Home » تازہ ترین » آشیانہ و رمضان شوگرملز ریفرنس کی سماعت 16 مارچ تک ملتوی،آئندہ سماعت پر فرد جرم عائد کی جائیگی

آشیانہ و رمضان شوگرملز ریفرنس کی سماعت 16 مارچ تک ملتوی،آئندہ سماعت پر فرد جرم عائد کی جائیگی

لاہور احتساب عدالت نے آشیانہ اور رمضان شوگر ملز ریفرنس میں نامزد ملزمان کوریفرنس کی کاپیاں فراہم کردیں اور مقدمے کی سماعت 16مارچ تک ملتوی کردی،عدالت نے شہبازشریف،حمزہ شہبازاورگواہوں کو 16 مارچ کو دوبارہ طلب کر لیا،آئندہ سماعت پر فرد جرم عائد کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت کے جج نجم الحسن نے رمضان شوگر ملز ریفرنس کی سماعت کی،ملزمان شہبازشریف اور حمزہ شہبازعدالت میں پیش ہوئے۔وکیل شہبازشریف نے کہا کہ شہبازشریف کی طبیعت ٹھیک نہیں،حاضری لگاکرجانے دیں،کیس میں سینئروکیل ہائیکورٹ میں مصروف ہیں،آج ریفرنس کی کاپیاں فراہم نہ کی جائیں۔

جج احتساب عدالت نے کہا کہ ریفرنس کی کاپیاں فراہم کر دیتے ہیں اس میں کیا مسئلہ ہے ،عدالت نے رمضان شوگر ملز ریفرنس کی کاپیاں شہبازشریف اور حمزہ شہبازکو فراہم کردیں۔

عدالت نے ریمارکس دیئے کہ آج کی عدالتی کارروائی رکے گی نہیں گواہوں کے بیانات قلمبند ہوں گے ۔نائب صدرہائیکورٹ بار نے کہا کہ آپ ہماراوقت ضائع کررہے ہیں،جج احتساب عدالت نے کہا کہ میں عدالت کی کارروائی کررہاہوں وقت ضائع نہیں کر رہاہوں ۔

شہبازشریف نے کہا کہ میری کمر میں درد ہے مجھے جانے دیں ،جج نجم الحسن نے کہا کہ شہبازشریف کو کرسی دے دیں اس پر بیٹھ جائیں ۔

عدالت نے آشیانہ اوررمضان شوگرملز کیس کی سماعت16 مارچ تک ملتوی کردی ،عدالت نے شہبازشریف ،حمزہ شہباز اور گواہوں کو16 مارچ کو دوبارہ طلب کر لیا،ملزموں پرآئندہ سماعت پر فرد جرم عائد کی جائے گی۔

About Admin

Google Analytics Alternative