بین الاقوامی

مانچسٹر حملے کے زخمیوں کا مسلم معالج متعصبانہ سلوک کا شکار

برطانوی اخبار کے مطابق پاکستانی نژاد ڈاکٹر نوید یاسین کو سفر کے دوران سفید فام وین ڈرائیور نے نسل پرستانہ حملے کا نشانہ بنایا۔

پاکستانی نژاد ڈاکٹر نوید یاسین سے سفید فام وین ڈرائیور نے نفرت انگیز گفتگو کی اور ڈاکٹر نوید کو برطانیہ سے نکل جانے کو کہا۔

ڈاکٹر نوید کے آبا ؤ اجداد 1960ء میں پاکستان سے برطانیہ منتقل ہوئے تھے۔

چنئی :ذبیحہ پر پابندی ،یونیورسٹی طلباءکا احتجاجاً بیف فیسٹیول

طلباء نے کیمپس میں بیٹھ کر بیف کھایا، دو روز قبل کیرالہ میں کانگریس ارکان نے بھی بیف فیسٹیول منایا تھا۔

چنئی کی یونیورسٹی کے کیمپس میں 50 طالب علموں نے رات گئے لان میں بیٹھ کر بیف کھایا اور حکومت کے جانوروں کے ذبیحہ پر پابندی کے فیصلے کے خلاف کھل کر احتجاج کیا۔

اس سے قبل کانگریس اور بائیں بازو کی جماعت کےارکان نے کیرالہ میں بیف فیسٹیول مناتے ہوئے گائے ذبح کر کے گوشت کھایاتھا، جس پر کیرالہ میں کانگریس کے ارکان کے خلاف مقدمات درج کر لئے گئے ہیں۔

فلسطین میں دورانِ رمضان طلاقوں پر پابندی عائد

فلسطین میں اسلامی عدالتوں کے سربراہ کا کہنا ہے کہ یہ فیصلہ اس خوف کو مدنظر رکھتے ہوئے جاری کیا گیا ہے کہ غصے میں ادا کئے گئے الفاظ پر بعد میں لوگوں کو پچھتانا نہ پڑے۔

جج کے مطابق روزے میں کھانے، پینے اور سگریٹ کے استعمال پر پابندی لوگوں کے مزاج برہم کرنے اور بدزبانی کا باعث بنتی ہے اور وہ جلد بازی میں بنا سوچے سمجھے فیصلہ کرلیتے ہیں۔

فلسطین میں شادی کرنے یا اسے ختم کرنے کا واحد اختیار اسلامی عدالتوں کو حاصل ہے۔

سبزار بھٹ کی شہادت پر آج بھی مقبوضہ کشمیرمیں مکمل ہڑتال

قابض انتظامیہ نے وادی میں کرفیو نافذ کررکھا ہے، کل سبزار احمد کو خراج تحسین پیش کرنے کیلئے ترال تک مارچ کیا جائے گا۔

بھارتی قابض انتظامیہ نے سری نگر سمیت کئی علاقوں میں کرفیو نافذ کررکھا ہے، جگہ جگہ خاردار باڑیں لگا کر سڑکیں بند کی گئی ہیں۔

وادی میں بھارتی فورسز کی اضافی نفری بھی تعینات کی گئی ہے۔

حریت رہنماؤں کی اپیل پر کی جانے والے ہڑتال کے باعث کاروباری مراکز اور تعلیمی ادارے بند ہیں۔

کٹھ پتلی انتظامیہ نے وادی میں ہفتے کے روز سے انٹر نیٹ سروس اور موبائل فون سروس بھی معطل کر رکھی ہے۔

ننگر ہار میں امریکی ڈرون حملہ، داعش کا مقامی رہنما ہلاک

افغان حکام کے مطابق ننگر ہار میں داعش کے خلاف امریکی فورسز نے فضائی کارروائی گزشتہ دو پہر کی ، ڈرون حملے میں مقامی افراد اور سیکیورٹی اہلکار محفوظ رہے ۔

صوبے ہرات میں افغان فورسز کی گئی کارروائی میں طالبان کا مقامی گورنر دو ساتھیوں سے سمیت ماراگیا۔24 گھنٹوں کے دوران ننگر ہار، لوگر، تخار اور پکتیکا میں ہونے والی کارروائی میں 24 عسکریت پسند ہلاک کئے گئے۔

 

