بین الاقوامی

کم جونگ ان دو روزہ دورے پر چین پہنچ گئے

بیجنگ :رواں سال مارچ کے بعد سے کم جونگ ان کا چین کا یہ تیسرا دورہ ہے جس سے دونوں ملکوں کے درمیان قریبی تعلقات کا اظہار ہوتا ہے ، شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ ان دو روزہ سرکاری دورے پر بیجنگ پہنچے ہیں جہاں وہ چین کی قیادت کے ساتھ ملاقاتیں کریں گے۔

کم یہ دورہ امریکہ کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے اپنی تاریخی ملاقات کے ایک ہفتے بعد کر رہے ہیں اور امکان ہے کہ وہ اس دورے میں چینی قیادت کو امریکی صدر کے ساتھ ہونے والے اتفاقِ رائے پر اعتماد میں لیں گے۔

چین کے سرکاری ٹی وی نے خبر دی کہ کم جونگ ان منگل کی صبح بیجنگ پہنچے ہیں جہاں وہ بدھ تک قیام کریں گے ، بیجنگ میں واقع دیایوتائی اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس کے باہر سکیورٹی انتہائی سخت ہے اور پولیس اور دیگر سکیورٹی اداروں کی درجنوں گاڑیاں اور سیکڑوں اہلکار تعینات ہیں۔

یہ وہی گیسٹ ہاؤس ہے جہاں کم جونگ ان نے دو ماہ قبل ہونے والے اپنے گزشتہ دورے کے دوران قیام کیا تھا ، رواں سال مارچ کے بعد سےکم جونگ ان کا چین کا یہ تیسرا دورہ ہے جس سے دونوں ملکوں کے درمیان قریبی تعلقات کا اظہار ہوتا ہے۔

اطلاعات کے مطابق کم جونگ ان منگل کی دوپہر ‘گریٹ ہال’ جائیں گے جہاں ان کی صدر ژی جن پنگ سے ملاقات ہوگی ، جاپان کے ایک روزنامے نے خبر دی ہے کہ اپنے دورے کے دوران کم جونگ ان شمالی کوریا پر عائد عالمی اقتصادی پابندیوں میں نرمی کے لیے بھی چین کی قیادت سے مدد مانگیں گے۔

گزشتہ ہفتے امریکہ اور شمالی کوریا کے سربراہان کی تاریخی ملاقات اور اس میں جزیرہ نما کوریا کو جوہری ہتھیاروں سے پاک کرنے پر اتفاق کے بعد چین نے عندیہ دیا تھا کہ اقوامِ متحدہ کی سلامتی کونسل شمالی کوریا پر عائد اقتصادی پابندیاں نرم کرسکتی ہے۔

گو کہ چین کی قیادت سنگاپور میں ہونے والی سربراہ ملاقات میں شریک نہیں تھی لیکن شمالی کوریا کے قریب ترین بین الاقوامی اتحادی ہونے کے ناتے عام تاثر یہ ہے کہ واشنگٹن اور پیانگ یانگ کے درمیان حالیہ رابطوں میں بیجنگ نے پسِ پردہ مرکزی کردار ادا کیا ہے۔

انتظار کی گاڑیاں ختم ، سعودی خواتین 24 جون سے ڈرائیونگ سیٹ سنبھالیں گی

ریاض : جگہ جگہ ڈرائیونگ سکول کھل گئے، خواتین کی بڑی تعداد ڈرائیونگ سیکھنے پہنچ گئی۔ ڈرائیونگ لائسنس مل گئے، اب خواتین کے اسٹیرنگ سنبھالنے میں چند دن باقی ہیں۔

سعودی عرب میں خواتین کی ڈرائیونگ پر پابندی 24 جون سے اٹھا لی جائے گی۔ سعودی عرب کی سب سے بڑی کمپنی Aramco Saudi نے اپنی 3 ہزار خواتین ورکروں کو ڈرائیونگ سکھانے کے لیے ڈرائیونگ اکیڈمی کھول لی جہاں صنف نازک کو گاڑی چلانے سے لے کر مرمت کرنے تک سارے رموز سکھائے جائیں گے۔

