قومی

پی آئی اے کے سائبر سسٹم میں فنی خرابی کے باعث متعدد پروازیں منسوخ

لاہور: پاکستان انٹرنیشنل ائر لائنز (پی آئی اے) کے سائبر سسٹم میں فنی خرابی کے باعث متعدد مقامی اور بین االاقوامی پروازیں منسوخ ہو گئیں۔

پی آئی اے کے سائبر سسٹم میں فنی خرابی ہونے کے باعث قومی ایئر لائن کا دنیا بھر سے رابطہ منقطع ہو گیا اور فلائٹ آپریشن متاثر ہونے سے درجنوں پروازیں بھی منسوخ ہو گئیں۔

فنی خرابی کے نتیجے میں رحیم یار خان سے کراچی آنے والی پرواز پی کے 583، ‏لاہور سے کراچی آنے والی پرواز پی کے317، تربت سے کراچی کی پروازپی کے 502 اور اسلام آباد سے کراچی کی پرواز پی کے367 منسوخ ہوگئیں۔ اس کے علاوہ ڈھاکا سے کراچی آنے والی پرواز پی کے 267 اور نئی ‏دلی سے کراچی آنے والی پرواز پی کے 273 بھی منسوخ ہو گئی ہے۔

ترجمان پی آئی اے کے مطابق سائبر سسٹم کی خرابی دور کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اور بہت جلد فلائٹ آپریشن بحال کر دیا جائے گا، مسافروں کو پیش آنے والی پریشانی پر معذرت خواہ ہیں۔

عمران خان نے الیکشن کمیشن میں اپنا جواب جمع کرادیا

پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے خلاف توہین عدالت کے معاملے پر الیکشن کمیشن میں سماعت ہوئی، عمران خان نے الیکشن کمیشن میں اپناجواب جمع کرادیا ۔

فواد چوہدری نے عمران خان کی جانب سے جواب الیکشن کمیشن میں جمع کرایا۔

عمران خان کے جواب میں کہا گیا ہے کہ جان بوجھ کرتوہین عدالت کا کوئی قدم اٹھایا نہ الیکشن کمیشن سے معافی مانگی، جس نظرثانی درخواست پر اعتراض کیاگیاتھا، وہ واپس لے لی گئی تھی، الیکشن کمیشن کی مضبوطی کیلئےانتخابی اصلاحات کمیٹی میں کام کررہے ہیں۔

اس موقع پر چیف الیکشن کمشنر کا کہنا تھا کہ عمران خان کا جواب پڑھ کرسمجھ نہیں آرہاکہ نوٹس کس بات کا دیا تھا۔

درخواست گزار اکبر ایس بابر کہتے ہیں عمران خان اپنی ضد پر نظر ثانی کریں ۔

عمران خان کے وکیل نے توہین آمیز جواب پر الیکشن کمیشن میں بیٹھ کر معافی نامہ جمع کروایا تھا، عمران خان نے ٹی وی پر آ کر خود کہا کہ انہوں نے معافی نہیں مانگی، آج توہین عدالت میں عمران خان کا مضحکہ خیز جواب آ گیا کہ وہ وکیل کی معافی کو قبول کرتے ہیں۔

پارٹی فنڈنگ کیس میں عمران خان نے اپنا تحریری جواب داخل کراتےہوئے الیکشن کمیشن کو متعصب قراردیا تھا۔

جس پران کےخلاف توہین عدالت کی درخواست دائر کی گئی تھی اورآج جواب جمع کرانے کی آج آخری مہلت تھی ۔

الیکشن کمیشن نے توہین عدالت کیس کی سماعت 31 مئی تک ملتوی کردی ۔

حسین کی درخواست پر عدالت نے درست فیصلہ کیا، اعتزاز احسن

انہوں نے کہا کہ شریف خاندان نے جے آئی ٹی ممبرز پر اعتراض صرف ان پر پریشر ڈالنے کے لیے کیا، انہوں نے پیش بندی کی کہ جے آئی ٹی آزادانہ فیصلہ نہ کرے، دباؤ میں کرے۔

