انٹر ٹینمنٹ

ماہرہ خان پیرس فیشن ویک 2019 کا حصہ بنیں گی

عالمی شہرت یافتہ پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان رواں سال پیرس فیشن ویک کا حصہ بنیں گی۔

گزشتہ برس ماہرہ خان نے فلمی دنیا کے سب سے بڑے میلے کانزفلم فیسٹیول میں پاکستان کی نمائندگی کرکے یہ پیغام دیا تھا کہ پاکستانی فنکاربھی کسی سے کم نہیں۔ ماہرہ خان کے کانزفیسٹیول میں خوبصورت لباس سمیت اسٹائل کو پاکستان اور بھارت سمیت بین الاقوامی میڈیا کی جانب سے بھی بے حد سراہا گیا تھا۔

رواں برس ماہرہ کے کانزفیسٹیول میں شرکت نہ کرنے سے ان کے چاہنے والے مایوس ہوگئے، تاہم ماہرہ کے چاہنے والوں کے لیے خوشخبری ہے کہ ماہرہ کانز میں تو شرکت نہ کرسکیں لیکن رواں سال منعقد ہونے والے پیرس فیشن ویک کا حصہ بنیں گی جو 23 ستمبر سے یکم اکتوبر 2019 تک منعقد کیا جائے گا۔

واضح رہے کہ رواں برس پاکستان کے با صلاحیت اداکار شمعون عباسی اپنی فلم ’درج‘ کے ساتھ کانز فلم فیسٹیول کا حصہ بنیں گے، جب کہ مختصردورانیے کی پاکستانی فلم ’رانی‘ کی بھی کانز فلم فیسٹیول میں اسکریننگ کی جائے گی۔

ارمیلا ماٹونڈکر کا اسلام قبول کرنے سے متعلق خبروں پر وضاحتی بیان

نئی دہلی: حال ہی میں سیاست میں قدم رکھنے والی بالی ووڈ اداکارہ ارمیلا ماٹونڈکر نے اسلام قبول کرنے سے متعلق خبروں پر وضاحتی بیان دیتے ہوئے کہا ہے کہ اگر اسلام قبول کرتی تو فخر سے سب کو بتاتی۔

حال ہی میں بھارتی سیاسی جماعت کانگریس میں شمولیت اختیار کرنے والی اداکارہ ارمیلا ماٹونڈکر نےبھارتی ویب سائٹ کو انٹرویو دیتے ہوئے اپنے سیاسی و بالی ووڈ کیریئر، اسلام قبول کرنے اور اپنے شوہر کے حوالے سے لوگوں کے ذہنوں میں گردش کرنے والے سوالوں کے کھل کر جواب دئیے۔

ارمیلا ماٹونڈکر کی سیاست میں انٹری کے حوالے سے خبریں گردش کررہی ہیں کہ بالی ووڈ کیریئر ختم ہونے کی وجہ سے انہوں نے سیاست میں شمولیت اختیار کی اس حوالے سے ارمیلا نے کہا یہ بات بالکل غلط ہے، سیاست نے مجھے ایسا کچھ نہیں دیا جو پہلے میرے پاس نہیں تھا۔ یہ ٹھیک ہے کہ سیاست ہرکسی کے بس کی بات نہیں ہوتی لیکن بالی ووڈ میں بہت سے فنکار ہیں جنہوں نے سیاست میں بھی اچھا کام کیا ہے جس کی مثال اداکار سنیل دت ہیں، لیکن میں اپنی بات کروں گی میرا سیاست میں آنے کا مقصد اپنی بالی ووڈ کی امیج کو کیش کرانا نہیں تھا،  میں جیتوں یاہاروں لوگوں کی اسی طرح خدمت کروں گی جس کا میں نے وعدہ کیا ہے۔

