انٹر ٹینمنٹ

دنیا بھر میں سب سے زیادہ کمانے والی ماڈل کینڈل جینر

امریکی جریدے ’فوربز‘ نے ہر سال کی طرح رواں برس 2017 کی سب سے زیادہ کمانے والی گلوکاراؤں کی فہرست کے بعد اب سب سے زیادہ کمانے والی ماڈلز کی فہرست بھی جاری کردی۔

اس فہرست میں امریکا سے تعلق رکھنے والی ماڈل کینڈل جینر سر فہرست رہیں۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ اعزاز 2002 سے برازیل سے تعلق رکھنے والی 37 سالہ ماڈل جیزیل بنڈچن کے نام رہا جن کی جگہ اب 22 سالہ کینڈل نے لی۔

ان ماڈلز نے یہ کمائی صرف ریمپ پر واک کرنے سے نہیں بلکہ مختلف ڈیزائنرز کے ساتھ معاہدے، فوٹو شوٹس، اشتہارات اور پروڈکٹس کی تشہیر وغیرہ سے کمائے۔

اس سال کی سب سے زیادہ کمانے والی ماڈلز کو سب سے زیادہ اہمیت ان کے انسٹاگرام اکاؤنٹس سے ملی۔

کینڈل جینر 2 کروڑ 20 لاکھ ڈالر (پاکستانی 2 ارب 31 کروڑ روپے سے زائد)

جیزیل بنڈچن – ایک کروڑ 75 لاکھ ڈالر (پاکستانی ایک ارب 84 کروڑ سے زائد)

کریسی ٹائگن – ایک کروڑ 35 لاکھ ڈالر (پاکستانی ایک ارب 42 کروڑ سے زائد)

ایڈریانا لیما – ایک کروڑ 5 لاکھ ڈالر (پاکستانی ایک ارب 10 کروڑ روپے سے زائد)

ججی حدید – 95 لاکھ ڈالر (پاکستانی ایک ارب روپے کے قریب)

روزی ہنٹنگٹن وائٹلے – 95 لاکھ ڈالر (پاکستانی ایک ارب روپے کے قریب)

کارلی کلوس – 90 لاکھ ڈالر (پاکستانی 94 کروڑ روپے سے زائد)

لیو وین – 65 لاکھ ڈالر (68 کروڑ پاکستانی روپے سے زائد)

بیلا حدید – 60 لاکھ ڈالر (پاکستانی 63 کروڑ روپے سے زائد)

ایشلے گراہم – 55 لاکھ ڈالر (پاکستانی 57 کروڑ پاکستانی روپے سے زائد)

ودیا بالن کی فلم ’تمہاری سلو‘ ناکام

نئی دہلی: ودیا بالن کی فلم ’ تمہاری سلو ‘ اچھا تاثر قائم کرنے میں ناکام رہی ہے ۔

تفصیلات کے مطابق فلم   ’ تمہاری سلو ‘ محض ساڑھے 4 کروڑ روپے بٹور سکی۔اسے 17 نومبر کودنیا بھر میں نمائش کے لئے پیش کیا گیا تھا۔ ’ تمہاری سلو ‘ نے پہلے دن ہندبھر سے 2 کروڑ 65 لاکھ روپے جب کہ دوسرے دن اس سے بھی کم کمائی کی تاہم کمائی سے ہٹ کر ’ ’ تمہاری سلو ‘ ‘ سے متعلق اچھے تبصرے بھی آ رہے ہیں، نہ صرف فلمی ناقدین بلکہ عام شائقین نے بھی فلم میں ودیابالن کی اداکاری و کردار کو سراہا ہے۔ سری دیوی کی 1987 کی سپر ہٹ فلم ’مسٹر انڈیا‘ کا گانا ’ہوا ہوائی‘ فلم میں نئے انداز میں شامل کیا گیا ہے، جسے بہت پسند کیا گیا۔

خیال رہے کہ ودیا بالن کی فلم سے قبل بالی وڈ سلطان سلمان خان کی ’ٹیوب لائیٹ، شاہ رخ خان کی ’جب ہیری میٹ سیجل‘، رنبیر کپور کی ’ جگا جاسوس‘، نوازالدین صدیقی کی ’ بابو موشی بندوق باز‘، عرفان خان کی ’قریب قریب سنگل‘ عامر خان کی ’سیکریٹ سپر اسٹار‘ اور سری دیوی کی ’موم‘ جیسی فلمیں بھی اچھا تاثر دینے میں ناکام رہی تھیں۔

