- الإعلانات -

سعودی عرب ایران کے حق میں کھڑا ہو گیا ، عالمی طاقتوں کو کیا پیغام بھجوا دیا گیا؟ دل خوش کر دینے والی تفصیلات آ گئیں

 سعودی کابینہ نے اس بات پر زور دیا ہے کہ ایران کے ساتھ جو بھی اٹامک معاہدہ ہو اس میں اٹامک پھیلاؤ پر پابندی ضرور لگائی جائے۔

مشرق وسطی میں بڑے پیمانے پر پھیلانے والے سے پاک علاقہ قائم کرنے والی کوششوں کو منطقی انجام تک پہنچایا جائے۔سعودی کابینہ کا آن لائن اجلاس منگل کو شاہ سلمان بن عبدالعزیز کی صدارت میں ہوا ۔اجلاس میں کہا گیا کہ ایران کو خطے اور دنیا کے استحکام کو متزلزل کرنے اور ٹیراررزم کی سرپرستی کرنے والی سرگرمیوں سے باز رکھا جائے۔اس امر کو یقینی بنایا جائے کہ ایران مستقبل میں کسی بھی طرح کی کوئی اشتعال انگیزی نہ کرے۔ ایسا کرنے پر ہی عالمی برادری میں اس کی شمولیت کو بحال کیا جائے۔ ایرانی عوام کی خوشحالی اور مفاد کی خاطر ایران پر سے پابندیاں اٹھائی جائیں۔

شاہ سلمان نے مزید کہا کہ ’سعودی عرب بانی مملکت شاہ عبدالعزیز کے عہد سے لے کر اب تک قرآن و سنت پر قائم ہے۔ آئندہ بھی اسی پالیسی پر گامزن رہے گا۔سعودی عرب، امت مسلمہ اور عرب قوم کے مسائل کے حل، حرمین شریفین کی تعمیر کے حوالے سے انتھک جدوجہد جاری رکھے گا۔

وڑن 2030 کے تناطر میں تاریخی تبدیلیوں کو ااگے بڑھائے گا۔ اجلاس میں کہا گیا کہ ایران کو خطے اور دنیا کے استحکام کو متزلزل کرنے اور ٹیراررزم کی سرپرستی کرنے والی سرگرمیوں سے باز رکھا جائے۔اس امر کو یقینی بنایا جائے کہ ایران مستقبل میں کسی بھی طرح کی کوئی اشتعال انگیزی نہ کرے۔ ایسا کرنے پر ہی عالمی برادری میں اس کی شمولیت کو بحال کیا جائے۔

ایرانی عوام کی خوشحالی اور مفاد کی خاطر ایران پر سے پابندیاں اٹھائی جائیں۔شاہ سلمان نے مزید کہا کہ ’سعودی عرب بانی مملکت شاہ عبدالعزیز کے عہد سے لے کر اب تک قرآن و سنت پر قائم ہے۔ آئندہ بھی اسی پالیسی پر گامزن رہے گا۔سعودی عرب، امت مسلمہ اور عرب قوم کے مسائل کے حل، حرمین شریفین کی تعمیر کے حوالے سے انتھک جدوجہد جاری رکھے گا۔ وڑن 2030 کے تناطر میں تاریخی تبدیلیوں کو ااگے بڑھائے گا۔