انٹر ٹینمنٹ

موضوعات کے طور پر بھارتی فلمیں ہم سے بہتر ہیں: سجل علی

تمام تر توجہ اپنے کام پر ہے ، کرینہ کپورسے بڑھ کر کچھ کرنا چاہتی ہوں: لالی ووڈ اداکارہ کا انٹرویو

لاہور:  لالی ووڈ اداکارہ سجل علی نے کہا ہے کہ بھارت میں مجھے کرینہ کپور سے تشبیہ دیا جا رہا ہے، جو میرے لئے اعزاز کی بات ہے مگر میں اپنے کام پر توجہ دے رہی ہوں۔ اپنے ایک انٹرویو میں انہوں نے کہا لوگ روایتی فلمیں دیکھ کر اکتا چکے ہیں نئے موضوعات پر فلمیں بنانے سے فلم انڈسٹری کو فروغ دیا جا سکتا ہے۔

سجل علی نے کہا کہ ہمیں بھارتی فلموں کے مقابلے میں اپنی فلموں کا معیار بہتر کرنا ہو گا جو چیز بھی بہتر ہو تی ہے لوگ اسے پسند کرتے ہیں اور یہی معیار فلموں کے حوالے سے بھی ہے۔ تکنیکی اور موضوعات کے طور پر بھارتی فلمیں ہم سے بہتر ہیں مگر اس سے ہمیں خوفزدہ ہونے کی ضرورت نہیں ہم بھارت سے بہتر فلمیں بنا سکتے ہیں کیونکہ بھارت سے بہتر ٹیلنٹ ہمارے ملک میں موجود ہے صرف اسے موقع ملنا چاہیے۔

انہوں نے کہا بھارت میں لوگ مجھے کرینہ کپور سے تشبیہ دے رہے ہیں اس حوالے سے آنیوالی خبروں سے میں بھی واقف ہوں تاہم مجھے اپنے کام پر توجہ دینی ہے، میں چاہتی ہوں کہ میرا کام کرینہ کپور سے بھی بڑھ کر ہو اور شوبز کی دنیا میں میں کامیابیاں حاصل کروں۔

میرا کا لاہور سے عمران خان کے مقابلے میں الیکشن لڑ نے کا اعلان

سیاست میں آؤنگی تو میری کامیابی یقینی ہو گی، انتخابی مہم کیلئے پلاننگ شروع کر دی، مخالفین کو سر پرائز دونگی: انٹرویو

لاہور:  فلم سٹار میر ا نے آئندہ عام انتخابات میں لاہور سے چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کے مقابلے میں الیکشن لڑ نے کا اعلان کر دیا۔

اپنے ایک انٹر ویو میں میرا کا کہنا تھا میں عمران خان سے زیادہ عوام میں مقبول ہوں اس لیے مجھے اس بات کا سو فیصد یقین ہے کہ میں سیاست میں آؤنگی تو میری کامیابی یقینی ہو گی اور عمران خان کے مقابلے میں بھی عوام مجھے ہی کامیاب کر ینگے۔

انہوں نے کہا انتخابی مہم کیلئے پلاننگ شروع کر دی ہے، اپنے مخالفین کو سر پرائز دونگی۔

اداکار شاہد آج 67 ویں سالگرہ منا رہے ہیں

کیریئر کا آغاز 1971 میں فلم” آنسو ” سے کیا ، ”امرائو جان ادا ” ان کے کیریئر کی سپرہٹ فلموں میں سے ایک ہے

