انٹر ٹینمنٹ

سری دیوی کے انتقال پر پاکستانی فنکار بھی افسردہ

بولی وڈ کی معروف اداکارہ سری دیوی گزشتہ شب دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کرگئی تھیں، جس کے بعد پاکستان اور بھارت میں ان کے کروڑوں مداحوں کو جھٹکا لگا تھا۔

54 سالہ اداکارہ نے ایک شادی میں شریک تھیں جب دل کا جان لیوا دورہ پڑا۔

اداکارہ کے انتقال پر پاکستانی فنکاروں کی جانب سے صدمے کے اظہار کیا گیا۔

سری دیوی کی فلم ‘مام’ میں کام کرنے والی پاکستانی اداکارہ سجل علی نے بولی وڈ اسٹار کی ایک تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا ‘ اپنی ماں سے پھر محروم ہوگئی’۔

مام میں ہی کام کرنے والے عدنان صدیقی، جن کی سری دیوی سے چند دن قبل ہی ایک تقریب میں ملاقات ہوئی، کو بمشکل ہی اس خبر پر یقین آسکا۔

انہوں نے لکھا ‘ زندگی بہت زیادہ ناقابل پیشگوئی ہے، وہ خاتون جو نہ صرف بہت زیادہ باصلاحیت تھیں بلکہ خوبصورت روح بھی رکھتی تھیں، سری دیوی کپور ہمارے دلوں کو بوجھل کرگئیں۔ فلم مام کی شوٹنگ کے دوران متعدد یادیں ان کے ساتھ جڑٰ ہیں، کچھ روز قبل ہی میری ان سے بونی کپور کے بھانجے کی شادی میں ملاقات ہوئی اور اس وقت کون سوچ سکا تھا کہ میں انہیں آخری بار دیکھ رہا ہوں، میں اب تک شاک کی حالت میں ہوں اور اپنے جذبات بیان کرنے کے لیے الفاظ سے محروم ہوں’۔

علی ظفر اور بلال خان ماضی کی خوشگوار یادوں پر اداکارہ کے شکرگزار تھے۔

علی ظفر نے لکھا ‘ سری دیوی آپ نے ہمارے لیے خوشی اور غم کی اچھی یادوں کو چھوڑا ہے’۔

بلال خان کا کہنا تھا ‘ جب میں بچہ تھا تو کبھی سوچا نہیں تھا کہ وہ دن بھی دیکھوں گا جب سری دیوی دنیا سے چل بسیں گی، آپ کا شکریہ جنھوں نے میرے اور میرے جیسے کروڑوں افراد کے بچپن کو اپنی اداکاری اور کرداروں سے رنگارنگ بنایا’۔

ماہرہ خان سری دیوی کو آن اسکرین دیکھتے ہوئے پلنے بڑھنے پر ممنون تھیں۔

صنم سعید نے اداکارہ کے انتقال کو ‘بہت بڑا نقصان’ قرار دیا۔

سابق پاکستانی کرکٹ کپتان وقار یونس نے اداکارہ کے خاندان سے تعزیت کی۔

سائرہ شہروز اس خبر کو سن کر شاک رہ گئیں۔

عمران عباس نے اداکارہ کی ماضی کی ایک فلم کا کلپ شیئر کیا۔

عتیقہ اوڈھو اس خبر کو سن کر افسردہ ہوگئیں اور ان کا کہنا تھا کہ سری دیوی ‘ جوانی میں ہی چلی گئیں’۔

سلمان اور ایشوریا کی فلموں کا ٹکراؤ ٹل گیا

ممبئی: بالی وڈ اسٹار سلمان خان اور ایشوریا رائے بچن کی فلموں کا باکس آفس پر ٹکراؤ ٹل گیا۔

سلمان خان ان دنوں اپنی نئی آنے والی فلم ’ریس 3‘ کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جس میں ان کے مدمقابل بوبی دیول اور انیل کپور مرکزی کرداروں میں نظر آئیں گے۔

سلو میاں کی سابقہ محبوبہ ایشوریا رائے بچن بھی اپنی فلم ’فینی خان‘ کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جس کی نمائش کا اعلان عیدالفطر کے موقع پر کیا گیا تھا

سلمان خان کی فلم ’ریس 3‘ کی نمائش کی تاریخ بھی عیدالفطر طے ہے جس کے باعث دونوں کی فلموں کا باکس آفس پر ٹکراؤ کا امکان تھا۔

سلو میاں اپنی فلم کے ایشوریا رائے کے ساتھ مقابلے پر پریشان تھے اور ان کی خواہش بھی تھی کہ دونوں فلمیں ایک ساتھ ریلیز نہ ہوں تاکہ ایک بار پھر ان دونوں کے تعلقات کی خبریں میڈیا کی زینت نہ بنیں لیکن ایشوریا رائے فلموں کے باکس آفس مقابلے سے بالکل بے فکر تھیں۔

