انٹر ٹینمنٹ

سلمان خان کی ’ٹیوب لائٹ‘ کی کوریو گرافر انسانی اسمگلنگ کے الزام میں گرفتار

ممبئی: بالی ووڈ کے دبنگ اداکار سلمان خان کی فلم ’ٹیوب لائٹ‘ میں رقص سکھانے والی بالی ووڈ کوریوگرافر ایجنیز ہیملٹن کو انسانی اسمگلنگ کے الزام میں گرفتار کرلیاگیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق کوریوگرافر ایجنیز ہیملٹن کو ممبئی کرائم برانچ نے انسانی اسمگلنگ کرنے اورخواتین کو جسم فروشی پر مجبور کرنے کے الزام میں گرفتار کیا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق  ہیملٹن بالی ووڈ میں کوریوگرافی کے علاوہ ڈانس کلاسز بھی چلاتی تھی  اور اپنے ادارے میں رقص سیکھنے والی لڑکیوں کو  ڈانس اسائمنٹ کے بہانے بیرون ملک بھیجتی تھی جہاں انہیں جسم فروشی پر مجبور کیا جاتا تھا۔

ایجنیز ہیملٹن کا پردہ اس وقت فاش ہوا جب کینیا کی حکومت نے ایک خاتون رضیہ پٹیل کو بھارت ڈی پورٹ کیا، اس خاتون کو ہیملٹن نے رقص کے اسائمنٹ کے سلسلے میں کینیا بھیجا تھا ۔ انسداد بھتہ خوری کے سینئر انسپیکٹر اجے ساونت کا کہنا ہے کہ رضیہ پٹیل نامی خاتون نے بتایا کہ ایجنیز نے اسے یہ کہہ کر کینیا بھیجا تھا کہ تمہیں وہاں بہت اچھا کام ملے گا  لیکن وہاں جاکر اسے جسم فروشی پر مجبور کیا گیا۔

رضیہ پٹیل کے بیان کے بعد سٹی کرائم برانچ  نے ایجنیز کو گرفتار کرلیا جہاں اس نے اس بات کا اعتراف کیا ہے کہ کس طرح وہ لڑکیوں کو اداکاری اور ڈانس کلاسز کا جھانسہ دے کربیرون ملک بھیجتی تھی اور انہیں جسم فروشی پر مجبور کرتی تھی۔ ایجنیز ہیملٹن کو کینیا، بحرین اور دبئی  بھیجنے پر ہر لڑکی کے بدلے 40 ہزار روپے ملتے تھے۔

’ٹھگس آف ہندوستان‘ کے لیے ہر گزرتا دن چیلنج

بولی وڈ کے مسٹر پرفیکشنسٹ کی فلمیں یوں تو 200 یا 300 کروڑ روپے سے کم کمائی نہیں کرتیں، تاہم ان کی کچھ فلمیں ایک ہزار کروڑ سے بھی زائد کمانے میں کامیاب ہوئی ہیں۔

ان کی حال ہی میں ریلیز ہونے والی فلم ’ٹھگس آف ہندوستان‘ سے بھی یہی امیدیں کی جا رہی ہیں کہ وہ ایک ہزار کروڑ روپے کمانے میں کامیاب جائے گی، تاہم یہ امیدیں پوری ہوتی ہوئی نہیں دکھائی دے رہیں۔

میگا بجٹ سے تیار ہونے والی اس فلم نے فلمی تجزیہ نگاروں اور تنقید نگاروں کے دوسرے دن ہی مایوس کرنا شروع کیا اور اب تک اس فلم کی کمائی کی کارکردگی کوئی اچھی نہیں نظر آ رہی۔

فلم نے اگرچہ ابتدائی 3 دن میں 100 کروڑ روپے بھی کمائے، تاہم تیسرے دن سے اس فلم کی کمائی مسلسل کم ہونے لگی اور 15 نومبر کو فلم نے حیران کن طور پر محض 2 کروڑ 70 لاکھ روپے بٹورے۔

فلم نے پہلے دن 50 کروڑ سے زائد کمائی کی—اسکرین شاٹ
فلم نے پہلے دن 50 کروڑ سے زائد کمائی کی—اسکرین شاٹ

بولی وڈ تجزیہ نگار ترن آدرش نے ٹوئیٹ کی کہ ’ٹھگس آف ہندوستان‘ نے پہلا ہفتہ مکمل ہونے پر 150 کروڑ کا ہدف بھی عبور نہیں کیا۔

