بین الاقوامی

کابل میں ووٹر رجسٹریشن سینٹر پر خودکش حملہ، 57 افراد ہلاک

کابل: افغان دارالحکومت کابل میں ووٹر رجسٹریشن سینٹر پر خودکش حملے کے نتیجے میں 57 افراد ہلاک اور 119 سے زائد زخمی ہوگئے۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کے مطابق افغان شہری کابل میں واقع ووٹر اور شناختی کارڈ سینٹر کے باہر اپنی باری کا انتظار کر رہے تھے کہ خودکش بمبار نے خود کو شہریوں کے قریب جا کر دھماکے سے اڑا دیا۔

کابل پولیس چیف جنرل داؤد امین کے مطابق خودکش حملہ آور کا ہدف عام شہری تھے جس نے شناخی کارڈ حاصل کرنے والے شہریوں کے قریب جا کر خود کو دھماکے سے اڑایا۔

افغان چیف ایگزیکٹو عبداللہ عبداللہ نے خودکش حملے کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ وہ متاثرہ افراد کے ساتھ ہیں، منصفانہ اور شفاف انتخابات کے لئے ہماری کوششیں جاری رہیں گی اور دہشت گرد اپنی مرضی عوام پر مسلط نہیں کرسکیں گے۔

پاکستان کی مذمت

ادھر پاکستان نے کابل اور بغلان میں ہونے والے خودکش دھماکوں کی شدید الفاظ میں مذمت کی ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ محمد فیصل نے کہا کہ پاکستان جاں بحق اور زخمی ہونے والے افراد کے اہل خانہ سے ہمدردی کا اظہار کرتا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان ہر قسم کی دہشت گردی کی مذمت کرتا ہے، دھماکوں میں زخمی ہونے والوں کی صحت یابی کیلئے دعا گو ہیں۔

سعودی عرب، ٹریفک حادثے میں 4 برطانوی معتمرین جاں بحق

مکہ المکرمہ: سعودی عرب میں ایک ٹریفک حادثے کے باعث 4 برطانوی معتمرین جاں بحق اور 12 زخمی ہوگئے۔

برطانوی میڈیا رپورٹس کے مطابق عمرہ کی ادائیگی کے لیے سعودی عرب میں موجود برطانوی مسلمان باشندوں کی بس کو حادثہ پیش آیا ہے جس میں مدینہ سے مکہ جاتے ہوئے معتمرین کی بس آئل ٹینکر سے جا ٹکرائی۔

حادثہ مغربی مکہ کے قریب الاخلاص ٹاؤن میں پیش آیا جہاں معتمرین سے بھری بس سامنے سے آنے والے آئل ٹینکر سے ٹکرا گئی، ایندھن کی وجہ سے بس آگ کا گولہ بن گئی۔

برطانوی وزارت خارجہ نے اس واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں عمرہ کی ادائیگی کے لیے جانے والے 4 برطانوی شہری ایک حادثے میں جان کی بازی ہار گئے ہیں اس حوالے سے مزید تفصیلات حاصل کی جارہی ہیں۔

ٹریول کمپنی کا کہنا ہے کہ ان کی ایک بس کو مدینہ سے مکہ جاتے ہوئے آئل ٹینکر نے ٹکر ماری ہے جس میں 4 برطانوی شہری جاں بحق اور دیگر 12 زخمی ہوئے ہیں اب ان کی شناخت کا عمل جاری ہے۔

امریکا نے جوہری معاہدہ ختم کیا تو یورینئم افزودگی کیلئے تیار ہیں، جواد ظریف

نیویارک: ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف کا کہنا ہے کہ واشنگٹن کی جانب سے جوہری معاہدہ ختم کیا گیا تو ایران یورینئم کی افزودگی دوبارہ شروع کردے گا۔

نیویارک میں صحافیوں سے بات کرتے ہوئے ایرانی وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ اگر امریکا 2015 کے تاریخی جوہری معاہدے کو ختم کرتا ہے تو ایران بھرپور طریقے سے افزودگی کا عمل دوبارہ شروع کرنے کے لیے تیار ہے۔

انہوں نے کہا کہ امریکا کو کبھی بھی یہ خدشہ نہیں ہونا چاہیے کہ ایران جوہری بم بنا رہا ہے، ایران کوئی جوہری بم نہیں بنا رہا۔

