- الإعلانات -

بھارت کی آزاد کشمیر کے وزیراعظم کے ہیلی کاپٹر پر فائرنگ

adaria

بھارت کا جنگی جنون کسی صورت تھمنے نہیں آرہا ، آئے روز کنٹرول لائن پر بلا اشتعال فائرنگ کرنا اس نے معمول بنارکھا ہے مگر ہمیشہ اس کو منہ کی کھانا پڑتی ہے ،اب تو دنیا بھی اس کے مکروہ چہرے سے واقف ہوچکی ہے کہ وہ کس طرح سرحد کے حالات جان بوجھ کر خراب رکھتا ہے کیونکہ مودی کی تاریخ اتنی اچھی نہیں ہے ،وہ ایک شرپسند ذہنیت کامالکہے ، اب یہ کہنا بجا ہے کہ بھارت کا زوال شروع ہوچکا ہے ، دنیا بھر میں اس کیخلاف مظاہرے ہورہے ہیں ، سکھ بھی میدان عمل میں نکل چکے ہیں، اندرون بھارت بھی حالات دگر گوں ہیں وہاں پر بھی مختلف آزادی کی تحریکیں چل رہی ہیں، ان حالات سے توجہ ہٹانے کیلئے مودی یا اس کا کٹھ پتلی آرمی چیف کوئی نہ کوئی بے سروپا بیان دیتا رہتاہے تاکہ وہ اپنی عوام کی توجہ اصل مسائل سے ہٹا سکے۔مودی کو انتخابات کا بخار چڑھا ہوا ہے، انتخابات میں کامیابی حاصل کرنے کیلئے بھارت نے ہمیشہ سے پاکستان دشمنی کا کارڈ کھیلا ہے مگر اس دفعہ اس کو کامیابی حاصل نہیں ہوگی، گزشتہ روزوزیراعظم آزاد کشمیر راجہ فاروق حیدر کا ہیلی کاپٹر کنٹرول لائن پر بھارتی فوج کی فائرنگ سے بال بال بچ گیا۔ ہیلی کاپٹر پر بھارتی فوج کی چوکی سے فائرنگ تروڑی گاؤں کے قریب کی گئی۔ وزیراعظم آزاد کشمیر کے ہمراہ وزیر اطلاعات مشتاق احمد منہاس وزیر تعلیم بیرسٹر افتخار گیلانی اور پرسنل سٹاف افسر بدر منیر تھے۔ تاہم وزیراعظم سرحدی خطرے کی پروا کئے بغیر فارورڈ کہوٹہ میں آزاد کشمیر کے وزیر شاہرات چودھری محمد عزیز کے بھائی کی وفات پر تعزیت کرنے کے بعد بذریعہ ہیلی کاپٹر سماہنی گئے، جہاں مسلم لیگ ن کے مرکزی رہنما راجہ محمد رزاق کی وفات پر اظہار تعزیت کرنے کے بعد چار بجے اسلام آباد پہنچ گئے۔ وزیر اطلاعات مشتاق منہاس کے مطابقہم اسلام آباد سے سوا گیارہ بجے روانہ ہوئے اور تروڑی گاؤں کے قریب ہیلی کاپٹر پر پونے بارہ بجے فائرنگ ہوئی یہ سرحدی گاؤں فارورڈ کہوٹہ کے علاقے میں ہے۔ وزیراعظم آزاد کشمیر نے کہا کہ آزاد کشمیر کے عوام بھارتی فوج کی بزدلانہ کارروائیوں سے ڈرنے والے نہیں بھارتی فوج آئے روز آزاد کشمیر کے سرحدی علاقوں میں سویلین آبادی کو فائرنگ اور شیلنگ کا نشانہ بنا رہی ہے لیکن آزاد کشمیر کے بہادر عوام بھارتی جارحیت کے خلاف ڈٹے ہوئے ہیں۔ راجہ فاروق حیدر نے فائرنگ کے حوالے سے ردعمل میں کہا بھارتی فوج نالائق اور بزدل ہے۔ بھارت نے بہانہ بنایا ہیلی کاپٹر نے ایل او سی پار کیا۔ میرے پاس ایسا کیا تھا؟ کیا چھاپہ مارنے جارہا تھا۔ بھارت نے ایل او سی پر اسرائیلی آلات لگا رکھے ہیں جو زندہ چیز کی نشاندہی کرتے ہیں۔ بھارتی فوج نے سویلین ہیلی کاپٹر پر فائرنگ کی۔ میرے ساتھ کوئی گن شپ ہیلی کاپٹرز نہیں تھے۔ بھارتی بوکھلاہٹ روز روشن کی طرح عیاں ہے ایسے میں ہمارے سیاستدانوں کوبھی ایک پلیٹ فارم پر متحد ہوکر دشمن کو واضح پیغام دینا چاہیے کہ وطن کی حفاظت کی خاطر ہمارے لہو کا آخری قطرہ بھی حاضر ہے، پاکستان کی قوم کا بچہ بچہ وطن کی حفاظت کیلئے اپنی جان نچھاور کرنے کیلئے تیار ہے ۔ بھارت کسی دھوکے میں نہ رہے اگر اس نے کوئی بھی مذموم قدم اٹھایا تو پاکستانی قوم اس کو قطعی معاف نہیں کرے گی۔

