- الإعلانات -

برسبین ٹیسٹ کا دوسرا دن؛ 97 رنزپرپاکستان کے8 کھلاڑی آؤٹ ہوگئے

برسبین: پاکستان اورآسٹریلیا کے درمیان کھیلے جا رہے پہلے ٹیسٹ کے دوسرے روز کے اختتام پرپاکستانی بیٹنگ لائن مشکلات کا شکار ہے اوراس کے8 کھلاڑی آؤٹ ہوچکے ہیں۔

برسبین کے وولون گابا اسٹیڈیم میں کھیلے جا رہے ڈے اینڈ نائٹ ٹیسٹ میچ کے دوسرے روزکینگروز کے 429 رنز کے جواب میں قومی ٹیم کی بیٹنگ کو شدید مشکالت کا سامنا کرنا پڑا اور اس کے 8 کھلاڑی 97 کےمجموعی اسکور پر آؤٹ ہوچکے ہیں۔ پہلے آؤٹ ہونے والے کھلاڑی اظہرعلی تھے جو کہ 6 رنز کے مجموعی اسکورپر5 رنزبنا کرآؤٹ ہوئے، انہیں مچل اسٹارک نے آؤٹ کیا جب کہ بابر اعظم  43 کے مجموعی اسکور پر 19 رنز بنا کر ہیزل ووڈ کا شکار بنے ،اگلے آؤٹ ہونے والے کھلاڑی یونس خان تھے جو کہ پہلی ہی گیند پر بغیرکوئی رنزبنائے آؤٹ ہوگئے جب کہ ان کے بعد کپتان مصباح الحق صرف 4 رنز بناکر پویلین واپس لوٹ گئے۔اسد شفیق بھی زیادہ دیرتک وکٹ پرنہ ٹہرسکے اورصرف 2 رنز بناکراسٹارک کا شکار ہوگئے،56 کے مجموعی اسکورپراوپنرسمیع اسلم بھی ہمت ہارگئے اور 22 رنزبنا کراپنی وکٹ گنوا بیٹھے۔وہاب ریاض اور یاس شاہ بھی ایک ایک رنز بنا کر آؤٹ ہوئے ،اس وقت کریزپرسرفرازاحمد 31 اورمحمد عامر8 رنز بنا کروکٹ پرموجود ہیں۔آسٹریلیا کی جانب سے مچل اسٹارک اورہیزل ووڈ نے تین تین جب کہ برڈ نے2 وکٹیں حاصل کیں۔

اس سے قبل میچ کے دوسرے روزآسٹریلیا کی ٹیم پہلی اننگز میں 429 رنز بناکر آوٹ ہوگئی تھی، دوسرے روز آسٹریلیا نے جب اپنی نامکمل اننگز کا آغاز کیا تو 288 کے مجموعی اسکور میں صرف 35 رنز کا اضافہ کرنے کے بعد کپتان اسٹیو اسمتھ 130 رنز بناکر آؤٹ ہوگئے جب کہ 380 کے مجموعی اسکور پر پیٹر ہینڈس کومب بھی 105 رنز بناکر وہاب ریاض کی گیند پر بولڈ ہوگئے، بعد میں آنے والے کھلاڑیوں میں کوئی بھی خواطر خواہ کارکردگی نہیں دکھاسکا اور پوری ٹیم 429 رنز بناکر آؤٹ ہوگئی۔آسٹریلیا کی جانب سے کپتان اسٹیو اسمتھ نے 130،  ہینڈ کومب نے 105 اور رینشا نے 71 رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔

پہلے روز کھیل کے اختتام تک آسٹریلیا نے 3 وکٹوں کے نقصان پر 288 رنز بنائے تھے۔ آسٹریلیا کی جانب سے اننگز کا آغاز ڈیوڈ وارنر اور میٹ رینشا نے کیا، دونوں اوپنر نے ٹیم کو پر اعتماد آغاز فراہم کیا لیکن 32 کے انفرادی اسکور پر ڈیوڈ وارنر محمد عامر کی گیند پر ایل بی ڈبلیو ہو گئےاوراگلے ہی اوور میں یاسر شاہ نے عثمان خواجہ کو 4 کے انفرادی اسکور پر مصباح الحق کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کرادیا۔

وہاب ریاض نے رینشا کو 71 رنز پر وکٹوں کے پیچھے کیچ کرایا۔ پہلے روز کا کھیل ختم ہوا تو اسٹیون اسمتھ 110 اور ہینڈ کومب 64 رنز کے ساتھ وکٹ پر موجود ہیں، دونوں کھلاڑیوں کے درمیان 137 رنز کی شراکت قائم ہو چکی ہے۔ پاکستان کی جانب سے محمد عامر اور وہاب ریاض نے 4 جب کہ  یاسر شاہ نے ایک وکٹ حاصل کی۔