انٹر ٹینمنٹ

ظہیرخان کی اداکارہ ساگریکا سے منگنی

نئی دہلی: بھارتی فاسٹ بولر ظہیرخان نے بالی ووڈ اداکارہ ساگریکا سے منگنی کرلی۔

ظہیر خان نے سوشل میڈیا پوسٹ کے ذریعے مداحوں کو ساگریکا سے منگنی کی اطلاع دی، البتہ شادی کی تاریخ کے حوالے سے کچھ نہیں بتایا۔

View image on Twitter

Never laugh at your wife’s choices. You are one of them !!! Partners for life. @sagarikavghatge

ظہیر خان اور ساگریکا کی کافی عرصے سے دوستی ہے اور آئی پی ایل میچز کے دوران بھی ایک ساتھ دیکھے جا رہے تھے۔ ساگریکا نے ہاکی پر بننے والی فلم ’’چک دے انڈیا‘‘ سے شہرت حاصل کی تھی۔

سنجے دت نشے کے بغیر کیمرے کا سامنا نہیں کرپاتے تھے

ممبئی: اپنے ماضی سے متعلق دیئے گئے ایک انٹرویو میں سنجے دت کا کہنا تھا کہ انہیں سب سے زیادہ لطف گانجے کا نشہ کرنے میں آیا کیونکہ اس سے ان کا موڈ بدل جاتا تھا اور وہ خود کو کیمرے کے سامنے اچھی اداکاری کے قابل محسوس کرتے تھے۔

چار سال تک پردہ سیمیں سے غائب رہنے کے بعد سنجو بابا اب ایک نئی فلم ’’بھومی‘‘ کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جو ستمبر 2017 میں ریلیز کی جائے گی جبکہ ان کی زندگی پر بننے والی فلم جلد ہی سنیما کی زینت بننے کےلیے تیار ہے جس میں سنجے دت کا کردار رنبیر کپور نبھا رہے ہیں۔

واضح رہے کہ سنجے دت کی زندگی شہرت کے علاوہ مسلسل تنازعات کی زد میں بھی رہی ہے جبکہ وہ غیر قانونی اسلحہ رکھنے کے الزام میں خاصا وقت جیل میں گزار چکے ہیں۔ انٹرویو میں سنجے دت کا کہنا تھا کہ دنیا کے ہر 10 میں سے 8 افراد کسی نہ کسی قسم کا نشہ کرتے ہیں جو انہیں اعصابی طور پر سکون اور آرام دیتا ہے اور وہ بھی ان ہی 80 فیصد میں شامل ہیں۔

عامر خان کی ’دنگل‘،’پی کے ‘اور چین

عامر خان نے ”دنگل “ میں ایسا اکھاڑہ سجایا جو پوری دنیا کو پسند آیا۔فلم میں جذبات،جدوجہد اور جنون کے ایسے داوٴ پیچ تھے کہ ایک ایک کر کے کئی ریکارڈ’ دنگل‘ کے نام ہوگئے۔

’دنگل‘ سے اب صرف ایک بڑا ریکارڈ دور ہے لیکن یہ ریکارڈ بھی جلد ’دنگل‘ کے نام ہوجائے گا۔یہ ریکارڈ ہے دنیا بھر میں سب سے زیادہ بزنس کرنے والی بالی وڈ اور بھارتی فلم کا ۔

اس وقت یہ دونوں ریکارڈ ہیں عامر خان کی ہی فلم ”پی کے “ کے پاس۔عامر خان کی ’پی کے‘ نے دنیا بھر سے 790کروڑیعنی پاکستانی روپوں میں1260کروڑ کمائے تھے۔

’دنگل ‘اِس وقت تک دنیا بھر سے 735کروڑ یعنی پاکستانی روپوں میں1176کروڑ کا کاروبار کرچکی ہے۔دنگل ”پی کے“ سے اس لیے پیچھے ہے کیونکہ یہ فلم ابھی تک چین میں ریلیز نہیں ہوئی،وہی چین جو اس وقت دنیا کی سب سے بڑی سینما مارکیٹ بن چکا ہے۔