ایرانی وزیر خارجہ نے کہا کہ ٹرمپ انتظامیہ کے پاس جوہری معاہدہ ختم کرنے کا آپشن موجود ہے لیکن اگر ایسا ہوا تو انہیں اس کے نتائج بھگتنا ہوں گے جب کہ ایران اپنی قومی سلامتی کے لیے ہر قسم کے فیصلے اٹھائے گا۔

یاد رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو ایران سے ہونے والے جوہری معاہدے کی 12 مئی کو تجدید کرنا ہے تاہم اس حوالے سے انہوں نے واضح کیا تھا کہ وہ معاہدہ کی تجدید کے لئے دستخط نہیں کریں گے۔

ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف نے کہا کہ گزشتہ 15 ماہ کے دوران امریکا کئی بار معاہدے کی خلاف ورزی کرچکا ہے اور ہم سمجھتے ہیں کہ ایسا ملک ایران سے مزید مطالبات کی پوزیشن میں نہیں ہے۔

سعودی سکیورٹی فورسز نے شاہی محل کے قریب کھلونا ڈرون مارگرایا

سعودی عرب کے اعلیٰ حکام کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی فورسز نے دارالحکومت ریاض میں بلا اجازت پرواز کرنے والے کھلونا ڈرون کو مار گرایا ہے۔

اس حوالے سے سوشل میڈیا پر پوسٹ ہونے والی ویڈیو میں شاہی محل کے قریب گارڈز کی جانب سے فائرنگ کا منظر دیکھا جا سکتا ہے۔

اعلیٰ سعودی حکام اور سرکاری نیوز ایجنسی کے مطابق واقعے کے وقت سعودی فرمانروا سلمان بن عبدالعزیز شاہی محل میں موجود نہیں تھے۔

ریاض پولیس کے ترجمان نے بتایا کہ ضلع خزامہ میں قائم چیک پوسٹ پر فورسز نے ڈرون کو دیکھا اور ‘پہلے سے موصول شدہ حکامات کے مطابق اپنا فرائض کو انجام دیتے ہوئے اسے گرا دیا’۔

اس ضمن میں مزید بتایا گیا کہ واقعے کے دوران کسی شخص کے زخمی ہونے کی کوئی اطلاعات سامنے نہیں آئی۔دوسری جانب سعودی پریس ایجنسی نے ٹوئٹ کیا کہ واقعے کے فوری بعد تحقیقات کا عمل شروع کردیا گیا۔

بعض ٹوئٹ میں واقعے کو بادشاہت کے خلاف بغاوت سے جوڑا گیا۔

لیبیا میں دو مسلح گروپوں کے تصادم میں 14 ہوائی جہاز تباہ

طرابلس: لیبیا میں دو مسلح گروپوں میں ہونے والے تصادم میں 14 ہوائی جہاز تباہ ہوگئے، جن کی مالیت 2 ارب ڈالر بتائی جاتی ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق لیبیا کے دارالحکومت طرابلس میں دو مسلح گروپوں کےمابین ہونے والے تصادم کے دوران ہوائی اڈے پر گولہ باری سے 14 سول ہوائی جہاز تباہ ہوگئے ہیں۔ لیبیا کی سرکاری فضائی کمپنی کی جانب سے جاری ہونے والے بیان میں جہازوں کے تباہ ہونے کی تصدیق کی گئی ہے اور بتایا گیا ہے کہ معتیقہ بین الاقوامی ہوائی اڈے کے قریب دو مسلح گروپوں میں تصادم ہوا ۔

اس دوران شدید فائرنگ اور گولے و راکٹ داغے گئے جس سے ہوائی اڈے پر کھڑے ایک درجن سے زائد ہوائی جہازوں میں آگ بھڑک اٹھی اور 12 طیارے مکمل طورپر تباہ جب کہ دیگر کو جزوی نقصان پہنچا جس سے ملکی ہوائی کمپنی کو 2 ارب ڈالر کا غیرمعمولی نقصان ہوا۔

واضح رہے کہ گزشتہ ہفتے بھی 2 مسلح گروپوں کے درمیان ہونے والے تصادم کے دوران البراق ایئرلائن کی بوئنگ کمپنی کے 2 ہوائی جہاز گولہ باری سے متاثر ہوئے تھے۔

بھارت میں بچوں کے ساتھ زیادتی کے مجرموں کو سزائے موت کی منظوری

بھارت میں کابینہ نے چائلڈ پروٹیکشن قانون میں ترمیم کرتے ہوئے بچوں کے ساتھ زیادتی کے مجرموں کو سزائے موت کی منظوری دے دی۔

