انٹرٹینمنٹ

ہمایوں سعید نے مداحوں سے اپیل کی کہ وہ سیلاب زدگان کے لیے عمران خان کے ٹیلی تھون میں عطیات دیں۔

تحریک سیلاب کے امدادی کاموں کے ساتھ ساتھ جاری رہے گی۔

سابق وزیراعظم اور پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین عمران خان نے ہفتے کے روز اعلان کیا کہ وہ پیر کی رات سیلاب متاثرین کے لیے فنڈز اکٹھا کرنے کے لیے ایک بین الاقوامی ٹیلی تھون منعقد کریں گے۔ اس بات کی یقین دہانی کراتے ہوئے کہ پی ٹی آئی کی "ٹائیگر فورس” کو امدادی کاموں کے لیے رضاکارانہ طور پر فعال کیا جائے گا، خان نے وعدہ کیا کہ ثانیہ نشتر کی سربراہی میں ایک کمیٹی قائم کی جائے گی جو "ضروریات کی بنیاد پر فنڈز مختص کرنے کی شناخت اور ان کو مربوط کرے گی۔”

اب، اداکار ہمایوں سعید نے ایک پوسٹر ٹویٹ کیا ہے جس میں سیلاب سے متعلق امداد کے لیے خان کے ٹیلی تھون کی تفصیلات شامل ہیں اور زور دے کر کہا ہے کہ سیاسی گفتگو کے لیے یہ صحیح وقت نہیں ہے۔ "ہمارے لاکھوں بھائیوں، بہنوں اور بچوں کو پناہ اور خوراک کی تلاش کے لیے جدوجہد کرنے کے ساتھ، یہ سیاسی گفتگو کا وقت نہیں ہے،” لندن نہیں جاؤں گی اداکار نے لکھا۔

انہوں نے اس بات کی نشاندہی کی کہ "ہماری پہلی ترجیح یہ ہونی چاہیے کہ ہم اکٹھے ہوں اور ان کی [سیلاب متاثرین] کی مدد کے طریقے تلاش کریں، چاہے وہ حکومت کے ذریعے ہو یا کسی سیاسی جماعت کے ذریعے۔” سعید نے زور دیا، "براہ کرم دل کھول کر عطیہ کریں!”


ملک میں غیر معمولی سیلاب کی وجہ سے ہونے والی تباہی کے درمیان سیاسی اجتماعات منعقد کرنے پر پی ٹی آئی چیئرمین کو دیر سے تنقید کا سامنا ہے۔ عطیات ٹیٹیتھون کے لیے اپنے اعلان میں، خان نے اشتراک کیا تھا کہ "حقیقی آزادی” کے لیے ان کی تحریک سیلاب کے امدادی کاموں کے ساتھ ساتھ جاری رہے گی۔

جمعہ کے روز، خان نے نقصانات کا تخمینہ آنے تک سیلاب سے متعلق امدادی سرگرمیوں کے لیے فنڈز اکٹھا کرنے میں اپنی نااہلی کا اظہار کیا تھا۔ خیبرپختونخوا کے سیلاب زدہ علاقوں کے دورے کے دوران انہوں نے صوبے میں مزید 10 ڈیموں کی تعمیر کا وعدہ کیا تاکہ صوبے میں جاری سپر ڈیلیوگ کی وجہ سے ہونے والی تباہی سے بچا جا سکے۔

دوسری طرف، مشہور شخصیات جمعے سے اپنے پیروکاروں کو سیلاب کی مختلف امدادی سرگرمیوں میں حصہ ڈالنے کی ترغیب دے رہی ہیں۔ جہاں سعید نے ٹویٹ کرکے حکومت سے قدرتی آفت سے ہونے والی تباہی کی نگرانی کی اپیل کی، شہزاد رائے، جو اپنی غیر منافع بخش تنظیم زندگی ٹرسٹ کے ذریعے انسانی ہمدردی کی کوششوں کے لیے جانا جاتا ہے، نے سیلاب سے متعلق امدادی سرگرمیوں کی فوری ضرورت کے بارے میں ٹویٹ کیا۔

ماہرہ خان نے الخدمت فاؤنڈیشن کی ایک پوسٹ کو بھی دوبارہ شیئر کیا، جو کہ امدادی کاموں اور سامان کی ترسیل میں مدد کے لیے سائٹ پر کام کرنے والی ایک غیر منافع بخش تنظیم ہے۔ جبکہ ارمینہ خان نے سیلاب زدگان کی بحالی کے لیے کام کرنے والے کچھ "حیرت انگیز” اور "قابل اعتماد” خیراتی اداروں کے لنکس کا اشتراک کیا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