کھیل

مصباح الحق نے ٹیسٹ کرکٹ میں 5 ہزاررنز مکمل کرلیے

جمیکا: مصباح الحق پاکستان کی جانب سے ٹیسٹ کرکٹ میں 5 ہزار رنز مکمل کرنے والے ساتویں بیٹسمین بن گئے۔

مصباح الحق نے ٹیسٹ کرکٹ میں 5 ہزار رنز مکمل کرلیے جس کے بعد وہ پاکستان کے لیے یہ اعزاز حاصل کرنے والے ساتویں بیٹسمین بن گئے، انھوں نے یہ اعزاز ویسٹ انڈیز سے سیریز کے پہلے ٹیسٹ میں حاصل کیا۔

واضح رہے کہ سب سے زیادہ رنز بنانے والے پاکستانی بیٹسمین یونس خان ہیں، وہ 116میچز میں10035رنز اسکورکر چکے، جاوید میانداد 8832، انضمام الحق8829، محمد یوسف7530، سلیم ملک5768 اور ظہیر عباس 5062 رنز بنا چکے۔

یاد رہے کہ اسی میچ میں مصباح الحق کے ہم وطن یونس خان نے دس ہزار ٹیسٹ رنز کا سنگ میل عبور کیا تھا۔

آئی پی ایل: ممبئی کوپونے کے ہاتھوں3 رن سے شکست

ممبئی انڈینز 161رنز کے ہدف کے تعاقب میں 8 وکٹوں پر 157 رنز اسکور کرسکی، ٹیم کی جانب سے کپتان روہت شرما 58رنز کے ساتھ نمایاں رہے،جبکہ پونے کے بولرز کی جانب سے جیادوو اوناڈکٹ اور بین اسٹوکس نے 2،2 کھلاڑی آئوٹ کیے۔

رائزنگ پونے سپر جائنٹس کے بین اسٹوکس مین آف دی میچ کے ایوارڈ سے نوازا گیا ۔اس سے پہلے ممبئی انڈینز نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا تھا۔

ٹورنامنٹ کا آج 29واں میچ رائل چیلنجرز بنگلور اور سن رائزرز حیدر آباد کے درمیان بنگلور میں ہوگا۔ میچ شام ساڑھے 7 بجے جیو سپر سے براہ راست نشر کیا جائے گا۔

آئی سی سی ٹرافی: پاکستان ٹیم کے 15کھلاڑیوں کی فہرست تیار

انگلینڈ میں یکم جون سے آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی کا میلہ لگ رہا ہے، ون ڈے کرکٹ کی 8 بہترین ٹیموں کے اس ٹورنامنٹ کو منی ورلڈ کپ بھی کہا جاتا ہے، ٹورنامنٹ کے لئے میزبان انگلینڈ ورلڈ چیمپئن، آسڑیلیا ، جنوبی افریقا ، نیوزی لینڈ ، سری لنکا اور بنگلہ دیش نے اپنے پندرہ کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان کر دیا ہے۔

ادھر قومی سلیکشن کمیٹی نے کوچ مکی آرتھر اور کپتان سرفراز احمد کے ساتھ مشاورت مکمل کر لی ہے اور 15کھلاڑیوں کے ناموں کی فہرست پی سی بی نے آئی سی سی کو بھیج بھی دی ہے، البتہ ابھی دیگر ملکوں کی طرح اسکواڈ کا حتمی اعلان نہیں ہوا۔

پاکستان کی آئی سی سی کو بھیجی گئی ٹیم میں عمر اکمل کی واپسی ہوئی ہے،جنہیں سلیکشن کمیٹی نے دورہ ویسٹ انڈیز کے لئے منتخب نہیں کیا تھا،البتہ ان کے بھائی کامران اکمل ٹیم میں جگہ برقرار نہ رکھ سکے۔