فلم نے 15 نومبر تک تمام ورژن میں 140 کروڑ روپے کمائے، یاد رہے کہ اس فلم کو ہندی کے علاوہ تامل اور تیلگو زبان میں بھی ریلیز کیا گیا۔

فلم نے سب سے زیادہ کمائی پہلے دن کی تھی جو 50 کروڑ روپے سے بھی زائد تھی، فلم کی دوسرے اور تیسرے دن کی مشترکہ کمائی بھی پہلے دن جتنی بنی اور یوں فلم نے پہلے تین دن میں 100 کروڑ کا ہدف پورا کیا۔

تاہم چوتھے دن کے بعد مسلسل فلم کی کمائی میں کمی ہوتی گئی اور 15 نومبر کو فلم نے محض 2 کروڑ 70 لاکھ روپے ہی بٹورے۔

خیال کیا جا رہا تھا کہ فلم پہلے ہی ہفتے 200 کروڑ روپے کمانے میں کامیاب جائے گی، تاہم فلم نے اندازوں سے کہیں کم کمائی کی۔

دوسرے اور تیسرے دن بھی فلم نے 50 کروڑ کمائے—اسکرین شاٹ
دوسرے اور تیسرے دن بھی فلم نے 50 کروڑ کمائے—اسکرین شاٹ

اب خیال کیا جا رہا ہے کہ ’ٹھگس آف ہندوستان‘ دوسرے ہفتے کے اختتام تک 300 کروڑ کے لگ بھگ پیسے کمانے میں کامیاب جائے گی، تاہم فلم کی کمائی کی رفتار دیکھ کر اندازہ ہوتا ہے کہ فلم اتنی کمائی نہیں کر پائے گی۔

دپیکا کے شادی کے جوڑے پر درج خاص پیغام کیا تھا؟

بالی وڈ کے نئے شادی شدہ جوڑے دپیکا پڈوکون اور رنویر سنگھ نے گذشتہ روز اپنی شادی کی آفیشل تصاویر مداحوں سے شیئر کیں۔

یہ تصاویر شیئر کرنے کی دیر تھی کہ فوراً ہی سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں، جن پر لوگوں کے تبصروں اور مداحوں کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

اٹلی کے خوبصورت مقام ‘لیک کومو’ پر ہونے والی اس شادی کے پہلے روز کی تقریبات ساؤتھ انڈین کونکنی روایات کے مطابق تھیں، جہاں جوڑے نے ڈیزائنر سبیاساشی کے ملبوسات زیب تن کیے۔

دپیکا نے نارنجی مائل سلک کی ساڑھی کے ساتھ بھاری کندن جیولری کا انتخاب کیا تھا جبکہ رنویر سنگھ ساؤتھ انڈین اسٹائل کے سفید دھوتی کرتے میں نظر آئے۔

شادی کے دوسرے روز کی تقریبات سندھی روایات کے مطابق انجام دی گئیں اور اس موقع پر بھی ڈیزائنر سبیاساشی کے ہی ملبوسات کا انتخاب کیا گیا، جس کی تھیم سرخ اور سنہری رکھی گئی تھی۔

دپیکا پڈوکون سرخ لہنگے اور دوپٹے میں روایتی زیورات کے ساتھ غضب ڈھاتی نظر آئیں جبکہ رنویر سنگھ نے بھی دپیکا سے ملتے جلتے رنگ کی شیروانی اور کلاہ پہنا۔

خاص پیغام!

خیر یہ تفصیلات تو شاید سب کو ہی معلوم ہیں، لیکن یہ بات بہت کم لوگوں کو پتہ ہوگی کہ شادی کے دوسرے دن دپیکا کے جوڑے پر ایک خاص پیغام بھی درج تھا۔

ہم بتاتے چلیں کہ 15 نومبر کو دپیکا نے جو جوڑا پہنا، اس کے دوپٹے پر سنسکرت زبان میں ایک دعا درج تھی، ‘سدا سو بھاگیاوتی بھاوا’ جس کا مطلب ہے، ‘سدا سہاگن رہو’۔

واقعی جتنا خوبصورت یہ جوڑا تھا، یہ دعا بھی اتنی ہی خوبصورت ہے۔

مبارکباد کا سلسلہ بھی جاری

دوسری جانب دپیکا اور رنویر کے ساتھی اسٹارز اور بالی وڈ کی دیگر شخصیات کی جانب سے بھی جوڑے کو شادی کی مبارکباد کا سلسلہ جاری ہے۔

فلمساز اور ڈائریکٹر کرن جوہر نے جوڑے کی شادی کی تصاویر شیئر کرکے دونوں کو نہایت دلچسپ انداز میں مبارکباد دی اور لکھا، ‘یہ بہت پیار والی پکچرز ہیں اور جن کا کوئی لائف پارٹنر نہیں ہے، ان کے لیے ‘ہائے’ والی فیلنگز۔’

Karan Johar

@karanjohar

Love and happiness forever…..these are such a full of pyaar wala pictures! For those of us who don’t have a life partner it’s a very “haiiiiiiiii” wala feeling!

