انٹر ٹینمنٹ

پریانکا کی فلم’بے واچ‘کا ٹریلر منظرِ عام پر آگیا

ہدایت کار سیٹ گورڈن کی یہ فلم مشہور امریکی ٹی وی سیریز پر مبنی ہے جس کی کہانی کیلیفورنیا کے ساحل پر اپنے فرائض سرانجام دیتے ایسے لائف گارڈز کے گِرد گھوم رہی ہے جولوگوں کی جان بچانے کیلئے سمندر کی خطرناک لہروں سے نبرد آزما ہوتے ہیں۔

ایوان ریتمین، ٹام پولک اور ڈیوین جانسن کی مشترکہ پروڈکشن میں بننے والی اس فلم کی کاسٹ میں ڈیوین جانسن، الیگزینڈراڈیڈیریو، زیک ایفرون، پریانکا چوپڑا، جان بیس، کیلی روہربیچ، یحییٰ عبدالمتین اورپامیلا اینڈریسن شامل ہیں۔

ایکشن، کامیڈی، ڈرامہ اور تھرل سے بھرپور یہ فلم 26مئی کو پیرا ماؤنٹ پکچرز کے تحت سنیما گھروں میں نمائش کیلئے پیش کر دی جائے گی۔

فلم گارڈینز آف دی گلیکسی 2 کی نئی جھلکیاں ریلیز

برطانوی ناول نگارڈین ایبنیٹ کی کتاب سے ماخوذ اس فلم کی کہانی غیر معمولی صلاحیتوں کے مالک سُپر ہیروز کے گرد گھوم رہی ہے، یہ سُپرہیروز دشمن قوتوں کا مقابلہ کرنے نکلتے ہیں اور اپنی صلاحیتوں سے منفی طاقتوں کے عزائم ناکام بنادیتے ہیں۔

کیون فیج کی پروڈکشن میں بننے والی اس فلم کی کاسٹ میں ہالی وڈ اداکار کرِس پریٹ،سیلوسٹرا سٹیلون،کرٹ رسل، زوئی سیلڈانا، کیرن گیلن ،کرس سیلیوَن،الزبیتھ ڈبیکی، نیتھن فیلن، ڈیو بیٹسٹا، شین گُن اورمائیکل روکرشامل ہیں جبکہ مختلف اینیمیٹڈکرداروں کیلئے ڈائیلاگ بریڈلے کوپراور وِن ڈیزل کی آواز میں ریکارڈ کئے گئے ہیں۔

مارول اسٹوڈیوز کی تیارکردہ ایکشن سے بھرپورمناظر کی عکاسی کرتی یہ سائنس فکشن فلم والٹ ڈزنی پکچرز اورموشن پکچرز کے تحت5مئی کو سینما گھروں میں دھوم مچانے آرہی ہے۔

ورون اور عالیہ کی فلم ’’بدری ناتھ کی دُلہنیا‘‘ 100 کروڑ کلب میں شامل

ممبئی: بالی ووڈ کے نوجوان اداکاروں ورون دھون اور عالیہ بھٹ کی فلم ’’بدری ناتھ کی دلہنیا‘‘ نے بھارت میں 100 کروڑ سے زائد کمائی کرلی۔

بالی ووڈ اسٹارز ورون دھون اور عالیہ بھٹ کی فلم ’’بدری ناتھ کی دلہنیا‘‘ فلم بینوں کے دلوں کو بھاگئی ہے اور اس نے باکس آفس پر دھوم مچادی ہے۔ فلم   بھارت میں ریلیز کے 14 روز میں ہی 100 کروڑ 74لاکھ  کی کمائی کرکے رواں سال کی چوتھی بڑی فلم بن گئی ہے جب کہ فلم نے دنیا بھر میں میں بھی 33 کروڑ سے زائد کا بزنس کیا ہے اور اس طرح مجموعی طور پر 170 کروڑ سے زائد کمائی کرلی ہے۔

[Week 2] Fri 4.21 cr, Sat 5.90 cr, Sun 7.45 cr, Mon 2.72 cr, Tue 2.45 cr, Wed 2.30 cr, Thu 2.05 cr. Total: ₹ 100.74 cr.