ابھی پچھلے ہفتے ہی ریلیز ہونے والی وِن ڈیزل کی ہالی وڈ فلم ”دی فیٹ آف دی فیوریس “ چین سے اب تک 32سو کروڑ کماچکی ہے۔اسی چین میں عامر خان کی ”پی کے“ سو کروڑ کا چھکا لگا کر اب تک بالی وڈ کی سب سے کامیاب فلم ثابت ہوئی ہے۔عامر خان ہی کی” دھوم تھری“ اور ”تھری ایڈٹس“ بھی چین میں مل کر سو کروڑ کماچکی ہیں۔

عامر خان کی چین میں” فین فالوئنگ“زبردست ہے ۔اسی لیے عامر خان اب دنگل کو چین میں ریلیز کر رہے ہیں۔دنگل چین میں 6مئی کو ریلیز ہوگی۔عامرخان نے فلم کی پروموشن میں یہاں بھی کوئی کسر نہیں چھوڑی۔خود چین گئے،دیوار چین کی تو سیر کی ہی لیکن چین کی لڑکیوں کو اپنی بیٹیوں کی طرح پہلوانی کے گُر اور داوٴ پیچ بھی سکھائے۔عامر نے صرف سکھانے پر ہی زور نہیں دیا خود بھی چینی پہلوانی یعنی ”کنگ فو“ پر ہاتھ صاف کیا۔چڑیا گھر جا کر پانڈا کو کھانا بھی کھلایایعنی اپنی چینی پرستاروں کو فلم دیکھنے کیلئے جوش دلایا۔

چین سے بزنس کے بعد’دنگل ‘،’ پی کے‘ کو تو چِت کرے گی ہی لیکن ساتھ ہی دنیا بھر میں 800کروڑ کا بزنس کرنے والی پہلی بالی وڈ فلم بن جائے گی۔

چین کی مارکیٹ کی وجہ سے ہی سلمان خان کی فلم ”ٹیوب لائٹ“ میں کہانی کا موضوع بھی چینی ہے اس فلم میں زیادہ تر فنکار بھی وہیں سے لیے گئے ہیں۔خیر” ٹیوب لائٹ“ تو عید پر روشن ہوگی ۔بیچ میں باکس آفس پر ”باہو بلی2“طوفان مچائے گا۔’باہو بلی‘ کی وجہ سے ہی دنگل کے سارے ریکارڈز کو خطرہ ہے کیونکہ اس وقت دنگل بھارت میں سب سے زیادہ 390کروڑ یعنی پاکستانی روپوں میں620کروڑ کا بزنس کرنے والی سب سے کامیاب فلم ہے۔

عامر خان بالی وڈ کا سب سے بڑا خان ہے ۔عامر خان کی آخری چھ فلمیں صرف بھارت سے 14سو کروڑ یعنی 22سو کروڑ کا بزنس کرچکی ہیں۔ان چھ فلموں میں گجنی،تھری ایڈٹس،تلاش،دھوم تھری،پی کے اور دنگل شامل ہیں۔اس طرح عامر خان کی کمائی کا اوسط فِی فلم 370کروڑ پاکستانی روپے بنا۔

انہی چھ فلموں کا دنیا بھر میں مجموعی بزنس 44ارب پاکستانی روپے بنا یعنی دنیا بھر میں عامر خان کی فی فلم اوسط کمائی 730کروڑ پاکستانی روپے ہے۔

سونو نگم کو اپنا سر کیوں منڈوانا پڑ گیا؟

ممبئی: مغربی بنگال کے عالم کی جانب سے سونو نگم کو گنجا کرکے جوتوں کا ہار پہنا کر گلیوں میں گھمانے والے کو 10 لاکھ روپے انعام دینے کا اعلان کیا گیا تھا لیکن سونو نگم نے آج خود ہی اپنا سر منڈوالیا۔

سونو نگم کی جانب سے اذان سے متعلق توہین آمیزٹوئٹس کے بعد مغربی بنگال کے عالم نے اعلان کیا تھا کہ جو کوئی بھی سونو نگم کو گنجا کر کے جوتوں کا ہار پہنا کر گلیوں میں گھمائے گا وہ اس کو 10 لاکھ روپے دیں گے، مغربی بنگال کے عالم کے اس بیان کے بعد سونو نگم نے خود ہی اپنا سر منڈوالیا۔

