کھیل

ایشیا ہاکی کپ کیلیے قومی ٹیم کا اعلان، محمد عرفان نئے کپتان

لاہور: پاکستان ہاکی فیڈریشن نے ایشیاء کپ کے لئے پاکستان کی 18رکنی ٹیم کا اعلان کر دیا۔

اعلان کے مطابق عبدالحسیم خان کی جگہ ٹیم کی قیادت محمد عرفان سینئر کے سپرد کی گئی ہے جبکہ رضوان سینئر نائب کپتان ہوں گے، اسکواڈ میں مجموعی طور پر 5 تبدیلیاں کی گئی ہیں۔ اولمپیئن حسن سردار کی سربراہی میں تین رکنی نئی سلیکشن کمیٹی نے عبدالستار ایدھی اسٹیڈیم کراچی میں ٹرائلز کے بعد 11سے 22 اکتوبر تک بنگلہ دیش میں شیڈول ایشیا ہاکی کپ کیلیے اسکواڈ کا انتخاب کیا۔

سابق کپتان عبدالحسیم خان 18 رکنی سکواڈ میں شامل نہیں، عرفان جونیئر، دلبر حسین اور علیم بلال کو بھی ڈراپ کرتے ہوئے عرفان سینئر، محمد عتیق، راشد محمود، رضوان سینئر اور وقاص اکبر کو شامل کیا گیا ہے۔ قومی اسکواڈ میں محمد عرفان سینئر (کپتان)، رضوان سینئر (نائب کپتان)، مظہر عباس اور امجد علی (گول کیپرز)، عاطف مشتاق، مبشر علی، عماد شکیل بٹ، ابوبکر محمود، تصور عباس، راشد محمود، رضوان جونیئر، ارسلان قادر، اظفر یعقوب، عمر بٹہ، علی شان، محمد عتیق، وقاص اکبر اور اعجاز امجد شامل ہیں

قومی کرکٹر کا پریکٹس میچ بارش سے متاثر

لاہور: سری لنکا کے خلاف سیریز سے قبل قومی کرکٹرز کا تربیتی کیمپ لاہور میں جاری ہے تاہم ٹیموں کے درمیان پریکٹس میچ بارش کے باعث روک دیا گیا۔

پلیئرز کی دو ٹیمیں تشکیل دی گئی ہیں جن کے درمیان کھیلے جانے والے پریکٹس میچ کو بارش کے باعث روک دیا گیا ہے۔ پی سی بی وائٹس نے چائے کے وقفے تک 27 اوورز میں بغیر کسی وکٹ کے نقصان کے 82 رنز بنائے، شان مسعود 41 اور سمیع اسلم 40 رنز پر ناٹ آﺅٹ ہیں۔ موسلا دھار بارش کے باعث وقفے کے بعد کھیل شروع نہیں ہو سکا۔

ویمن کرکٹ؛ پاکستان اور نیوزی لینڈ کے مابین سیریز کا شیڈول جاری

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ نے آئی سی سی ویمنز کرکٹ چیمپئن شپ 21-2017 کے تحت پاکستان اور نیوزی لینڈ کی ٹیموں کے مابین سیریز کے شیڈول کا اعلان کر دیا

پاکستان کرکٹ بورڈ نے آئی سی سی ویمنز کرکٹ چیمپئن شپ21-2017 کے تحت پاکستان اور نیوزی لینڈ کی ٹیموں کے مابین سیریز کے شیڈول کا اعلان کر دیا ہے۔ قومی ٹیم یو اے ای میں اپنی ہوم سیریز کے دوران 31 اکتوبر سے 14 نومبر تک 3 ون ڈے اور 4 ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلے گی۔ 

تمام میچز شارجہ کرکٹ اسٹیڈیم میں کھیلے جائیں گے، دونوں ٹیموں کے مابین پہلا ون ڈے میچ 31 اکتوبر، دوسرا 2 نومبر جب کہ تیسرا 5 نومبر کو ہو گا۔ ٹی ٹوئنٹی سیریز کا پہلا مقابلہ 8 نومبر، دوسرا میچ 9 نومبر، تیسرا 12 نومبر جب کہ چوتھا اور آخری میچ 14 نومبر کو کھیلا جائے گا۔

سری لنکن بورڈ کرکٹرز کو دورہ پاکستان کیلیے پابند نہیں کرے گا

لاہور: سری لنکن کرکٹ بورڈ پلیئرز کو لاہور میں ٹی ٹوئنٹی میچ کیلیے دورہ پاکستان کا پابند نہیں کرے گا۔

ورلڈ الیون کے کامیاب دورے کے باوجود 29 اکتوبر کو مختصر فارمیٹ کے میچ کیلیے سری لنکا کے دورہ پاکستان کا حتمی اعلان سیکیورٹی آفیشل کی رپورٹ کے بعد کیا جائے گا۔

بورڈ کے سی ای او ایشلے ڈی سلوا نے کہا ہے کہ اگرچہ پلیئرز بورڈ سے معاہدے کے مطابق کھیلنے کے پابند ہوتے ہیں تاہم وہ اپنے خدشات سے منیجمنٹ کو آگاہ کر سکتے ہیں، ٹیم کے دورہ سے دو ہفتے قبل سکیورٹی آفیشل کو لاہور بھیجا جائے گا اور اس کی جائزہ رپورٹ کی روشنی میں ہی ٹیم بھیجنے یا نہ بھیجنے کا حتمی فیصلہ کیا جائے گا۔

