- الإعلانات -

کرینہ سے جھگڑے کی افواہ پر سونم کا کرارا جواب

بولی وڈ اداکارہ سونم کپور اس وقت اپنی فلم ’ویرے دی ویڈنگ‘ کی شوٹنگ میں مصروف ہیں، جس میں ان کے ہمراہ کرینہ کپور، شیکا تلسانی اور سوارا بھاسکر بھی کام کررہی ہیں، اب جب ایک فلم میں اتنی ساری اداکارائیں موجود ہوں تو ان کے درمیان جھگڑوں کی افواہیں تو خبروں کی زینت بنیں گی ہی۔

تاہم سونم کپور نے ایسی تمام افواہیں پھیلانے والی ویب سائٹس کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا ہے کہ وہ خواتین کو ایک دوسرے کے خلاف پیش کرنا بند کردیں۔

سونم کپور نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر جھوٹی خبریں وائرل کرنے والوں کو اس قسم کی رپورٹنگ بند کرنے کا کہہ دیا۔

حال ہی میں کچھ اس قسم کی قیاس آرائیاں سامنے آئی تھیں کہ سونم کپور اور کرینہ کپور کو فلم ’ویرے دی ویڈنگ‘ کے سیٹس پر ایک دوسرے کے حوالے سے مسائل پیش آرہے ہیں، جس پر سونم نے ‘پنک ولا’ نامی ہندوستانی ویب سائٹ کو اپنی ٹوئیٹ میں ٹیگ کرتے ہوئے کہا کہ وہ صرف خبر کو زیادہ وائرل کرنے کے لیے ایسی جھوٹی افواہیں پھیلا رہے ہیں۔

ویسے تو پنک ولا نے اپنی خبر میں کسی اداکارہ کا نام نہیں لیا، تاہم ان کی رپورٹ کے بعد دیگر میڈیا ویب سائٹس نے سونم اور کرینہ کا نام استعمال کرتے ہوئے جھگڑے کی خبریں وائرل کردی۔

پنک ولا نے اپنی خبر میں دعویٰ کیا تھا کہ دو اسٹارز کے درمیان فلم کے سیٹ پر جھگڑا ہوا، اس خبر میں خاص اشارہ سونم کپور کی فلم ’ویرے دی ویڈنگ‘ کی جانب کیا گیا تھا۔

سونم نے مزید لکھا، ’آپ کے خیال میں خواتین کے پاس جھگڑا کرنے کے علاوہ کوئی اور کام نہیں، اس قسم کی خبریں بنانا بند کریں‘۔

اداکارہ کے مطابق اس خبر کا مقصد اداکاراؤں کو ایک دوسرے کے خلاف کرنا ہے، کیوں کہ وہ یہی ثابت کرنا چاہتے ہیں کہ دو اداکارائیں ایک ساتھ کام نہیں کرسکتیں۔

سونم کپور کے والد انیل کپور نے بھی سونم اور ان کی فلم کی ٹیم کی حمایت میں ٹوئٹر پیغام دیا۔

انیل کپور کا اپنی ٹویٹ میں کہنا تھا کہ ’اس طرح کے جھوٹے الزامات اور جعلی خبروں کے باوجود ویرے ہمت سے ایک ساتھ ہیں، یہی سچی دوستی ہے‘۔

فلم ’ویرے دی ویڈنگ‘ میں کرینہ کپور مرکزی کردار ادا کرتی نظر آئیں گی، فلم کی پروڈکشن سونم کپور کی بہن ریہا کپور اور ایکتا کپور کررہی ہیں۔

فلم اگلے سال ریلیز کی جائے گی۔