سونو نگم کا اس موقع پر پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہنا تھا کہ  میں مسلمانوں کے خلاف نہیں، میرا ڈرائیور مسلمان ہے اور میں محمد رفیع کا بہت بڑا مداح ہوں جب کہ ہمیں ایک دوسرے کا لحاظ کرنا چاہیے۔ سر منڈوانے کے بارے میں جب ان سے پوچھا گیا تو ان کا کہنا تھا کہ میں یہ اس وجہ سے کررہا ہوں تاکہ بتا سکوں کہ جو شخص میرے بال کاٹتا ہے وہ بھی مسلمان ہے۔

Today at 2pm Aalim will come to my place, and shave my head. Keep your 10 lakhs ready Maulavi. https://twitter.com/dna/status/854416754172362756 

اپنے گھر پر پریس کانفرنس سے پہلے سنو نگم نے ٹوئٹ میں عالم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ میں میں آج اپنا سر منڈوارہا ہوں لہذا مولوی صاحب تم اپنے 10 لاکھ روپے تیار رکھنا۔ دوسری جانب اذان سے متعلق توہین آمیز ٹوئٹس سامنے آنے کے بعد سونونگم کے گھر کے باہر کسی بھی ممکنہ رد عمل سے بچنے کے لیے سیکیورٹی کے سخت انتظامات کرکے پولیس تعینات کردی گئی ہے۔

اس خبر کو بھی پڑھیں؛سونو نگم کی اذان سے متعلق توہین آمیز ٹویٹس

واضح رہے کہ سونونگم نے کہا تھا اگرچہ وہ مسلمان نہیں لیکن پھر بھی انہیں اذان کی آواز سے صبح جاگنا پڑتا ہے اور پتہ نہیں بھارت میں یہ جبری مذہب پرستی کب ختم ہوگی۔

بالی ووڈ اداکارہ پرینیتی چوپڑا سنگر بن گئیں

’یہ جوانی تیری‘ کے بول پر مبنی اس گانے کو ناکاش عزیز اور جونیتا گاندھی کی آواز میں ریکارڈ کیا گیا ہے جبکہ گانے کے لیرکس کوثر منیر نے ترتیب دیئے ہیں۔

اکشے رائے کی ہدایتکاری میں بننے والی یہ فلم دو محبت کرنے والے جوڑے کے گرد گھومتی ہے جس میں پرینیتی چوپڑا سنگر جبکہ ایوشمان کھرانہ ایک مصنف کے روپ میں نظر آئیں گے جبکہ فلم کیلئے پرینیتی نے اپنا پہلا ڈیبیو گانا بھی ریکارڈ کروایا ہے۔

ادیتیہ چوپڑا اور منیش شرماکی پروڈیوس کردہ فلم رواں سال 12مئی کو سینما گھروں میں نمائش کیلئے پیش کی جائیگی۔

چین میں عامر خان کا شانداراستقبال

ممبئی: بالی ووڈ کے مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان کی فلمیں نہ صرف بھارت میں بلکہ ان کی فلمیں دیگر ممالک میں بھی بے حد پسند کی جاتی ہیں اور چین میں تو ان کی فلموں کی ریلیز کا باقاعدہ انتطار کیا جاتا ہے اسی لیے ان کی فلمیں اب چینی زبان میں بھی ریکارڈ کی جاتی ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق عامرخان کی بلاک بسٹر فلم ’’دنگل‘‘ 8 مئی کو چین کے سینما گھروں کی زینت بن رہی ہے، چینی عوام کے لیے فلم قابل فہم بنانے کے لیے اسے بطورخاص چینی زبان میں ڈب کیا گیا ہے۔ فلم کی پروموشن کے لیے عامر خان بھی چین پہنچ گئے ہیں اور وہاں انہیں توقع سے زیادہ پزیرائی مل رہی ہے۔

چین میں عامر خان کو اس وقت خوشگوار حیرت ہوئی جب وہ بیجنگ ائیرپورٹ پر پہنچے تومقامی لوگوں نے ان کا پر تپاک استقبال کیا گیا جب کہ ائیرپورٹ پر ہی مداحوں کی تعداد اداکار سے آٹوگراف اوران کے ساتھ تصویریں لینے کی خواہشمند تھی۔

دوسری جانب اداکارکے ہوٹل کے باہربھی مداحوں کی بڑی تعداد بھی موجود تھی جو ان کی ایک جھلک دیکھنے کے خواہشمند تھے، یہ تمام مناظردیکھ کرعامر خان حیران ہوگئے۔