اس خبر کو بھی پڑھیں:ورون اور عالیہ کی ’’بدری ناتھ کی دُلہنیا‘‘ باکس آفس پرچھاگئی

فلم ’’بدری ناتھ کی دلہنیا‘‘ 100 کروڑ کلب میں شامل ہونے والی ورون دھون کی تیسری اور عالیہ بھٹ کی دوسری فلم ہے جب کہ اداکارہ عالیہ فلم کے 100 کروڑ کلب میں شامل ہونے پرخوشی سے نہال ہیں اور اپنی ٹوئٹ میں بھی  مداحوں کا شکریہ ادا کیا۔

واضح رہے کہ اداکار ورون دھون اور عالیہ بھٹ نے 2012 میں فلم ’’اسٹوڈنٹ آف دی ایئر‘‘سے  فنی کیرئیر کا آغازکیا تھا۔

برٹش وار ڈرامافلم’چرچل‘کا پہلا انٹرنیشنل ٹریلر

فلم کی کہانی جرمنی کے خلاف آپریشن سے 24 گھنٹے پہلے برطانوی وزیراعظم ونسٹن چرچل کے اقدامات کے گرد گھومتی ہے۔

جوناتھن ٹیپلز کی ہدایتکاری میں بننے والی اس فلم میں ونسٹن چرچل کا مرکزی کردار برائن کاکس نبھارہے ہیں ۔

شاہد کپور اور کرینہ کا ماضی دنیا کیلئے بڑا راز

ممبئی: بالی ووڈ اداکار شاہد کپور کا کہنا ہے کہ اداکارہ کرینہ کپور کے ساتھ ان کا ماضی محض ایک رازنہیں بلکہ دنیا کے لیے بہت بڑا راز ہے۔

بالی ووڈ اداکارہ کرینہ کپوراورشاہد کپورکے درمیان ایک لمبے عرصے تک رہنے والی گہری دوستی سے کون واقف نہیں، جس کے باعث وہ خوب خبروں کی زینت بھی بنے رہے لیکن اب دونوں اداکارہی الگ الگ خوشگوارزندگی گزار رہے ہیں جہاں شاہد کپوربیٹی کے باپ اور اداکارہ کرینہ کپور بھی بیٹے کی ماں بن گئی ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق اداکارشاہد کپورسے جب ایک ایوارڈ کی تقریب کے دوران موجود مداحوں کی جانب سے ان کے کرینہ کے ساتھ ماضی میں گزارے ہوئے وقت کے حوالے سے پوچھا گیا توانہوں نے پہلے ٹالنے کی کوشش کی کہ ان سے ماضی کے حوالے سے کچھ نہ پوچھا جائے۔ لوگوں کے اصرارپرانہوں نے جواب دیا کہ آپ لوگ کس ماضی کی بات کررہے ہیں جب کہ آپ لوگ اس حوالے سے کچھ بھی کیسے کہہ سکتے ہیں، کیا آپ لوگ میرے جاسوس تھے تاہم اپنے ماضی کے حوالے سے میں سب کچھ نہیں بتا سکتا کیونکہ کرینہ کے ساتھ ان کا ماضی محض ایک راز نہیں بلکہ دنیا کا بڑا راز ہے۔

شاہد کپورسے جب ایوارڈ کی میزبان نے سوالات کرنا شروع کیے تو انہوں نے کہا کہ وہ بے فکررہیں کیونکہ وہ ان کے ماضی کے رشتوں کے حوالے سے کچھ بھی نہیں پوچھیں گی، جس پراداکارنے مسکراتے ہوئے ہوئے کہا کہ یہ بہت اچھی بات ہے اورشادی کے بعد اس طرح کی باتیں نہ کی جائیں تو بہترہے

سائرہ پیٹر،پاکستان کی پہلی اوپرا سنگر، نئے انداز،نئے حوصلے

سائرہ پیٹر کو یہ اعزاز حاصل ہے کہ پاکستان میں اوپرا گائیکی کا آغاز انہوں نے کیا۔ اوپرا کلاسیکی طرز پر مبنی گائیکی ہے جس کی ابتدا اٹلی سے ہوئی۔

پاکستان کے صوفیائے کرام جنہوں نے اپنے کلام میں لوگوں کو امن و محبت کا درس دیا، اس کلام کو سائرہ اپنے گیتوں کے ذریعے ایک نئے انداز میں عوام تک پہنچا رہی ہیں۔

موسیقی سے شغف رکھنے والے سائرہ کے گانوں میں اس نئی جدت کو پسند کررہے ہیں جس میں سائرہ نے شاہ عبدالطیف بھٹائی کے کلام کو اوپرا میں ڈھال کر اپنی سریلی آواز سے دلوں کو چھو لیا۔