لیکن اب ’فینی خان‘ کے فلمسازوں نے سلمان خان کی ’ریس 3‘ سے باکس آفس پر کسی قسم کے تصادم سے بچنے کے لیے فلم کی نمائش عیدالفطر کے بجائے 13 جولائی کو کرنے کا اعلان کیا ہے۔

ایشوریا رائے کی فلم کے پروڈیوسرز کی جانب سے فلم کی نمائش کی تاریخ آگے بڑھانے کے بعد دونوں فلموں کا باکس آفس پر ٹکراؤ ٹل گیا جس پر سلو میاں نے بھی سکھ کا سانس لیا ہے۔

سری دیوی کی آخری وڈیوسوشل میڈیا پروائرل

ممبئی: بالی ووڈ کی سپراسٹارسری دیوی کے انتقال کی خبرنے دنیا بھرمیں موجود ان کے پرستاروں کو افسردہ کردیا ہے وہیں ان کے مداح ان کے انتقال کی خبر پریقین نہیں کرپارہے ہیں جب کہ بالی ووڈ انڈسٹری کے متعدد اداکاروں کا کہنا ہے کہ ان کے پاس دکھ کا اظہار کرنے کے لیے الفاظ نہیں ۔

اداکارہ کا انتقال دبئی میں ہوا جہاں وہ شوہر کے بھانجے موہت مرواہ کی شادی میں شرکت کے لیے گئی تھیں۔ 3 روز قبل ہونے والی شادی میں بھی سری دیوی حسین لگ رہی تھیں جب کہ اہل خانہ کے ہمراہ شادی میں لی گئیں تصاویراوروڈیوز سوشل میڈیا پروائرل ہوگئی ہیں۔

اداکارہ کے بھتیجے کی شادی میں انیل کپور، سونم کپور، کرن جوہر، ابھیشیک بچن، ارجن کپوربھی موجود تھے، یوں تقریب میں اداکاروں کی سری دیوی کے ساتھ وہ آخری ملاقات قرارپائی۔

اداکارہ کی بیٹی اور اہل خانہ کے ساتھ بھی لی گئیں تصویریں سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی ہیں۔

 

بالی ووڈ اداکارہ سری دیوی انتقال کرگئیں

ممبئی: بالی ووڈ کی لیجنڈ اداکارہ سری دیوی دل کا دورہ پڑنے کے باعث انتقال کرگئیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق اداکارہ کی عمر 55 سال تھی،  وہ دبئی میں اپنے خاوند بونی کپور اور بیٹی کے ہمراہ موجود تھیں کہ انہیں اچانک دل کا دورہ پڑا اور وہ جانبر نہ ہوسکیں۔ سری دیوی کے شوہر بونی کپور کے بھائی اور اداکارہ سنجے کپور کا کہنا ہے کہ انہیں اس سے قبل دل کا کوئی مرض لاحق نہیں تھا تاہم ان کی اچانک موت سے ہمارا خاندان صدمے سے دوچار ہے۔

سری دیوی 13 اگست 1963ء کو بھارت میں پیدا ہوئیں، ان کا پورا نام سری دیوی کپور تھا، انہوں نے 1976ء میں ایک تامل فلم میں مرکزی کردار ادا کرکے اپنے فلمی کیرئیر کا آغاز کیا، وہ فلم پروڈیوسر بھی رہیں، انہوں نے تامل، تیلگو اور ملیالم سمیت بالی ووڈ فلموں میں کام کیا، 1985ء میں انہوں نے اداکار متھن چکرورتی سے شادی کی جو کامیاب نہ ہوئی اور 3 سال بعد ہی ٹوٹ گئی۔

بعد ازاں انہوں نے 1996ء میں فلم پروڈیوسر بونی کپور سے شادی کی جو مرتے دم تک کامیاب رہی، انہوں نے بالی ووڈ فلموں سولہواں ساون (1978)، ہمت والا، موالی، تحفہ، نیا قدم، مقصد، ماسٹر جی، نذرانہ، مسٹر انڈیا، وقت کی آواز، چاندنی، صدمہ، نگینہ، چالباز، لمحے، خدا گواہ، گمراہ، لاڈلہ، جدائی (1997) میں کام کیا۔ بعدازاں 15 برس کے وقفے کے بعد ان کی فلم انڈسٹری میں واپسی ہوئی اور انہوں نے 2013ء میں فلم انگلش ونگلش اور 2017ء میں فلم مام میں کام کیا۔