سیاست میں شمولیت اختیار کرنے کے بعد ہی ارمیلا ماٹونڈکر کے خلاف ہندوانتہا پسند جماعتوں اور بھارتیہ جنتا پارٹی کی جانب سے پروپیگنڈہ کیا گیا کہ ارمیلا اسلام قبول کرچکی ہیں۔ ارمیلا اپنی مذہب تبدیلی کے حوالےسے کئی بار وضاحت بھی دے چکی ہیں اور اس بار بھی انہوں نے اس حوالے سے واضح الفاظ میں کہاجس طرح کی سیاست کی جارہی ہے میں اس کے خلاف ہوں، میں جو ہوں جیسی ہوں مجھے خود پر فخر ہے، میں نے کبھی کوئی ایسا کام نہیں کیا جس پر مجھے شرمندگی ہو۔ارمیلا نے کہا میں جس انڈسٹری کا حصہ تھی وہاں دوسروں کے پیٹ پیچھے باتیں کرنا، منفی باتیں پھیلانا عام ہے لیکن میں کبھی اس چیز کا حصہ نہیں بنی، لہٰذا میرے متعلق مذہب کے حوالے سے گردش کرنے والی خبروں نے مجھے بہت زیادہ متاثر کیا۔ میں ہندو ہوں اور اُس ہندوازم پر یقین کرتی ہوں جو وسیع ہے اس ہندوازم پر نہیں جو آج کل بیچاجارہا ہے۔ ارمیلا نے مزید کہا اگر میں اسلام قبول کرتی تو فخر کے ساتھ بتاتی، تاہم یہ میرا ذاتی معاملہ ہے اور کسی کو بھی اس چیز سے کوئی مسئلہ نہیں ہونا چاہئے کہ میرا مذہب کیا ہے۔

واضح رہے کہ اداکارہ ارمیلا ماٹونڈ کر نے 2016 میں مسلمان کشمیری ماڈل اوربزنس مین محسن اختر میر سے شادی کی تھی تاہم سیاست میں انٹری کے بعد ہندوانتہا پسند جماعتوں اوربی جے پی کی جانب سے ان کے خلاف پروپیگنڈہ کیاگیا کہ ارمیلا مسلمان ہوگئی ہیں لیکن الیکشن میں حصہ لینے کی وجہ سے انہوں نے اپنا مذہب ہندو ازم ہی ظاہر کیا ہے۔

ہالی ووڈ فلم ’الہٰ دین‘ دنیا بھر کے ساتھ پاکستان میں بھی ریلیز کرنے کا فیصلہ

لاس اینجلس: ہالی ووڈ کی ایڈوینچر سے بھرپور فلم ’الہٰ دین ‘ کو دیگر ممالک کے ساتھ پاکستان میں بھی ریلیز کرنے کا فیصلہ کرلیا گیا۔

ڈزنی کے چاہنے والوں کے یہ سال کسی جادو سے کم نہیں ہوگا کیوں کہ ڈزنی اپنے شائقین کے لیے رواں سال اب تک تین بڑی  فلمیں ’کیپٹن مارول‘، ’ڈمبو‘ اور ’ایوینجر اینڈ گیم‘ ریلیز کر چکا ہے اور اب وہ طلسماتی واقعات سے بھرپور اور بچوں کے معروف کردار ’الہٰ دین‘ کی فلم ریلیز کرنے جارہا ہے۔

فلم ’الہٰ دین‘ دنیا بھر کے ساتھ پاکستان میں بھی اپنے ریڈ کارپٹ کےساتھ 24 مئی کو ریلیز ہوگی۔ ماضی کی مشہور اینی میٹڈ فلم کے نئے ورژن میں چراغ کے جن جینی کا مرکزی کردار نامور اداکار ول اسمتھ ، ہیرو الہٰ دین کا کردار مینا مسعود ، ہیروئن شہزادی جیسمین کا کردار اداکارہ ناومی اسکاوٹ اور ولن جعفر کا کردار مارون کینزاری ادا کر رہے ہیں۔

فلم الہٰ دین ماضی میں کارٹون ورژن میں بنائی گئی تھی جسے دنیا بھر میں پسند کیا گیا تھا تاہم کافی عرصے سے اس فلم کو رئیل ورژن کے ساتھ بنانے کا کہا جارہا تھا شائقین کے بھرپور مطالبے کے بعد ماضی کی مشہور زمانہ فلم کو حقیقت کے رنگ میں ڈھالنے کے لیے نئے ورژن کے ساتھ بنائی گئی ہے۔

