قومی

مردم شماری:معلومات خفیہ رکھنےکیخلاف پی پی کی درخواست

l_162060_122434_updates

سندھ ہائی کورٹ نے مردم شماری میں معلومات خفیہ رکھنے کے خلاف پیپلز پارٹی کی درخواست کے قابل سماعت ہونے کے لئے فاروق ایچ نائیک کو دلائل دینے کی ہدایت کردی ۔ پی پی رہنما فرحت اللہ بابر اور مولا بخش چانڈیو کی جانب سے بھی درخواست دائر کی گئی ہے،ہائیکورٹ نے وفاق اور سندھ حکومت کو 3اپریل تک کا نوٹس جاری کردیا ،عدالت نےہدایت کی کہ آئندہ سماعت میں بتایا جائے کیا درخواست قابل سماعت بھی ہے؟ درخواست میں موقف اختیار کیا گیا ہے کہ مردم شماری غیر منصفانہ ہورہی ہے،سندھ میں رہائش پزیرغیر ملکیوں کو بھی سندھ کےباسیوں کےطور پرگناجارہاہے،جوغلط ہے۔ فاروق ایچ نائیک کا کہناتھاکہ ہم نےمعلومات کوخفیہ رکھنےکےقانون کو چیلنج کیاہے،مردم شماری میں غیرملکیوں کوشامل کرنےپربھی اعتراضات اٹھائےہیں،مردم شماری پر معلومات خفیہ رکھنا خلاف آئین ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اگر مردم شماری شفاف نہ ہوئی توآگےچل کربہت مسائل کا سامنا ہو گا۔

یوم پاکستان پر مسلح افواج کی شاندار پریڈ، غیر ملکی دستوں کی بھی شرکت

اسلام آباد: یوم پاکستان پر وفاقی دارالحکومت میں مسلح افواج کے دستوں کی جانب سے شاندار پریڈ کا مظاہرہ کیا گیا جس میں سعودی عرب، چین اور ترکی کے فوجی دستوں نے بھی شرکت کی۔

اسلام آباد کے پریڈ گراؤنڈ میں پاک فوج کے مسلح دستوں کی جانب سے شاندار پریڈ کا مظاہرہ کیا گیا جس میں سعودی عرب، ترکی اور چین کے فوجی دستوں نے بھی شرکت کی۔ چین کا فوجی دستہ پاکستان اور دنیا کی تاریخ میں پہلی بار کسی بھی ملک کی فوجی تقریب میں شریک ہوا، چین کی لبریشن آرمی کے دستے میں تینوں مسلح افواج کے اہلکار شامل تھے۔ یوم پاکستان کی تقریب میں سعودی عرب اور چین کے فوجی دستوں نے صدر پاکستان کو سلامی پیش کی جب کہ ترکی سے تعلق رکھنے والے دنیا کے قدیم ترین ملٹری بینڈ مہتر نے جیوے جیوے پاکستان کی شاندار دھنیں پیش کیں۔ اس کے علاوہ پریڈ میں جنوبی افریقا کی مسلح فوج کے سربراہ نے بھی شرکت کی۔

مسلح افواج کی پریڈ کی تقریب میں دشمن پر  لرزہ طاری کرنے والے غوری، شاہین، حتف اور نصر میزائلوں کی رونمائی بھی کرائی گئی۔  تقریب کے شرکاء کو بتایا گیا کہ رعد میزائل خودکار  سسٹم سے مکمل طور پر آراستہ ہے جب کہ رعد ٹو کروز میزائل رات کے اندھیرے میں بھی ہدف کو نشانہ بنانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ بابر کروز میزائل سسٹم 100 فیصد تک خودکار سسٹم ہے، شاہین ون 900 کلو میٹر رینج کاحامل ہے جب کہ شاہین تھری میزائل 2700 کلو میٹر تک مار کر سکتا ہے، غوری میزائل زمین سے زمین سے 1300 کلو میٹر رینج کا حامل ہے۔ اس کے علاوہ پریڈ کے دوران دشمن پر اپنی دھاک بٹھانے والے الخالد، الضرار اور القاسم بیٹل ٹینکوں کی بھی رونمائی کرائی گئی۔

