- الإعلانات -

ناشتے کی اہمیت

آپ نے کئی بار پڑھا یا سنا ہوگا کہ دن کی سب سے اہم غذا ناشتہ ہوتا ہے اور اس کو چھوڑنا جسمانی وزن کو بڑھانے کا باعث بنتا ہے۔

طبی ماہرین کے مطابق ناشتہ جسم اور دماغ کو رات بھر کی فاقہ کشی کے بعد ایندھن فراہم کرتا ہے۔ مگر اکثر لوگ ڈائیٹنگ یا اپنی مصروف زندگی کی وجہ سے ناشتے سے دوری اختیار کرلیتے ہیں۔

یہ بات یو اے ای میں ہونے والی ایک طبی تحقیق میں سامنے آئی۔

تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ ناشتہ کرنے کا بہترین وقت اٹھنے کے ایک گھنٹے کے اندر کرلینا ہے جسسے بلڈ شوگر کو مستحکم رکھنے میں مدد ملتی ہے اور اگر تاخیر ہوجائے تو بھوک مٹانے کے لیے لوگ اکثر زیادہ چربی اور کیلوریز والی غذا کو ترجیح دیتے ہیں۔

ناشتہ کرنا رات بھر سونے کے بعد اٹھنے پر جسم کو ایندھن اور توانائی فراہم کرتا ہے اور خالی پیٹ گھومنا کچھ ایسا ہی ہوتا ہے جیسے گاڑی کو بغیر پٹرول کے چلایا جائے۔

محققین کے مطابق ناشتہ کرنے سے یاداشت، توجہ، تخلیقی صلاحیتوں میں بہتری، مزاج میں خوشگواریت اور ذہنی تناﺅ کی سطح کم ہوتی ہے۔

گزشتہ دنوں یہ بات ایک تحقیق میں سامنے آچکی ہے کہ ناشتہ نہ کرنا ذیابیطس کے مرض کا باعث بن سکتا ہے اور اس کو کرنے سے خون میں گلوکوز کی سطح دن بھر میں مستحکم رہنے کا امکان ہوتا ہے۔

ناشتہ کرنے کا ایک بڑا فائدہ جسمانی وزن کو کنٹرول میں رکھنا ہوتا ہے کیونکہ یہ میٹابولزم کو حرکت میں لاکر بھوک بڑھانے والے ہارمونز کو کنٹرول اور دن بھر میں زیادہ کھانے سے روکتا ہے۔

ناشتہ کرنے سے دل کو بھی تحفظ ملتا ہے جس کی وجہ جسمانی وزن کے اضافے سے لاحق ہونے والے امراض جیسے ذیابیطس، فشار خون اور کولیسٹرول کا خطرہ کم ہونا ہے جو امراض قلب کا باعث بن سکتے ہیں۔