شمالی وزیرستان میں قومی کھلاڑیوں کی چھکے چوکوں کی برسات

بد امنی اوردہشت گردوں کے خلاف کامیاب آپریشن کے بعد شمالی وزیرستان میں پاک فوج کی جانب سے مقامی لوگوں کی دوبارہ آباد کاری اورعلاقے میں معاشی و معاشرتی سرگرمیوں کی بحالی کا کام تیزی سے جاری ہے، اسی سلسلے میں یو کے میڈیا الیون اورپاکستان الیون کے درمیان ’پیس کپ 2017‘ کے لیے ٹی 20 میچ کا انعقاد کیا گیا۔

سری لنکا نے ورلڈ کپ کیلیے براہ راست کوالیفائی کرلیا، ویسٹ انڈیز باہر

لاہور: سری لنکن ٹیم ورلڈ کپ 2018 کیلیے براہ راست کوالیفائی کرنے والی 8 ویں ٹیم بن گئی جب کہ ویسٹ انڈیز اس دوڑ سے باہر ہوگئی ہے۔

سری لنکا نے ورلڈ کپ کیلیے براہ راست کوالیفائی کر لیا ہے، 30ستمبر ورلڈ کپ کیلیے براہ راست کوالیفائی کرنے کی آخری تاریخ ہے، اس تاریخ تک ٹاپ 8 پوزیشنز پر براجمان ٹیمیں میگا ایونٹ میں براہ راست رسائی حاصل کرنے کی حقدار ہوں گی۔ ویسٹ انڈین ٹیم 78 پوائنٹس کے ساتھ 9 ویں نمبر پر موجود ہے جب کہ سری لنکا 86 پوائنٹس کے ساتھ 8 ویں پوزیشن پر موجود ہے، 2 مرتبہ عالمی چیمپیئن رہنے والی ویسٹ انڈین ٹیم کو 5 میچز کی سیریز میں 4-0 یا 5-0 سے فتح درکار تھی تاہم پہلے میچ میں شکست کے بعد ان کے امکانات ختم ہو گئے ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز ویسٹ انڈیز نے ون ڈے سیریز کے بارش سے متاثرہ پہلے میچ میں 42 اوورز میں 9 وکٹ پر 204 رنز بنائے، انگلش ٹیم نے 30.5 اوورز میں 3 وکٹوں کے نقصان پر ہدف حاصل کر لیا۔ جونی بیئراسٹو نے ناقابل شکست سنچری اسکور کی۔

اسپاٹ فکسنگ کیس میں خالد لطیف کو 5 سال کی پابندی

لاہور: پی ایس ایل اسپاٹ فکسنگ کیس میں کرکٹرخالد لطیف کو5 سال پابندی کی سزاسنا دی گئی ہے جب کہ انہیں 10 لاکھ روپے جرمانہ بھی اداکرنا ہوگا۔

پاکستان سپر لیگ کے دوسرے ایڈیشن کے دوران اسپاٹ فکسنگ کے الزامات میں معطل کرکٹر خالد لطیف کو اینٹی کرپشن ٹریبیونل  نے سزا سناتے ہوئے 5 سال کرکٹ کھیلنے پر پابندی عائد کردی ہے جب کہ کرکٹر کو 10 لاکھ روپے جرمانہ بھی دینا ہو گا۔ یہ مدت پوری کرنے اور جرمانہ ادا کرنے کے بعد ہی وہ کرکٹ کے میدانوں میں واپس آسکیں گے جب کہ کرکٹر کو تفصیلی فیصلہ آنے کے بعد 14روز میں اپیل کا حق حاصل ہوگا۔

واضح رہے کہ اسلام آباد یونائیٹڈ کے اوپنر پر کوڈ آف کنڈکٹ کی 5 شقوں کی خلاف ورزی کےساتھ دیگر کرکٹرز کو فکسنگ پر اکسانے کا الزام بھی تھا۔انہوں نے کئی بار پی سی بی اینٹی کرپشن ٹریبیونل کا بائیکاٹ بھی کیا، کارروائی رکوانے کیلیے ہائیکورٹ میں درخواست دی جو مسترد ہوگئی، اسی عدالت میں اپیل کا فیصلہ بھی حق میں نہ ہوا۔

ایف آئی اے نے اسپاٹ فکسنگ میں ملوث کرکٹرز کا ریکارڈ طلب کر لیا

ایف آئی اے کی ٹیم نے چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی سے ملاقات کی اور اسپاٹ فکسنگ کیس میں ملوث کھلاڑیوں کا ریکارڈ طلب کیا، کھلاڑیوں کے کنٹریکٹس اور بینک اکاؤنٹس کی تفصیلات کے ساتھ موبائل فونز کا ریکارڈ بھی مانگ لیا ہے، نجم سیٹھی نے ایف آئی اے حکام کو تمام معلومات فراہم کرنے کی یقین دہانی کروائی ہے۔

Google Analytics Alternative