ملک بھر میں جگہ جگہ ڈرائیونگ اسکول کھل گئے ہیں اور عام سعودی خواتین بھی ڈرائیونگ سیکھنے کے لیے بڑی تعداد میں ان ٹریننگ سنٹرز کا رخ کر رہی ہیں۔

ٹرمپ اور کم جونگ ان کے درمیان تاریخی ملاقات کا اعلامیہ جاری

سنگاپور سٹی: سنگاپور میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ اُن کے درمیان ہونے والی پہلی اور تاریخی ملاقات کا مشترکہ اعلامیہ جاری کردیا گیا ہے۔

بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق امریکی صدر اور شمالی کوریا کے سربراہان کے درمیان سنگاپور کے خوبصورت جزیرے سینٹاسو کے پُر تعیش ہوٹل میں 48 منٹ کی بالمشافہ تاریخی ملاقات کا مشترکہ اعلامیہ جاری کردیا گیا ہے۔

اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور ڈیموکریٹک پیپلز ری پبلک آف کوریا کے چیئرمین کم جونگ اُن کے درمیان 12 جون 2018 کو سنگاپور میں پہلی اور تاریخی ملاقات ہوئی۔ دونوں حریف رہنماؤں کے درمیان ایک نئے ، مضبوط اور مربوط تعلقات کے لیے جامع، مخلصانہ اور تفصیلی تبادلہ خیال ہوا تاکہ جزیرہ نما کوریا میں پائیدار اور مستحکم امن کے قیام کی بنیاد رکھی جا سکے۔

declaration

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کم جونگ اُن کو شمالی کوریا کی سالمیت کو درپیش خطرات سے نبرد آزما ہونے کے لیے مکمل تحفظ کی ضمانت دی جس کے جواب میں کم جونگ اُن نے امریکی صدر کو جوہری پروگرام کے مکمل خاتمے کی یقین دہانی کرائی۔ دونوں رہنماؤں نے اس بات پر بھی اتفاق کیا کہ باہمی خوشگوار تعلقات شمالی کوریا اور دنیا کے امن کے لیے نہایت کارگر ثابت ہوں گے۔

ملاقات کے دوران دونوں رہنماؤں نے ان چار نکات پر اتفاق کیا۔
1- اپنے اپنے ملک کی عوام کی امنگوں اور خوشحالی کو مد نظر رکھتے ہوئے امن و استحکام کے لیے امریکا اور شمالی کوریا کے سربراہان نے ایک نئے اور مستحکم تعلق کا عزم کیا ہے۔

2- جزیرہ نما کوریا میں پائیدار و مستحکم امن کے قیام کے لیے امریکا اور شمالی کوریا مشترکہ جدوجہد کریں گے۔

3- شمالی کوریا رواں سال 27 اپریل کو جاری ہونے والے پنمجوم اعلامیے پر عمل در آمد کو یقینی بناتے ہوئے جزیرہ نما کوریا کو جوہری ہتھیاروں سے پاک کرنے کی کارآمد کاوشیں کرے گا۔

4- امریکا اور شمالی کوریا جنگ کے دوران اسیر اور لاپتہ ہونے والوں کی تلاش کی سنجیدہ کوششیں کریں گے اور جن کی شناخت ہوجائے انہیں فوراً ملک واپس بھیجا جائے گا۔

اعلامیہ میں مزید کہا گیا ہے کہ  یہ تاریخی ملاقات دونوں ممالک کے درمیان دہائیوں سے جاری تناؤ اور دشمنی کو ختم کرنے میں مدد گار ثابت ہوگی۔ طے پانے والے امور پر عمل درآمد کی نگرانی کے لیے امریکا کے وزیر خارجہ مائیک پومپیو شمالی کوریا کے متعلقہ اعلیٰ حکام سے مسلسل رابطے میں رہیں گے اور جلد دونوں ممالک کے اہم حکام کی جانب سے اس حوالے سے ہونے والی اجلاس کی تاریخ کا اعلان کیا جائے گا۔

