سا ئنس اینڈ ٹیکنالوجی

یوٹیوب کا بہترین فیچر اب اسمارٹ فونز پر بھی دستیاب

اگر تو آپ موبائل فون پر یوٹیوب دیکھنے کے عادی ہیں تو اچھی خبر یہ ہے کہ اس ویڈیو شیئرنگ سائٹ کے ڈیسک ٹاپ ورژن کا سب سے بہترین فیچر اب آپ کے لیے دستیاب ہے۔

یوٹیوب کے ڈیسک ٹاپ ورژن میں سب سے بہترین فیچر پلے بیک اسپیڈ کنٹرول کو قرار دیا جاتا ہے اور اب اسمارٹ فونز صارفین بھی اس سے مستفید ہوسکتے ہیں۔

پاکستانی سائنسدانوں نے پلاسٹک کھانے والی فنگس دریافت کرلی

پاکستانی اور چینی سائنسدانوں نے ایسی فنگس دریافت کرلی ہے جو کہ اسلام آباد کے ایک کچرا دان میں پلاسٹک کو اپنی غذا کے طور پر استعمال کرتی ہے۔

اس حوالے سے سائنس ڈائریکٹ میں شائع ایک تحقیق میں بتایا گیا کہaspergillus tubingensis نامی فنگس کی قسم کبھی تحلیل نہ ہونے والے پلاسٹک کو ہفتوں میں تحلیل کردیتی ہے۔

ولڈ ایگرو فورسٹری سینٹر/ کنمنگ انسٹیٹوٹ آف بائیولوجی سے تعلق رکھنے والی ڈاکٹر شیرون خان تحقیقی ٹیم کے سربراہ تھیں اور انہوں نے بتایا کہ ان کی ٹیم پلاسٹک کے کچرے کو ختم کرنے طریقوں کو تلاش کررہی تھی جو کہ قدرتی طور پر موجود ہیں۔

انہوں نے بتایا ‘ ہم نے اسلام آباد کے ایک کچرا دان سے نمونے لینے کا فیصلہ کیا، تاکہ دیکھ سکیں کہ کیا کچھ ایسا ہے جسے پلاسٹک فیڈ کرائی جاسکے جیسے دیگر عضویہ کو مردہ پودے یا جانور کرائے جاتے ہیں’۔

تحقیق کے مطابق اس فنگس کو سیال، سطح اور سیبوراڈ ڈیکسٹروز ایگر (ایس ڈی اے) پلیٹ میں آزمایا گیا۔

تحقیقی ٹیم نے دریافت کیا کہ یہ فنگس پلاسٹک کو تینوں طرح سے تحلیل کردیتی ہے تاہم یہ عمل ایس ڈی اے پلیٹ میں زیادہ تیزی سے ہوتا ہے جس کے بعد سیال اور سطح کا نمبر آتا ہے۔

یہ فنگس عام طور پر زمین کی سطح پر زندہ رہی ہے مگر محققین نے دریافت کیا کہ یہ پلاسٹک کی سطح پر بھی زندہ رہتی ہے۔

عام حالات میں پلاسٹک کو تحلیل ہونے کا عمل کئی دہائیوں میں مکمل ہوتا ہے اور یہ خطرناک بھی ہوتا ہے۔

ہر 4 میں سے ایک پاکستانی کمپیوٹر میل ویئر سے متاثر

پاکستان میں کمپیوٹر صارفین میل ویئر اور دیگر آن لائن خطرات کا شکار ہونے کے حوالے سے دنیا میں بنگلہ دیش کے بعد دوسرے نمبر پر ہیں۔

پرو پاکستانی کے مطابق یہ بات مائیکرو سافٹ کی ایک نئی رپورٹ میں سامنے آئی ہے۔

گلوبل سیکیورٹی انٹیلی جنس رپورٹ کے مطابق پاکستان میں 2017 کی پہلی سہ ماہی کے دوران ہر چار میں سے ایک کمپیوٹر میل ویئر کے حملے کا شکار ہوا۔

یہ دنیا میں سب سے زیادہ شرح ہے اور صرف بنگلہ دیش ہی اس حوالے سے آگے ہے۔

رپورٹ کے مطابق پاکستان میں Win32/Nuqel، Win32/Tupym اور Ippedo کے ذریعے میل ویئر سے خطرات غیرمعمولی حد تک عام ہیں۔