ان فلموں سے متعلق خیال کیا جا رہا تھا کہ نہ صرف باکس آفیس پر اچھا بزنس کرنے میں کامیاب ہوجائیں گی، بلکہ یہ ایک نیا ریکارڈ بھی بنا سکتی ہیںتاہم تمام فلمیں امیدوں کے برعکس ’فلاپ‘ ثابت ہوئیں۔

بالی ووڈ کی 5 کامیاب اداکارائیں گھر بسانے میں ناکام

ممبئی: بھارتی فلم انڈسٹری میں کئی اداکارائیں ایسی ہیں جنہوں نےاپنا گھر بسانے کے بجائے فلمی کیرئیر بنانے کو ترجیح دی اور ابھی تک غیر شادی شدہ ہیں۔ 

دنیا بھرمیں مختلف مزاج کے لوگ رہتے ہیں اور ہر کسی کے اپنے خواب اورخواہشات ہوتی ہیں۔ اپنی خواہشات کو پورا کرنے کے خاطر لوگ بے تحاشہ محنت کرتے ہیں یہاں تک کہ اپنی زندگی کو بھی داؤ پر لگا دیتے ہیں اور اگر بات بالی ووڈ کی کی بات کی جائے توکچھ اداکارائیں ایسی بھی ہیں جنہوں نے اپنا فلمی کیرئیر بنانے کے خاطرابھی تک شادی نہیں کی۔

سشمیتا سین:

بنگالی خاندان میں پیدا ہونے والی سابق مس یونیورس سشمیتا سین  42 برس کی ہو چکی ہیں۔ انہوں نے اپنے فلمی کیرئیر میں بہت سے مشہور فنکاروں کے ساتھ کئی فلموں میں کام کیا اور اپنی بہترین اداکاری کی بدولت 16 سے زائد ایوارڈز اپنے نام کئے شوبز میں کئی کامیابیاں سمیٹنےوالی اس اداکارہ نے اب تک شادی نہیں کی تاہم انہوں نے دو بیٹیوں کو گود لے رکھا ہے اور بطور سنگل مدر ان کی پرورش کررہی ہیں۔

نغمہ:

بھارتی فلم انڈسٹری کی 90 کی دہائی کی مشہور اداکارہ نغمہ 1974 میں پیدا ہوئیں اور فلم ’باغی‘ سے اپنے فلمی کیریئر کا آغاز کیا۔ خوبصورت اور باصلاحیت اداکارہ نغمہ نے بالی ووڈ سمیت ساؤتھ انڈین فلموں میں بھی اپنی اداکاری کے جوہر دکھائے اور کافی کامیاب رہیں۔ بھارتی کرکٹر سارو گنگولی کے ساتھ معاشقے کی خبروں نے بھی اداکارہ کو شہرت کے آسمان پر پہنچادیا تھا تاہم یہ محبت شادی تک نہ پہنچ سکی۔ اپنے کیرئیر کی ابتدا میں خوب کامیابی سمیٹنے والی اداکارہ نغمہ بالی ووڈ سے کنارہ کشی اختیار کرچکی ہیں، تاہم وہ آج کل سیاسی سرگرمیوں میں مصروف ہیں۔

شمیتا شیٹھی:

1979 میں پیدا ہونے والی اداکارہ شمیتا شیٹھی نامور بالی ووڈ اداکارہ  شلپا شیٹھی کی چھوٹی بہن ہیں۔ انہوں نے یش چوپڑا کی فلم ’محبتوں‘ سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کیااور بولڈ اداکاری کی وجہ سے ہدایت کاروں کی آنکھ کا تارا بنی رہیں۔ شمیتا نے ’محبتوں‘ کے علاوہ بھی کئی فلموں میں کام کیا ہے تاہم اپنی بڑی بہن کے مقابلے میں وہ زیادہ کامیابی حاصل نہ کرسکیں۔ شمیتا 38 سال کی ہوچکی ہیں لیکن ابھی تک غیرشادی شدہ ہیں جب کہ اُن کی بہن شلپا شیٹھی نہ صرف شادی شدہ ہیں بلکہ ایک پیارے سے بیٹے کی ماں بھی ہیں۔