سابق کپتان اظہر علی کو بھی اسکواڈ میں شامل کیا گیا ہے، ویسٹ انڈیز میں ون ڈے سیریز دو ایک سے جیتنے والی پاکستان ٹیم سے کامران اکمل ، آصف ذاکر اور محمد اصغر کو ڈراپ کر دیا گیا ہے۔

پاکستان کے 15ممکنہ کھلاڑیوں میں سرفراز احمد (کپتان)، اظہر علی، احمد شہزاد، بابر اعظم، شعیب ملک، محمد حفیظ، عمر اکمل، شاداب خان، عماد وسیم، فخر زمان، فہیم اشرف، محمد عامر، حسن علی، وہاب ریاض اور جنید خان شامل ہیں۔

ٹینس کوئن ماریا شراپووا ایک بار پھر ٹینس کورٹ میں

پندرہ ماہ کی لگی پابندی کے بعد کورٹ میں دوبارہ قدم رکھنے والی روسی حسینہ اپنے کریئر کے سب سے مشکل چیلنج کا سامنا کرنے کو تیارہیں۔

29 سال کی ماریا شیراپووا نے جرمنی میں کل سےشروع ہونے والے ٹورنامنٹ میں شرکت کے لئے کمر کس لی جس کے لیے انہیں وائلڈ کارڈ دیا گیا ہے۔

ماریا کی ٹینس کورٹ میں واپسی پرکچھ لوگ ناراض ہیں لیکن ان کے مداح بے حد خوش ہیں۔

مارچ 2016 میں ممنوعہ دوا کے استعمال کا اعتراف کرنے کے بعد ماریا پردو سال کی پابندی لگی تھی لیکن اپیل کے بعد ان کی پابندی کا دورانیہ 15 ماہ کر دیا گیا تھا۔

بھارت کے تاخیری حربے، پاکستان ایشین اسکواش چیمپئن شپ میں شرکت سے محروم

لاہور: بھارت کے تاخیری حربوں کے باعث پاکستان ایشین اسکواش چیمپئن شپ میں شرکت سے محروم ہوگیا۔

پاکستان نے ایشین اسکواش چیمپئن شپ میں شرکت کیلئے بھارت کو ویزوں کے حصول کیلیے 17 مارچ کو درخواست دی تھی، 28 اپریل سے چنئی میں شیڈول ایونٹ کیلیے ٹیم کی روانگی 24 اپریل کو شیڈول کی گئی تھی۔

ویزوں کے اجراء میں غیرمعمولی تاخیر کے بعد بار بار رابطے بھی کیے گئے لیکن بھارتی سفارتخانے کی طرف سے کوئی مثبت پیش رفت سامنے نہ آ سکی، پاسپورٹ واپس کرنے کے بعد دوبارہ طلب کیے گئے تو پاکستان اسکواش فیڈریشن نے یہ کہتے ہوئے انکار کر دیا کہ ٹیم کی روانگی کو نئے سرے سے شیڈول کرنا ممکن نہیں، لہذا پاکستان اسکواش فیڈریشن نے مقابلوں کا حصہ بننے سے انکار کر دیا۔

 

یونس کے10ہزار رنز تاریخی لمحہ ہے، رمیز راجا

کرکٹ کے راجا، رمیز راجا نے یونس خان کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ یونس خان کا دس ہزار رنز مکمل ہونا پاکستان کرکٹ کا تاریخی لمحہ ہے۔ ایسے کارنامے روز روز نہیں ہوتے۔ یونس خان کرکٹ کے بہترین رول ماڈل ہیں۔

پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق فاسٹ بولر شعیب اختر کا کہنا ہے کہ یونس خان کرکٹ کی خدمت کیلئے بنے ہیں، پی سی بی مستقبل میں یونس خان کی صلاحیتوں سے مستفید ہو۔

سکندر بخت کہتے ہیں یونس خان جیسا کرکٹر اس اعزاز کا حق دار ہے۔انہوں نے پاکستان کا نام روشن کردیا۔

