بین الاقوامی

چیچنیا میں داعش کے حملے میں 6 روسی فوجی ہلاک

گروزنی: چیچنیا میں داعش نے روسی فوجی بیس پر حملہ کردیا جس کے نتیجے میں 6 فوجی ہلاک جب کہ جوابی کارروائی میں  6 حملہ آور بھی مارے گئے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق چیچنیا کے شمال مغربی شہر گروزنی کے علاقے نورسکایا میں 6 حملہ آوروں نے روسی نیشنل گارڈز کے فوجی بیس پر حملہ کردیا جس کے نتیجے میں 6 فوجی ہلاک ہوگئے جب کہ جوابی کارروائی میں  6  حملہ آور بھی مارے گئے۔ روسی نیشنل گارڈ کا حملے سے متعلق بیان میں کہنا تھا کہ حملہ آوروں نے مقامی وقت کے مطابق رات ڈھائی بجے کارروائی کی اور دھند کا فائدہ اٹھاتے ہوئے بیس تک پہنچے جہاں دوطرفہ فائرنگ کا شدید تبادلہ ہوا۔

واضح رہے کہ روسی نیشنل گارڈ نے گزشتہ سال چیچنیا کے سرحدی علاقے میں فوجی بیس قائم کیا تھا  جہاں  سرحدی تخریب کاریوں کو روکنے کے لئے فوجی دستے  تعینات کیے گئے تھے

ٹرمپ انتظامیہ کا اوباما دور میں مسترد کردہ پائپ لائن منصوبہ دوبارہ شروع کرنے کا اعلان

واشنگٹن: ٹرمپ انتظامیہ نے تیل کی ترسیل کے لئے اوباما انتظامیہ کی طرف سے مسترد کئے گئے پائپ لائن منصوبے کو دوبارہ شروع کرنےکا اعلان کر دیا۔

امریکا کے سرکاری نشریاتی ادارے کے مطابق امریکی محکمہ خارجہ نے ’کی اسٹون ایکسٹرالارج پائپ لائن پراجیکٹ‘ کی تعمیر کے لیے ٹرانس کینیڈا کو اجازت نامہ جاری کرنے کااعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایسا کرنا بہترین قومی مفاد اور اوباما انتظامیہ کی سوچ کے برعکس ہے جو اس منصوبے کے خلاف تھی۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اس منصوبے کو ایک قابل تحسین عمل قرار دیتے ہوئے کہا کہ پائپ لائن کا منصوبہ تیل کی نقل و حمل کے دیگر طریقہ کار سے زیادہ محفوظ ہے۔ ڈونلڈ ٹرمپ نے منصوبے کی تکمیل کو ’’طویل تاخیر‘‘ شدہ معاملہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ کسی دوسرے صدر میں اس اجازت نامے پر دستخط کرنے کی ہمت نہ تھی۔

دوسری جانب کینیڈین کمپنی ’ٹرانس کینیڈا‘ کے سربراہ رُس گرلنگ نے بھی اجازت نامے کو ایک سنگِ میل قرار دیتے ہوئے کہا کہ اس منصوبےکا طویل مدت سے انتظار ہو رہا تھا۔

واضح رہے سابق امریکی صدر براک اوباما نے 2 سال قبل ’کی اسٹون ایکسٹرا لارج پائپ لائن پراجیکٹ‘ کو مسترد کر دیا تھا، اس منصوبے سے پائپ لائن سے کینیڈا کے خام تیل کو  امریکی ساحل کے خلیجی علاقے میں نصب رفائنریز تک لایا جائے گا۔

لندن حملہ: بھارتی آرٹسٹ کا مرنے والوں کو خراج تحسین

برطانوی دارالحکومت لندن میں پارلیمان کی عمارت کے قریب دہشت گرد حملے کے واقعے کے بعد جہاں دنیا بھر میں دعائیہ تقریبات کا سلسلہ جاری ہے۔ وہیں ایک بھارتی آرٹسٹ نے بھی حملے میں مرنے والے افراد کی یاد میں ریت کا دلکش شاہکار تخلیق کرڈالا ہے۔

اس ریت کے مجسمے کو ساحل کے کنارے بنایا گیا ہے جس پرمرنے والوں کے لواحقین سے اظہار یکجہتی کے لئے’ ‘وی کنڈیم لندن اٹیک‘ ‘جیسے لفظ لکھے گئے ہیں۔

متحدہ عرب امارات میں بارش کا سلسلہ جاری

دبئی میں گزشتہ روز سے جاری بارش سےمتعددعلاقوں میں پانی جمع ہو گیا، خراب موسم کے باعث فلائٹ شیڈول بھی متاثر ہوا ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق کویت،عمان،قطرمیں 10سے50 ملی میٹربارش کا امکان ہے، متحدہ عرب امارات کے مختلف علاقوں میں بارشوں کا یہ سلسلہ پیر تک جاری رہے گا ۔

امریکی صدر کے دعوؤں اور بیانات میں تضاد

ڈونلڈ ٹرمپ کے بیانات کے تضاد کو ثابت کرنے کے لیےامریکی میڈیا نے کلپس کے ڈھیر لگا دیے ہیں۔

حال ہی میں انہوں نے کہا ہے کہ میں نے یہ کبھی نہیں کہا کہ اوباما کیئر قانون کو منسوخ اور تبدیل کیا جائے، آپ سب نے میری تقریریں سنی ہیں، میں نے یہ کبھی نہیں کہا کہ اوباما کیئر قانون کو 64 دن میں منسوخ اور تبدیل کیا جائے۔