سپراسٹار نہیں لیجنڈ بننا چاہتا ہوں، شاہ رخ خان

ممبئی: بالی ووڈ کے کنگ شاہ رخ نے اپنے اوپر لگی ’سپراسٹار‘ کی مہر ختم کرکے لیجنڈ بننے کی خواہش ظاہرکردی۔

ممبئی میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے شاہ رخ نے کہا کہ انہوں نے ’سپراسٹار‘ کی حیثیت سے بہت کچھ کرلیا اب اس لیبل کے بجائے لیجنڈ کا ٹیگ لگانا چاہتا ہوں، میں بھارتی فلم انڈسٹری میں 26 سال گزار چکا ہوں جو کہ میری زندگی کا نصف وقت بنتا ہے اوراب میں سینما کی دنیا کے باہر رہنا چاہتا ہوں ۔ کنگ خان کا کہنا تھا کہ مجھے اپنے اوپر لگی سپراسٹار کی مہر ختم کرکے  لیجنڈ اداکار کی جانب بڑھنا چاہئے۔

شاہ رخ خان نے کہا کہ گزشتہ کئی سالوں میں سینما اور فلم کے مواد میں بڑی تبدیلیاں آئی ہیں اور ہم ان ہونے والی تبدیلیوں کا مشاہدہ بھی کررہے ہیں، اس صدی کی سب سے بڑی تبدیلی ارتقا اور انقلاب ہے جس نے انسانوں کے لیے رابطوں، مواصلات اور معلومات کے دروازے کھولے ہیں۔

کایلی جینر کے 18 الفاظ سے فیس بک کو 13 کھرب کا فائدہ

امریکی ریئلٹی ٹی وی اسٹار و معروف ماڈل کایلی جینر کے محض 18 الفاظ کی ایک ٹوئیٹ سے سوشل شیئرنگ ایپلی کیشن اسنیپ چیٹ کو ایک کھرب 30 ارب روپے (ایک ارب 30 کروڑ ڈالر) کا نقصان ہوا ہے۔

ساتھ ہی ان الفاظ کے باعث فیس بک کو کم سے کم 13 کھرب روپے (13 ارب ڈالر) کا فائدہ بھی ہوا ہے۔

کایلی جینر نے 22 فروری کو اپنی ایک مختصر ٹوئیٹ میں سوالیہ انداز میں کہا تھا کہ ان کی طرح کیا کوئی اور بھی اسنیپ چیٹ استعمال نہیں کرتا، ساتھ ہی انہوں نے افسوس کا اظہار بھی کیا۔

ان کی اسی ٹوئیٹ پر اسنیپ چیٹ کی قدر میں ایک دم کمی دیکھی گئی اور اسے اندازا ایک ارب 30 کروڑ امریکی ڈالرز یعنی پاکستانی ایک کھرب 30 ارب روپے سے زائد کا نقصان اٹھانا پڑا۔

ٹی ایم زیڈ کے مطابق کایلی جینر کی ٹوئیٹ کے محض 24 گھنٹوں کے اندر ہی بازار حصص میں اسنیپ چیٹ کی قدر میں نمایاں کمی ہوئی، اور کمپنی کو ایک کھرب 30 ارب روپے کا نقصان اٹھانا پڑا۔

اگرچہ 20 سالہ کایلی جینر نے ایک اور ٹوئیٹ کرکے اسنیپ چیٹ کو اپنی پہلی پسند اور پہلا پیار بھی قرار دیا، تاہم تب تک معاملہ بگڑ چکا تھا۔

ٹی ایم زیڈ نے ہی اپنی ایک رپورٹ میں بتایا کہ جس دوران کایلی جینر کی ٹوئیٹ سے اسنیپ چیٹ کو ایک کھرب روپے سے زائد کا نقصان ہوا، اسی دوران فیس بک کو کم سے کم 13 ارب امریکی ڈالرز یعنی پاکستانی 13 کھرب روپے سے زائد کا فائدہ بھی ہوا۔

کایلی جینر کی ٹوئیٹ کے بعد اچانک 24 گھنٹوں کے دوران بازار حصص میں فیس بک کی قدر میں تیزی آگئی اور اس کی مجموعی قدر 519 ارب ڈالرز سے بڑھ کر 532 ارب ڈالر سے بھی زائد ہوگئی۔

یعنی 24 گھنٹوں کے دوران کایلی جینر کے محص 18 عام الفاظ سے فیس بک کو کم سے کم 13 ارب ڈالر یعنی پاکستانی 13 کھرب روپے کا فائدہ ہوا۔