تبو:


خاموش طبع اداکارہ تبو کا شمار بالی ووڈ کی صف اول کی اداکاراؤں میں ہوتا ہےجنہوں نے اپنی اداکاری کی وجہ سے بے تحاشہ شہرت سمیٹی ہے۔ تاہم  45 سال عمر ہونے کے باوجود وہ بھی آج تک سنگل ہی ہیں۔ تبونے شادی نہ کرنے کی کوئی واضح وجہ نہیں بتائی لیکن ایک بیان میں اجے دیوگن کواپنےغیر شادی شدہ رہنے کی وجہ قراردیا تھا کیوں کہ اُن کا کہنا تھا کہ اجے دیوگن میرے کزن سمیر کے پڑوسی تھے اور یہ دونوں  مجھ سے بات کرنے والے تمام لڑکوں کا پیچھا کرتے تھے اور انہیں دھمکانے کے ساتھ مارتے بھی تھے،یہی وجہ ہے کہ کوئی لڑکا آج تک میرے قریب نہیں آیا۔

امیشا پٹیل:

2000 میں ریلیز ہوئی سپر ہٹ فلم’کہو نہ پیارہے‘سے فلمی کیرئیر کا آغاز کرنے والی اداکارہ امیشا پٹیل نے ابتدا میں بالی ووڈ میں کئی کامیابیاں سمیٹیں تاہم بہترین اداکاراؤں کی فہرست میں اپنی جگہ بنانے میں کامیاب نہ ہوسکیں۔ 41 سالہ امیشاپٹیل بھی ابھی تک غیر شادی شدہ ہیں۔ ان کے شادی نہ کرنے کی وجہ بالی ووڈ کے نامور ہدایت کار وکرم بھٹ ہیں کسی زمانے میں دونوں کے درمیان کافی نزدیکیاں تھیں لیکن بات شادی تک نہ پہنچ سکی۔

پدماوتی کی ریلیز کی نئی تاریخ آگئی

ممبئی: بالی ووڈ اسٹارز دپیکا پڈوکون، رنویر سنگھ اور شاہد کپور کی فلم ’پدماوتی‘ آئندہ سال 12 جنوری کو سنیما گھروں کی زینت بنے گی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سنجے لیلا  بھنسالی کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’پدماوتی‘ یکم دسمبر کو ریلیز ہونا تھی لیکن ہندو انتہا پسندوں کی دھمکیوں کے باعث اس کی ریلیز موخر کردی گئی تھی تاہم اب فلم کی ریلیز کی نئی تاریخ سامنے آگئی ہے۔

عام طور پر بالی ووڈ میں نئے سال کے پہلے ہفتے پر کوئی بڑی فلم ریلیز نہیں ہوتی اور یہی وجہ ہے کہ دپیکا نے 5 جنوری کا انتخاب نہیں کیا جو کہ اتفاق سے ان کی سالگرہ کا دن بھی ہے، پروڈکشن کمپنی نے فلم کی ریلیز کو مزید تاخیر سے بچاتے ہوئے جنوری کے آخری ہفتے کا انتخاب کیا تھا کیونکہ 26 جنوری کو بھارت میں یوم جمہوریہ منایا جاتا ہے اور اس دن ملک بھر میں عام تعطیل ہوتی ہے لیکن اس ہفتے اکشے کمار کی فلم بھی ریلیز کے لیے تیار ہے۔ اس لیے فیصلہ کیا گیا کہ فلم کو جنوری کے دوسرے ہفتے میں ریلیز کیا جائے

واضح رہے کہ ہندو انتہا پسندوں کا کہنا ہے کہ پدماوتی میں تاریخ کو توڑ مروڑ کر پیش کیا گیا ہے، اگر فلم ریلیز ہوئی تو ملک بھر ہڑتال اور سنیما گھروں کے باہر مظاہرے کئے جائیں گے۔ اس کے علاوہ ہندو انتہا پسند تنظیم نے دپیکا اور سنجے لیلا بھنسالی کے سر کی قیمت بھی مقرر کردی ہے۔