 

پریڈ کے دوران کوبرا، پوما اور ایم آئی 17 سمیت 19 ہیلی کاپٹرز نے شاندار فلائی پاسٹ کا مظاہرہ کیا جب کہ جے ایف 17 تھنڈر اور ایف سولہ طیاروں کی گھن گرج سے وفاقی دارالحکومت کی فضائیں گونج اٹھیں۔ اس کے علاوہ شیر دل اسکوارڈن اور ایس ایس جی کمانڈوز کے دستوں نے بھی فضا میں شاندار کرتب دکھا کر حاضرین کو داد دینے پر مجبور کردیا۔ پاک بحریہ کے ہیلی کاپٹر کے ہیلی کاپٹر اور زولو لائٹرز نے بھی فضا میں شاندار کرتب دکھا کر حاضرین و ناظرین پر اپنی ہیبت طاری کر دی۔ بغیر پائلٹ کے براق طیارے کی بھی رونمائی کرائی گئی، براق طیارہ مسلسل 8 گھنٹے پرواز کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

 

یوم پاکستان پریڈ کے دوران پاکستان رینجرز کے کیمل اور گھڑ سوار بینڈز نے بھی شاندار دھنیں پیش کیں جب کہ تقریب کے دوران چاروں صوبوں سمیت گلگت بلتستان، فاٹا اور کشمیر کے ثقافتی رنگوں کو بھی اجاگر کیا گیا۔ تقریب کے آخر میں راحت فتح علی خان نے ملی نغمہ پیش کیا جس کے بعد صدر ممنون حسین اور وزیراعظم نواز شریف بچوں کے درمیان گھل مل گئے اور ان کے ساتھ تصویریں بنوائیں۔

لاہور: واہگہ بارڈر، پرچم اتارنے کی پر وقار تقریب

واہگہ بارڈر پر پریڈ کا پنڈال عوام سے کھچاکھچ بھرا ہوا تھا جہاں حاضرین کا جذبہ حب الوطنی عروج پرتھا، ہزاروں شہری پاک افواج کے مختلف دستوں اور بینڈز کی پرفارمنس پر خوشی سے سرشار ہو کر نعرے لگاتے اور تالیاں بجاتے رہے۔

پنڈال میں سبزہلالی پرچموں کی بہار بھی نظر آرہی تھی، ڈھول کی تھاپ نے حاضرین میں جوش اور ولولہ بھر دیا،فضا میں حاضرین کے اللہ اکبر اورپاکستان زندہ باد کے فلک شگاف نعرے گونجتے رہے۔

پریڈ دیکھنے والوں میں بچوں اور بڑوں کے علاوہ بڑی تعداد میں خواتین بھی موجود تھیں جبکہ خواتین اہلکاروں نے بھی پریڈ میں منعقدہ پروگراموں میں حصہ لیا۔

واہگہ بارڈرپرپرچم اتارنےکی تقریب میں آتش بازی کا شاندار مظاہرہ بھی کیا گیا۔

یوم پاکستان پرقصور کے قریب واقع حسینی والابارڈرپر بھی قومی پرچم اتارنے کی تقریب ہوئی جہاں رینجرز کی پریڈ نے حاضرین کے دل گرما دیے، فضااللہ اکبراورپاکستان زندہ باد کے نعروں سے گونجنے لگی۔

یوم پاکستان ،ترک ملٹری بینڈ ’’مہتر ‘‘پہلی مرتبہ پریڈ میں شریک

ترک ملٹری بینڈدنیا کا قدیم ترین ملٹری بینڈ ہے۔تراس کی بنیاد 1299 میں رکھی گئی۔

ترک ملٹری بینڈ نے ملی نغمے ’’جیوے جیوے پاکستان‘‘کی دھن بجائی۔

حکومت نے ملکی ترقی کیلیے پوری یکسوئی کے ساتھ پیشرفت کی، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم نوازشریف نے كہا ہے كہ گزشتہ تین سال میں جہاں پاكستان كو امن كا گہوارہ بنانے كے لیے حكومت، فوج، سلامتی كے اداروں اور عوام نے قربانی دی وہاں اقتصادی خوش حالی اور ترقی كے لیے حكومت نے پوری یك سوئی كے ساتھ پیش رفت كی۔