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی پولیس چوکیوں پر حملے میں 2 اہلکار ہلاک، 10 زخمی

سری نگر: مقبوضہ کشمیر کے علاقے پلوامہ میں بھارتی چوکی پر مسلح افراد نے حملہ کر کے 2 اہلکاروں کو ہلاک کردیا جب کہ اسلام آباد ٹاؤن کے علاقے میں ایک اور حملے میں 10 پولیس اہلکار زخمی ہو گئے ہیں۔

کشمیر میڈیا سیل کے مطابق پلوامہ میں قائم پولیس چوکی پر علی الصبح نامعلوم مسلح افراد نے حملہ کردیا جس میں 2 پولیس اہلکار موقع پر ہی ہلاک ہوگئے۔ بھارتی پولیس چوکی پر حملے کے بعد مسلح افراد فرار ہوتے ہوئے بھارتی پولیس کا اسلحہ، رائفلز اور دیگر سامان بھی اپنے ہمراہ لے گئے۔

دوسری جانب مقبوضہ کشمیر کے علاقے اسلام آباد ٹاؤن کے جنگلات میں پولیس چوکی پر ایک اور حملے میں دس پولیس اہلکار زخمی ہو گئے ہیں۔ ایک ہی دن میں دو مسلح حملوں کے بعد بھارتی فوج نے مذکورہ علاقوں کا محاصرہ کر کے سرچ آپریشن کا آغاز کردیا ہے۔ داخلی اور خارجی راستوں سے صحافیوں سمیت علاقہ مکینوں کو بھی گزرنے نہیں دیا جا رہا ہے۔

واضح رہے جنت نظیر وادی میں 1989 سے جاری قابض بھارتی فوج کے کریک ڈاؤن کے دوران 70 ہزار سے زائد کشمیریوں کو شہید کیا جاچکا ہے۔ رواں ماہ 10 جون کو بھی بھارتی فوج نے سرچ آپریشن کی آڑ میں 6 کشمیری نوجوانوں کو ماورائے عدالت قتل کردیا تھا۔

سلامتی کونسل کا طالبان سے افغان حکومت کے جنگ بندی اعلان پر مثبت ردعمل کا مطالبہ

کابل: اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نے طالبان پر زور دیا ہے کہ کابل حکومت کے ساتھ جنگ بندی میں تعاون کیا جائے۔

بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نے افغانستان میں حکومت سے برسرپیکار طالبان جنگجوؤں کو کہا ہے کہ وہ افغان حکومت کی جانب سے ایک ہفتے کی جنگ بندی پر حکومت کے ساتھ مکمل تعاون کریں تاکہ خطے میں پائیدار امن کی بنیاد رکھی جائے۔

سلامتی کونسل نے طالبان کو براہ راست مذاکرات کی پیشکش کو غیر مشروط طور پر قبول کرنے کی بھی تاکید کی ہے۔ سلامتی کونسل کے اراکین نے افغانستان میں پائیدار امن اور استحکام کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے مضبوط افغان حکومت کی ضرورت پر زور دیا۔

بھارت میں ہندو شرپسند تاریخی ’’کھڑکی مسجد‘‘ پر قبضے کیلیے سرگرم

نئی دہلی: بھارت میں ایک اور تاریخی مسجد پرہندو شر پسند قبضہ کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

عالمی ذرائع ابلاغ کے مطابق جنوبی دہلی کے کھڑکی گاؤں میں واقع دورسلاطین کی تاریخی ’’کھڑکی مسجد‘‘ کی حفاظت پر مامور سیکیورٹی گارڈ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ ڈیڑھ سال قبل یہاں آویزاں بورڈ سے لفظ ’’مسجد‘‘ کو ہٹا دیا گیا تھا جس کی اطلاع  حکام کو دینے کے بعد دوبارہ ’’مسجد‘‘ کا لفظ تحریرکیا گیا تاہم دوسرے دن پھراس لفظ کو مٹا دیا گیا۔