رشی کپور کے بعد فرح خان بھی پاکستان آنے کی خواہشمند

بالی وڈ کی معروف فلمساز، ہدایت کارہ اور کوریو گرافر فرح خان نے پاکستان آنے کی خواہش کا اظہار کر دیا۔

حال ہی میں دبئی میں فرح خان نے بھارتی ٹینس اسٹار اور پاکستانی کرکٹر شعیب ملک کی اہلیہ ثانیہ مرزا کی بہن انعم مرزا کے فیشن برانڈ ‘دی لیبل بازار’  کی افتتاحی تقریب میں شرکت کی جہاں انہوں نے ایک پاکستانی فیشن میگزین کو انٹرویو دیا۔

انٹرویو کے دوران ان سے پوچھا گیا کہ کیا وہ پاکستان اور بھارت کی فلم انڈسٹری کے حوالے سے کچھ کہنا چاہیں گی؟ جس کا جواب فرح خان نے انتہائی محبت کے ساتھ مثبت جواب دیا۔

فرح خان، ثانیہ مرزا اور انعم مرزا فیشن برانڈ ‘دی لیبل بازار’ کی لانچنگ تقریب میں شریک—۔فوٹو/بشکریہ سمتھنگ ہوٹ ڈاٹ کام

ان کا کہنا تھا، ‘مجھے پاکستان آنے کا بے حد شوق ہے، میں جانتی ہوں کہ وہاں بہت سارے لوگ ہیں جو مجھے پسند کرتے ہیں اور میرے کام کو سراہتے ہیں، میں ایک دن ضرور پاکستان آنا چاہوں گی’۔

فرح خان کی فلموں کو بھارت سمیت پاکستان میں بھی خوب پذیرائی ملتی ہے، ان کی چند مشہور فلموں میں ‘اوم شانتی اوم’، ‘میں ہوں نا’ اور ‘ہیپی نیو ایئر’ شامل ہیں۔

اس سے قبل بالی وڈ اداکار رشی کپور بھی پاکستان آنے کی خواہش کا اظہار کرچکے ہیں۔

سنی لیون نے سنیما گھروں میں دپیکا کی جگہ لے لی

 ممبئی: بھارتی فلم انڈسٹری اور میڈیا پر اس وقت پدماوتی کی کہانی اور فلم کی ریلیز موخر کرنے کے بڑے چرچے ہیں کیونکہ اس فلم کی نمائش ملتوی کرنے سے سنیما مالکان کو بھاری نقصان کا خطرہ تھا تاہم اب دپیکا کی پدماوتی کی جگہ سنی لیون کی فلم ’’تیرا انتظار‘‘ ریلیز ہوگی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سنجے لیلا بھنسالی نے فلم پدماوتی کو یکم دسمبر کو ریلیز کرنے کا اعلان کیا تھا تاہم فلم متنازع بن جانے، بھنسالی سمیت دپیکا اور فلم کے دیگر اداکاروں کو دھمکیاں ملنے اور بھارتی سنسر بورڈ کی جانب سے فلم کو سرٹیفکیٹ ملنے میں تاخیر کے بعد بالآخر پروڈیوسرز نے ازخود فلم کی ریلیز موخر کردی۔

پدماوتی کی ریلیز موخر ہونے کے بعد اب بالی ووڈ کے ریلیز کیلینڈر میں تبدیلی کردی گئی ہے  اور اب سنی لیون کی فلم جسے 8 دسمبر کو ریلیز ہونا تھا وہ یکم دسمبر کو ریلیز کی جائے گی۔

سنی لیون کی فلم ’’تیرا انتظار ‘‘ کے پروڈیوسر رتیش سدھوانی کا موقف ہے کہ ٹیزر ٹریلر کے مطابق ہماری فلم 8 دسمبر کو ریلیز ہونی تھی اور یہ سب کو معلوم ہوچکا ہے تاہم پدماوتی کی ریلیز ملتوی ہونے اور یہ تاریخ خالی ہونے کے سبب ہم نے فلم کو 8 کے بجائے 7 دن قبل یعنی یکم دسمبر کو ریلیز کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

رومانوی کامیڈی فلم ’مان جاؤ نہ‘ کا ٹریلر ریلیز

پاکستانی پروڈکشن کمپنی کرو فلمز کے بینر تلے بننے والی فلم ’مان جاؤ نہ‘ اگلے سال ریلیز کی جائے گی۔

