سا ئنس و ٹیکنالوجی

Disney، DirecTV کے درمیان معاہدہ، 11 ملین سیٹلائٹ TV ناظرین کے لیے پروگرامنگ کو بحال کر رہا ہے۔

– والٹ ڈزنی اور ڈائریکٹ ٹی وی نے اعلان کیا کہ وہ ہفتہ کو اصولی طور پر ایک معاہدے پر پہنچ گئے ہیں، جس سے سیٹلائٹ ٹی وی فراہم کرنے والے کے 11 ملین سے زیادہ صارفین کے لیے کالج فٹ بال اور دیگر پروگرامنگ بحال ہو گئی ہے۔ کمپنیوں نے ایک مشترکہ بیان میں کہا کہ یہ معاہدہ سیٹلائٹ ٹی وی کے صارفین کو زیادہ پسند اور لچک فراہم کرتا ہے۔ 1 ستمبر کو ڈائریکٹ ٹی وی کے صارفین نے ABC، ESPN اور دیگر ڈزنی کی ملکیت والے نیٹ ورکس تک رسائی کھو دی، جب دونوں فریقوں کی تجدید کی بات چیت میں تعطل پہنچ گیا۔ DirecTV متعدد انواع کے مخصوص پروگرامنگ پیکجز پیش کرنے کے قابل ہو گا، بشمول وہ جو کھیل، تفریح، بچوں اور خاندانی پروگرامنگ پر مرکوز ہیں۔ سیٹلائٹ ٹی وی فراہم کنندہ نے اسٹریمنگ ٹی وی کے دور میں صارفین کے ذوق کو بہتر انداز میں حل کرنے کے لیے اپنی پیشکشوں کو تبدیل کرنے کی کوشش کی۔ Disney کی سٹریمنگ سروسز، Disney+, Hulu اور ESPN+ کو بھی کچھ DirecTV پیکجز میں شامل کیا جائے گا۔ سیٹلائٹ ٹی وی فراہم کرنے والے کے پاس اپنے فلیگ شپ ESPN نیٹ ورک کے سٹریمنگ ورژن کو تقسیم کرنے کے حقوق بھی ہیں، جب یہ لانچ ہوتا ہے۔ معاہدے سے واقف دو ذرائع کے مطابق، تفریحی کمپنی نے نئے معاہدے کے تحت بہتر اقتصادی شرائط حاصل کیں۔ کمپنیوں نے ایک بیان میں کہا، "DirecTV اور Disney کی صارفین کو بہترین تفریح ​​سے منسلک کرنے کی ایک پرانی تاریخ ہے، اور یہ معاہدہ Disney کے مواد کی زبردست قدر اور DIRECTV کے صارفین کی ابھرتی ہوئی ترجیحات دونوں کو تسلیم کرتے ہوئے اس عزم کو مزید آگے بڑھاتا ہے۔”

تنازعہ کے نتیجے میں DirecTV کے صارفین نے مائشٹھیت پروگرامنگ تک رسائی کھو دی، بشمول ESPN کی کالج فٹ بال گیمز اور یو ایس اوپن ٹینس ٹورنامنٹ۔ DirecTV کے سبسکرائبرز ABC نشریاتی نیٹ ورک پر نائب صدر کملا ہیرس اور ریپبلکن امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کے درمیان ABC نیوز کی میزبانی میں ہونے والے امریکی صدارتی مباحثے کو بھی دیکھنے سے قاصر تھے۔ ڈائریکٹ ٹی وی کے چیف مارکیٹنگ آفیسر ونس ٹوریس نے جمعرات کو سان فرانسسکو میں گولڈمین سیکس کمیونیکوپیا + ٹیکنالوجی کانفرنس میں ریمارکس دیتے ہوئے کہا کہ پروگرامنگ بلیک آؤٹ سیٹلائٹ ٹی وی سروس کے صارفین کو مہنگا پڑ رہا ہے۔ ڈزنی اور ڈائریکٹ ٹی وی نے اتوار کو اے بی سی پر ایمی ایوارڈز کی نشریات سے پہلے اتفاق کیا، جس میں سال کی سب سے زیادہ نامزد کردہ سیریز میں سے تین، "شوگن،” "دی بیئر” اور ‘دی بیئر’ کی طاقت پر، میڈیا دیو تاریخی فوائد کے لیے تیار نظر آتا ہے۔ "عمارت میں صرف قتل۔” DirecTV جیسے ڈسٹری بیوٹرز اور ڈزنی جیسے پروگرامرز نے کئی دہائیوں سے نرخوں پر جھگڑا کیا ہے کیونکہ ٹیلی ویژن پیکجوں کی قیمت بڑھ گئی ہے۔ جس چیز نے ٹی وی انڈسٹری کو فروغ دینے میں مدد کی ہے وہ ہے "بنڈلنگ” کی دہائیوں پرانی مشق، یا ESPN کی قیمتی پروگرامنگ تک رسائی حاصل کرنے کے لیے کم دیکھے جانے والے نیٹ ورکس، جیسے فریفارم، کی ادائیگی اور لے جانے کے لیے پے ٹی وی ڈسٹری بیوٹرز کی ضرورت ہے۔ معاہدے کی شرائط یہ بھی بتاتی ہیں کہ تقسیم کار اس مواد کو اپنے سبسکرائبرز کے لیے کس حد تک دستیاب کرتا ہے۔

کھیلوں نے تاریخی طور پر پے-ٹی وی انڈسٹری کے زوال کے خلاف ایک مضبوطی فراہم کی ہے، یہاں تک کہ کیبل اور سیٹلائٹ ٹی وی کے تقسیم کاروں نے سبسکرائبرز کی کمی کے باوجود ناظرین کو اپنی طرف متوجہ کرنا جاری رکھا ہے۔ لیکن جیسے جیسے ناظرین سٹریمنگ کی طرف ہجرت کرتے ہیں، کھیلوں نے اس کی پیروی کی ہے۔ نیشنل فٹ بال لیگ اور نیشنل باسکٹ بال ایسوسی ایشن کے پیشہ ورانہ کھیلوں کے مقابلوں کے ساتھ ساتھ مارکی ایونٹس، جیسے کہ حال ہی میں ختم ہونے والے اولمپکس، اسٹریمنگ میں منتقل ہو گئے ہیں۔ DirecTV نے کہا ہے کہ وہ اپنے سبسکرائبرز کو ان کے دیکھنے کے ذوق کے مطابق سٹائل پر مبنی پروگرامنگ پیکجز پیش کرنے کا موقع چاہتا ہے، جو کہ صارفین کو ٹی وی چینلز کے موٹے بنڈل کی ادائیگی پر مجبور کیے بغیر، جو وہ نہیں دیکھتے ہیں۔
ٹوریس نے کہا کہ "یہ ایک قسم کی پیشکش ہے جس کے بارے میں ہمیں یقین ہے کہ صارفین کے لیے اچھا ہے، جو ہم صارفین کو پیش کرنا چاہتے ہیں۔”

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے