بین الاقوامی

مقبوضہ کشمیر کے سابق وزیر اعلیٰ کا پاک بھارت مذاکرات کی بحالی کا مطالبہ

سابق وزیر اعلیٰ مقبوضہ کشمیر فاروق عبد اللہ نے پاک بھارت مذاکرات کی بحالی سمیت مسئلہ کشمیر پر تیسرے فریق کی ثالثی کا مطالبہ کر دیا ہے۔ میڈیا سے گفتگو میں فاروق عبداللہ کا کہنا تھا کہ تعلقات بحالی کی ذمہ داری نریندر مودی کے بجائے منموہن سنگھ اور ملائم سنگھ جیسی شخصیات کو سونپی جائے۔

ادھر فاروق عبد اللہ کے بیان پر بھارت میں شدید رد عمل سامنے آیا ہے۔ بی جے پی کے ترجمان نرسیما راؤ نے کہا کہ فاروق عبداللہ حریت پسندوں اور
پاکستان کی زبان بول رہے ہیں۔ انہوں نے کشمیر پر ثالثی کو پاکستان کے سامنے گھٹنے ٹیکنے کے مترادف قرار دیا جبکہ کانگریس نے بھی کشمیر پر کسی تیسری قوت کی ثالثی کو مسترد کر دیا۔

انڈیا غلط فہمی میں نہ رہے، چینی فوج کو ہلانا پہاڑ ہلانے سے بھی مشکل ہے: چین

چین کی وزارت دفاع کے ترجمان وو قیان نے یہ بیان پیر کے روز دیا۔ انھوں نے کہا کہ ‘باہمی طور پر تسلیم کی گئی سرحد پر انڈیا کا جانب سے چوکی عبور کرنا ۔۔۔ چین کے علاقے کی خلاف ورزی ہے اور بین الاقوامی قوانین کی خلاف ورزی ہے۔’

چینی وزارت دفاع نے مزید کہا کہ ‘انڈیا اس غلط فہمی میں نہ رہے کہ اس کی پوزیشن غالب ہو جائے گی۔ پیپلز لبریشن آرمی کی گذشتہ 90 سال کی تاریخ نے اس بات کو ثابت کیا ہے کہ چین کی خودمختاری اور علاقے کا دفاع کرنے کا عزم پختہ ہے۔’

طیب اردوان قطر اور خلیجی ممالک میں بحران کے حل کیلئے سرگرم

ترک صدر طیب اردوان قطر اور خلیجی ممالک میں تناؤ کم کرنے کے لیے سرگرم ہو گئے۔ بحران کے حل کیلئے انہوں نے خلیجی ممالک کا غیرمعمولی دورہ کیا۔ انہوں نے کویت دورے پر امیر سے ملاقات کی۔ دونوں رہنماؤں میں قطر ایشو پر بات چیت ہوئی۔ اس سے قبل ترک صدر سعودی عرب پہنچے جہاں انہوں نے سعودی فرماں روا شاہ سلمان بن عبدالعزیز سے اہم ملاقات کی، ملاقات میں قطر کے بائیکاٹ کےحوالے سے تبادلہ خیال کیا گیا۔ دوسری طرف یورپی یونین کی خارجہ پالیسی کی چیف فیڈریکا موگرینی بھی کویت پہنچیں۔

چین کی فوجی صلاحیتوں پر بھارت کسی غلط فہمی میں نہ رہے: چینی وزارت دفاع

پہاڑ ہلانا آسان، چینی لبریشن آرمی کو ہلانا مشکل ہے، چینی فوج کی دفاعی صلاحیتوں میں مسلسل مضبوطی اور بہتری آئی ہے: چین نے بھارت کو خبردار کر دیا

بیجنگ:  چینی وزارت دفاع نے بھارت کو خبردار کیا ہے کہ وہ چین کی فوجی صلاحیتوں پر کسی غلط فہمی میں نہ رہے، پہاڑ ہلانا آسان جبکہ چین کی لبریشن آرمی کو ہلانا بہت مشکل ہے۔

تفصیلات کے مطابق بیجنگ میں چینی وزارت خارجہ کے ترجمان نے بریفنگ دیتے ہوئے کہا چینی فوج کی دفاعی صلاحیتوں میں مسلسل مضبوطی اور بہتری آئی ہے، پہاڑ کو ہلانا آسان جبکہ چینی لبریشن آرمی کو ہلانا بہت مشکل ہے، چینی فوج اپنے علاقے کے دفاع کے لیے کوئی دخل اندازی برداشت نہیں کریگی۔

واضح رہے چین اور بھارت میں سکم کی سرحد پر حالات انتہائی کشیدہ ہیں۔

ہندو قوم پرستی بھارت میں خانہ جنگی کا باعث بن سکتی ہے: چینی میڈیا

ہندو قوم پرستی سے شدت پسندی کی فضا بنی تو اسے روکنے کیلئے مودی حکومت کچھ نہیں کرسکے گی: آرٹیکل

نئی دہلی: چینی اخبار گلوبل ٹائمز نے اپنے ایک آرٹیکل میں دعویٰ کیا ہے کہ وزیر اعظم مودی نے الیکشن ہندو قوم پرستی کو بنیاد بنا کر لڑا، اگر ہندو قوم پرستی سے شدت پسندی کی فضا بنی تو اسے روکنے کیلئے مودی حکومت کچھ نہیں کرسکے گی۔

