کھیل

سرفراز احمد کا ڈس ایبل کھلاڑیوں کی مدد کا وعدہ

کراچی: پاکستان کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے پاکستان ڈِس ایبل کرکٹ ایسوسی ایشن (پی ڈی سی اے) کو ڈِس ایبل کرکٹرز کی مدد کرنے کی یقین دہانی کرادی۔

چیمپیئن کپتان سرفراز احمد نے اس خواہش کا اظہار پی ڈی سی اے کے چار رکنی وفد سے اپنی رہائش گاہ پر ملاقات کے دوران کیا۔

پی ڈی سی اے کے چار رکنی وفد میں ادارے کے اعزازی سیکریٹری امیر الدین انصاری، جوائنٹ سیکریٹری اور میڈیا مینیجر محمد نظام، ڈاکٹر نعمان پالیکر اور محمد صادق کھتری شامل تھے۔

اس موقع پر پی ڈی سی اے کے وفد نے سرفراز احمد کو ان کی قائدانہ صلاحیتوں کے ساتھ چیمپیئنز ٹرافی 2017 جیتنے پر مبارک باد پیش کی اور مستقبل میں بھی پاکستان ٹیم کی مزید فتوحات کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

انٹرنیشنل چیمپئنز کپ کا سنسنی خیز مقابلہ، مانچسٹر یونائیٹڈ فاتح

کیلی فورنیا کے سانتا کلارا فٹبال اسٹیڈیم میں انٹرنیشنل چیمپئنز کپ کے اہم مقابلے میں مانچسٹر یونائیٹڈ اور ریال میڈرڈ کلب کی ٹیمیں مدمقابل ہوئیں۔ پہلے ہاف کے اضافی منٹ میں لِنگارڈ نے گول کر کے مینیو کو برتری دلائی۔ انہترہویں منٹ میں ریال میڈرڈ کے کیس میرو نے پنلٹی پر گول کر کے حساب اور سکور برابر کر دیا۔ اسی ایک ایک کی برابری پر مقررہ وقت کا اختتام ہوا۔ تاہم اس کے بعد پنلٹی شوٹ آؤٹ پر مانچسٹر یونائیٹڈ نے دو ایک کی فتح اپنے نام کی۔ اعصاب شکن مقابلے سے کھلاڑی ہی نہیں تماشائی بھی بے حد محظوظ ہوئے۔

قومی کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ مکی آرتھر جنوبی افریقہ سے لاہور پہنچ گئے

پاکستان کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ مکی آرتھر غیر ملکی پرواز ای کے 622 براستہ دبئی لاہور پہنچ گئے۔ پی سی بی کے وفد نے مکی آرتھر کا ائیر پورٹ پر استقبال کیا۔

لاہور:  پاکستانی کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ مکی آرتھر غیر ملکی پرواز ای کے 622 سے براستہ دبئی سے لاہور علامہ اقبال انٹرنیشل ائیرپورٹ پہنچ گئے۔ مکی آرتھر چمپیئن ٹرافی جیتنے کے بعد اپنے ملک جنوبی افریقہ چلے گئے تھے۔ ہیڈ کوچ آج پی سی بی کے چئیرمین شہریار خان، سلیکٹر انضمام الحق اور دیگر عہداران سے ملاقات کریں گے۔ جولائی میں پریکٹس سیشن میں کھلاڑیوں کی کارکردگی کا جائزہ لیں گے جبکہ اس سال قومی ٹیم کی سری لنکا اور نیوزی لینڈ کیخلاف سیریز میں کھلاڑیوں کی پرفارمنس بہتر کرنے کے لیے حکمت عملی بھی بنائیں گے۔ مکی آرتھر کا ائیر پورٹ پر پی سی بی کے وفد نے استقبال کیا۔

ویمنز کرکٹ ورلڈ کپ کا تاج انگلینڈ کے سر سج گیا

انگلینڈ کی خواتین کرکٹ ٹیم عالمی چیمپئن بن گئی ، آئی سی سی ویمنز ورلڈ کپ2017ء کےفائنل میں بھارت کو صرف 9 رن سے شکست دے دی،جیت کے بعد فاتح ٹیم نے خوب جشن منایا۔

آئی سی سی ویمنز ورلڈ کپ کے فائنل میں انگلینڈ نے ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا اور بھارت کو جیت کے لئے 229رنز کا ہدف دیا ۔

انگلینڈ کی طرف سے نتالی شیور نے 51 اورسارہ ٹیلر نے45رنز کی عمدہ بیٹنگ کی ،بھارتی بولر گوسوامی نے 3او پونم نے 2کھلاڑی آئوٹ کئے ۔

ہدف کے تعاقب میں بھارتی ٹیم 48اعشاریہ 4اوورز میں 219 پر آل آئوٹ ہوگی ،پونم رائوت نے 86 اور ہرمن پریت کور 51 کی اننگ کھیلی ،آخری 7کھلاڑی صرف 28رنز کا اضافہ کرسکیں اور پویلین لوٹ گئیں۔

انگلینڈ کی اینا شربسول نے 46رنز دے کر 6بھارتی وکٹیں حاصل کی اور اپنی ٹیم کی کامیابی نمایاں کردار ادا کیا ۔