چیف جسٹس آف پاکستان کاایس کے نیازی کو خراج تحسین
پاکستان گروپ آف نیوز پیپرز اور روز نیوز کا ہمیشہ سے یہ طرہ امتیاز رہا ہے کہ اس نے ملک وقوم کی خاطر سب سے آگے بڑھ کر اپنی خدمات پیش کی ہیں خصوصی طورپر روزنامہ پاکستان کے چیف ایڈیٹر اور روز نیوز کے چیئرمین ایس کے نیازی اس معاملے میں ہمیشہ اول رہے، ملک میں زلزلہ آئے، ڈینگی کے مسائل ہوں، پانی کے مسائل ہوں ایس کے نیازی نے ہمیشہ موثر آواز بلند کی اس بات کی گواہی چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس میاں ثاقب نثارکے روز نیوز کی جانب سے ڈیم فنڈ ریزنگ کی ٹیلی تھون ٹرانسمیشن میں جناب محترم عزت مآب چیف جسٹس صاحب کا ٹیلی فونک اظہار خیال تھا جس میں انہوں نے کہاکہ نیازی صاحب آپ کا صحافت میں ایک مقام ہے اور آپ نے ہمیشہ ایسے معاملات میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیا، میں آپ کو روز نیوز کی اس ٹرانسمیشن پر مبارکباد دیتا ہوں، انہوں نے کہاکہ بیرونی قوتیں نہیں چاہتیں کہ پاکستان میں خوشحالی ہو لیکن یقین دلاتا ہوں کہ ڈیم مہم میں اب کوئی رخنہ پیدا نہیں کرسکتا،جو امانت سونپی گئی آخری وقت تک اس میں خیانت نہیں کروں گا،روز نیوز کو میراتھون ٹرانسمیشن کرنے پر مبارکباد دیتا ہوں،روز نیوز نے ہمیشہ قومی مفاد میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیا۔ روز نیوز نے جونہی ٹرانسمیشن کا آغاز کیا پہلے ہی منٹ میں دو کروڑ 25لاکھ روپے کے فنڈ اکھٹے ہو گئے،روز نیوز کی ڈیم میراتھون ٹرانسمیشن میں چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس ثاقب نثار کی جانب سے بھی مزید ایک لاکھ روپے کا اعلان کیا گیا۔ یہ اہم بات ہے کہ اس وقت ملک میں پانی سب سے بڑا مسئلہ ہے اور ایس کے نیازی سالہا سال اس حوالے سے آواز بلند کررہے ہیں، بلوچستان میں پانی ناپید ہونے کے سلسلے میں روزنامہ پاکستان نے خصوصی ایڈیشن شائع کیے ،جبکہ روز نیوز پر خصوصی پروگرام کیے گئے، ڈیم کی تعمیر کے حوالے سے بھی ایس کے نیازی کی خدمات کسی سے ڈھکی چھپی نہیں اور ڈیمز فنڈ ریزنگ کی ٹرانسمیشن کرکے روز نیوز نے تاریخ میں اپنا نام سنہرے حروفوں سے لکھوا لیا ہے۔
سی پیک اور چین کا حوصلہ افزاء بیان
پاکستان اور چین کی دوستی کوہ ہمالیہ سے بلند اور سمندر سے گہری اور شہد سے زیادہ میٹھی ہے، ہر دھوپ اور چھاؤں میں دونوں ممالک ہمیشہ ساتھ ساتھ رہے جہاں موقع ملا وہاں پاکستان نے چین کیلئے آواز بلند کی اور چین بھی اس معاملے میں کبھی پیچھے نظر نہیں آیا، سی پیک کا منصوبہ دشمنوں کی نظر میں سوئی بن کر کھٹک رہا ہے مگر پاکستان اور چین کے عزم نے دشمن کے مذموم عزائم کو ناکام بنا دیا ہے۔پاک چین اقتصادی راہداری (سی پیک) منصوبے میں تبدیلیوں کے لیے تیار ہے اور اس حوالے سے پاکستانی حکومت کے ایجنڈے پر عمل کیا جائے گا۔پاکستان سے مشاورت کے ساتھ روڈ میپ تیار کیے جانے کی ضرورت ہے۔چین صرف ان ہی منصوبوں کو آگے بڑھائے گا جو پاکستان چاہتا ہے یا جس میں پاکستان کی رضامندی ہوگی۔ چین کی جانب سے یہ انتہائی مثبت بات سامنے آئی ہے کہ وہ ہر طرح سے پاکستان کی نئی حکومت سے تعاون کیلئے تیار ہے اور جس طرح پاکستان چاہے گا وہ سی پیک کے منصوبے کو اس حساب سے پایہ تکمیل تک پہنچائے گا، چین کے اس اقدام کے بعد سی پیک کے دشمنوں پر منوں اوس پڑگئی ہے اور اب انہیں کوئی ایسا راستہ نہیں دکھائی دے رہا کہ جس کو وہ ایشو بنا کر اس منصوبے کو سبوتاژ کرنے کے مذموم عزائم کو پایہ تکمیل تک پہنچا سکیں۔