شوبز کی دنیا کے سب مشہور ایوارڈز آسکر ، گولڈن گلوب ، بافٹا اور گریمی حاصل کر چکی ہیں ۔ صوفیہ لورین اٹلی کے دارالحکومت روم میں 20 ستمبر 1934 کو پیدا ہوئیں ۔ ماڈلنگ کرتے کرتے انہوں نے 1950 میں فلموں میں کام شروع کیا اور چھوٹے موٹے کردار ادا کرتی رہیں ۔ 1956

میں ہالی ووڈ کے ادارے پیراماؤنٹ سے معاہدہ کر کے صوفیہ نے ہالی ووڈ میں قدم رکھا ۔ انہوں نے 1962 میں ریلیز ہوئی فلم   ٹو وومن    کے لئے پہلا آسکر ایوارڈ حاصل کیا ۔ انیس سو ساٹھ کی دہائی میں وہ اپنے کیریئر کے عروج پر پہنچ گئیں ۔ ان کی یادگار فلمیں ایل سیڈ ، دی ملینریس ، اِٹ سٹارٹڈ اِن نیپلز ، یسٹرڈے ٹوڈے اینڈ ٹومارو ، ٹو وومن اور آرابیسک شامل ہیں ۔ انیس سو ستر کی دہائی میں دی وائج ، بریف اینکاؤنٹر ، دی کیسنڈرا کراسنگ ان کی مشہور فلمیں ہیں ۔

سگریٹ پینے پر والد سے جوتے پڑے تھے: سنجے دت

سنجے دت نے انکشاف کیا ہے کہ بچپن میں ایک مرتبہ وہ چھپ کر باتھ روم میں سگریٹ پی رہے تھے کہ اچانک اچانک ان کے والد سنیل دت آ گئے اور اس حرکت پر جوتوں سے ان کی پٹائی کی۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق اپنی نئی فلم بھومی کی تشہیر کے دوران ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے سنجے دت کا کہنا تھا کہ والدین کیلئے بچے ہمیشہ بچے ہی رہتے ہیں، چاہے وہ 60 سال کا کیوں نہ ہو جائیں۔

خیال رہے کہ بالی ووڈ سٹار سنجے دت تقریباً 5 سال بعد ہدایت کار امنگ کمار کی فلم بھومی کے ذریعے انڈسٹری میں واپسی کر رہے ہیں۔ اس فلم میں ان کے ہمراہ اداکارہ ادتی راؤ حیدری اور شرد كیلكر اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔

اداکارہ نور کو طلاق ہو گئی

میڈیا رپورٹس کے مطابق اداکارہ نور نے اپنے سابقہ شوہر ولی حامد کے درمیان باضابطہ طلاق ہو گئی ہے۔ عدالت نے خلع کی بنیاد پر طلاق کی ڈگری جاری کر دی ہے۔ اداکارہ نور نے گزشتہ سماعت پر اپنے سابقہ خاوند قاسم ولی حامد سے طلاق لینے کے لئے دائر دعویٰ میں اپنا بیان قلمبند کرواتے ہوئے کہا تھا کہ وہ کسی صورت اپنے شوہر کے ساتھ نہیں رہنا چاہتی، لہٰذا خلع کی بنیاد پر ڈگری جاری کی جائے۔ جبکہ ولی حامد نے عدالت میں بیان دیا کہ وہ اپنی اہلیہ ور کو بسانا چاہتا ہے اور اس کی تمام شرائط ماننے کو بھی تیار ہے۔ عدالت نے فریقین کے بیانات قلمبند کرنے کے بعد دعویٰ پر سماعت مکمل کر کے فیصلہ محفوظ کر لیا تھا۔

حافظ سعید کی تعریف میں ٹوئیٹ پر حمزہ عباسی کو تنقید کا سامنا

حمزہ علی عباسی سیاست اور سماجی مسائل پر ردعمل دینے سے کبھی پیچھے نہیں ہٹے اور اسی وجہ سے انہیں کئی مرتبہ لوگوں کی تنقید کا سامنا بھی کرنا پڑ جاتا ہے اور ایسا ہی کچھ ان کی حال ہی میں کی گئیں ٹویٹس کے ساتھ بھی ہوا۔

اس دفعہ حمزہ علی عباسی نے جماعت الدعوۃ کے بانی حافظ سعید کی نئی سیاسی جماعت ملی مسلم لیگ کے حوالے سے ٹوئیٹ کی جو این اے 120 لاہور کے ضمنی انتخاب میں اور ہندوستان کہتا ہے کہ وہ دہشت گرد ہیں، میرا ماننا ہے کہ حافظ سعید صحیح ہیں، ملی مسلم لیگ نے 4 ہزار سے زائد ووٹ حاصل کیے، ان کے لیے دل میں بہت احترام ہے‘۔

