- الإعلانات -

پاکستان کا موبائل جلد مارکیٹ میں

کراچی: متعلقہ اتھارٹیز سے منظوری اور این او سی حاصل کرنے کے بعد موبائل فون بنانے والی کمپنی ’جی فائیو‘ نے پاکستان میں موبائل فونز بنانے شروع کردیئے ہیں، جن پر ’میڈ اِن پاکستان‘ (Made in Pakistan) کا لیبل بھی درج ہے۔

ٹیلی کام پیپر کی رپورٹ کے مطابق منظوری ملنے کے بعد اب ’جی فائیو‘ کمپنی پاکستان میں ہی اسمارٹ فونز سمیت مختلف طرح کے موبائل فونز بنائے گی، جبکہ اسمبلی پلانٹ میں پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) سے منظور شدہ مشینیں اور آلات استعمال کیے جائیں گے۔

رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ کمپنی کی اس وقت موبائل سیٹ بنانے کی کُل صلاحیت ماہانہ 5 لاکھ یونٹس ہے، جس میں وقت کے ساتھ اضافہ کیا جائے گا۔

کمپنی نے متعلقہ اتھارٹیز سے منظوری ملنے کے بعد جنوری سے ٹرائل پروڈکشن کا آغاز کردیا ہے اور کمپنی اب تک 87 ہزار موبائل یونٹس بنا چکی ہے، جو جلد مقامی مارکیٹ میں دستیاب ہوں گے۔

یاد رہے کہ الیکٹرونک اشیا بنانے والی کمپنی ’ہائیر‘ نے بھی رواں سال اپریل سے موبائل فون اسمبلی پلانٹ کے آغاز کا اعلان کر رکھا ہے۔

پاکستان میں مختلف موبائل فون کمپنیوں کے پلانٹس لگنے سے نوجوانوں کے لیے ناصرف روزگار کے نئے مواقع پیدا ہوں گے بلکہ یہ امید بھی کی جارہی ہے کہ آئندہ دنوں میں ملک میں اسمارٹ فونز کم قیمت پر دستیاب ہوں گے۔

واضح رہے کہ ملک کی موجودہ حکومت موبائل فون بنانے والی کمپنیوں کے لیے ٹیکس میں خصوصی چھوٹ بھی دے رہی ہے۔