والٹ ڈزنی پکچر کے بینر تلے بننے صرف ’الہٰ دین‘ ہی نہیں بلکہ ایک کے بعد ایک فلمیں اسپائیڈر مین، لائن کنگ، ٹوائے اسٹوری فور، فروزن ٹو  اور اسٹار وار جلد ریلیز کی جائیں گی۔

سال 1992ء میں ریلیز کی گئی فلم الہٰ دین کا ٹریلر:

ہالی ووڈ فلم ’گاڈ زلا کنگ آف دی مونسٹرز‘ کے پریمئیرکی رنگا رنگ تقریب

لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم گاڈ زلا کنگ آف دی مونسٹرز کا پریمئیرلاس اینجلس میں ہوا جہاں فلم کی کاسٹ نے تقریب کوچار چاند لگا دئیے۔

ہدایتکارمائیکل ڈاؤٹری کی ہالی ووڈ فلم ’گاڈ زلا کنگ آف دی مونسٹرز‘ کے پریمئیر کی تقریب کے آغاز پرفنکاروں نے میوزیکل پرفارمنس دی۔ فلم کی کاسٹ میں ملی براون اورچینی سپراسٹار ینگ ژی بھی شامل ہیں۔ فلم کی کاسٹ پریمئیر میں شرکت کیلئے آئی تو مداح پسندیدہ ستاروں کو اپنے درمیان دیکھ کر جھوم اٹھے۔

مداحوں نے اسٹارز کے ساتھ سیلفیاں بھی بنائیں۔ اس فلم کی کہانی گاڈزیلا نامی دیوہیکل مونسٹرپرمبنی ہے جوایک بار پھرانسانی دنیا میں تباہی مچانے آپہنچی ہے۔ اس سے قبل اسی سیریزکی فلم 2014 میں بھی بنائی گئی تھی۔

واضح رہے کہ فلم گاڈ زلاکنگ آف دی مونسٹرز31 مئی کو امریکا میں نمائش کیلئے پیش کی جائے گی۔

روزہ صبر کا نام ہے اورہمیں کوئی حق نہیں کہ اپنا غصہ کسی اور پر نکالیں، کبریٰ خان

کراچی: اداکارہ کبریٰ خان کا کہنا ہے کہ اگر آپ روزہ خالص اللہ کی خوشنودی کے لیے رکھ  رہے ہیں تو ہمیں کوئی حق نہیں کہ روزہ کی وجہ سے اپنا غصہ کسی اور پر نکالیں۔

اداکارہ نے انسٹا گرام پر اپنی ایک تصویر پوسٹ کرتے ہوئے کہا کہ ہم روزہ رکھ  کر کسی دوسرے انسان پر احسان نہیں کرتے، ہم روزہ اپنے اور اپنے رب کے لیے رکھتے ہیں، ہمیں کوئی حق نہیں کہ بھوک کی وجہ سے اپنا غصہ کسی اور پر نکالیں کیوں کہ رمضان میں اللہ سبحان و تعالی کو آپ کی بھوک نہیں چاہیے بلکہ رمضان تو صبر، تحمل اور حوصلہ افزائی کا نام ہے۔

کبریٰ خان نے یہ بھی کہا کہ اگر آپ روزہ خالص اللہ کی خوشنودی کے لیے رکھ  رہے ہیں تو خود کو نظر انداز کرتے ہوئے اپنے آپ میں سچے رہیں اور اس کا اثر دوسروں پر پڑنے دیں تاکہ اس طرح سے پتا چل سکے کہ روزہ رکھ کیوں رہے ہیں؟ آخر کار ہم سب انسان ہیں ہم سب میں خامیاں ہیں لیکن ہمیں کوشش جاری رکھنی چاہیے تاکہ خود کو بہتر سے بہتر بناسکیں۔

اداکارہ نے مزید کہا کہ رحم دل بنیں، صبر والے بنیں اپنے اطراف کے لوگوں سے تحمل سے پیش آئیں، اپنے والدین سے صلہ رحمی کریں، دوستوں سے  پڑوسیوں سے اور ساتھ کام کرنے والوں سے بھی تحمل سے پیش آئیں۔