گارڈ نے بتایا کہ بعض مقامی لوگوں کاکہنا ہے کہ یہ مسجد نہیں بلکہ مہاراج پرتاپ کا تعمیر کردہ قلعہ ہے۔ اے ایس آئی دہلی زون کے انچارج نے کہا کہ یہ حساس معاملہ ہے۔ لفظ مسجد سے چھیڑ چھاڑ کسی شرپسند کا کام ہے۔

واضح رہے کہ ’’کھڑکی مسجد‘‘ مشہور ساکیت مال کے قریب واقع ہے۔ اسے 14ویں صدی میں سلطان فیروز شاہ تغلق کے وزیر اعظم ملک مقبول نے تعمیر کرایا تھا۔

 

امریکا میں مسلح شخص نے چار بچوں کو قتل کرنے کے بعد خود کشی کرلی

فلوریڈا: فلوریڈا کے شہر اورلینڈو میں مسلح شخص نے چار بچوں کو قتل کرنے کے بعد خود کو بھی گولی مار کر خود کشی کرلی۔

بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق اورلینڈو کی ایک رہائشی عمارت میں گھریلو تنازعے پر ایک مسلح شخص نے رات گئے ایک خاندان کو یرغمال بنالیا۔ پولیس نے گھر کا محاصرہ کرکے اغوا کار کو ہتھیار ڈالنے کا کہا جس پر مسلح شخص نے پولیس پر فائرنگ کر کے ایک اہلکار کو زخمی کردیا۔ اور ساری رات اہل خانہ کو یرغمال رکھنے کے بعد صبح سویرے چار بچوں کو قتل کرکے خود کو بھی گولی مار کر ہلاک کردیا۔

گھر کے اندر سے گولیاں چلنے کی آوازیں آنے کے بعد پولیس گھر میں داخل ہوئی تو چار بچوں کی لاشیں زمین پر پڑی تھیں جن کی عمریں 1 سال، 6 سال، 10 سال اور 11 سال کے لگ بھگ ہیں جب کہ مسلح شخص کی لاش بھی قریبی کمرے میں موجود تھی۔ پولیس نے مذکورہ شخص کا موبائل اور اسلحہ ضبط کر کے تحقیقات کا آغاز کردیا ہے۔

واضح رہے کہ گھر کی مالکن نے مسلح شخص کے چنگل سے نکلنے میں کامیاب ہونے کے بعد پولیس کو اطلاع دی تھی کہ اس کے گھر پر قبضہ ہوگیا ہے۔ قتل ہونے والے چار بچوں میں سے دو بچے انہی خاتون کے ہیں جب کے دیگر دو بچوں کے بارے میں خیال کیا جا رہا ہے کہ وہ قاتل کے بچے تھے۔

افغانستان میں چیک پوسٹ پر طالبان کا حملہ، 15 سیکیورٹی اہلکار ہلاک

کابل: افغان صوبہ قندوز میں چیک پوسٹ پر طالبان کے حملے میں 15 سیکیورٹی اہلکار ہلاک ہوگئے۔

افغان میڈیا کے مطابق صوبہ قندوز میں چیک پوسٹ پر طالبان کے حملے کے نتیجے میں 15 سیکیورٹی اہلکار ہلاک ہوگئے جب کہ طالبان نے سیکیورٹی فورسز سے جھڑپوں کے دوران ملٹری ٹینکوں پر بھی قبضہ کرلیا۔ افغان میڈیا کے مطابق حملے میں ہلاک ہونے والوں میں 10 پولیس اہلکار اور 5 فوجی اہلکار شامل ہیں جب کہ حملے کے حوالے سے مقامی انتظامیہ اور افغان حکومت کی جانب سے ابھی تک کوئی بیان جاری نہیں کیا گیا۔

واضح رہے کہ چند روز قبل افغانستان کے صدر اشرف غنی کی جانب سے سیزفائر کے اعلان کے بعد طالبان نے بھی پہلی بار عید الفطر کے تین دنوں میں افغان فورس کے خلاف جنگ بندی کا اعلان کیا ہے۔

Google Analytics Alternative