- الإعلانات -

اہم ہدف 100 روزہ ایجنڈے کا نفاذ ہے، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ اہم ہدف 100 روزہ ایجنڈے کا نفاذ ہے جب کہ ہم قابلیت، کفایت شعاری اور کرپشن کے خاتمے پر مکمل توجہ مرکوز رکھتے ہوئے گورننس میں انقلاب برپا کرنے کا پختہ عزم کیے ہوئے ہیں۔

اپنی ٹوئٹ میں وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ آج ملک گیر شجرکاری مہم کا آغاز کیا ہے، میں چاہتا ہوں کہ پاکستان کو سرسبز بنانے کی اس تحریک میں آپ سب میرا ساتھ دیں تاکہ ہم ماحولیاتی تغیر کا مقابلہ کرسکیں اور اپنی آئندہ نسلوں کو آلودگی کے تباہ کن اثرات سے محفوظ بنا سکیں۔

وزیراعظم کا پنجاب کابینہ کے اجلاس کے حوالے سے کہنا تھا کہ کل وزیر اعلیٰ پنجاب، ان کی کابینہ اور صوبائی بیورو کریسی سے نہایت سود مند ملاقات ہوئی، ان سب پر واضح کردیا کہ 100 روزہ ایجنڈے کا نفاذ کلیدی ہدف ہے، ہم قابلیت، کفایت شعاری اور کرپشن کے خاتمے پر مکمل توجہ مرکوز رکھتے ہوئے گورننس میں انقلاب برپا کرنے کا پختہ عزم کیے ہوئے ہیں۔

وزیراعظم نے مزید کہا کہ خیبر پختون خوا میں پولیس اصلاحات کی بنیاد ڈالنے والے سابق آئی جی ناصر درانی سے بھی ملاقات ہوئی، اب وہ اس ٹاسک فورس کی سربراہی کررہے ہیں جس نے پنجاب میں پولیس اصلاحات کا بیڑہ اٹھا رکھا ہے، میں نے ان سے کہا کہ پنجاب میں پولیس کو سیاسی اثرو رسوخ سے پاک کرنا ان کی اولین ترجیح ہونی چاہیے۔