دنیا بھر میں سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلمیں

کراچی: فلمیں لوگوں کو تفریح فراہم کرنے کا ایک اچھا اور موثر ذریعہ ہیں دنیا بھر میں زیادہ تر لوگ تفریح حاصل کرنے کے لیے فلمیں دیکھنا پسند کرتے ہیں، تاہم وقت کے ساتھ ساتھ فلم انڈسٹری کے شعبے میں بھی جدت آگئی ہے اور اب فلمیں محض لوگوں کو تفریح فراہم کرنے کا ذریعہ نہیں رہیں بلکہ فلمسازی صنعت کا درجہ اختیار کرچکی ہے اورفلم انڈسٹری ایک منافع بخش کاروبار بن چکا ہے۔ دنیا بھر میں جہاں فلمیں بنانے کے لیے اربوں روپوں کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے وہیں یہ فلمیں کھربوں روپے کا بزنس کرتی ہیں۔

یہاں دنیا بھر میں سب سے زیادہ بزنس(کمائی) کرنے والی فلموں کی فہرست پیش کی جارہی ہے۔

اواتار

ہدایت کار جیمز کیمرون کی 2010 میں ریلیز ہونے والی سائنس فکشن فلم ’اواتار‘ 2.7 بلین ڈالر کمائی کے ساتھ اب تک کی سب سے زیادہ بزنس کرنے والی فلم ہے۔ فلم میں زوئے سلڈانا، سیم ورتھنگٹن، اسٹیفن لینگ سمیت ہالی ووڈ کے نامور فنکاروں نے اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں۔

اوینجرز اینڈ گیم

دوسرے نمبر پر اپنی ریلیز کے ساتھ ہی باکس آفس پر کامیابی کے نئے ریکارڈ قائم کرنے والی سائنس فکشن فلم ’اوینجرز اینڈ گیم‘ ہے۔ بچوں اور بڑوں کے پسندیدہ آئرن مین، کیپٹن امریکا، تھور اور ہلک جیسے سپر ہیروز کی فلم میں یہ تمام سپر ہیروز دنیا کو تھائنوز نامی ولن سے بچاتے نظر آتے ہیں۔ فلم اب تک 2.5 بلین ڈالر کا ریکارڈ بزنس کرچکی ہے جب کہ یہ سلسلہ اب بھی جاری ہے۔

ٹائی ٹینک

1997 میں ریلیز ہونے والی رو مینٹک ایڈونچر فلم ’ٹائی ٹینک‘ برسوں گزرنے کے بعد بھی لوگوں کے ذہنوں پر اس طرح نقش ہے جیسے کل ہی دیکھی ہو۔ فلم میں ہالی ووڈ کے نامور اداکار لیونارڈو ڈی کیپریو اورکیٹ ونسلٹ نےجیک اور روز کے کرداروں کو امر کردیا۔ جیمز کیمرون کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’ٹائی ٹینک‘ کو لوگ آج بھی دیکھنا پسند کرتے ہیں اس فلم نےدنیا بھر میں 2.18 بلین ڈالر کا بزنس کیاہے۔

اسٹار وارز؛ دی فورس اویکنز

دنیا بھر میں سائنس فکشن فلمیں بہت زیادہ پسند کی جاتی ہیں یہی وجہ ہے کہ یہ فلمیں اربوں کا بزنس کرتی ہیں۔ چوتھے نمبر پر دنیا بھر میں سب سے زیادہ بزنس کرنے والی فلم بھی سائنس فکشن فلم ’اسٹارزوارز؛ دی فورس اویکنز‘ ہے۔ اس فلم نے 2.06 بلین ڈالرز کا بزنس کیا ہے۔

اوینجرز؛ انفنیٹی وار

مارول اسٹوڈیوز کی اوینجرز سیریز کو شائقین میں بہت پسند کیاجاتا ہے۔ فلم میں شامل دنیا کو بچاتے ہوئے سپرہیروز کو دیکھ کر لوگ کچھ دیر کے لیے اپنے تمام مسائل بھول کر سپر ہیروز کی دنیا میں کھوجاتے ہیں۔ ’ اوینجرز ؛ انفنیٹی وار‘ اوینجرز سیریز کی انیسویں فلم ہے جس نے ریلیز ہوتے ہی دنیا بھر میں تہلکہ مچادیاتھا۔ 2018 میں ریلیز ہونے والی س فلم نے 2.04 بلین ڈالرز کمائے ہیں۔

جراسک ورلڈ

1993 میں ریلیز ہوئی غیر معمولی جسامت اورخطرناک ڈائناسارز پر مشتمل فلم ’جراسک پارک‘  نے ریلیز ہوتے ہی دنیا بھر میں تہلکہ مچادیاتھا۔ فلم میں چند سائنسدانوں کو  خطرناک ڈائناسارز سے بھڑتے اور پھر ان سے بچنے کی کوششیں کرتے دکھایا گیا تھا یہ فلم دنیا بھر میں اتنی پسند کی گئی تھی کہ بعد ازاں اس کے کئی پارٹس بنائے گئے۔ تاہم 2015 میں جراسک فرنچائز کی ریلیز ہونے والی فلم ’جراسک ورلڈ‘ دنیا بھر میں 1.67 بلین ڈالرز کا غیرمعمولی بزنس کرنے میں کامیاب ہوئی تھی۔

دی اوینجرز

دنیا بھر کے شائقین سپر ہیروز سے کتنی محبت کرتے ہیں اس بات کا ثبوت اس لسٹ میں شامل ہونے والی اوینجرز سیریز کی ایک اور فلم ’دی اوینجرز‘ ہے۔  2012 میں ریلیز ہونےوالی اس فلم کو دنیا بھر کے شائقین کی جانب سے بےحد پزیرائی حاصل ہوئی تھی اور یہ فلم1.518 بلین ڈالرز کا بزنس کرنے میں کامیاب رہی تھی۔

فیوریس 7

فاسٹ اینڈ فیوریس سیریز کی 2015 میں ریلیز ہونے والی فلم ’فیوریس7‘ کو دنیا بھر میں بے حد پسند کیاگیا تھا اس فلم نے گلوبلی 1.516 بلین ڈالرز کا بزنس کیاتھا۔

اوینجرز؛ ایج آف آلٹرون

اوینجرز سیریز کی گیارہوں فلم ’اوینجرز؛ ایج آف آلٹرون‘بھی شائقین پر اپنی چھاپ چھوڑنے میں کامیاب رہی تھی۔ یہ فلم  1.405 بلین ڈالرز کا بزنس کرنے میں کامیاب رہی تھی۔

بلیک پینتھر

ہماری لسٹ میں دسویں نمبر پر جس فلم نے دنیا بھر میں کمائی کا ریکارڈ قائم کیا وہ 2018 میں ریلیز ہوئی فلم ’بلیک پینتھر‘ ہے۔ یہ فلم 1.3 بلین ڈالرز کا بزنس کرنے میں کامیاب رہی تھی۔

رانگ نمبر 2 کا ایک اور گانا ریلیز

 2015 کی کامیاب رومانٹک کامیڈی فلم ’رانگ نمبر‘ کے سیکوئل ‘رانگ نمبر 2 ‘ کا نیا گانا جاری کردیا گیا ہے اور اس سے پتا چلتا ہے کہ یہ صرف کامیڈی نہیں بلکہ کسی حد تک جذباتی فلم بھی ہوگی۔

اس فلم کے پہلے گانے یاریاں کی طرح یہ گانا تو ہی ہر رنگ میں کا انداز ویسا نہیں جس کی اس فلم سے توقع کی جاسکتی ہے، کیونکہ 2015 کی فلم کامیڈی تھی۔

اس فلم میں ڈائریکٹر یاسر نواز خود بھی کام کررہے ہیں اور ان کا کردار اپنی بیٹی کے لیے فکرمند نظر آتا ہے۔

مگر اس گانے کی ویڈیو سے جو عندیہ ملتا ہے کہ ہوسکتا ہے کہ وہ نیلم منیر کے والد کے کردار میں نظر آئیں۔

