- الإعلانات -

کرن جوہر کی مشکل تو آسان ہوگئی, فلم شان و شوکت کے ساتھ ریلیز ہوگی

کرن جوہر کی مشکل تو آسان ہوگئی، اب ان کا دل سکون میں ہوگا، ان کی فلم پوری شان و شوکت کے ساتھ ریلیز ہوگی، وہ فوج کے ایک ویلفیئر فنڈ میں پانچ کروڑ روپے جمع کرائیں گے اور پھر سب ہنسی خوشی اپنی زندگی گزار سکیں گے۔

فواد خان کی مشکل بھی آسان ہوگئی۔ انھیں اب کبھی بالی وڈ تو کبھی لالی وڈ کے درمیان چکر نہیں کاٹنے پڑیں گے، ان کے لیے بھی اپنا ’ورک لائف بیلنس‘ بحال کرنے کا یہ بہترین موقع ہے، اب وہ پاکستانی فلموں میں سکون سے کام کرسکیں گے، ہاں بس یہ دعا کرتے رہیں کہ پاکستان میں ان کی فلموں اور ڈراموں پر پابندی نہ لگا دی جائے۔ آخر انھوں نے کچھ پیسوں اور تھوڑی سی شہرت کے لیے ’دشمنوں‘ کی فلموں میں کام جو کیا تھا۔

پاکستان میں ٹی وی دیکھ کر اپنی زندگی تمام کرنے والوں کی بھی مشکل آسان ہوگئی۔ اب وہ صرف پاکستانی ڈرامے دیکھیں گے اور انھیں روزانہ حب الوطنی کی سخت آزمائش سے نہیں گزرنا ہوگا۔ وہ کھلے ذہن سے سوچ سکیں گے، پاکستانی فنکاروں کے لیے ترقی کے راستے کھل جائیں گے، مقامی ڈراموں کا معیار بہتر ہوتا چلا جائے گا اور کچھ ہی دنوں میں ساس بہو کی کبھی نہ ختم ہونے والی تکرار والے ڈرامے ایک دھندلی سی یاد بن جائیں گے۔ اس سے گھروں کا ماحول بھی بہتر ہوگا۔