قومی ہیرو سرفرازاحمد قطرینہ کیف اور ماہرہ خان کے مداح نکلے

کراچی میں وکٹ کیپر بیٹسمین کے اعزاز میں ہونے والی تقریب عمر شریف شو بن گئی۔

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفرازاحمد کے اعزاز میں تقریب منعقد کی گئی جسے عمر شریف کی میزبانی نے چار چاند لگا دیے۔ لیجنڈری اداکار کے سوالات کے جواب میں چیمپیئن کرکٹر نے کیا جذبات کا اظہار۔ انہوں نے قطرینہ کیف اور ماہرہ خان کو فیورٹ قرار دیا۔ تقریب میں سرفراز احمد کے حق میں دعائیں بھی کی گئیں۔ تقریب کے اختتام پر سرفراز احمد اور عمر شریف نے پاکستان زندہ باد کا نعرہ لگایا۔

ویمنز ورلڈ کپ: بھارت اور میزبان انگلینڈ کے درمیان فیصلہ کن معرکہ آج ہو گا

انگلینڈ کو تین بار ورلڈ چیمپئن بننے کا اعزاز حاصل ہے جبکہ بھارتی ٹیم کو پہلے میگا ٹائٹل کا انتظار ہے۔

لندن:  لارڈز کے تاریخی میدان میں ویمنز ورلڈ کپ فائنل کا کڑا امتحان آج ہو گا، جس میں بھارت اور میزبان انگلینڈ کی ٹیمیں مدمقابل ہوں گی۔ ٹائٹل کی جنگ پاکستانی وقت کے مطابق دوپہر ڈھائی بجے شروع ہو گی۔ دونوں فائنلسٹ ٹیموں میں انگلینڈ نے سات میں سے چھ میچ جیتے جبکہ بھارت نے 7 میں سے 5 میچ جیتے۔ ٹیم پاکستان تمام میچ ہار کر سب سے آخر پر رہی۔ میزبان کپتان کو اپنی کھلاڑیوں پر مان ہے۔ اپنی سرزمین اور اپنے ہی شائقین کے سامنے ہوں گی اِن ایکشن۔ ادھر بھارتی ٹیم کا دفاعی چیمپئن آسٹریلیا کو ہرا کر مان بڑھا ہے۔ قائد متھالی راج دوسرے نمبر کی ٹاپ اسکورر ہے۔ بولرز سے بھی انہیں توقعات ہیں، پہلی بار عالمی چیمپئن بننے کا خواب پورا کرنے کے لیے پُرعزم ہیں۔

فاسٹ بولر حسن علی نے کیریبین لیگ سے معاہدہ کرلیا

چیمپئنز ٹرافی میں مین آف دی ٹورنامنٹ کا اعزاز اپنے نام کرنے والے پاکستانی فاسٹ بولر حسن علی نے کیربین پریمیئر لیگ سے معاہدہ کرلیا۔

فاسٹ بولر حسن علی نے ویسٹ انڈیز کی کیربین لیگ کی فرنچائز سینٹ کٹس کے ساتھ ایک سال کا معاہدہ کیا ہے۔

سی پی ایل کے ابتدائی میچ امریکا کی ریاست فلوریڈا میں کھیلے جائیں گے جس کے لیے حسن علی نے ویزے کی درخواست بھی دے دی ہے۔

حسن علی بنگلا دیش پریمیئر لیگ کے لیے بھی کومیلا سے پہلے ہی معاہدہ کرچکے ہیں۔

کیربین لیگ میں دنیائے کرکٹ کے کئی مایہ ناز کھلاڑی شریک ہوں گے۔ سینٹ کٹس کی ٹیم کی قیادت کرس گیل کررہے ہیں اور اس ٹیم میں پاکستانی آل راؤنڈر محمد حفیظ بھی شامل ہیں۔

خیال رہےکہ قومی ٹیم کے کپتان سرفراز احمد بھی برطانوی کلب یاکشائر سے لیگ کا معاہدہ کرچکے ہیں۔

ورلڈ چیمپن شپ کے بعد کیرئیر اختتام پزید ہوگا، یوسین بولٹ

یوسین بولٹ کہتے ہیں کہ وہ فاتح کی حیثیت سے رخصت ہونا چاہتے ہیں ۔مناکو میں گفتگو کرتے ہوئے اولمپک چیمپین یوسین بولٹ نے تصدیق کی کہ اگست میں ورلڈ چیمپین شپ کے ساتھ ان کا کیرئیر اختتام کو پہنچے گا۔

اولمپکس میں 8 گولڈ میڈلز جیتنے والے یوسین بولٹ لندن میں 100میٹر اور4 ضرب 100میٹر ریس میں ایکشن میں ہوں گے ۔ 200 میٹر میں اولمپک گولڈ جیتنے والے یوسین بولٹ نے واضح کیا کہ وہ لندن میں 200 میٹر ریس میں حصہ نہیں لیں گے ۔

یوسین بولٹ کہتے ہیں کہ ان کا ٹارگٹ ورلڈ چیمپین شپ جیتنا اور فاتح کی حیثیت سے کیرئیر کو اختتام پذیر کرنا ہے۔ ورلڈ چیمپین شپ 4 تا 13 اگست کے دوران لندن میں ہو گی۔

Google Analytics Alternative