مائیکرو سافٹ کا کہنا تھا کہ میل ویئر کا سامنا یا سائبر خطرے کا مطلب یہ نہیں کہ کمپیوٹر متاثرہ ہے کیونکہ مائیکرو سافٹ کی رئیل ٹائم سیکیورٹی پراڈکٹس اکثر خطرات پر قابو پالیتی ہے۔

تاہم پھر بھی یہ خطرے کی گھنٹی ہے کہ ملک کے پچیس فیصد سے زائد کمپیوٹر میل ویئر کا شکار ہوتے ہیں اور اس سے عندیہ ملتا ہے کہ صارفین ایسی ویب سائٹس پر زیادہ جاتے ہیں جہاں میل ویئر یا دیگر آن لائن خطرات پائے جاتے ہیں۔

رپورٹ میں مزید بتایا گیا کہ 0.8 سے 0.12 فیصد پاکستانی کمپیوٹرز کو رینسم ویئر کا سامنا ہوا مگر یہ دیگر ممالک کے مقابلے میں کافی کم شرح ہے اور یہاں کسی بڑے پیمانے کا حملہ دیکھنے میں نہیں آیا۔

فیس بک میں واٹس ایپ بٹن

فیس بک نے ایک نئے واٹس ایپ بٹن کی آزمائش اپنی موبائل اپلیکشن میں شروع کی ہے۔

اینڈرائیڈ فونز استعمال کرنے والے متعدد افراد کو فیس بک ایپ پر واٹس ایپ کے لیے مختص ایک نیا بٹن نظر آنے لگا ہے اور اس سے دنیا کی مقبول ترین مسیجنگ اپلیکشن کو فیس بک ایپ سے نکلے بغیر اوپن کیا جاسکتا ہے۔

یہ فیچر یا بٹن مینیو ایریا میں دیکھا جاسکتا ہے اور اگر آپ کی ایپ میں موجود ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ان چند صارفین میں سے ایک ہیں جنھیں یہ سہولت فراہم کی گئی ہے۔

ہیواوے کا 4 کیمروں والا پہلا اسمارٹ فون

ہیواوے کو لگتا ہے کہ اسمارٹ فون کے بیک پر دو اور فرنٹ پر ایک کیمرہ کافی نہیں اور یہی وجہ ہے کہ وہ چار کیمروں والا اپنا اسمارٹ فون متعارف کرانے والی ہے۔

اسمارٹ فون کمپنیوں کی ڈیوائسز کی معلومات اور تصاویر لیک کرنے والے ٹوئٹر صارف ایون بلاس نے ہیواوے کے میٹ 10 لائٹ کی تصاویر پوسٹ کی ہیں۔

یہ فون ویسے تو 16 اکتوبر کو متعارف کرائے جانے کا امکان ہے مگر تصاویر سے عندیہ ملتا ہے کہ یہ چینی کمپنی موبائل فوٹوگرافی کو ایک نئی ‘اونچائی’ پر پہنچانا چاہتی ہے اور اس ڈیوائس میں 4 کیمرے اس مقصد کے لیے دیئے جائیں گے۔

جی ہاں فرنٹ اور بیک دونوں جگہ ڈوئل کیمرہ سیٹ اپ اس فون میں موجود ہے۔

بیک پر ایک سولہ میگا پکسل جبکہ دوسرا دو میگا پکسل کا کیمرہ دیا گیا ہے جبکہ فرنٹ پر ایک 13 میگا پکسل جبکہ دوسرا دو میگا پکسل کا کیمرہ ہوگا۔

اور فرنٹ سے تصویر لیں یا بیک کیمروں سے، دونوں جگہ دھندلے پس منظر کی تصویر لی جاسکے گی (بالکل نئے آئی فون ایکس (10)کی طرح جو کہ سیلفی کے لیے اس طرح کے فیچر کی پیشکش کرتا ہے)۔

فیس بک فرینڈ ریکوئسٹ قبول نہ کرنے والوں کو پہچانیں

فیس بک پر ہر ایک کے متعدد دوست ہوتے ہیں، جن میں بہن بھائیوں اور رشتہ داروں سے لے کر ایسے افراد بھی شامل ہوتے ہیں، جنھیں آپ زیادہ جانتے بھی نہ ہوں۔

کئی بار آپ ایسے افراد کو فرینڈ ریکوئسٹ بھیج دیتے ہیں جو جاننے والے یا اجنبی ہوسکتے ہیں مگر وہ ریکوئسٹ پتہ نہیں کہاں غائب ہوجاتی ہے۔