امریکا میں مسلم خواتین کیساتھ بدسلوکی سے روکنے پر 2 افراد قتل

پورٹ لینڈ: امریکی ریاست اوریگون میں اسلام مخالف بیان اور مسلمان خواتین کو برا بھلا کہنے سے روکنے والے دو افراد کو چھریوں کے وار کر کے قتل اور ایک کو زخمی کر دیا گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق امریکی ریاست اوریگون کے شہر پورٹ لینڈ کی ایکسپریس ٹرین سے دو خواتین ٹرین میں سوار ہوئیں جن میں سے ایک نے حجاب پہنا ہوا تھا، باحجاب خواتین کو دیکھ کر ایک شخص اٹھا اور اس نے جارحانہ انداز میں اسلام کے خلاف ہرزہ سرائی شروع کردی، دونوں خواتین کو ہراساں کرنے کی کوشش کی اور انہیں ٹرین سے اترنے کو کہا، جس پر ٹرین میں ہی موجود 3 افراد نے مداخلت کر کے اس انتہا پسند شخص کو روکنا چاہا تو اس نے خنجر نکال کر پے درپے وار کر کے تینوں افراد کو زخمی کر دیا۔

چھریوں کے وار سے زخمی ایک شخص تو ٹرین میں ہی جاں بحق ہو گیا جب کہ باقی دونوں کو طبی امداد کے لئے فوری طور پر اسپتال منتقل کیا گیا جہاں مزید ایک شخص زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسا تاہم تیسرے کی حالت خطرے سے باہر ہے۔

حملہ آور چھریوں کے وار کرنے کے بعد موقع سے فرار ہو گیا جسے پولیس نے بعد ازاں گرفتار کر لیا، پورٹ لینڈ پولیس نے قاتل کے بیان کو منافرت پر مبنی قرار دیا ہے تاہم فوری طور پر اس کی شناخت ظاہر نہیں کی۔

افغانستان: خوست خودکش حملے میں 18 افراد ہلاک

افغانستان صوبے خوست میں افغان فورسز کے ہیڈکوارٹر پر خودکش حملے میں 18 افراد ہلاک،6زخمی ہوگئے۔

افغان وزارت داخلہ کےمطابق خوست میں خودکش کاربم دھماکا، صبح ساڑھے آٹھ بجے کیاگیا۔خودکش حملہ آور نے بس ٹرمینل پر افغان پولیس فورس کی گاڑیوں کو نشانہ بنایا۔

حملے کے زخمیوں میں دو بچے بھی شامل ہیں۔خوست خودکش حملے کی ذمہ داری تاحال کسی گروپ نے قبول نہیں کی ۔

مقبوضہ کشمیر: سبزر احمد بٹ سمیت11 شہید

بھارتی فوجیوں نے ریاستی دہشت گردی کی تازہ کارروائی کے دوران آج ضلع پلوامہ کے علاقے ترال میں سبزار احمد بٹ سمیت تین مجاہد ین کمانڈروں کو شہید کردیا ۔

کشمیر میڈیا سروس کے مطابق بھارتی حکام نے دعویٰ کیا ہے کہ یہ مجاہدین ترال میں سائموہ کے مقام پر ایک جھڑپ کے دوران مارے گئے جبکہ بعض ذرائع کا کہنا ہے کہ ان مجاہدین کو دوران حراست شہید کیا گیا۔

بھارتی فوجیوں نے ضلع بارہ مولہ کے علاقے رامپور اور اوڑی میں بھی پر تشدد کارروائیوں کے دوران8کشمیری نوجوان شہید کر دیئے۔ سائموہ میں نوجوان کی شہادت پر زبردست مظاہرے پھوٹ پڑے۔

بھارتی فوجیوں اور پولیس اہلکاروں نے مظاہرین کو منتشر کرنے کے لیے طاقت کا وحشیانہ استعمال کیا جس کے نتیجے میں مظاہرین اور قابض اہلکاروں کے درمیان جھڑپیں شروع ہوگئیں ۔

جھڑپوں کے دوران متعدد شہریوں کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔ سائموہ میں شہری کے گھر کو بھی نذر آتش کر دیا۔ فوجیوں نے گھروں میں گھس کر کھڑکیوں کے شیشے توڑ دیئے جبکہ مساجد کی بھی بے حرمتی کی ۔

Google Analytics Alternative