یہ گانا علی طارق نے گایا ہے اور عاطف اسلم کے انداز سے کچھ زیادہ متاثر نظر آتا ہے جبکہ کرداروں کے چہروں پر المیہ تاثرات نظر آتے ہیں۔

اس فلم کا پہلا ٹریلر گزشتہ ماہ کے آخر میں سامنے آیا تھا جس سے فلم کی کہانی کو سمجھنا تو مشکل ہے مگر وہ کامیڈی سے بھرپور تھا۔

فلم کی زیادہ تر شوٹنگ سندھ کے تاریخی مقامات پر کی گئی ہے، جس سے فلم کے رومانوی مناظر مزید متاثر کن دکھائی دیتے ہیں۔

فلم کی شوٹنگ کوٹ ڈیجی یا رنی کوٹ قلعے میں کرنے سمیت روہڑی کی تاریخی لئنسڈاو¿ن پل اور ’ستین جو مقام‘ پر بھی شوٹنگ کی گئی ہے۔

یاسر نواز کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم کو جیو فلمز کے بینر تلے رواں برس عیدالفطر پر ریلیز کیا جائے گا۔

خیال رہے کہ ’رانگ نمبر‘ کی پہلی فلم 2015 میں ریلیز کی گئی تھی، ہلی فلم کی کہانی دانش تیمور کے گرد گھومتی ہے، جو قصائی یعنی جاوید شیخ کے بیٹے ہوتے ہیں اور وہ اپنے آباؤ اجداد کے کام کرنے کے لیے تیار نہیں ہوتے۔

دانش تیمور کو اداکار بننے کا شوق ہوتا ہے، جب کہ ان کے والد جاوید شیخ چاہتے ہیں کہ اگر وہ کسائی نہیں بننا چاہتے تو کوئی اچھی نوکری کرلیں۔

دانش تیمور فلم میں ڈبل کرداروں میں نظر آئے تھے، جس وجہ سے فلم میں کنفیوژن پیدا ہوئی اور اسی کے گرد ہی فلم کی کہانی گھومتی ہے۔

پہلی فلم میں مرکزی کردار سوہائے علی ابڑو نے کیا تھا، تاہم اب ان کی جگہ نیلم منیر جلوے بکھیرتی نظر آئیں گی جبکہ دانش تیمور کی جگہ سمیع خان لیں گے۔

لیجنڈ اداکار آرنلڈ شوازنیگر پر جنوبی افریقا میں حملہ

جوہانس برگ: ہالی ووڈ کے لیجنڈ اداکار آرنلڈ شوازنیگر پر نوجوان نے حملہ کردیا تاہم وہ محفوظ رہے۔

دی ٹرمینیٹر سیریز سے شہرت حاصل کرنے والے ہالی ووڈ کے لیجنڈ اداکار جنوبی افریقا میں اپنے مداحوں کے ساتھ اسنیپ چیٹ ویڈیو ریکارڈ کررہے تھے جکہ ایک نامعلوم نوجوان نے انہیں پیچھے سے فلائنگ کک ماری تاہم اسی وقت سیکیورٹی پر مامور اہلکاروں نے اس لڑکے کو پکڑ لیا۔

آرنلڈ شواز نیگر اس حملے میں محفوظ رہے بعد ازاں انہوں نے ٹوئٹر پراس حملے کے بارے میں اپنے ردعمل کا اظہار کرکے سب کو حیران کردیا۔ انہوں نے کہا مجھے اس وقت احساس ہوا جب میں نے بھی آپ لوگوں کی طرح ویڈیو دیکھی جس میں مجھے ایک نوجوان لڑکا پیچھے سے کک مارتا ہے مجھے اس بات کی خوشی ہے کہ اس بیوقوف لڑکے کی وجہ سے میری اسنیپ چیٹ ویڈیو خراب نہیں ہوئی۔

واضح رہے کہ آرنلڈ شوازنیگرسالانہ آرنلڈ کلاسک افریقا ایونٹ کے لیے جنوبی افریقا میں موجود ہیں جہاں یہ واقعہ پیش آیا۔

Google Analytics Alternative