یوم پاكستان كے موقع پر قوم كے نام  اپنے پیغام میں وزیراعظم نوازشریف نے كہا كہ علامہ اقبال كے خطبہ الٰہ آباد میں اگرچہ منزل كا تعین كر دیا گیا تھا لیكن اس پر قومی اجتماع 23 مارچ كو منعقد ہوا، یہ دن ہمیں یاد دلاتا ہے كہ اگر عزمِ صمیم ہو اور قوم كو ایك یكسو اور دیانت دار قیادت میسر ہو تو بظاہر ناممكن دكھائی دینے والا ہدف ممكن بن جاتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پاكستان كا قیام جہاں جنوبی ایشیا میں پائیدار امن كی ضمانت تھا وہاں ان لوگوں كے لیے امید كی كرن تھا جنہیں متحدہ ہندوستان میں ترقی كے مساوی مواقع سے محروم ركھا گیا اور ان كے تہذیبی تشخص كو ختم كرنے كی كوشش كی گئی، پاكستان كی صورت میں ایك قوم نے اپنی اُس پہچان كو حاصل كیا جو اكثریت كے ہاتھوں معرض خطر میں تھی۔

وزیراعظم نے کہا کہ 23 مارچ كی قراردادِ پاكستان میں یہ مضمرتھا كہ یہ نئی مملكت اپنے قیام كے بعد ایك ایسی قومی ریاست میں ڈھل جاتی جس میں تمام شہریوں كو مساوی مواقع میسر ہوں، آج اﷲ كا شكر ہے كہ پاكستان كے عوام كو ایك بار پھر اپنی كھوئی ہوئی منزل كا سراغ مل گیا ہے، گزشتہ تین سال میں جہاں پاكستان كو امن كا گہوارہ بنانے كے لیے حكومت، فوج، سلامتی كے اداروں اور عوام نے قربانی دی وہاں اقتصادی خوش حالی اور ترقی كے لیے حكومت نے پوری یك سوئی كے ساتھ پیش رفت كی آج كا پاكستان اﷲ كے فضل وكرم سے جمہوری ہے، اس میں عدلیہ اور میڈیا آزاد ہے، ملك كے پسماندہ علاقوں كو ترجیحی بنیادوں پر ترقی دی جارہی ہے، سی پیك جیسے تاریخ ساز منصوبوں  پركام جاری ہے جس سے بلوچستان میں تعمیر و ترقی كا عمل شروع ہو چكا ہے۔

وزیراعظم نوازشریف کا کہنا تھا کہ آنے والے دنوں میں انشاءاﷲ بلوچستان ملك كے ترقی یافتہ علاقوں میں شامل ہوگا۔ انہوں نے مزید کہا یہ حسن اتفاق ہے كہ 23 مارچ كو مسلم لیگ كے پلیٹ فارم سے ملت اسلامیہ كو اپنی منزل كا سراغ ملا اورآج مسلم لیگ ہی كی قیادت میں ہم نے اس منزل كو بازیافت كیا، آج بطور قوم ہماری ذمہ داری ہے كہ ہم ایك ایسا سماج تشكیل دیں جس میں رنگ و نسل یا مذہب و فرقے كی بنیاد پركسی كے ساتھ امتیازی سلوك روا نہ ركھا جائے، ہم نے مل كر پاكستان كو ایسی قومی ریاست بنانا ہے جس میں تمام شہریوں كو مساوی حقوق حاصل ہوں اور پاكستان كا ہر خطہ ترقی كرے، آج كے دن ہم نے تجدید عہد كرنا ہے ہم نے ایك بار پھر قائد اعظم كے افكار كی روشنی میں پاكستان كو دور جدید كی ترقی یافتہ ریاست بنانا ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ گزشتہ تین سالوں میں اس سفر میں تیزی آئی ہے، انشاءاللہ یہ سفر اسی جذبے كے ساتھ جاری رہے گا، ﷲ تعالیٰ سے دعا ہے كہ وہ پاكستان كو سلامت ركھے اور اسے مستقبل كی عظیم ترقی یافتہ مملكت بنائے۔

