انٹرٹینمنٹ

NFTs کے ذریعے مداح تفریحی جگہ میں کیسے آمدنی پیدا کر سکتے ہیں۔

NFT پروجیکٹوں کو ابھرتے ہوئے دیکھا ہے جو NFTs کو مزید عالمی سطح پر لانے کی کوشش کر رہے ہیں، جس سے صنعت میں موجودہ یا مستقبل کے اسٹیک ہولڈرز کے لیے کسی بھی منتقلی کو آسان بنایا جا رہا ہے۔

جب تفریحی شائقین کے درمیان ملکیت کی بات آتی ہے تو تبادلہ بہت آسان ہوتا ہے۔ شائقین پیسے ادا کرتے ہیں اور اس کے بدلے میں انہیں جذباتی قیمت ملتی ہے، چاہے وہ تصویر، ویڈیو، یا ان کی پسندیدہ فرنچائز یا مشہور شخصیت کی طرف سے مواد کی دیگر اقسام ہوں۔ جو چیز انہیں نہیں ملتی ہے، عام طور پر، پیسہ کمانے کا کوئی موقع ہے۔ شائقین کو تاریخی طور پر شو بزنس کے مالی پہلو سے مکمل طور پر ہٹا دیا گیا ہے، لیکن یہ شاید تبدیل ہونے والا ہے۔

تفریحی صنعت کو NFTs میں متعارف کرایا گیا ہے جہاں ہر طرح کی کمپنیاں اور مشہور شخصیات پروجیکٹ جاری کر رہی ہیں۔ حال ہی میں، Snoop Dogg اور Eminem VMAs میں ایک پرفارمنس دینے کے لیے نمودار ہوئے جو بورڈ Ape NFT مجموعہ سے منظر کشی کے ساتھ چمک رہا تھا، جس میں سے وہ دونوں آواز کے پرستار ہیں۔ NFT کے استعمال میں اضافے کے ساتھ ساتھ ان کے استعمال کے بارے میں علم میں اضافہ کے ساتھ، اس کا مطلب یہ ہوا کہ اب شائقین کی جانب سے آمدنی پیدا کرنے کے مزید طریقے موجود ہیں۔

کچھ منصوبے ثانوی منڈیوں میں بڑے پیمانے پر دوبارہ فروخت کے مواقع کے ساتھ آتے ہیں اور کچھ منصوبے خود ان منصوبوں کے لیے سرمایہ کاری کی گاڑی کے طور پر کام کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، کیون سمتھ کی حالیہ ہارر ریلیز نے شائقین کو فلم کے NFTs خرید کر – طرح طرح کے پروڈیوسر بننے کی اجازت دی ہے، اور مالکان کو منصوبہ بند سیکوئل کے بارے میں فیصلے کرنے کی اجازت دی ہے۔

اس کے ساتھ، ہم نے بہت سے NFT پروجیکٹوں کو ابھرتے ہوئے دیکھا ہے جو NFTs کو مزید عالمی سطح پر لانے کی کوشش کر رہے ہیں، جس سے صنعت میں موجودہ یا مستقبل کے اسٹیک ہولڈرز کے لیے کسی بھی منتقلی کو آسان بنایا جا رہا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