Ranveer Singh

@RanveerOfficial

❤️

View image on Twitter
View image on Twitter

2,458 people are talking about this

انوشکا شرما نے بھی جوڑے کو ‘شادی شدہ افراد کے کلب’ میں شمولیت پر ڈھیر ساری مبارکباد دی۔

Anushka Sharma

@AnushkaSharma

Wishing you both a world of happiness and a beautiful journey together. May the love & respect you have in each other, grow leaps and bounds. And welcome to the club 😁💜👫@RanveerOfficial @deepikapadukone

4,338 people are talking about this

بالی وڈ اداکارہ پرینیتی چوپڑہ نے بھی دپیکا اور رنویر کو شادی کی مبارکباد دی۔

آیوشمن کھرانہ نے بھی جوڑے کو شادی کی مبارکباد دیتے ہوئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

Ayushmann Khurrana

@ayushmannk

Congratulations beautiful people @RanveerOfficial @deepikapadukone
Welcome to the club you two! Much love and happiness. 🧡

608 people are talking about this

‘امن اورمحبت کا پیغام لے کر پاکستان آئے ہیں، اہلِ لاہور کی محبت کا شکریہ’

بھارتی اداکارہ شبانہ اعظمی اور ان کے شوہر معروف نغمہ نگارجاوید اختر کا کہنا ہے کہ امن اورمحبت کا پیغام لے کر پاکستان آئے ہیں، اہل لاہور کی محبت کا شکریہ جنہوں نے اتنی عزت دی۔

فیض انٹرنیشنل فیسٹیول کی رونق بڑھانے کیلئے لاہور آنے والے بھارتی جوڑے، معروف اداکارہ شبانہ اعظمی اور ان کے شوہر، نغمہ نگار و مصنف جاوید اختر کا کہنا ہے کہ لاہور آکر بہت اچھا لگا، وہ اپنے ساتھ صرف اور صرف محبت لے کر آتے ہیں۔

شبانہ اعظمی اور جاوید اختر نے کہا کہ وہ فلمی دنیا میں پاکستان اور بھارت کی مشترکہ انڈسٹری کے خواہاں ہیں — فوٹو: جیو نیوز اسکرین گریب

انہوں نے کہا کہ وہ فلمی دنیا میں پاکستان اور بھارت کی مشترکہ انڈسٹری کے خواہاں ہیں۔

قبل ازیں وزیر اطلاعات پنجاب فیاض الحسن چوہان نے جاوید اختر اور شبانہ اعظمی سے ملاقات کی اور انہیں گلدستہ پیش کیا۔

فیاض الحسن چوہان کا کہنا تھا کہ شبانہ اعظمی اور جاوید اختر فلمی و ادبی دنیا کی بڑی شخصیات ہیں، ان کے دورے سے پاک بھارت تعلقات میں بہتری آئے گی۔

دپیکا اور رنویر کی شادی کی پہلی تصویر منظرعام پر آگئی

ممبئی: نامور بالی ووڈ اداکارہ دپیکا پڈوکون نے شادی کے بعد اپنی اور رنویر سنگھ کی پہلی تصویر مداحوں کے ساتھ شیئر کردی ہے۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق دپیکا اور رنویر کی شادی کے بعد سے پرستاروں کو تصاویر کا بے صبری سے انتظار تھا جسے دونوں اداکاروں نے گزشتہ روز ہی اٹلی میں شادی کے بندھن میں بندھنے کے بعد تصاویر کو صیغہ راز میں رکھا ہوا تھا لیکن اب اداکارہ نے اپنی اور شوہر رنویر سنگھ کی شادی کی پہلی تصویر سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر جاری کردی۔