یوم پاکستان،اسلام آباد، میں شاندارپریڈ، لڑاکا طیاروں کا فلائی پاسٹ

مسلح افواج نے قوت ، ہم آہنگی اور نظم و ضبط کا قابل دید مظاہرہ کیا۔خواتین نے بھی مردوں کے شانہ بشانہ پریڈ میں حصہ لیا, تقریب میں صدر ، وزیراعظم ، تینوں مسلح افواج کے سربراہان اور غیر ملکی مہمانوں نے شرکت کی۔

دشمنوں پرہیبت طاری کرنے والے ملک کے جاں بازوں اور ملکی ز مین کے چپے چپے، بحر اور فضاؤں کے محافظوں نے اسلام آباد کے شکرپڑیاں پریڈ گراؤنڈ میں عسکری طاقت کا زبردست مظاہرہ کیا۔

یوم پاکستان کی تقریب میںائر چیف مارشل سہیل امان کی سربراہی میں فلائی پاسٹ ۔ایف 16 میں صدر پاکستان کو سلامی دی ۔شیر دل اسکواڈرن نے دل کش فارمیشن بنائیں ۔فخر پاکستان جے ایف 17 تھنڈرکی دھمک اورلڑاکا طیارے ایف 16 کی گھن گرج سے شہر اقتدار گونج اٹھا۔

پریڈ کے آغاز پر تینوں مسلح افواج کے دستوں نے مارچ کیا ،پاکستان رینجرز پنجاب کے اونٹ سواروں کے ساتھ ساتھ ،اسکاؤٹس،پولیس، نرس اور گرلز گائیڈ کے دستوں نے مارچ کیا۔

دشمن کو منہ توڑ جواب دینے کی صلاحیت رکھنے والے ملک میں تیار کردہ ناقابل شکست الخالد ٹینک ، الضرار ٹینک ،بکتر بند گاڑیاں ،توپخانہ ، جدید ویپن سسٹم ، اور جدید ترین ریڈار پریڈ کا حصہ بنے۔

پریڈ میں پہلی بار پیپلز لبریشن آرمی چین کی تینوں افواج کے دستوں نے شرکت کی،،برادر ملک سعودی عرب کی اسپیشل فورسزکا دستہ بھی پریڈ میں شامل تھا، جنوبی افریقا کی نیشنل ڈیفنس فورس کےسربراہ بھی تقریب میں موجود تھے،پریڈ میں پہلی بار ترکی کے ملٹری بینڈ نے پاکستانی ملی نغموں پر سربکھیرے ۔

یوم پاکستان: مزار اقبال پر گارڈز کی تبدیلی کی تقریب

تقریب کے مہمان خصو صی پاک فضائیہ کے ایئر کمو ڈور سلمان محبوب ہیں۔ پنجاب رینجرز کے جوانوں نے مزار اقبال پر سلامی دی ہے۔ پاک فضائیہ کے چاق و چوبند دستے نے مزار اقبال پر گارڈز کی ذمہ داری سنبھال لی ہے۔

ہم مل کرملک کو فسادیوں سے پاک کریں گے، سربراہ پاک فوج

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے 23 مارچ کے حوالے سے خصوصی وڈیوپیغام میں کہا کہ پاکستان کو فسادیوں سے پاک کریں گے۔

ڈی جی آئی ایس پی آرمیجر جنرل آصف غفورنے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرکے ذریعے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا یوم پاکستان پرخصوصی وڈیوپیغام جاری کیا۔

🇵🇰 ہم سب کا پاکستان
Let us pledge today to clean ‘Our Pakistan’ from fasaadis”.
🇵🇰Pakistan Zindabad.

آرمی چیف جنرل قمرجاوید باوجوہ نے پیغام میں کہا کہ 23 مارچ 1940 کوپاکستان بنانے کا عہد کیا اورکامیاب ہوئے، آئیے ہم پھرعہد کریں ہم پاکستان کوفسادیوں سے پاک کریں گے کیونکہ یہ ہے ہم سب کا پاکستان ہے۔

Skip to toolbar
Google Analytics Alternative