- الإعلانات -

سندھ میں سی این جی ایسوسی ایشن کا ہڑتال ختم کرنے کا اعلان

 

 

کراچی: چئیرمین پیٹرولیم ڈیلرز ایسوسی ایشن  کا کہنا ہے کہ  سندھ بھر میں تمام سی این جی اسٹیشن کل سےمعمول کے مطابق کھولےجائیں گے۔

کراچی میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے چیرمین پیٹرولیم ڈیلرز ایسوسی ایشن کا کہنا تھا کہ ایسوسی ایشن وفد نے وزیر پیٹرولیم شاہد خاقان عباسی سے ملاقات کی ہے جس میں وفاقی وزیر نے 10 سے 15 روز کے اندر معاملہ حل کرنے اور تحفظات دور کرنے کی یقین دہانی کرائی ہے جب کہ وزیر پیٹرولیم نے اوگرا کو سی این جی کلو میں فروخت کرنے کے لئے طریقہ کار واضح کرنے کی بھی ہدایت جاری کی ہے۔

چیرمین پیٹرولیم ڈیلرز ایسوسی ایشن نے دعویٰ کیا کہ  اوگرا نے سی این جی کلو کے بجائے لیٹر میں فروخت کرنے کا مطالبہ مان لیا ہے جب کہ اوگرا کی جانب سے تحریری ہدایت جاری ہونے تک سندھ میں سی این جی فی کلو کے حساب سے ہی فروخت ہوگی۔ اور کل سے  سندھ بھر میں تمام سی این جی اسٹیشن معمول کےمطابق کھولےجائیں گے۔

دوسری جانب اوگرا نے سندھ بھر میں سی این جی اسٹیشنز کی بندش کا ہفتہ وار شیڈول بھی جاری کردیا ہے جس کے مطابق صوبے بھر کے سی این جی اسٹیشنز کو گیس کی فراہمی پیر ، بدھ اور جمعہ کے روز 24 گھنٹوں کے لئے معطل رہے گی۔

واضح رہے کہ اوگرا نے سندھ  میں سی این جی کلو گرام کے بجائے لیٹر کی قیمت پر فروخت کو غیرقانونی قرار دیتے ہوئے لیٹر کے پیمانے سے سی این جی فروخت کرنے والوں کے خلاف قانونی کارروائی کا عندیہ دیا تھا جس پر سی این جی اسٹیشنز مالکان نے احتجاجاً گزشتہ روز سے غیرمعینہ مدت کے لیے سی این جی اسٹیشنز بند کر دیئے تھے اور سی این جی اسٹیشنز بند ہونے سے شہریوں کو شدید پریشانی کا سامنا کرنا پڑا۔