اس سے قبل بھی اداکارکی فلمیں ’3 ایڈیٹس‘ اور ’پی کے‘ نے نا صرف بھارت میں ریکارڈ توڑ بزنس دیا جب کہ فلموں نے دیگرممالک سمیت چین میں بھی ریکارڈ بزنس دیا جو دوسری ہالی ووڈ فلموں سے بھی زیادہ تھا۔

’’میرا سلطان‘‘ کے سلطان کی کراچی آمد

کراچی: ڈرامہ سیریل ’’میرا سلطان‘‘ میں سلطان سلیمان کا کردار ادا کرنے والے ترک اداکار خالد ارگنج پاکستان میں موجود ہیں اور انہوں نے لکس اسٹائل ایوارڈز کی ریہرسل میں شرکت بھی کی ہے۔

مقبول عام تاریخی ڈرامہ سیریل ’’میرا سلطان‘‘ میں سلطان سلیمان کا کردار ادا کرنے والے ترک اداکار خالد ارگنج ان دنوں پاکستان میں موجود ہیں اور انہیں گزشتہ دنون لکس اسٹائل ایوارڈز کی ریہرسل کے دوران دیکھا گیا ہے، لکس اسٹائل ایوارڈز میں ترک اداکار پرفارم کریں گے یا نہیں اس حوالے سے کوئی معلومات اب تک سامنے نہیں آسکی ہیں تاہم ایوارڈز میں کئی حیران کن سرپرائز متوقع ہیں۔

لکس اسٹائل ایوارڈز میں اس سال بہت کچھ نیا ہونے جارہا ہے، معروف فیشن ڈیزائنراور کوریوگرافر حسن شہریار یاسین ایوارڈز کو ڈائریکٹ کررہے ہیں جب کہ عاطف اسلم پہلی بار میزبانی کررہے ہیں۔

واضح رہے کہ ترکش اداکار خالد ارگنج نے ترکی کے بے شمار ڈراموں میں اپنی اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں۔ اس کے علاوہ وہ ترک فلموں کے بھی مقبول اداکار ہیں جب کہ پاکستان میں وہ ڈرامہ’’میرا سلطان‘‘ سے شہرت کی بلندیوں کو پہنچے ہیں اور ہرفرد انہیں میرا سلطان کے سلیمان خان سے جانتا ہے۔

ایوارڈزتعلقات پرنہیں معیارپردیے جائیں، صبا قمر

کراچی: معروف اداکارہ صبا قمر نے کہا کہ لکس اسٹائل ایوارڈزکا حصہ بن کر مطمئن نہیں ہوتی، کسی کے خلاف نہیں ہوں بلکہ اس بات کے خلاف ہوں جس کے پیش نظر کئی عرصہ سے من پسند افراد کو اعزازت سے نوازا جارہا ہے اوراداکاری کے ذریعہ خود کا لوہا منوانے والوں کو نظراندازکیا جارہا ہے۔

اداکارہ نے کہا کہ میں ایسے ماحول میں بہترمحسوس نہیں کرتی اس لیے ایوارڈ میں شرکت نہیں کررہی کیونکہ زندگی اور وقت دونوں قیمتی ہیں، میں اسے چڑیا گھر کا بندر بن کر ضائع نہیں کرسکتی۔ ان کا کہنا تھا کہ 2004 سے انڈسٹری کا حصہ ہوں، ایوارڈز معیار دیکھتے ہوئے دینا چاہیے نہ کہ فنکار کے رعب و تعلقات کو دیکھتے ہوئے، میں نے بہت محنت کی ہے میں تالیاں بجانے والی اداکارہ نہیں ہوں ۔

مجھے لکس اسٹائل ایواردز میں جاکر اچھا نہیں لگتا ، میں صرف اس کا اظہار کررہی ہوں، میں ان لوگوں کے لیے بول رہی ہوں جن کی خدمات کا اعتراف نہیں کیا جاتا ، مجھے آج تک ایوارڈ نہیں ملا، کیا میں یا دیگر اچھا کام نہیں کرتے؟ ایوارڈز کے معیار کا تعین کرنا بے حد ضروری ہوگیا ہے کیونکہ انڈسٹری میں جو چند خاص کو نوازنے کی روایت ہے اس سے نئے آنے والوں کے حوصلے پست ہوں گے۔

Google Analytics Alternative