- الإعلانات -

وزیراعظم آج بیرون ملک پاکستانیوں کیلئے2 نئے پروگراموں کا اعلان کریں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان آج بیرون ملک پاکستانیوں کیلئے ’’روشن اپنی کار‘‘پروگرام کا اعلان کریں گے، جس کے تحت اوورسیز پاکستانی کم مارک اپ پرگاڑی حاصل کرسکیں گے۔

وزیراعظم عمران خان آج اوورسیز پاکستانیوں سے خطاب کریں گے ، جس میں اوورسیزکمیونٹی کیلئے ’’روشن اپنی کار‘‘پروگرام کا اعلان کریں گے جبکہ ’’روشن سماجی خدمت‘‘ پروگرام بھی شروع ہوگا ، وزیراعظم عمران خان کا خطاب صبح 11 بجے نشر کیا جائے گا۔

اس حوالے سے سینیٹرفیصل جاوید نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹ میں ایک ارب ڈالرجمع کرائےگئے، اوورسیزپاکستانیوں نےرقوم7ماہ کی مدت میں پاکستان بھیجیں، اس موقع پر وزیراعظم اووسیزکمیونٹی کیلئےمراعات کا اعلان کریں گے۔

فیصل جاوید کا کہنا تھا کہ آج دنیا بھر کے 170 ممالک سے 120،000 سے زیادہ اکاؤنٹ کھولے گئے ہیں اور 1 بلین ڈالر سے زیادہ وصول ہوچکے ہیں جبکہ نیا پاکستان سرٹیفکیٹ میں سرمایہ کاری 646 ملین ڈالر سے تجاوز کر گئی ہے اور آر ڈی اے کے توسط سے اسٹاک ایکسچینج میں سرمایہ کاری 1.6ارب ڈالرزتک پہنچ گئی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہروشن ڈیجیٹل اکاؤنٹ اسکیم کو مزید تقویت دینے کے لئے آج اوورسیز پاکستانیوں کے لئے 2 نئی منصبوبوں’روشن اپنی کار‘ اور ’روشن سماجی خدمت‘ کا آغاز کیا جارہا ہے۔

سینیٹرفیصل جاوید نے مزید کہا ’روشن سماجی خدمت‘ کے تحت آر ڈی اے ہولڈرز بینکوں کے پورٹل کے ذریعے بہت آسانی سے چندہ ، زکوٰہ وغیرہ دے سکیں گے جبکہ ’روشن اپنی کار‘‘پروگرام کے تحت اوورسیزپاکستانی کم مارک اپ پرگاڑی حاصل کرسکیں گے اور پاکستانی بینک اوورسیزپاکستانیوں کوگاڑی فوری ڈلیورکریں گے۔