اس فلم کا ٹریلر بھی ریلیز کردیا گیا، جس میں نوجوانوں کی رومانوی کہانی کو پیش کیا گیا ہے۔

گلوکار اور اداکار عدیل چوہدری اس فلم کے ساتھ پاکستانی فلم انڈسٹری میں ڈیبیو کرتے نظر آئیں گے۔

ان کا ماننا ہے کہ فلمی کیریئر کے آغاز کے لیے فلم ’مان جاؤ نہ‘ کا انتخاب سب سے بہتر ہے۔

ڈان سے بات کرتے ہوئے عدیل چوہدری کا کہنا تھا کہ ’لوگ اس وقت اس طرح کی فلمیں دیکھنا چاہتے ہیں، ویسے ہی اس وقت سیکورٹی اور سیاست کے نام پر لوگ بہت مایوس ہیں، تو یقیناً انہیں یہ فلم پسند آئے گی‘۔

اپنے کردار کے حوالے سے انہوں نے بتایا کہ ’میرے کردار کا نام حارث ہے، وہ دوستوں کا دوست ہے، وہ اپنی بہترین دوست رانیا سے محبت کرتا ہے، لیکن اسے بتانے سے ڈرتا ہے کیوں کہ کہیں ان کی دوستی خراب نہ ہوجائے‘۔

رانیا کا کردار ایک ایسی لڑکی کا ہے جو شادی کے رشتے یا محبت پر یقین نہیں رکھتی، اور وہ حارث کو صرف اپنا اچھا دوست مانتی ہے۔

جب رانیا کے لیے رشتے آنا شروع ہوتے ہیں تو حارث کافی خوفزدہ ہوجاتا ہے اور وہ کوشش کرتا ہے کہ کسی طرح رانیا کو اپنی محبت کے بارے میں بتاسکے۔

عدیل نے یہ بھی بتایا کے اس فلم کی شوٹنگ کسی چیلنج سے کم نہیں تھی۔

انہوں نے کہا کہ ’ہم نے اس فلم کی شوٹنگ صرف 38 دنوں میں مکمل کی، ویسے تو کراچی کا موسم صحیح رہتا ہے لیکن ہماری شوٹنگ کے دوران ٹھنڈ بڑھ گئی تھی جب مجھے پانی میں شوٹ کرنا تھا’۔

فلم ’مان جاؤ نہ‘ اگلے سال 2 فروری کو سینما گھروں میں پیش کی جائے گی۔

‘کوانٹیکو 3’ میں پریانکا کے کردار کی جھلک منظرعام پر

سابق مس ورلڈ اور خوبرو بالی وڈ ادکارہ پریانکا چوپڑا نے ہالی وڈ سیریز کوانٹیکو کے  سیزن 3 میں اپنے کردار کی پہلی جھلک مداحوں کے ساتھ شیئر کردی۔

اس سے قبل پریانکا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپنی اسٹوری میں صرف بالوں کی کٹنگ کی تصویر شیئر کی تھی جس میں انہوں نے مداحوں کو آگاہ کیا تھا کہ وہ جلد ہی اپنے کردار کی جھلک شیئر کریں گی۔

اور آخرکار پریانکا نے مداحوں کا انتظار ختم کرتے ہوئے انسٹاگرام پر اپنے کردار ‘الیکس پیرش’ کی تصویر پوسٹ کردی۔

پریانکا نے تصویر میں مزاحیہ کیپشن لکھا کہ ‘جب نیا ہیئر کٹ لیا جاتا ہے تو بار بار اسے درست کرنے کے لیے ہاتھ لگانا پڑتا ہے کہ سب ٹھیک ہے’، ساتھ ہی انہوں نے ہیش ٹیگز میں کوانٹیکو سیزن 3کے لُک کی نشاندہی بھی کی۔

تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے پریانکا اپنے اس نئے لک سے کافی خوش ہیں۔

‘کوانٹیکو’ امریکی مشہور سیریز  ہے جس کا اب تیسرا سیزن ہوگا اور اس میں پریانکا ایف بی آئی ایجنٹ کا کردار نبھا رہی ہیں۔

Google Analytics Alternative