یعنی کئی ہفتوں تک آپ کی دوستی کی درخواست کو قبول نہیں کیا جاتا ہے اور ہوسکتا ہے کہ آپ اتنے دنوں میں یہ بات بھول بھی جائیں۔

مگر کیا آپ نے کبھی سوچا کہ آپ کی ایسی کتنی فرینڈ ریکوئسٹس ہیں جنھیں نظر انداز کردیا گیا یا وہ ابھی تک سائبر اسپیس میں کہیں گردش کررہی ہیں؟

تو اس بات کو جاننا بہت آسان ہے کہ کون کون آپ کی دوستی کی درخواستوں کو قبول کرنے کے لیے تیار نہیں۔

بس فیس بک ہوم اسکرین پر جائیں اور اوپر دائیں جانب فرینڈز آئیکون پر کلک کریں۔

پھر فائنڈ فرینڈز پر کلک کریں، جہاں آپ ایسے افراد کی فہرست دیکھ سکیں گے جن کی درخواستیں تاحال آپ نے التواء میں ڈال رکھی ہیں مگر وہاں آپ پیج کے اوپر چھوٹے سے View Sent Requests پر کلک کریں تو آپ جان سکتے ہیں کہ کن کن افراد نے آپ کی فرینڈ ریکوئسٹ کو مسترد کیا ہے۔

عام طور پر ایسا اُس وقت ہوتا ہے جب لوگ فیس بک کا استعمال چھوڑ دیتے ہیں یا کچھ لوگ ایسے ہوتے ہیں جو زیادہ دوست بنانا پسند نہیں کرتے یا پھر آپ کو ہی پسند نہیں کرتے۔

اگر آپ اس ریکوئسٹ کو کینسل کرنا چاہیں تو فرینڈ ریکوئسٹ سینٹ پر کلک کریں اور کینسل کردیں۔

1800 سال پرانا نقطہ ریاضی کا پہلا ’صفر‘

لندن: آکسفورڈ یونیورسٹی نے تیسری صدی کی ایک ہاتھ سے لکھی تحریر میں موجود نقاط کو ریاضی کے ہندسے ’صفر‘ کا پہلا استعمال قرار دے دیا۔

اس نسخے سے علم ہوتا ہے کہ صفر کا ہندسہ محققین کے پرانے اندازے سے بھی 500 سال قبل سے استعمال کیا جارہا ہے۔

آکسفورڈ یونیورسٹی کی جانب سے جاری ہونے والے بیان کے مطابق ’یونیورسٹی کی بوڈلیان لائبریری کے سائنسدانوں نے کاربن ڈیٹنگ کے طریقے کا استعمال کرتے ہوئے مشہور قدیم بھارتی خطِ طومار میں اس بات کی نشاندہی کی‘۔

برچ کی چھال پر موجود یہ نسخہ جسے پشاور کے نزدیک موجود علاقے بخشالی کے نام پر ‘بخشالی مسودہ’ کہا جاتا ہے، 1881 میں اسی علاقے میں دفن پایا گیا تھا۔

دہشت گردوں سے منسلک 3 لاکھ ٹوئٹر اکاؤنٹ بند

سماجی رابطے کی مشہور ویب سائٹ ٹوئٹر نے دنیا بھر کے ممالک کی جانب سے آن لائن دہشت گردی کے خلاف جنگ کے دباؤ کے نتیجے میں 3 لاکھ اکاؤنٹ بند کر دیے۔

اپنے ایک بیان میں ٹوئٹر کا کہنا تھا کہ اس نے اپنی ویب سائٹ کے ایک ٹول کو مزید بہتر کیا ہے جس نے عالمی سطح پر دہشت گردوں یا ان کے کارندوں سے منسلک 3 لاکھ اکاؤنٹ بند کرنے میں زبردست مدد فراہم کی اور تقریباً 95 فیصد اکاؤنٹ اسی ٹول کی مدد سے بند کیے گئے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ کا یہ بھی کہنا ہے کہ دنیا بھر سے حکومتوں کی جانب سے دیے جانے والے ڈیٹا میں اضافہ ہورہا ہے۔

انتہا پسندی کے خلاف جنگ میں اس نئے ٹول کا استعمال انتہائی ضروری ہے کیونکہ روزانہ کی بنیاد پر لاکھوں کی تعداد میں پیغامات کو پڑھنا ایک نا ممکن عمل ہے۔

Google Analytics Alternative