اداکارہ کی جانب سے شادی کی جاری کردہ تصاویر میں دپیکا پڈوکون سرخ رنگ کے لباس میں نہایت حسین لگ رہی ہیں جب کہ رنویر سنگھ ونکنی رواج کے مطابق سفید کرتے میں ہاتھ میں سونے کا ہار لئے چہرے پر مسکراہٹ سجائے بیٹھے ہوئے ہیں جب کہ مداحوں کی مقبول ترین جوڑی سے محبت کا اندازہ اس بات سے لگایا جاسکتا ہے کہ صرف 10 منٹ میں جاری کردہ تصویر کو نو لاکھ سے زائد شائقین لائیک کر چکے ہیں۔

واضح رہے کہ دپیکا پڈوکون اور رنویر سنگھ 14 نومبر کی شام اٹلی کے خوبصورت مقام لیک کومو میں رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تھے اور آج ایک بار پھر ان کی شادی سندھی رسم رواج کے مطابق ہوئی جب کہ اداکاروں کی شادی کے استقبالیے کی دو تقاریب بھارت میں بھی منعقد ہوں گی، پہلی تقریب 21 نومبر کو بنگلورو کے لیلا پیلس اور دوسری 28 نومبر کو ممبئی کے گرینڈ ہائٹ ہوٹل میں ہوگی۔

شادی کے لیے تیرتا سوئمنگ پول اور 75 کمروں کا ہوٹل بک

بولی وڈ کے رومانٹک جوڑے دپیکا پڈوکون اور رنویر سنگھ کی شادی 14 نومبر کو یورپی ملک اٹلی کے معروف سیاحتی مقام ’لیک کومو‘ میں جنوبی بھارتی انداز میں ہوئی۔

چوں کہ دپیکا پڈوکون کا تعلق جنوبی ہندوستان اور کے ہند آریائی نسل سے ہے، اس لیے ان کی شادی کونکنی انداز میں ہوئی۔ تاہم جوڑے نے سندھی روایات کے مطابق بھی 15 نومبر کو ایک بار پھر شادی کی۔

جوڑے نے سندھی روایات میں اس لیے شادی کی، کیوں کہ رنویر سنگھ کا تعلق سندھی نسل سے ہے۔

اگرچہ دونوں کی شادی میں انتہائی کم مہمان شامل ہوئے اور 24 گھنٹے گزر جانے کے باوجود دونوں کی عروسی لباس کی تصاویر سامنے نہیں آئیں۔

تاہم ان کی شادی کے حوالے سے دوسری اہم معلومات نے لوگوں کو حیران کردیا۔

دونوں کی شادی کی تصاویر 2 دن گزر جانے کے بعد بھی سامنے نہیں آئیں—فائل فوٹو: ہندوستان ٹائمز
دونوں کی شادی کی تصاویر 2 دن گزر جانے کے بعد بھی سامنے نہیں آئیں—فائل فوٹو: ہندوستان ٹائمز

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق رنویر اور دپیکا نے جس سیاحتی مقام پر شادی کی اس کا شمار دنیا کے مہنگے، پر تعیش اور معروف مقامات میں ہوتا ہے۔

لیک کومو میں ان سے پہلے بھی کئی شوبز شخصیات شادی سمیت دیگر رسومات کی تقریبات منعقد کر چکی ہیں۔

اکانامکس ٹائمز کے مطابق دونوں کی شادی معروف سیاحتی مقام لیک کومو کے پر تعیش قصبے ولا ڈیل بالبیانیلو کے پر تعیش ہوٹل میں ہوگی۔

رپورٹ کے مطابق جزیرہ نما یہ علاقہ رومن دور سے ہی لوگوں کی توجہ کا مرکز رہا ہے اور اس کا شمار نہ صرف اٹلی بلکہ یورپ کے گہرے جزیروں میں بھی ہوتا ہے۔

75 کمروں کو ہی بک کرایا گیا ہے—فوٹو: ٹوئٹر
75 کمروں کو ہی بک کرایا گیا ہے—فوٹو: ٹوئٹر

انڈیا ٹوڈے کے شوبز صحافی سشانت مہتا کے مطابق رنویر اور دپیکا نے شادی کے لیے 75 کمروں پر مشتمل شاندار ولا کو بک کرایا۔

ڈیلی ہنٹ کے مطابق رنویر سنگھ اور دپیکا پڈوکون کی شادی کے لیے اسی علاقے میں موجود ایک ریزورٹ کی بکنگ کرائی گئی ہے، جس میں 4 پر تعیش ریسٹورانٹ شامل ہیں۔

