- الإعلانات -

پیٹ کو کھانوں سے بنائیں خوبصورت۔

نیویارک : آج کل پیٹ کا بڑھنا اور لٹکی توند عام سامسئلہ ہے ، اس وجہ سے جہاں آپ دوسروں کو اچھے دکھائی نہیں دیتے وہاں یہ متعدد امراض کے جنم کا باعث بھی بنتا ہے۔ ہموار یا چپٹا پیٹ ہر کوئی پسند کرتا ہے لیکن یہ خواہش پوری کرنے کے لئے بڑی تگ و دو کرنا پڑتی ہے، تو ہم آپ کے لئے اس مشکل کو آسان کئے دیتے ہیںبس اس کے لیے مناسب خوراک کھائیں۔ دہی پروٹین سے بھرپور دہی ایسی غذا ہے جسے آپ کسی بھی وقت استعمال کر سکتے ہیں لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ دہی کے استعمال سے آپ اپنا پیٹ ہموار کر سکتے ہیں۔ دہی کا استعمال نہ صرف بھوک کی خواہش کو کم کرتا ہے بلکہ یہ پیٹ بھرنے کے احساس کو طویل المدت تک قائم رکھتا ہے۔ بیری بیری میں شوگر کی سطح کم لیکن یہ اینٹی آکسائیڈینٹس سے بھرپور ہوتی ہیں۔ اگر آپ اپنا پیٹ گھٹانا چاہتے ہیں تو روزانہ باقاعدگی سے ایک کپ بیری ضرور کھائیں۔ بیری کے استعمال سے نظام انہضام بہتر ہوتا ہے۔ انڈہ انڈہ فیٹس کے اخراج کا قدرتی ذریعہ ہے اور اپنی اسی خصوصیت کے باعث یہ بڑھا ہوا پیٹ گھٹانے میں نہایت معاون تصور کیا جاتا ہے۔ مچھلی مچھلی میٹابولزم کو تیز جبکہ بھوک لگنے کے احساس کو کم کرتی ہے۔ مچھلی میں شامل اومیگاتھری نامی ایسڈ وزن گھٹانے میں نہایت معاون ہے۔ خشک میوہ جات گو کہ خشک میوہ جات فیٹس یعنی چکنائی سے بھرپور ہوتے ہیں لیکن ان کے متناسب استعمال سے وزن گھٹانے کا مقصد حاصل کیا جا سکتا ہے۔ ان کے علاوہ سویا بین، سیب، پتوں والی سبزیوںکا سلاد اور ناشپاتی کو اپنی روزمرہ کی خوراک کا حصہ بنانے سے بھی بڑھے ہوئے پیٹ کو کم کیا جا سکتا ہے۔