خاص خبریں دنیا

پاکستان کو سیلاب کی تباہ کاریوں کا سامنا کرنے پر عالمی رہنما امداد کے پیغامات بھیج رہے ہیں۔

world leaders supporting pak

چونکہ پاکستان کو شدید بارشوں اور سیلابوں کے درمیان ہولناک تباہی کا سامنا ہے، کئی عالمی رہنماؤں نے ملک کے لیے حمایت کے پیغامات بھیجے ہیں۔

اتوار کو ملک بھر میں سیلاب نے تباہی مچائی، خاص طور پر خیبر پختونخواہ (کے پی) اور بلوچستان کے صوبوں میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کم از کم 119 افراد ہلاک اور 70 سے زائد زخمی ہوئے۔

تباہ کن بارشوں نے 1,030 سے زیادہ جانیں لے لی ہیں، جن میں سندھ میں 74، کے پی میں 31، گلگت بلتستان (جی بی) میں چھ، بلوچستان میں چار، پنجاب اور آزاد جموں و کشمیر (اے جے کے) میں ایک ایک ہلاکت ہوئی ہے۔

اپنے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر کینیڈین وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو نے کہا کہ پاکستانی ان کے خیال میں تھے جب انہوں نے اقوام متحدہ کے سینٹرل ایمرجنسی رسپانس فنڈ (UNCERF) اور ریڈ کراس کینیڈا کے ذریعے حمایت کا اعلان کیا۔


فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون نے بھی یکجہتی کا پیغام بھیجا کہ ملک "مدد کے لیے تیار ہے”۔


دریں اثنا، یورپی یونین (EU) ملک بھر میں امدادی سرگرمیوں کی حمایت جاری رکھے ہوئے ہے اور اس نے پاکستان کی امداد کے لیے 1.8 ملین یورو جاری کرنے کا اعلان بھی کیا ہے۔


اس سے قبل، یورپی یونین نے اعلان کیا تھا کہ وہ شدید سیلاب سے متاثرہ خاندانوں کو اہم انسانی امداد فراہم کرنے کے لیے €350,000 دے گا، خاص طور پر بلوچستان میں، تہینی تھمناگوڈا، جو پاکستان میں یورپی یونین کے انسانی ہمدردی کے پروگراموں کی نگرانی کرتی ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