دلچسپ اور عجیب

‘ہدی’ موشن پوسٹر میں نواز الدین صدیقی ناقابل شناخت لگ رہے ہیں

Bollywood-actor-Nawazuddin-Siddiqui-has-taken-up-yet-another-unusual-role-for-his-upcoming-movi

جیسے ہی نوئر وینجینس فلم "ہدی” کی پروڈکشن شروع ہو رہی ہے، جس میں نوازالدین صدیقی شامل ہیں، زی اسٹوڈیو نے اپنے ڈریگ کردار کی پہلی تصویر جاری کی ہے۔ "گینگز آف واسے پور” کے اداکار کو موشن پوسٹر میں پہلے نہ دیکھے ہوئے انداز میں دکھایا گیا ہے، جو منگل کو سامنے آیا تھا۔ بالی ووڈ کے شائقین اس پوسٹر سے متجسس ہیں اور نوئر پلاٹ میں متحرک تفریحی کی صلاحیت کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں۔
اکشت اجے شرما "ہدی” کی ہدایت کاری کر رہے ہیں اور انہوں نے اور ادمیہ بھلا نے مل کر اسکرپٹ لکھا ہے۔

یہ ایک دوہرا نقصان ہوگا، کیونکہ ہدی مجھے نوازالدین کے ساتھ کام کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے، مصنف ہدایت کار شرما نے اس عنوان پر تبصرہ کیا۔

"ہمارا عملہ ایک نئے دائرے میں گہرائی سے تلاش کرنے پر خوش ہے، اور ہمیں امید ہے کہ موشن پوسٹر سامعین کی دلچسپی کو متاثر کرتا ہے۔ میں فلم بندی شروع کرنے کے لیے بے تاب ہوں۔‘‘ میں نے مختلف قسم کے دلچسپ کردار ادا کیے ہیں، لیکن ہدی ایک منفرد اور غیر معمولی کردار ہوں گے کیونکہ میں پہلے کبھی نہ دیکھے جانے والے انداز میں کھیلوں گا۔ ایک اداکار،” صدیقی نے جاری رکھا۔ فلم کی تیاری کے آغاز کے منتظر زی اسٹوڈیوز اور آنندیتا اسٹوڈیوز کی مشترکہ پروڈیوس کردہ فلم "ہدی” کے 2023 میں سینما گھروں میں آنے کی امید ہے۔

نوازالدین کے لیے اگلی فلم ہیروپنتی کا سیکوئل ہے جس میں ٹائیگر شراف اور تارا ستاریا شامل ہیں۔ یہ فلم، جسے احمد خان نے ڈائریکٹ کیا تھا، ٹائیگر کی 2014 کی پہلی فلم ہیروپنتی کا فالو اپ ہے۔ نواز فلم میں لیلیٰ کی نمائندگی کر رہے ہیں، جو ایک بدنام زمانہ مجرم ہے۔ 29 اپریل کو، یہ تھیٹروں میں کھلتا ہے۔

بھائی، وہ شادی شدہ ہے اور اس کے 5-6 بچے ہیں، میرے دوست نے تبصرہ کیا۔ مزید برآں، جس لڑکے سے اس کی شادی ہوئی ہے وہ اسے ٹیلی ویژن اور گھر سے باہر جانے دونوں سے منع کرتا ہے۔

اداکار نے مبینہ طور پر ممبئی مرر کے ساتھ خواتین کی لیڈز والی فلموں کے عروج پر اپنے خیالات پیش کیے۔ صدیقی، جو آگے سری دیوی کی ماں میں نظر آئیں گے، اس تبدیلی کو ایک اچھی پیش رفت کے طور پر دیکھتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