Home » کھیل » سرینا ولیمز ناکام، بیانکا آندریسکو پہلی مرتبہ یو ایس اوپن ٹائٹل جیت گئیں
Bianca Andreescu, of Canada, poses with the championship trophy after defeating Serena Williams, of the United States, in the women's singles final of the U.S. Open tennis championships Saturday, Sept. 7, 2019, in New York. (AP Photo/Charles Krupa)

سرینا ولیمز ناکام، بیانکا آندریسکو پہلی مرتبہ یو ایس اوپن ٹائٹل جیت گئیں

رومانین نژاد کینیڈین ٹینس اسٹار بیانکا آندریسکو نے یو ایس اوپن 2019 کے خواتین مقابلوں میں امریکی ٹینس اسٹار سینا ولیمز کو شکست دے کر پہلی مرتبہ یو ایس اوپن ٹائٹل اپنے نام کرلیا۔

امریکی خبر رساں ادارے کے مطابق سرینا ولیمز اپنا 24واں گرینڈ سلیِم ٹائٹل جیتنے کے لیے میدان میں اتریں تاہم اس مرتبہ ان کا مقابلہ ایک نسبتاً کمزور حریف سے تھا۔

اس میچ سے قبل بیانکا آندریسکو کو اتنے بڑے ایونٹ کا فائنل کھیلنے کا تجربہ نہ تھا تاہم انہوں نے اس میچ میں سرینا کا ڈٹ کا مقابلہ کیا۔

کینڈین اسٹار نے پہلا سیٹ 3-6 سے باآسانی اپنے نام کیا تو دوسرے سیٹ میں سخت مقابلے کی توقع کی جانے لگی۔

امیدوں کے عین مطابق سرینا ولیمز نے دوسرے سیٹ میں حریف کھلاڑی کو جیت سے دور کرنے کی کوشش کی تاہم اعصاب شکن مقابلے کے بعد بیانکا آندریسکو 5-7 سے دوسرا سیٹ بھی اپنے نام کرنے میں کامیاب ہوئیں۔

سرینا ولیمز کو زیر کرکے بیانکا آندیسکو پہلی مرتبہ نہ صرف یو ایس اوپن جبکہ اپنے کیریئر کا پہلا گرینڈ سلیِم ٹائٹل جیتے میں کامیاب ہوئیں۔

اس ناکامی کے ساتھ ہی سرینا ولیمز اپنے کیریئر کے 24ویں گرینڈ سلیِم ٹائٹل سے محروم ہوگئیں۔

اپنی جیت پر گفتگو کرتے ہوئے بیانکا آندریسکو نے کہا کہ ’سرینا ولیمز ایک حقیقی چیمپئن ہیں، وہ نہ صرف میرے لیے بلکہ کئی دوسرے لوگوں کے لیے ایک رول ماڈل ہیں‘۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ ’سرینا ولیمز کی ٹینس کورٹ کے باہر بھی خدمات قابل ستائش ہیں، وہ ایک بڑے دل کی خاتون ہیں‘۔

کینیڈین ٹینس اسٹار نے بتایا کہ میچ سے قبل لاکر روم میں سرینا ولیمز خود ان کے پاس آئیں اور انہیں اچھے مشورے دیے جو انہیں طویل عرصے تک یاد رہیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ’میں ان (سرینا ولیمز) کی طرح بننے کی بھرپور کوشش کرتی ہوں، کون جانتا ہے؟ میں ان سے بہتر ہوسکتی ہوں لیکن یہ ایک بہت ہی بڑا ہدف ہے‘۔

بیانکا آندریسکو 1968 کے بعد شروع ہونے والے اوپن ایرا کی وہ پہلی خاتون ہیں جنہوں نے نیویارک میں اپنے پہلے ہی ایونٹ میں ٹائٹل اپنے نام کیا۔

اس کے ساتھ ساتھ وہ 1990 میں سابقہ یوگوسلاویہ اور امریکی ٹینس اسٹار مونیکا سیلیز کے بعد پہلی خاتون ہیں جنہوں نے صرف اپنے چوتھے گرینڈ سلیِم ایونٹ کے اندر ہی ٹائٹل اپنے نام کیا۔

بیانکا آندریسکو کینڈا سے تعلق رکھنے والی پہلی خاتون ہیں جنہوں نے ومن سنگلز میں گرینڈ سلیِم اپنے نام کیا۔

خیال رہے کہ اپنے بچے کی پیدائش کے بعد دوبارہ ٹینس کورٹ کا رخ کرنے والی سرینا ولیمز اب تک 23 گرینڈ سلیِم اپنے نام کرچکی ہیں، تاہم انہیں مارگریٹ کورٹ کے 24 گرینڈ سلیِم کا ریکارڈ برابر کرنے کے لیے ایک ٹائٹل درکار ہے۔

اس حوالے سے سرینا ولیمز کا کہنا تھا کہ ‘میں ریکارڈ کا پیچھا نہیں کر رہی، میں بس گرینڈ سلیِم جیتنے کی کوشش کر رہی ہوں‘۔

انہوں نے کامیابی پر بیانکا آندریسکو کو مبارکباد دی تاہم ساتھ ہی انہوں نے یہ بھی کہہ دیا کہ ’سچ کہوں تو میں نے آج بہترین کھیل پیش نہیں کیا، میں زیادہ بہتر انداز میں کھیل سکتی تھی‘۔

About Admin

Google Analytics Alternative