ٹیسٹ کرکٹر فواد عالم نے یونس خان کو دس ہزار رنز کے کلب میں شامل ہونے پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ انہیں یونس خان پر فخر ہے۔ یونس نے ہمیشہ ہی نوجوان کرکٹرز کی مدد کی ہے ۔

وزیراعظم نوازشریف کی یونس خان کو مبارکباد

اسلام آباد: وزیراعظم نوازشریف نے مایہ ناز بلے باز یونس خان کو 10 ہزار رنز مکمل کرنے پر مبارکباد دی ہے۔

قومی ٹیسٹ ٹیم کے مایہ ناز بلے باز یونس خان کو وزیراعظم نوازشریف نے ٹیسٹ کرکٹ میں 10 ہزار رنز بنانے پر مبارکباد پیش کی ہے نوازشریف کا کہنا تھا کہ یونس خان نے یہ سنگ میل عبور کرکے ملک کا نام روشن کیا ہے اور قوم کو ان کے اس اعزار پر فخر ہے۔

واضح رہے کہ قومی ٹیم کے مایہ ناز بلے باز یونس خان  ویسٹ انڈیز کے خلاف اپنے  116 ویں ٹیسٹ میچ کی پہلی اننگز میں 10 ہزار رنز بنانے والے دنیا کے 13 ویں اور پاکستان کے پہلے کھلاڑی بن گئے ہیں۔ اور انہیں یہ اعزاز حاصل کرنے پر انٹرنیشنل کرکٹ کونسل اور دنیائے کرکٹ کے مایہ ناز سابق کھلاڑیوں نے مبارکباد پیش کی جب کہ پاکستان کرکٹ بورڈ اور پاکستان ٹیم کے سابق ٹیسٹ کرکٹرز میں عمران خان،  انضمام الحق، مشتاق احمد، محمدحفیظ، یاسر حمید، محمدعرفان، رمیزراجہ، شاہد آفریدی، شعیب اختر نے یونس خان کو 10ہزار رنز کا سنگ میل عبور کرنے پر مبارکباد پیش کی اور نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔

یونس خان ٹیسٹ کرکٹ میں 10 ہزار رنز بنانے والے پہلے پاکستانی کرکٹر بن گئے

جمیکا: پاکستان کے مایہ ناز بلے باز یونس خان ٹیسٹ کرکٹ میں 10 ہزار رنز بنانے والے پہلے پاکستانی کھلاڑی بن گئے۔

ویسٹ انڈیز کے خلاف جمیکا ٹیسٹ کے دوران یونس خان نے 10 ہزار رنز کا سنگ میل عبور کیا۔ میچ سے قبل یونس خان کو اعزاز حاصل کرنے کے لئے 23 رنز درکار تھے جنہوں نے محتاط انداز سے کھیلتے ہوئے نہ صرف ٹیسٹ کیرئیر میں 10 ہزار رنز مکمل کئے بلکہ پاکستان کے پہلے کرکٹر بھی بن گئے۔

یونس خان نے 116 ٹیسٹ میچز میں 34 سنچریوں اور 33 نصف سنچریوں کی بدولت 52.39 کی اوسط سے 100 ہزار رنز کا ہندسہ عبور کیا۔ یونس خان ٹیسٹ کرکٹ میں 99 وکٹیں بھی حاصل کرچکا ہیں۔

یونس خان کے ٹیسٹ کرکٹ میں 10 ہزار رنز مکمل ہونے کے بعد کرکٹ کے حلقوں کی جانب سے انہیں مبارکباد کے پیغامات دیئے جارہے ہیں۔ آئی سی سی نے بھی ٹوئٹ کے ذریعے یونس خان کو 10 ہزار رنز کا سنگین میل عبور کرنے پر مبارکباد دی ہے۔

View image on Twitter

Congratulations to Younis Khan! 👏 He becomes the 13th player and the first from Pakistan to reach the milestone of 10,000 Test runs!

Google Analytics Alternative