- الإعلانات -

قوم کو مقروض کرکے ایوانوں میں بیٹھےلوگ معاشی دہشت گرد ہیں، سراج الحق

لاہور: امیر جماعت اسلامی سینیٹر سراج الحق کا کہنا ہے کہ قوم کو مقروض کرکے ایوانوں میں بیٹھے لوگ معاشی دہشت گرد ہیں اور اِن معاشی دہشت گردوں کے خلاف بھی آپریشن ہونا چاہیے۔

لاہور میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے سراج الحق نے کہا کہ قوم ہر بار یہ سمجھتی ہے کہ انتخابات کے بعد زندگی میں انقلاب آئے گا لیکن ایسا کبھی نہیں ہوا۔ عوام لوڈ شیڈنگ، بد امنی، بے روزگاری اور کرپشن سے تنگ آچکے ہیں اور اب قوم کے صبر کا پیمانہ لبریز ہوگیا ہے۔ اُن کا کہنا تھا کہ کرپٹ اشرافیہ نے قوم کو ترقی سے محروم کیا اور قوم کو مقروض کرکے ایوانوں میں بیٹھے لوگ معاشی دہشت گرد ہیں اِس لیے اِن معاشی دہشت گردوں کےخلاف بھی آپریشن ہونا چاہیے۔

سراج الحق کا مزید کہنا تھا کہ قائداعظم محمد علی جناح کے ارد گرد نوجوان ہوا کرتے تھے اور اُنہی کی حمایت کی بدولت قائد اعظم نے ہندوؤں اور انگریز کا ڈٹ کرمقابلہ کیا۔ قائداعظم نے انگریز اور ہندوؤں کو چیلنج کرکے پاکستان بنایا کیوں کہ ان کے نزدیک نظریہ پر کار بند ہونے پر جان کی قربانی بھی کوئی معنی نہیں رکھتی تھی۔

سراج الحق نے کہا کہ موجودہ سیاست ظالم جاگیردار اور وڈیرے کے لیے ہے بدقسمتی سے قائد اعظم کے بعد آج تک جتنے انتخابات ہوئے ان میں چند خاندان اور وڈیرے ہی سامنے آئے اور ہم معاشرے کو غلام بنانے والے اسی اسٹیٹس کو کا خاتمہ چاہتے ہیں۔