فیش پاکستان ویک کا پہلا روز میشا لاکھانی کی کلیکشن کے نام

فیشن پاکستان ویک کا آغاز کراچی میں زور و شور سے ہوا، جس کے پہلے روز پاکستان کے کئی نامور ڈیزائنرز نے اپنی کلیکشن کی نمائش کی۔

اس دوران کئی شاندار ماڈلز ڈیزائنر میشا لاکھانی، ارم خان، آمنہ عقیل، ثنا یاسر، عبید شیخ اور سائرہ رضوان کے ملبوسات پہن کر ریمپ پر جلوہ گر ہوئیں۔

تقریب میں پاکستان کی کئی نامور شخصیات نے بھی شرکت کی۔

سوشل میڈیا سے دوررہنا پسند کرتی ہوں، کاجول

ممبئی: زندگی میں ہنسی مذاق اورموج مستی کرنے والی ناموربالی ووڈ اداکارہ کاجول کو سوشل میڈیا پسند نہیں۔

کاجول کا شمار بالی ووڈ کی ہنس مکھ اورزندہ دل اداکاراؤں میں ہوتا ہے کاجول فلم کے سیٹ پرہوں یا میڈیا سے گفتگو کررہی ہوں ہمیشہ ہنستی مسکراتی رہتی ہیں تاہم زندگی سے بھرپورکاجول کو سوشل میڈیا پسند نہیں، کاجول کا کہنا ہے کہ انہیں سوشل میڈیا پر لوگوں سے باتیں کرنے سے سخت کوفت ہوتی ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق کاجول نے ایک انٹرویو کے دوران سوشل میڈیا کے حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا کہ انہیں یہ دیکھ کر حیرت ہوتی ہے کہ کیسے سوشل میڈیا لوگوں کی زندگیوں میں اس حد تک حاوی ہوگیاکہ انہیں کسی بھی چیز کا ہوش نہیں رہتا، تاہم خود انہیں سوشل میڈیا ایک حد تک پسند ہے۔

ایک اور بھارتی اداکارہ کا شوہر سے طلاق لینے کا فیصلہ

ممبئی: بھارتی ٹی وی انڈسٹری کی معروف اداکارہ جوہی پرمار المعروف کُم کُم نے اپنی 8 سالہ شادی کا خاتمہ کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے کم کم بہت جلد اپنے شوہر سچن شروف سے طلاق لے لیں گی۔

بالی ووڈ میں رشتوں کو بننے اور بگڑنے میں بالکل وقت نہیں لگتا جب کہ اس چمکتی دمکتی دنیا سے تعلق رکھنے والی شخصیات رشتوں کو ختم کرنے میں بالکل وقت نہیں لگاتیں ، گزشتہ برس بالی ووڈ کی نامور اداکارہ ملائکہ اروڑا اور ارباز خان کی علیحدگی کی خبروں نے میڈیا میں ہلچل مچادی تھی اور اب بھارتی ڈراموں کی خوبصورت اور معروف اداکارہ جوہی پرمار نے اپنے شوہر سچن شروف سے راستے جدا کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق میڈیا پر ہمیشہ خوش اور مطمئن نظر آنے والی جوڑی جوہی اور سچن بہت جلد علیحدگی کے لیے عدالت سے رجوع کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں ، ابتدائی رپورٹس کے مطابق دونوں کے درمیان اختلافات شادی کے چند سال بعد ہی ہونا شروع ہوگئے تھے تاہم دونوں نے اپنی شادی کو بچائے رکھنے کی ہر ممکن کوشش کی تاہم حالات مزید بگڑتے گئے، جوہی کی دوست سمائرا کا کہنا ہے کہ دونوں کے درمیان حالات اتنے خراب ہوچکے ہیں کہ اب علیحدگی کے سوا اور کوئی راستہ نہیں۔

ایلینا ڈی کروز نے سلمان خان کیساتھ فلم میں کام سے کیوں انکار کیا؟

ممبئی: فلم ’برفی‘ سے شہرت پانے والی اداکارہ ایلینا ڈی کروز نے انکشاف کیا ہے کہ سلمان خان کی فلم ’وانٹیڈ‘ میں عائشہ تاکیہ سے پہلے انہیں آفر کی گئی تھی مگر انہوں نے انکار کر دیا تھا۔

بالی ووڈ میں خانز اور کپور کا راج ہے مگر شاہ رخ، عامر اور سلمان خان ایسے نام ہیں جن کے ساتھ کام کرنا ہر کوئی اپنی خوش نصیبی سمجھتا ہے مگر فلم انڈسٹری میں چند ایسے نام بھی موجود ہیں جو باکس آفس کے ان بادشاہوں کو بھی انکار کر دیتے ہیں جیسے کے کنگنا رناوت نے فلم ’سلطان‘ میں سلمان کی ہیروئن بننے سے انکار کر دیا تھا۔

Google Analytics Alternative