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کی جانب سے بلائے گئے یونین کابینہ کے ہنگامی اجلاس نے 12سال سے کم عمر بچوں کے ساتھ زیادتی کے مجرموں کے لیے سزائے موت کی ایگزیکٹو آرڈر کے ذریعے منظوری دی۔

بھارت میں خواتین کو جنسی طور ہر ہراساں کرنے کے واقعات سیاسی مسئلہ بن چکا ہے اور ملک بھر میں آئے روز خواتین کے ساتھ زیادتی کے واقعات کے خلاف پُرتشدد مظاہرے پھوٹ پڑتے ہیں۔

بھارت کی مودی حکومت کو خواتین کے ساتھ زیادتی کے واقعات پر شدید تنقید کو نشانہ بنایا جاتا ہے اور آئندہ برس انتخابات سے قبل ہندو انتہا پسند بی جے پی پر شدید دباؤ بڑھتا جا رہا ہے۔

مقبوضہ کشمیر زیادتی کے بعد قتل ہونے والی 8 سالہ بچی آصفہ اور اتر پردیش میں 7 سالہ بچی کے زیادتی و قتل سمیت دیگر واقعات میں اکثر بی جے پی رہنما ہی ملزمان کی سپورٹ کرتے نظر آتے ہیں۔

جنوری میں بھی بی جے پی رہنما کی جانب سے سپریم کورٹ میں ایک درخواست دائر کی گئی تھی جس میں کہا گیا تھا کہ زیادتی کے ملزمان کو سزائے موت دینا ہی مسئلے کا حل نہیں ہے۔

بھارت میں اس سے پہلے بچوں کے ساتھ جنسی زیادتی کے مجرموں کے لیے کم سے کم سزا 7 سال اور زیادہ سے زیادہ سزا عمر بھر قید تھی۔

بھارت میں ہر 15 منٹ میں ایک ریپ

بھارتی میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ سرکاری اعدادو شمار کے مطابق بھارت میں ہر 15 منٹ میں ایک بچے کو زیادتی کا نشانہ بنایا جاتا ہے جب کہ 2016 میں بھارت میں زیادتی کے واقعات میں غیر معمولی اضافہ ہوا اور 2015 کے مقابلے میں واقعات 82 فیصد بڑھے۔

واضح رہےکہ چند روز قبل بھارتی صوبے گجرات میں بھی 11 سالہ بچی کو زیادتی کےبعد قتل کیا گیا تھا۔

شام کو میزائل سسٹم نہ دینے کا اخلاقی جواز ختم ہو گیا، روس

دمشق / ماسکو / باکو: روس نے کہا ہے کہ شام کو اینٹی ایئر کرافٹ میزائل سسٹم فراہم نہ کرنے کی اخلاقی ذمہ داری ختم ہو گئی۔

روسی وزیر دفاع سرگئی لاوروف نے کہا ہے کہ شام پرامریکی اتحادی حملوں کے بعد یہ اخلاقی ذمہ داری ختم ہو گئی ہے کہ روس شام کو S-300 اینٹی ایئر کرافٹ میزائل سسٹم فراہم نہ کرے۔

سرگئی لاوروف نے کہا کہ ماسکو حکومت نے امریکا سے پہلے ہی کہا تھا کہ شام میں اس کی کون سی کارروائی ریڈ لائن ہو گی اور امریکا اور اس کے اتحادی ممالک نے بظاہر اس کارروائی کے دوران اسے عبور نہیں کیا ہے۔

روسی وزیر دفاع انھوں نے مزید کہا کہ روسی اور امریکی صدور شامی تنازعے میں کسی براہ راست مسلح تصادم کے حق میں نہیں ہیں۔ نیٹ نیوز کے مطابق شامی حکومت نے ابھی تک کیمیائی ہتھیاروں کے معائنہ کاروں کو دوما میں داخل ہونے کی اجازت نہیں دی ہے۔

اقوام متحدہ میں برطانوی سفیرکیرن پیئرس نے کہا ہے کہ کیمیائی ہتھیاروں کے معائنہ کاروں کو شامی شہر دوما میں فوری طور پر جانے کی اجازت دی جائے۔ انھوں نے کہا کہ روس اور شام کو اپنے وعدوں کو پورا کرتے ہوئے جلد از جلد ان معائنہ کاروں کو مشرقی غوطہ کا دورہ کرانا چاہیے تاکہ وہ اپنی چھان بین مکمل کر سکیں۔