اعتزاز احسن کاتفتیش میں وکیل ساتھ رکھنے کی درخواست پر بھی تنقیدکرتے ہوئے کہنا ہے کہ وکیل ساتھ رکھنے کی اجازت تو پھر ہر ملزم کو ہرتھانیدار کی تفتیش میں ہو، تفتیشی عمل میں وکیل کو بیٹھنے دینا غیر قانونی ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اگر سوالنامہ دیا جاتا تو سب ایک دوسرے سے ہم آہنگ جواب تیار کرلیں، ہم آہنگ جواب سے تو پھر تفتیش کا سارا مقصد ہی فوت ہوجاتا ہے۔

ملک بھر میں شدید گرمی، تربت میں پارہ 53 تک جا پہنچا

محکمہ موسمیات کے مطابق گزشتہ روز بھی سب سے زیادہ گرمی بلوچستان کے شہر تربت میں ریکارڈ کی گئی تھی جہاں درجہ حرارات 53 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا تھا۔

محکمہ موسمیات کی جانب سے آج بھی شام 4 بجے ریکارڈ کیے گئے درجہ حرارت کے مطابق سب سے زیادہ گرمی تربت میں ہی دیکھنے میں آئی جہاں ایک بار پارہ 53 ڈگری سینٹی گریڈ کو چھو گیا۔

سندھ میں بھی گرمی اپنے عروج پر ہے جہاں لاڑکانہ اور دادو میں درجہ حرارت 45 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

کراچی والے بھی گرمی سے محفوظ نہیں رہے یہاں آج شام 4 بجے درجہ حرارت 36 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

پنجاب کے علاقوں بھکر میں درجہ حرات 45، بہاولنگر اور بہاولپور 41، ڈیرہ غازی خان 43، ملتان 41، منڈی بہاؤالدین 39، فیصل آباد 39، گوجرانوالہ 38، جھنگ 41، جہلم 38 جب کہ رحیم یار خان میں 42 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

ساہیوال میں درجہ حرارت 37، سرگودھا 39 اور سیالکوٹ میں 37 رہا جب کہ راولپنڈی میں بھی پارہ 37 ڈگری سینٹی گریڈ تک پہنچا۔

لاہور میں گرمی کی شدت پنجاب کے بعض شہروں کے مقابلے میں کچھ کم رہی جہاں درجہ حرارت 38 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

بلوچستان میں گزشتہ روز کی طرح آج بھی سورج سوا نیزے پر رہا۔ جہاں سب سے زیادہ گرمی تربت میں پڑی اور درجہ حرارت ایک بارپھر 53 ڈگری کو چھو گیا۔

اس کے علاوہ لسبیلہ میں 46، پنجگور میں 45 اور پسنی میں 38 ڈگری رہا۔ کوئٹہ میں درجہ حرارت 36 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

فیصلہ قانون و آئین کے مطابق آئے گا ، مریم اورنگزیب

انہوں نے مزید کہا کہ وزیراعظم میاں نواز شریف اور ان کے خاندان نے اپنا کوئی حق استعمال نہیں کیا،حسین نواز نے سپریم کورٹ میں اعتراض جمع کرایا، سڑک پر کھڑے ہوکر سیاست نہیں کی ۔

مریم اورنگزیب کا چیئرمین پی ٹی آئی سے مخاطب ہوتے ہوئے کہنا تھا کہ عمران خان صاحب بہت تماشا ہوگیا، بہت جھوٹ بولا گیا۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ عمران کو معلوم ہے کہ انہوں نے ہر موقع پر جھوٹ بولا ہے ، کام تو ان سے ہونا نہیں ، پاکستان کی ترقی ان کا مقصد نہیں ہے۔

