- الإعلانات -

بین الاقوامی ایئر لائن کا کرونا ویکسی نیشن سے متعلق بڑا اعلان

سڈنی: آسٹریلیا کی کنٹاس ایئرویز نے اعلان کیا ہے کہ وہ بین الاقوامی سفر کے لیے کرونا ویکسی نیشن لازمی قرار دے رہے ہیں۔آسٹریلوی ایئر لائن کنٹاس کے سربراہ نے ایک بیان میں کہا ہے کہ ان کی ایئر لائن کا منصوبہ ہے کہ تمام انٹرنیشنل مسافروں کو پروازوں میں سوار ہونے سے قبل کو وِڈ 19 کے خلاف ویکسی نیشن لازمی قرار دیا جائے۔

کنٹاس ایئرویز کے سربراہ نے یہ پیش گوئی بھی کی کہ جلد ہی دنیا بھر کی دیگر ایئر لائنز بھی ایسی ہی پالیسیاں اپنا لیں گی۔ ایک ٹی وی انٹرویو میں کنٹاس کے ایل جوائس کا کہنا تھا کہ ملک کے اندر فضائی سفر کے لیے کرونا وائرس ویکسی نیشن کی ضرورت نہیں پڑے گی، البتہ آسٹریلیا میں داخل ہونے یا باہر جانے والی بین الاقوامی پروازوں کے لیے یہ شرط ہوگی۔

آسٹریلوی ایئر لائن کی جانب سے یہ بیان ایک ایسے وقت میں آیا ہے جب پیر کو ایک اور کمپنی نے مؤثر کرونا ویکسین کے تیار ہونے کا اعلان کیا۔ آسٹرا زینیکا نے کہا تھا کہ برطانیہ اور برازیل میں اس کی کو وِڈ 19 ویکسین کے کلینیکل ٹرائلز سے یہ ظاہر ہوا ہے کہ یہ کرونا وائرس کی بیماری کو روکنے میں نہایت مؤثر ثابت ہوئی ہے اور ٹرائلز میں شامل رضاکاروں کو نہ تو اسپتال داخل ہونا پڑا نہ ہی انھیں وائرس سے شدید بیماری لاحق ہوئی۔