انٹرٹینمنٹ

‘ہمارے لوگوں کو ہماری ضرورت ہے!’: مشہور شخصیات سیلاب سے متاثرہ پاکستانیوں کے لیے دعائیں کرتے ہیں اور نیٹیزین سے مدد کرنے کی اپیل کرتے ہیں

سیلاب متاثرہ علاقوں کی بحالی، سندھ حکومت کو 15 ارب کی امداد کا اعلان

ہم ایک قومی بحران سے دوچار ہیں جو عالمی بحران کا نتیجہ ہے۔ اس سال مون سون کی بارشیں غیرمعمولی طور پر مسلسل ہوئیں، جس کے نتیجے میں پورے پاکستان میں سیلاب آ گئے۔ تنظیمیں، سرکاری اور غیر سرکاری، ہر ممکن حد تک رسائی اور مدد کرنے کی پوری کوشش کر رہی ہیں۔ صورتحال کی عجلت کو دیکھتے ہوئے ، مشہور شخصیات نے اپنے پیروکاروں کو اپنا کردار ادا کرنے کی تاکید کرتے ہوئے عمل کرنے کی ضرورت کو زبانی بیان کرنا شروع کردیا ہے۔

سیلاب سے مرنے والوں کی تعداد 937 تک پہنچ گئی ہے اور اب بھی بڑھ رہی ہے، حکومت پاکستان نے مون سون کی بارشوں سے آنے والے سیلابوں کو "مہاکاوی تناسب کا موسمیاتی انسانی بحران” قرار دیا ہے۔ 30 ملین لوگوں کو پناہ سے محروم چھوڑ کر سیلاب نے زبردست نقصان پہنچایا ہے۔

مشہور شخصیات اپنے اثر و رسوخ کو اچھے اور حوصلہ افزائی کے لیے استعمال کر رہی ہیں۔ گلوکار اور اداکار فرحان سعید نے اپنے پیروکاروں کو "خیرات کرنے” پر زور دیا اور ضرورت کے اس وقت میں "ہمارے لوگوں” کی مدد کرنے کا پیغام پھیلا دیا۔

اداکار احسن خان نے سیلاب سے متاثرہ بچے کی ویڈیو شیئر کرتے ہوئے موجودہ صورتحال پر اپنی پریشانی کا اظہار کیا۔ اس نے مرنے والوں کی تعداد اور نقصان کے اعدادوشمار شیئر کیے اور کہا، "آئیے مل کر ان کی مدد کریں!”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Feroze Khan 🇵🇰 (@ferozekhan)

اداکارہ نیلم منیر نے ان رہنماؤں کو تنقید کا نشانہ بنایا جو "بے گھر، بے گھر، تباہ حال” سیلاب متاثرین کی مدد کے لیے خاطر خواہ اقدامات نہیں کر رہے اور کہا کہ "وہ اللہ تعالی کے سامنے اپنے آپ کو کیسے انصاف دیں گے؟ ”

عمار خان نے صورتحال کی سنگینی پر روشنی ڈالی اور اپنے پیروکاروں سے کہا کہ وہ "جو بھی ممکن ہو مدد کریں”۔ اگر کچھ نہیں تو، اس نے ان سے کہا کہ وہ ان کے لیے دعا کے لیے ہاتھ اٹھائیں، کم از کم۔

کرکٹر شاہین آفریدی نے تمام شہریوں سے زیادہ سے زیادہ مدد اور عطیات دینے کی درخواست کی۔ انہوں نے کہا کہ آئیے ہم بحیثیت قوم اس سے باہر نکلیں۔


اداکار فیروز خان نے انسٹاگرام الگورتھم کو چلانے اور زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پیغام پہنچانے کے لیے ایک چال استعمال کی۔ اس نے اپنے لوگوں سے عطیہ کرنے کو کہا، چھوٹا شروع کریں لیکن شروع کریں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Feroze Khan 🇵🇰 (@ferozekhan)


اب عمل کرنے کا وقت ہے۔ یہاں ان تنظیموں کی فہرست ہے جو آفت سے متاثر ہونے والوں کو امداد فراہم کرنے کے لیے اپنی پوری کوشش کر رہی ہیں۔ مدد کریں اور اپنا حصہ ڈالیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