- الإعلانات -

جب تک یہ حکومت ہے پاکستان میں صورتحال دگرگوں رہے گی، مریم نواز

اسلام آباد: مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر مریم نواز کاکہنا ہے کہ جعلی حکومت کو قبول نہیں کرنا چاہیے کیوں کہ یہ حکومت جتنے دن رہے گی پاکستان میں صورتحال دگرگوں رہے گی۔

آل پارٹیز کانفرنس کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے (ن) لیگ کی نائب صدر مریم نواز کا کہنا تھا کہ روپے کی قدر روزانہ کی بنیاد پر 5 ، 5 روپے گر رہی ہے اور  ڈالر بڑھ رہا ہے، صرف جون میں قرضوں میں 14 ارب کا اضافہ ہوا، ہر روز عوام نئے بجٹ کی وجہ سے پس رہے ہیں بجلی، گیس، آٹا مہنگا، اسپتال میں مفت ادویات بند اور دواؤں کی قیمت آسمان پر پہنچ گئیں، لوگ علاج کرائیں یا بچوں کی فیسیں دیں، کیا کریں؟ عوام کی زندگی جہنم بن گئی ہے۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ میں سمجھتی ہوں اس جعلی حکومت کو قبول نہیں کرنا چاہیے، حکومت جتنے دن رہے گی پاکستان میں صورتحال بھی دگر گوں رہے گی اور خدا نخواستہ ایسا نہ ہو پاکستان پوائنٹ آف نو ریٹرن پر پہنچ جائے، ملک کے جیسے حالات ہیں یہ حکومت خود ہی گر جائے گی ہمیں تردد نہیں کرنا پڑے گا، چیئرمین سینیٹ کو ہٹانے سے تمام مسائل حل تو نہیں ہوں گے لیکن جعلی مینڈیٹ والی حکومت لرز جائے گی۔

رہنما مسلم لیگ (ن) نے کہا کہ نواز شریف، شہبازشریف حمزہ اور میں ایک ہیں اور ہم میں کوئی اختلاف نہیں، پوری جماعت کو نوازشریف اور شہباز شریف پر بھرپور اعتماد ہے، ایک دوسرے کے ساتھ اختلاف تو کرسکتے ہیں لیکن فیصلہ لیڈر شپ کا ہوتا ہے جو خوش دلی سے قبول ہوتا ہے۔