جبکہ مختلف کلپس میں ڈونلڈ ٹرمپ کا الیکشن سے قبل کہنا تھا کہ ہم فوری طور پر اوباما کئیر قانون کو منسوخ یا تبدیل کر دیں گے، ہمیں یہ کرنا ہوگا اور ہم یہ جلد از جلد کریں گے۔

انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ اپنی صدارت کے پہلے دن میں کانگریس کو احکامات جاری کروں گا، اس تباہ کن قانون کی فوری طور پر چھٹی کرنے کے لیے بل میری ٹیبل پرلا کر رکھ دیں، یہ انتہائی آسان کام ہو گا۔

یوکرین کے اسلحہ ڈپو میں دھماکوں سے پورا علاقہ لرز اٹھا

کیف: یوکرین کے علاقے خرکیف میں اسلحہ ڈپو میں دھماکوں سے علاقہ لرز اٹھا تاہم کوئی جانی نقصان نہیں ہوا۔

برطانوی میڈیا کے مطابق یوکرین کے علاقے خرکیف کے قریب بالکلیا اڈے میں اسلحے کا بڑا ذخیرہ موجود تھا کہ اچانک ڈپو میں روز دار دھماکے ہونا شروع ہو گئے جس سے پورا علاقہ لرز اٹھا۔ اسلحہ ڈپو سے تقریباً 100 کلو میٹر کے فاصلے پر یوکرین کی افواج کی روسی نواز علیحدگی پسندوں سے لڑائی جاری ہے اور اسلحہ ڈپو سے ہتھیار جنگ زرہ علاقوں میں  سرکاری افواج کے یونٹس کو  پہنچائے جاتے تھے۔

ڈپو میں میزائلوں اور توپ خانے سمیت ہزاروں ٹن گولہ بارود موجود تھا جس کے باعث 20 ہزار کے قریب افراد کو محفوظ مقامات پر منتقل کر دیا گیا تاہم کسی جانی و مالی نقصان کی اطلاعات موصول نہیں ہوئیں۔ دوسری جانب حکام کا کہنا ہے کہ اسلحہ ڈپو میں ہونے والا دھماکے تخریب کاری کا نتیجہ بھی ہو سکتے ہیں اس لئے معاملے کی ہر پہلو سے تحقیقات کر رہے ہیں۔

لندن: پارلیمنٹ کے قریب حملے کےبعد عوامی اتحاد کا مظاہرہ

شہریوں نے حملے میں مرنے والوں کو خراج عقیدت پیش کیا ،اس موقع پر لندن کے میئر صادق خان نے کہا کہ معاشرے کوتقسیم کرنےوالے افرادکوبرداشت نہیں کیاجائےگا۔

برطانوی میڈیا کے مطابق خالد مسعود برطانوی پارلیمنٹ کی جانب بڑھا تو اس کا ہدف وزیراعظم اور اراکین اسمبلی تھے۔

امریکا میں یوم پاکستان کی تقریب میں اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل کی بھی شرکت

نیویارک / واشنگٹن: دنیا بھر کی طرح امریکا میں بھی پاکستانیوں نے یوم پاکستان ملی جوش و جذبے کے ساتھ منایا اور اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتونیو گوتریس کی شرکت نے یوم پاکستان کی تقریب کو چار چاند لگا دیئے۔

نیویارک میں یوم پاکستان کےحوالے سے تقریب میں اقوام متحدہ کےسیکرٹری جنرل انتونیوگوتریس نے بھی شرکت کی جہاں اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقبل مندوب ملیحہ لودھی نے ان کا خیرمقدم کیا۔ تقریب کا باقاعدہ آغاز تلاوت قرآن پاک سے ہوا جس کے بعد ملیحہ لودھی نے صدر ممنون حسین جب کہ نیویارک میں تعینات پاکستانی قونصلر راجہ علی اعجاز نے وزیراعطم نواز شریف کا پیغام پڑھ کر سنایا۔

تقریب کے دوران ملیحہ لودھی نے قیام پاکستان کے لئے قربانیاں دینے پر قائد اعظم محمد علی اور بر صغیر پاک و ہند کے مسلمانوں کو خراج تحسین پیش کیا، انہوں نے کہا کہ اپنے قیام سے آج تک پاکستان نے بہت ترقی کی ہے لیکن اب بھی بہت سے چیلنجز حل طلب ہیں۔ اس موقع پر انتونیو گوتریس کا کہنا تھا کہ پاکستان ایک خوبصورت ملک ہے، یوم پاکستان کی تقریب میں شرکت سےخوشی ہوئی، پاکستان مہاجرین کی میزبانی میں سب سے آگے رہا۔

 

واشنگٹن میں بھی پاکستانی سفارت خانے میں پرچم کشائی کی تقریب منعقد ہوئی۔ اس موقع پر پاکستانی سفیر  اعزاز چودھری کا کہنا تھا کہ یوم پاکستان جمہوری روایات برقرار رکھنےکی یاد دلات اہے، اتحاد سے برصغیر کے مسلمانوں کا علیحدہ وطن کا خواب پورا ہوا۔ ان کا کہنا تھا کہ پاکستان ایک پرامن ملک ہے، پاکستانی قیادت اور عوام دہشتگردی کے مکمل خاتمے کے لیے پرعزم اور دہشت گردی کے خلاف جنگ کامیابی سے جاری ہے۔ ملک امن و استحکام کی جانب گامزن ہے۔

Skip to toolbar
Google Analytics Alternative