فیس بک، اصل سوشل میڈیا نیٹ ورکس میں سے ایک، والدین اور دادا دادی کے پلیٹ فارم کے طور پر جانا جاتا ہے، جبکہ نوجوان بالغ انسٹاگرام اور ٹک ٹاک جیسی فوٹو اور ویڈیو ایپس لیتے ہیں۔ میٹا، وہ کمپنی جو فیس بک کی مالک ہے، اسے تبدیل کرنے کے لیے تیار ہے۔
میٹا میں فیس بک کے سربراہ ٹام ایلیسن نے کہا کہ اگرچہ فیس بک اصل میں صارفین کو خاندان اور دوستوں کے ساتھ رابطے میں رہنے میں مدد کرنے پر مرکوز تھی، مستقبل لوگوں کو ان کے نیٹ ورکس کو بڑھانے اور نئے کنکشن بنانے میں مدد کرنے میں ہے، جو کہ نوجوان نسلوں کے سروس استعمال کرنے کے طریقے سے مطابقت رکھتا ہے۔ .
"ہم دیکھتے ہیں کہ نوجوان بالغ جب زندگی میں تبدیلی لاتے ہیں تو فیس بک کا رخ کرتے ہیں۔ جب وہ کسی نئے شہر میں منتقل ہوتے ہیں، تو وہ اپنے اپارٹمنٹس کو سجانے کے لیے مارکیٹ پلیس کا استعمال کر رہے ہوتے ہیں۔ جب وہ والدین بن جاتے ہیں، تو وہ والدین کے گروپوں میں شامل ہو جاتے ہیں،” ایلیسن نے جمعہ کو مواد تخلیق کاروں کے ساتھ ایک تقریب سے قبل آسٹن، ٹیکساس میں ایک انٹرویو کے دوران کہا۔
ایونٹ کے دوران، فیس بک نے لوکل اور ایکسپلور نامی دو نئے ٹیبز کا اعلان کیا، جو فی الحال منتخب شہروں اور بازاروں میں آزمائے جا رہے ہیں اور جو پورے پلیٹ فارم سے مواد کو جمع کرتے ہیں۔ مقامی ٹیب صارفین کو قریبی واقعات، کمیونٹی گروپس اور مقامی اشیاء برائے فروخت دکھاتا ہے، اور ایکسپلور ٹیب صارف کی دلچسپیوں پر مبنی مواد کی تجویز کرتا ہے۔
نوجوان بالغوں پر بڑھتی ہوئی توجہ نئے صارفین کو لانے کی کلید ہوگی کیونکہ فیس بک کو ان کی توجہ کے لیے وسیع مقابلے کا سامنا ہے۔ شارٹ فارم ویڈیو ایپ TikTok کے امریکہ میں 150 ملین صارفین ہیں اور یہ Gen Z کے درمیان بے حد مقبول ہے، جس نے Meta کو 2021 میں Reels نامی اپنی کاپی کیٹ پروڈکٹ متعارف کرانے پر آمادہ کیا۔
فیس بک پر نوجوان بالغ افراد اپنا 60% وقت ویڈیوز دیکھنے میں صرف کرتے ہیں اور آدھے سے زیادہ روزانہ Reels دیکھتے ہیں۔ کمپنی نے کہا کہ وہ آنے والے ہفتوں میں ایک اپڈیٹ شدہ ویڈیو ٹیب بھی متعارف کرائے گی جو مختصر شکل، لائیو اور لمبی ویڈیوز کو ایک جگہ پر اکٹھا کرتی ہے۔
کمپنی نے کہا کہ فیس بک کی ڈیٹنگ فیچر، جو 2019 میں شروع کی گئی تھی اور جو صارفین کو تجویز کردہ پروفائلز کے ذریعے پلٹنے دیتی ہے، نے امریکہ اور کینیڈا میں نوجوان بالغوں کے درمیان ہونے والی بات چیت میں سال بہ سال 24 فیصد اضافہ دیکھا ہے۔ آسٹن میں ہونے والے پاپ اپ ایونٹ میں، ایک چھوٹے سے کتابچے نے مستقبل کے لیے پلیٹ فارم کی پوزیشننگ کا خلاصہ کیا: "آپ کی ماں کی نہیں (فیس بک)،” عنوان پڑھا گیا۔