- الإعلانات -

پاناما کیس پر حکمران گھبرائے ہوئے نظر آتے ہیں، عمران خان

راولپنڈی: چیرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا ہے کہ پاناما کیس پر حکمران گھبرائے ہوئے نظر آتے ہیں جب کہ مسلم لیگ (ن) کے پاس عدالتی فیصلہ ماننے کے علاوہ کوئی چارہ نہیں۔

چیرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان میں جب کسی مسئلے سے جان نکالنی ہو تو کمیشن بنادیا جاتا ہے البتہ پاناما کیس کے فیصلے سے پاکستان بدل جائے گا جب کہ پاناما کیس پر حکمران گھبرائے ہوئے نظر آتے ہیں لیکن مسلم لیگ (ن) کے پاس عدالتی فیصلہ ماننے کے علاوہ کوئی چارہ نہیں۔ انہوں نے کہا کہ پاناما کیس پر سیاست کرتے تو عدالت نہ جاتے جب کہ عدالت کا جو بھی فیصلہ آیا قبول کریں گے۔

چیرمین تحریک انصاف نے کہا کہ پاکستان میں روزانہ 10 ارب ڈالر کی منی لانڈرنگ ہوتی ہے اور اسحاق ڈار نے بھی وزیراعظم کے لیے منی لانڈرنگ کی جب کہ پاکستانیوں نے 4 سال میں 8 ہزار ارب کی دبئی میں پراپرٹی خریدی۔ انہوں نے کہا کہ کرپشن پاکستان کا نمبر ون مسئلہ ہے، پاکستان کے ہر بڑے پروجیکٹ میں کرپشن ہوئی اور ہورہی ہے، کرپشن ملک کو غریب کردیتی ہے اور ادارے تباہ ہوں تو ملک بھی تباہ ہوجاتا ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ پنجاب میں پولیس کا غلط استعمال کیا جارہا ہے جب کہ ہم نے خیبرپختونخوا میں پولیس کو پروفیشنل کردیا ہے۔ ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ (ن) سیاسی پارٹی نہیں بلکہ مافیا ہے اور نوازشریف کا رویہ پرویز مشرف سے زیادہ آمرانہ ہے۔