لاہور  پاکستانی فلم سٹار اداکار شاہد آج اپنی 67 ویں سالگرہ منا رہے ہیں ۔ پاکستانی اداکار شاہد نے ستر اور 80 کی دہائی میں پاکستان فلم انڈسٹری میں اپنا سکہ جمایا ، ان کی پہلی فلم   آنسو   1971 میں ریلیز ہوئی ۔ اداکار شاہد نے 150 فلموں میں کام کیا ۔ انہوں نے اپنے دور کی تقریباً ہر ہیروئن کے ساتھ کام کیا ۔   امرائو جان ادا   اداکار شاہد کی سپرہٹ فلموں میں ایک ہے ۔ شاہد کو ان کے فن پر متعدد ایوارڈ سے نوازا گیا ۔ سید نور کی فلم محافظ پر انہیں گریجوایٹ ایوارڈ اور کینیڈا سے بھی ایک ایوارڈ ان کے حصے آیا ۔ اداکار شاہد کو یہ اعزاز بھی حاصل تھا کہ ان کی کئی فلموں کی کہانیاں اور گانے بھارت میں چوری کئے گئے ۔ ان میں فلم    اللہ میری توبہ    قابل ذکر ہے جس میں انہوں نے ڈبل رول پرفارم کیا تھا ۔ اس فلم کی کہانی کو بالی ووڈ فلم    حسینہ مان جائے گی    میں ہوبہو کاپی کیا گیا جس میں ششی کپور نے مرکزی کردار کیا تھا ۔
اداکار شاہد کو رومانوی اور ٹریجڈی کرداروں کے حوالے سے خاص شہرت حاصل تھی ۔ ان کی فلموں کی کامیابی کی ایک خاص وجہ ان کے چہرے کے زبردست تاثرات بھی ہوا کرتے تھے جس کا بہترین استعمال ان کی فلموں کا خاصہ تھا ۔ یہی وجہ ہے کہ انہوں نے اس دور میں اداکار ندیم ، محمد علی اور وحید مراد کی موجودگی کے باوجود لالی ووڈ میں اپنی جگہ مستحکم کی اور لوگوں کے دلوں پر راج کرنے میں کامیاب ہوئے ۔ اداکار شاہد نے فلم کے علاوہ ٹی وی ڈرامہ سیریلز میں بھی کام کیا جس میں ان کی اداکاری کو مداحوں کی جانب سے بے حد پذیرائی حاصل ہوئی ۔

کشمیری ماڈل کا مقابلہ حسن میں حصہ لینے کا اعلان

ثنا دعا نے مس جموں کشمیر 2017 کا اعزاز حاصل کیا، اب وہ ایکواڈور میں مس یونائیٹڈ کانٹیننٹ کے مقابلہ حسن میں حصہ لیں گی۔

سرینگر:  کشمیری ماڈل نے مقابلہ حسن میں حصہ لینے کا اعلان کر دیا، کشمیری حسینہ ثنا دعا مقابلہ حسن میں بھارت کی نمائندگی کریں گی۔

تفصیلات کے مطابق ثنا دعا نے ایک ٹی وی کے زیر اہتمام مس جموں کشمیر 2017 کا اعزاز حاصل کیا اور اب وہ ایکواڈور میں مس یونائیٹڈ کانٹیننٹ کے مقابلہ حسن میں حصہ لیں گی۔

ایونٹ میں 53 ممالک کی حسینائیں شرکت کرینگی۔ کشمیری ماڈل نے کہا کہ وہ 23 ستمبر کو عالمی مقابلے میں حصہ لیں گی۔

بھارتی ڈرامے نشر کرنے پر عدالتی فیصلہ، پاکستانی فنکاروں کی مخالفت

فنکاروں کا کہنا ہے کہ انڈین کونٹینٹ نہ صرف گھروں میں بھارتی ثقافت کے پرچار کا سبب بنے گا بلکہ بچے پھر سے روز مرہ گفتگو میں ہندی الفاظ استعمال کرنا شروع کر دیں گے۔

لاہور:  لاہور ہائیکورٹ کی جانب سے پاکستانی چینلز پر ایک بار پھر بھارتی ڈرامے دکھانے کی اجازت سے پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری زیادہ خوش نہیں۔ فنکاروں کا کہنا ہے کہ بھارتی ڈرامے بند ہونے سے پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری ایک بار پھر عروج کی جانب گامزن ہے جسے دھچکا لگ سکتا ہے۔ فنکاروں کا کہنا تھا کہ اگر انڈین ڈرامے دکھائے گئے تو ہمارے گھروں میں ایک بار پھر بھارتی ثقافت اور بے راہ روی کا پرچار شروع ہو جائے گا۔ لاہور ہائیکورٹ نے 18 جولائی کو ایک نجی ٹی وی چینل کی درخواست پر پاکستانی میں بھارتی ڈرامے دکھانے کی اجازت دی تھی۔

قومی ہیرو سرفرازاحمد قطرینہ کیف اور ماہرہ خان کے مداح نکلے

کراچی میں وکٹ کیپر بیٹسمین کے اعزاز میں ہونے والی تقریب عمر شریف شو بن گئی۔

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفرازاحمد کے اعزاز میں تقریب منعقد کی گئی جسے عمر شریف کی میزبانی نے چار چاند لگا دیے۔ لیجنڈری اداکار کے سوالات کے جواب میں چیمپیئن کرکٹر نے کیا جذبات کا اظہار۔ انہوں نے قطرینہ کیف اور ماہرہ خان کو فیورٹ قرار دیا۔ تقریب میں سرفراز احمد کے حق میں دعائیں بھی کی گئیں۔ تقریب کے اختتام پر سرفراز احمد اور عمر شریف نے پاکستان زندہ باد کا نعرہ لگایا۔