انہوں نے اپنے تمام گیتوں کو ایک خوبصورت البم میں ترتیب دیا ہے۔ یہ البم آج پاکستان بھر میں ریلیز کیا جارہا ہے۔سائرہ نے جنگ کی نمائندے سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ’’میں پاکستان کے صوفیائے کرام کا امن و محبت اور بھائی چارے کا پیغام دنیا میں عام کرنا چاہتی ہوں خاص طور پر مغربی دنیا میں۔یہی وجہ ہے کہ میں نے اس کلام کو اوپرا کی طرز پہ گایا ہے۔ صوفیا کا پیغامِ امن سارے عالم کے لئے ہے جسے سب تک پہنچانا ہماری ذمہ داری ہے۔

سائرہ پیٹر نے بتایاکہ فی الوقت وہ شاہ عبدالطیف بھٹائی کے کلام سے آغاز کررہی ہیں لیکن مستقبل میں وہ دیگر بزرگانِ دین کے کلام کو بھی گیتوں کی صورت میں ڈھالیں گی۔ سائرہ کوشاہ صاحب کی شاعری کی طرف راغب کرنے میں شاعر وقار حسین شاہ نے اہم کردار ادا کیا۔

انہوں نے مزید بتایاکہ اوپرا گائیکی میں ان کی تربیت پال نائٹ نے کی ہے۔ وہ خود بینجمن برٹش کے شاگرد رہے ہیں جنہیں مغربی دنیا میں استادغلام علی خان سے تشبیہہ دی جاتی ہے۔

بقول سائرہ ’’مجھے فخر ہے کہ ایسے سکھانے والے استاد مجھے ملے جن کی تربیت سے میری گائیکی کو پذیرائی مل رہی ہے۔

لاس اینجلس میں فلم’’ چپس ‘‘کا رنگا رنگ پریمیئر

70کی دہائی میں کامیابی کے جھنڈے گاڑنے والی مشہور و معروف امریکی ٹی وی سیریز چپس پر مبنی کامیڈی سے بھرپورنئی ایکشن ڈرامہ فلم ‘چپس کالاس اینجلس میں رنگا رنگ پریمیئر منعقد کیا گیا جس میں فلم کی کاسٹ نے ریڈ کارپٹ پر جلوے بکھیرے۔منفرد اسٹائل میں ریڈ کارپٹ پر اینٹری دیتے اسٹار کامداحوں نے پرجوش استقبال کیا ۔

ہدایتکارو رائٹرڈیکس شیپرڈ کی اس سنسنی خیز فلم کی کہانی کیلیفورنیا کے دو ایسے پیڑولنگ پولیس آفیسرزکے گِرد گھومتی ہے جن کا لاس اینجلس کے ہائی وے پر اپنی فرائض کی انجام دہی کرتے ہوئے ایک ایسے تیز رفتار بائیکر سے پالا پڑتا ہے جو انہیں ناکوں چنے چبوا دیتا ہے۔

طنزو مزاح سے بھرپوراس فلم کو راوی مہتا، اینڈریوپانو اور رِ ک روزنر نے مشترکہ طور پر پروڈیوس کیا ہے جس میں مرکزی کردار مائیکل پینااورفلم کے ہدایتکار ڈیکس شیپرڈ نبھا رہے ہیں جبکہ فلم کی دیگر کاسٹ میں ونسنیٹ ڈی اونو، ایڈم بروڈی ، ویڈا گویرا اورروزسیلازارشامل ہیں۔

ہائے وے پیٹرولنگ کے ساتھ ساتھ ایڈونچر کا شوق پورا کرتے ان پولیس اہلکاروں کو درپیش انوکھے چیلنجز کا سامنا کرنا کتنا مہنگا پڑے گا ۔یہ دیکھنے کیلئے آپ کو 24مارچ تک انتظار کرنے پڑے گاجب فلم سنیما گھروں کی زینت بنائی جائے گی۔

’’منا بھائی 3‘‘ میں کام دو، بومن ایرانی کی ’’معصومانہ‘‘ دھمکیاں

 ممبئی: بالی وڈ اداکار بومن ایرانی نے کہا ہے کہ اگر ’’منا بھائی 3‘‘ میں مجھے کوئی کردار نہ ملا تو میں فلمساز راج کمار ہیرانی کو ڈراؤں گا۔فلمساز راج کمار ہیرانی نے منا بھائی سیریز کی تیسری فلم شروع کرنے کا اعلان کیا ہے اور اس حوالے سے بالی وڈ اداکار بومن ایرانی کا کہنا ہے کہ اگر فلم میں ان کا کوئی کردار نہ ہوا تو وہ راج کمار ہیرانی کے پیچھے پڑ جائیں گے۔ اس سے قبل بومن ایرانی منا بھائی کی پہلی  فلموں میں کام کرچکے ہیں۔

Skip to toolbar
Google Analytics Alternative