رپورٹ کے مطابق اس ریزورٹ میں جہاں پر تعیش ریسٹورانٹ ہیں، وہیں اس میں ایک دیدہ زیب بار بھی موجود ہے۔

ہوٹل میں تیرتا ہوا سوئمنگ پول بھی ہے—فوٹو: ٹوئٹر
ہوٹل میں تیرتا ہوا سوئمنگ پول بھی ہے—فوٹو: ٹوئٹر

رپورٹ کے مطابق رنویر اور دپیکا کی شادی کے لیے جس ریزورٹ کو بک کیا گیا ہے، اس میں 4 کانفرنس رومز اور کشادہ سوئمنگ پول کے علاوہ صحن بھی موجود ہے۔

اس ریزورٹ کی خاص بات یہ ہے کہ اس میں ایک تیرتا ہوا سوئمنگ پول بھی ہے، جو علاقے میں موجود سمندر میں تیرتا رہتا ہے۔

رپورٹ کے مطابق اس ریزورٹ کے 75 کمرے ہیں، جن کو 17 نومبر تک بک کیا گیا ہے اور ہر کمرے کا ایک دن کا کرایہ 40 ہزار روپے تک ہے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ جوڑے کی جانب سے شادی کے لیے بک کیے گئے ریزورٹ پر مجموعی خرچہ 3 کروڑ روپے تک آئے گا۔

شادی کی رسومات اگرچہ اس ریزورٹ کے اندر نہیں ہوں گی، تاہم جہاں رسومات ہوں گی وہ جگہ اس کے بہت قریب ہے اور ممکنہ طور پر دولہا اور دلہن شادی کی رسومات کے بعد بذریعہ سمندر اس ریزورٹ میں پہنچیں گے۔

ہوٹل کے اندر دیدہ زیب بار بھی ہے—فوٹو: ٹوئٹر
ہوٹل کے اندر دیدہ زیب بار بھی ہے—فوٹو: ٹوئٹر

دپیکا رنویرکوشوبزستاروں کی جانب سے شادی کی مبارکباد

ممبئی: بالی ووڈ کی سپرہٹ جوڑی دپیکا پڈوکون اوررنویرسنگھ کو شوبزستاروں کی جانب سے شادی کی مبارکباد دینے کا سلسلہ جاری ہے۔

ناموربالی ووڈ اداکارہ دپیکا پڈوکون اوررنویر سنگھ گزشتہ روز اٹلی کے خوبصورت مقام لیک کومومیں شادی کے بندھن میں بندھ گئے دونوں کی شادی کونکنی رواج کے مطابق انجام پائی اورآج دونوں ایک بار پھرسندھی رواج کے مطابق شادی کے بندھن میں بندھیں گے۔

نئے شادی شدہ جوڑے کو بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان، کرشمہ کپور، کرن جوہر، کپل شرما اورراکھی ساونت سمیت متعدد بالی وواسٹارز کی جانب سے مبارکباد دینے کا سلسلہ جاری ہے۔

اداکارہ کرشمہ کپورنے کہا بالی ووڈ کی خوبصورت جوڑی کو ان کی جانب سے شادی کی بہت مبارکباد۔ بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان نے بھی دونوں اسٹارز کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا جب انہوں نے دپیکا رنویر کی شادی کی خبر سنی تو وہ بہت خوش ہوئے تھے اور ان کا دل چاہ رہا تھا کہ دپیکا کو گلے لگا کر مبارکباد دیں اور ان سے کہیں بالکل ویسے ہی خوش رہنا جیسے میں اپنی شادی کے بعد خوش ہوں رنویر اوردپیکا کے لیے ڈھیر سارا پیار۔

اداکارہ راکھی ساونت دپیکا رنویرکی شادی پربالکل اسی طرح خوش ہیں جیسے ان کے گھرکے فرد کی شادی ہو، انسٹا گرام پر اپنی خوشی شیئر کرتے ہوئے راکھی ساونت نے کہا جب ہم نے سوشل میڈیا پر دونوں کی شادی کی خبرسنی تو خوشی کے مارے رقص کرنا شروع کردیا تھا۔

ہدایت کاروپروڈیوسرکرن جوہر نے دپیکا رنویرکی جوڑی کو سب سے خوبصورت جوڑی قراردیتے ہوئے دونوں کی نظر اتارنے کا مشورہ دیا اور دونوں کو زندگی بھر خوش رہنے کی دعائیں دیں۔