علاوہ ازیں اقوام متحدہ کے حکام کا کہنا ہے کہ شام میں انتہائی سنگین نوعیت کے جرائم میں ملوث افراد کی شناخت اور ان کے خلاف استغاثہ کی بنیاد پر کیس درج کیا جانا چاہیے۔

اقوام متحدہ کے غیر جانبدار اور خودمختار میکانزم کے سربراہ کیتھرین مارچی اوہل نے نیو یارک میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کی جانب سے منعقدہ ایک غیر رسمی اجلاس میں سفیروں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ بین الاقوامی جرائم کے مرتکب افراد کا احتساب کیا جانا چاہیے۔

ادھر روسی حکام کے مطابق روس نے اپنے شمالی علاقہ جات کے قریب فوجی مشقوں کا آغاز کر دیا۔

شمالی کوریا کا مزید ایٹمی تجربات نہ کرنے کا فیصلہ

شمالی کوریا کے سپریم لیڈر کم جونگ ان نے اعلان کیا ہے کہ پیانگ یانگ اب مزید جوہری ہتھیاروں اور بین البراعظمی بیلسٹک میزائل (آئی سی بی ایم) کا تجربہ نہیں کرے گا۔

شمالی کوریا کی سرکاری نیوز ایجنسی کے سی این اے کے مطابق سپریم لیڈر کم جونگ ان کا کہنا تھا کہ ’آج سے شمالی کوریا کو ایٹمی تجربات، درمیانے فاصلے تک اور بین البراعظمی بیلسٹک میزائل کے تجربات کی ضرورت نہیں ہے‘۔

کم جونگ ان نے اپنی جماعت کی مرکزی کمیٹی کو بتایا کہ اب شمالی کوریا کو نیوکلیئر ٹیسٹ سائٹ کی ضرورت نہیں ہے۔

فرانسیسی خبر رساں ادارے اے ایف کے مطابق کم جونگ ان کی جانب سے کیے جانے والے اس اعلان کو امریکا کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ سمیت متعدد عالمی رہنماؤں نے سراہا۔

سماجی رابطے کی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ایک پیغام میں امریکی صدر کا کہنا تھا کہ شمالی کوریا نے اپنے تمام ایٹمی تجربات ختم کرنے اور اپنے اہم ایٹی پلانٹ کو بند کرنے پر رضامند کا اظہار کیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ یہ شمالی کوریا اور پوری دنیا کے لیے ایک اچھی خبر ہے، اور یہاں پیش رفت یہ ہے کہ وہ شمالی کوریا کے لیڈر کے ساتھ ہونے والے سربراہی اجلاس کی جانب دیکھ رہے ہیں۔

خیال رہے کہ پیانگ یانگ کی جانب سے یہ اعلان ایسے وقت میں سامنے آیا جب امریکا اور شمالی کوریا کے درمیان سربراہی کانفرنس منعقد کی جانے والی ہے۔

سیاسی ماہرین کا کہنا ہے کہ واشنگٹن کئی عرصے سے پیانگ یانگ کے اس اعلان کا خواہاں تھا، تاہم جزیرہ نما کوریا میں تیزی بہتری ہوتے سفارتی تعلقات میں یہ اہم پیش رفت ہے۔

پاکستان کی سرکاری نیوز ایجنسی اے پی پی کے مطابق چینی وزارتِ خارجہ کی جانب سے جاری ہونے والے ایک بیان میں کہا گیا کہ بیجنگ، شمالی کوریا کی جانب سے ایٹمی تجربات نہ کرنے کے اعلان کا خیر مقدم کرتا ہے۔

چینی وزارتِ خارجہ کا کہنا تھا کہ شمالی کوریا کی جانب سے ملکی معیشت اور لوگوں کی فلاح و بہبود بہتر کرنے پر توجہ مرکوز کرنے سے جزیرہ نما کوریا میں صورتحال مزید بہتر ہوگی جو خطے میں ایٹمی تنازع کا حل نکالنے میں معاون ثابت ہوگی۔

ادھر جاپانی وزیرِ دفاع نے واشنگٹن میں صحافیوں سے بات چیت کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ شمالی کوریا کے اس بیان سے مطمئن نہیں ہیں، کیونکہ پیانگ یانگ نے کم فاصلے اور درمیانے فاصلے تک مار کرنے والے بیلسٹک میزائلوں کو ختم کرنے کا اعلان نہیں کیا۔

Google Analytics Alternative