اداکارہ کنگنا راوت شوٹنگ کے دوران تلوار لگنے سے زخمی

بالی وڈ کی مشہور اداکارہ کنگنا راوت حال ہی میں نئی فلم “منیکارنیکا ۔ دی کوئن آف جھانسی” کی شوٹنگ کے دوران زخمی ہوگئی۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کےمطابق کنگنا راوت اپنے ساتھی اداکار نہار پنڈیا کے ساتھ تلوار بازی کی لڑائی کے مناظر کی عکس بندی کر رہی تھیں جس دوران نہار پنڈیا نے بے ساختہ تلوار چلاتے ہوئے کنگنا کے ماتھے پر ضرب لگادی۔

تلوار لگنے سے ادکارہ کے ماتھے سے خون بہنے لگا جس کے باعث انہیں فوری طور پر حیدرآباد دکن کے مقامی اسپتال منتقل کیا گیا۔

ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ اداکارہ کو گہرا زخم آیا ہے اور ان کے ماتھے پر 15 ٹانکے لگے۔ ڈاکٹروں نے انہیں آرام کا مشورہ دیا ہے۔

دوسری جانب اد کارہ کا کہنا تھاکہ انہیں کافی برا لگ رہا تھا کہ ان کے چہرہ پر ایک نشان پڑ گیا لیکن پھر ان کی ٹیم نے انہیں حوصلہ دیا اور کہا کہ یہ بلکل پیشوا ٹیکا کی طرح ہے جیسے مانیکارنیکا اپنے ماتھے پر لگاتی ہیں۔

ٹیم کی جانب سے حوصلہ دینے کے بعد کنگنا نے اپنی دوتصاویر بھی سوشل میڈیا پر پوسٹ کی ہیں جس میں ایک تصویر کوئن کی طرح بناکر پوسٹ کی جس میں ان کے ماتھے پر چاند کی طرح کا نشان بنا ہوا۔

کپل شرما کی طبعیت پھر ناساز، انیل کپور اور ارجن کپور کو بغیر شوٹ کے جانا پڑا

ممبئی:بھارتی کامیڈین کپل شرما کی طبعیت ایک بار پھر ناساز ہوگئی جس کے باعث شو میں شوٹنگ کے لیے آئے ہوئے اداکار انیل کپور اور ارجنکپور کو ایسے ہی واپس جانا پڑا۔

کامیڈین سنیل گروور ، علی اصغر اور سگندا مشرا کے شو چھوڑنے کے بعد کپل شرما آئے روز نئی مصیبت میں پھنستے جارہے ہیں اور شو کی گرتی ہوئی ٹی آر پی ریٹنگ نے انہیں پریشانی میں مبتلا کررکھا ہے۔

کامیڈین کپل شرما اپنے  شو کو کامیاب بنانے کے لیے مسلسل محنت کررہے ہیں اور ساتھ ساتھ اپنی فلم ’’ فرنگی‘‘ کی شوٹنگ میں بھی مصروف ہیں لیکن پیشہ وارانہ مصروفیات کے باعث کپل ذہنی تناؤ کا شکار ہوچکے ہیں جس کے باعث شو کی شوٹنگ کے دوران بے ہوش ہوگئے تھے۔

یہ بھی پڑھیں: کپل شرما طبیعت کی خرابی پر ایک بار پھر اسپتال میں داخل

گزشتہ دنوں بالی وڈ کنگ شاہ رخ خان انوشکا شرما کے ہمراہ اپنی نئی آنے والی فلم’’ جب ہیری میٹ سیجل‘‘ کی تشہیری مہم کے لیے شو کے سیٹ پہنچے تو اس سے قبل ہی کپل بے ہوش ہوکر گڑ پڑے تھے اور انہیں طبی امداد کے لیے اسپتال لے جایا گیا جس کے باعث شوٹنگ بھی کینسل کرنا پڑی تھی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق انیل کپور ، ارجن کپور اور آتیا شیٹھی اپنی نئی آنے والی فلم ’’مبارکاں‘‘ کی تشہیر کے لیے شو کے سیٹ پر مقررہ وقت پر پہنچے لیکن کئی گھنٹے انتظار کے باوجود کپل سیٹ پر نہ آئے۔

کپل کی ٹیم نے ان سے کئی بار مسلسل رابطے کی کوشش کی لیکن 4 گھنٹے سے زیادہ کا وقت گزرجانے کے باوجود کامیڈین خرابی صحت کے باعث سیٹ پر نہ پہنچ سکے جس کی وجہ سے شوٹنگ کینسل کردی گئی۔

Google Analytics Alternative