آرٹیکل کے مطابق واضح دیکھا جا سکتا ہے کہ مسلمانوں کے خلاف ہونیوالا تشدد روکنے میں حکومت بے بس نظر آتی ہے، یہ حالات بھارت کو خانہ جنگی کی طرف لے جا سکتے ہیں۔ آرٹیکل کے مطابق بھارت میں چین مخالف جذبات میں اضافہ ہو رہا ہے، اس پر چین کو طویل المدتی حالات کے مطابق موقف اختیار کرنے کی ضرورت ہے۔

چین: مسلمانوں کیلئے موبائل سرویلیئنس ایپ لازمی قرار

مسلمان اپنے موبائل فونز میں “سرویلیئنس ایپ” لازمی ڈاؤن لوڈ کریں، بصورت دیگر ان کیخلاف کارروائی عمل میں لائی جائیگی: چین

بیجنگ:  چینی حکومت نے مسلم اکثریتی صوبے سنکیانگ میں نگرانی کا عمل مزید سخت کر دیا، چین کی حکومت نے مسلم اکثریتی صوبے سنکیانگ میں نگرانی کا عمل مزید سخت کرتے ہوئے مسلمانوں کو اپنے موبائل میں سرویلیئنس ایپ لازمی ڈاؤن لوڈ کرنیکا حکم دیتے ہوئے نوٹیفکیشن جاری کر دیا ہے۔

ایپ ڈاؤن لوڈ نہ کرنے پر سخت کارروائی عمل میں لائی جائیگی۔ چین نے مسلم اکثریتی صوبے سنکیانگ میں مسلمانوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ اپنے موبائل فونز میں “سرویلیئنس ایپ” لازمی ڈاؤن لوڈ کریں، بصورت دیگر ان کیخلاف کارروائی عمل میں لائی جائیگی۔

حج آپریشن کا آغاز، خصوصی پرواز 300 سے زائد عازمین کو لیکر مدینہ منورہ روانہ

عازمین کے لیے سفر کو پر آسائش بنا رہے ہیں،عازمین سعودی عرب میں پاکستان کے سفیر ہیں، وہ بھی نظم وضبط کا مظاہرہ کریں:وفاقی وزیر مذہبی امور

اسلام آباد: سرکاری حج سکیم کے تحت آج سے پروازوں کا آغاز ہوگیا، پہلی حج پرواز300 سے زائد عازمین کو لے کر اسلام آباد سے مدینہ منورہ روانہ ہوگئی، وفاقی وزیر مذہبی امور سردار محمد یوسف نے عازمین حج کو الوداع کیا۔

تفصیلات کے مطابق سرکاری حج سکیم کے تحت پہلی پرواز اسلام آباد کے بے نظیر انٹرنیشنل ائرپورٹ سے 300 سے زائد عازمین جج کو لیکر روانہ ہوئی، ایئر پورٹ پر وفاقی وزیر برائے مذہبی امور سردار یوسف نے عازمین کو رخصت کیا۔ اس موقع پر خطاب میں وفاقی وزیر مذہبی امور سردار یوسف نے کہا کہ عازمین کے لیے سفر کو پر آسائش بنا رہے ہیں۔ عازمین سعودی عرب میں پاکستان کے سفیر ہیں، وہ بھی نظم وضبط کا مظاہرہ کریں۔ انہوں نے عازمین کو ہدایت کی وہ کوئی بھی ممنوع چیز ساتھ نہ لیکرجائیں۔

دوسری جانب آج ملک کے مختلف شہروں سے 8 پروازیں 1954عازمینِ حج کو لے کر سعودی عرب روانہ ہونگی، نجی پروازوں کے ذریعے بھی عازمین سعودی عرب روانہ ہورہے ہیں، کراچی سے نجی ائیرلائن کی پہلی حج پرواز جدہ کیلئے روانہ ہوئی۔

کابل :خودکش دھماکے میں 24 افراد جاں بحق

دھماکہ گلائی دوا خانہ کے قریبی علاقے میں نائب چیف ایگزیکٹو محمد محقق کی رہائش گاہ کے قریب ہوا ، حملہ آور کی شناخت نہیں ہوسکی

کابل  افغانستان کے دارالحکومت کابل میں نائب چیف ایگزیکٹو محمد محقق کی رہائش گاہ کے قریب خودکش کار بم دھماکے میں 20 افراد جاں بحق اور 42 سے زائد زخمی ہوگئے ۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ دھماکہ گلائی دواخانہ کے نزدیک نائب چیف ایگزیکٹو محمد محقق کی رہائش گاہ کے قریب ہوا ۔

افغان وزارت داخلہ کے ترجمان نے دھماکے کی تصدیق کر دی ہے تاہم انہوں نے جاں بحق ہونے والوں کی حتمی تعداد بتانے سے گریز کیا ۔ دھماکے کے بعد سکیورٹی اہلکار جائے وقوعہ پر پہنچ گئے اور انہوں ںے خودکش حملہ آور کے جسمانی اعضا اکٹھے کر کے ٹیسٹ کیلئے لیبارٹری ارسال کر دیئے ۔

وزیر اعظم محمد نواز شریف نے بھی کابل میں ہونے والے دھماکے کی شدید الفاظ میں مذمت کی ہے ، ان کا کہنا ہے کہ دہشتگرد پوری انسانیت کے دشمن ہیں ، افغانستان میں خودکش دھماکے میں ہلاکتوں پر دلی رنج  ہے ،ان کا کہنا تھا کہ ہم سب کو مل کر دہشتگردی کی لعنت کو جڑ سے اکھاڑ پھینکنا ہوگا تاکہ دنیا بھر میں امن و امان قائم رہ سکے ۔

Google Analytics Alternative