کایلی جینر کی اسی ایک ٹوئیٹ کے بعد یہ چہ مگوئیاں کی جا رہی ہیں کہ کیا یہ ٹوئیٹ بھی کسی ڈیل کے تحت کی گئی تھی؟

واضح رہے کہ 20 سالہ کایلی جینر نے رواں ماہ 5 فروری کو پہلے بچے کو جنم دیا، ان کے ہاں پیدا ہونے والی بیٹی کی تصویر نے انسٹاگرام پر ایک نیا اعزاز حاصل کیا تھا۔

ان کی نوزائدہ بیٹی کو ایک ہی دن میں انسٹاگرام پر ڈیڑھ کروڑ سے زائد افراد نے لائیک کیا تھا، اتنے لائیکس آج تک کسی انسٹاگرام تصویر کو نہیں ملے۔

پریانکا نے غصے میں آکر اپنا ہی سر پھوڑ ڈالا

لاس اینجلس: نامور بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا غصے میں نہایت خطرناک ہوجاتی ہیں جس کا مظاہرہ حال ہی میں دیکھنے میں آیاجب انہوں نے اپنا سرپھوڑنے کی ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی۔

بالی ووڈ سمیت ہالی ووڈ میں بھی اپنی صلاحیتوں اور بہترین اداکاری سے نام کمانے والی خوبرو اداکارہ پریانکا چوپڑا فطرتاً کافی نرم مزاج ثابت ہوئی ہیں، چاہے کتنی ہی بڑی مشکل سامنے آجائےپریانکا تمام پریشانیوں کا ڈٹ کر سامنا کرتی ہیں، اور تمام مسائل کو بہت اچھے طریقے سے نمٹانے کا ہنر جانتی ہیں۔ لیکن مشہور اداکارہ ہونے کے باوجود پریانکا ایک انسان بھی ہیں جو مشکل حالات اور بے تحاشہ کام کرنے کی وجہ سےتھکن اور ڈیپریشن کا شکار ہوجاتی ہیں اورجب پریانکا ڈیپریشن کا شکار ہوجاتی ہیں اس وقت بہت خطرناک ہوجاتی ہیں جس کا مظاہرہ حال ہی میں دیکھنے میں آیا۔

پریانکا چوپڑا نے انسٹاگرام پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ ایک خوبصورت شیشے کے گلاس میں کوئی مشروب پیتی ہوئی نظرآرہی ہیں۔مشروب پینے کے بعد اچانک انہوں نے وہی گلاس اپنے سر پر دے مارا اور گلاس سے اپنا سر پھوڑ ڈالا۔ تاہم پریانکا کے سرکو تو کچھ نہیں ہوالیکن بیچارا شیشے کا نازک گلاس ٹکڑے ٹکڑے ہوگیا۔ویڈیو کے بیک گراؤنڈ میں بجنے والے گانےسے پتہ چلا کہ پریانکا نے اپنا سر کیوں پھوڑا۔

سلمان خان کا اپنی نئی فلم کی ریلیز کا اعلان

ممبئی: بالی ووڈ کے سلطان سلمان خان نے اپنی نئی فلم  ’لو راتری‘ کی ریلیز کا اعلان کردیا۔

بالی ووڈ کے سلطان سلمان خان کا شمار انڈسٹری کے اُن اداکاروں میں ہوتا ہے جو نہ صرف اپنی اداکاری کی وجہ سے پہچانے جاتے ہیں بلکہ انڈسٹری میں نئے چہرے متعارف کرانے میں بھی سلمان خان کا نام سرفہرست ہے جس کی سب سے بڑی مثال کترینہ کیف، سوناکشی سنہا اور زرین خان ہیں اور اب انہوں نے اپنے بہنوئی ایوش شرما اور نئی اداکارہ ورینہ حسین کو متعارف کرانے کے لیے فلم کی ریلیز کا اعلان کردیا ہے۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ کے ایکشن ہیرو سلمان خان نے اپنے بہنوئی ایوش شرما اور ورینہ حسین کو متعارف کرانے کے لیے اپنی نئی فلم ’لو راتری‘ کو 5 اکتوبر کو ریلیز کرنے کا اعلان سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر کچھ دلچسپ انداز میں کیا۔

سلمان خان نے اپنے ٹوئٹ میں کہا ہے کہ فلم ’لو راتری‘ آج سے 224 دن بعد ریلیزکی جائے گی بتاؤ کیا  تاریخ ہے ریلیز کی ؟

واضح رہے کہ ابھیراج مناوالا کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’لو راتری‘ کو سلمان خان نے 21 ستمبر کو ریلیز کرنے اعلان کیا تھا تاہم اب فلم 5 اکتوبر کو سنیما گھروں کی زینت بنے گی۔

Google Analytics Alternative