کامیڈین کپل شرما نے انسٹاگرام پردپیکا رنویر کے ساتھ اپنی خوبصورت تصویر شیئر کرتے ہوئے دونوں کو دنیا کی سب سے خوبصورت جوڑی قراردیا۔

دھک دھک گرل مادھوری ڈکشٹ نے بھی ٹوئٹر پر شادی شدہ جوڑے کو زندگی بھر خوش رہنے کی دعادیتے ہوئے کہا آپ کی زندگی کا نیا باب شروع ہوگیا ہے۔

اداکارسدھارتھ ملہوترا نے بھی ٹوئٹر پر شادی شدہ جوڑے کو شادی کی مبارکباد دی۔

دپیکا پڈوکون اور رنویر سنگھ شادی کے بندھن میں بندھ گئے

بولی وڈ اسٹار دپیکا پڈوکون اور رنویر سنگھ شادی کے بندھن میں بندھ گئے۔

انڈین میڈیا رپورٹس اور بولی وڈ پروڈیوسر، ڈائریکٹر کرن جوہر نے ایک ٹوئیٹ کے ذریعے دونوں اسٹارز کی شادی کی تصدیق کی جس کی تقریب شمالی اٹلی میں لیک کومو کے کنارے واقع ایک ولا میں ہوئی۔

یہ شادی دپیکا پڈوکون کی خواہش کے مطابق جنوبی بھارت کی روایات کے مطابق ہوئی جبکہ سکھوں کے انداز کی شادی کی تقریب جمعرات کو ہوگی۔

نوبیاہتا جوڑے کی پہلی تصویر — فوٹو بشکریہ ہندوستان ٹائمز
نوبیاہتا جوڑے کی پہلی تصویر — فوٹو بشکریہ ہندوستان ٹائمز

اٹلی میں ہونے والی تقریب میں جوڑے کے انتہائی قریبی دوستوں اور خاندان کے اراکین کو ہی مدعو کیا گیا۔

مہمان رنویر اور دپیکا کی شادی کی تقریب میں شرکت کے لیے ولا پہنچ رہے ہیں — اے پی فوٹو
مہمان رنویر اور دپیکا کی شادی کی تقریب میں شرکت کے لیے ولا پہنچ رہے ہیں — اے پی فوٹو

رنویر سنگھ اور دپیکا پڈوکون نے مہمانوں پر موبائل فون کے استعمال کی پابندی عائد کی تھی اور یہی وجہ ہے کہ اس تقریب کی تصاویر سامنے نہیں آئیں۔

۔

تاہم تقریب کے بعد سوشل میڈیا پر مختلف لوگوں نے تصاویر کو لیک کرنا شروع کیا۔

مزید پڑھیں : دپیکا اور رنویر کی شادی میں موبائل فونز لانا ممنوع

اس موقع پر سیکیورٹی کے انتظامات انتہائی سخت کیے گئے جبکہ فضا میں ڈرونز کو روکنے کے انتظامات بھی کیے گئے۔

ہندوستان ٹامز کے مطابق مہمانوں کو تقریب میں آنے کے لیے خصوصی رسٹ بینڈ پہننے پڑے اور ان کے فونز پر کیو آر کوڈز اسکین کرائے گئے۔

فوٹو بشکریہ ہندوستان ٹائمز
فوٹو بشکریہ ہندوستان ٹائمز

رنویر اور دپیکا نے اس موقع پر مہمانوں کے لیے ولا کے 75 کمرے بک کرائے اور اس کا کرایہ ایک کروڑ 73 لاکھ بھارتی روپے (3 کروڑ پاکستانی روپے سے زائد) ادا کیا۔

یہ بھی پڑھیں : میں نے اور دپیکا نے کئی بار شادی کی

یہ جوڑا اب 18 نومبر کو بھارت واپس آئے گا جہاں 21 نومبر کو بنگلور میں شادی کی دعوت ہوگی جبکہ 28 نومبر کو ممبئی میں بولی وڈ اداکاروں کے لیے بھی ایک تقریب کا انعقاد کیا جائے گا۔

رنویر اور دپیکا نے 21 اکتوبر کو شادی کی تاریخ کا اعلان کیا تھا تاہم یہ دونوں 6 برس سے ایک دوسرے کے ساتھ ہیں۔

دونوں 10 نومبر کو شادی کے لیے اپنے اہلخانہ کے ہمراہ اٹلی روانہ ہوئے تھے۔

Google Analytics Alternative