سحرو افطار میں لوڈشیڈنگ نہ کرنے کے وعدے پر قائم ہوں، خواجہ آصف

وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے وفاقی وزیر پانی و بجلی خواجہ آصف کو ٹیلی فون کیا اور کراچی سمیت سندھ بھر میں یکم رمضان کو ہی سحری کے وقت ٹرپنگ اور لوڈشیڈنگ کے معاملے پر گفتگو کی۔

کراچی میں یکم رمضان سے ہی بجلی کا بدترین بحران پیدا ہوچکا ہے جس کے باعث شہر کے مختلف علاقے پہلی سحری اور افطار کے اوقات میں بجلی سے محروم رہے۔ شدید گرمی میں بجلی کی عدم دستیابی کے باعث عوام کو شدید مشکلات کا سامنا رہا جب کہ بجلی کی طویل  بندش سے کئی علاقوں میں پانی کی قلت بھی پیدا ہوچکی ہے۔

خواجہ آصف سے گفتگو میں مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ سندھ کے عوام لوڈشیڈنگ کے باعث مشکلات کا سامنا کررہے ہیں، آپ نے سحرو افطار میں لوڈشیڈنگ نہ کرنے کا وعدہ کیا تھا جس پر خواجہ آصف نے کہا کہ وہ اپنے وعدے پر قائم ہیں۔

ترجمان وزارت پانی و بجلی کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ سے ٹیلی فونک گفتگو میں خواجہ آصف نے حیدرآباد کے علاقوں میں بجلی کے تعطل پر عوام سے معذرت کی۔

خواجہ آصف نے بتایا کہ سسٹم میں خرابی پر بروقت اقدامات کرکے خرابی دور کی گئی۔ ان کا کہنا تھا کہ حکومت تمام وسائل بروئے کار لاکر عوام کو رمضان میں بجلی مہیا کرے گی۔

یاد رہے کہ وفاقی حکومت نے ملک بھر میں رمضان المبارک کے دوران سحر و افطار کے اوقات میں لوڈشیڈنگ نہ کرنے کا اعلان کیا تھا لیکن صورتحال اس کے مکمل برعکس ہے۔

پاناما کیس ،سپریم کورٹ کے فیصلے پرعملدرآمد چاہتے ہیں: فواد چوہدری

انہوں نے مزید کہا کہ گزشتہ روز ہونےوالی جے آئی ٹی کی کارروائی لائیودکھائی جاتی توپاکستانی نوجوانوں کو پتہ چلتا ہے کہ 18سال میں ارب پتی کیسے بنا جاتا ہے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ سپریم کورٹ نے حسین نواز کے جے آئی ٹی پر اعتراضات مسترد کردیئے،ایس ای سی پی اور اسٹیٹ بینک کے نمائندوں کو نکلوانے کی کوشش کی گئی۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ مسلم لیگ ن چاہتی ہے کہ تفتیش ان کی مرضی کی ہو، جے آئی ٹی دانیال عزیز، طلال چوہدری اور محسن نواز رانجھا کی بنے۔

نعیم الحق کا اس موقع پر کہنا ہے کہ آج کی بد تمیزی کے بعد ان کو ڈائس استعمال نہیں کرنے دیں گے۔

عمران خان کیخلاف جے آئی ٹی کیوں نہیں بنتی، دانیال

پی ٹی آئی کے وکیل اور دانیال عزیز میں دھکم پیل ہوئی جس کے دوران میڈیا کے مائیک بھی گرگئے۔

دانیال عزیز کا کہنا تھا کہ جے آئی ٹی کے ایک ممبر کا سیاسی جماعتوں سے تعلق ہے ، ہم نے عدالت سے غیر جانبدارانہ ارکان کی تعیناتی کا مطالبہ کیا تھا،عمران خان عدالتوں کے سامنے پیش ہوں ۔

محسن نواز رانجھا کا کہنا ہے کہ عدالت نے کہا ہے کہ جے آئی ٹی قانون کے مطابق کام کرے گی۔

Google Analytics Alternative